loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 353 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اینجا همان تهران خودمان است!

 
تهران، شهر دود و آهن و ماشین و ترافیک، چند روز است که شکل تازه‌ای به خود گرفته، هر گوشه‌ای از شهر را نگاه کنید، کنار همه‌ی تصویرهای آشنا، تابلوهایی را می‌بینید که چهره‌ی پایتخت را تغییر داده‌اند، اما اینجا همان تهران خودمان است.
 

خبرگزاری ایسنا: تهران، شهر دود و آهن و ماشین و ترافیک، چند روز است که شکل تازه‌ای به خود گرفته، هر گوشه‌ای از شهر را نگاه کنید، کنار همه‌ی تصویرهای آشنا، تابلوهایی را می‌بینید که چهره‌ی پایتخت را تغییر داده‌اند، اما اینجا همان تهران خودمان است.

 مردم تهران چند روزی است که به‌جز دیدن تصویرهای تکراری و آشنای شهر، وقتی پا به خیابان‌ها و بزرگراه‌ها می‌گذارند، چشم‌شان به نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، نگارگری‌ها و خوشنویسی‌هایی می‌افتد که روی تابلوهای بزرگ در گوشه و کنار شهر نصب شده‌اند.

برج‌های بلند، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، دیوارهای سخت بتنی و پل‌های هوایی پایتخت ایران، این روزها همنشین آثار هنری شده‌اند. شب‌های تهران هم با اجرای این طرح، جلوه‌ای دیگر پیدا کرده است. تصویر آثار هنری نصب‌شده به‌جای بیلبوردهای تبلیغاتی، در تاریکی بزرگراه‌ها و خیابان‌ها می‌درخشند و پایتخت را روشن کرده‌اند. مردم تهران اولین‌بار است که با اجرای این طرح، متوجه تغییر تقریبا بزرگی در شهر شده‌اند و به آن واکنش نشان می‌دهند.

 



مردم به شهر زیبا نیاز دارند

زیباسازی شهرها و اجرای طرح‌های هنری مختلف در مکان‌های عمومی سال‌ها است مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفته است. صنعتی شدن شهرها، افزایش جمعیت، از بین رفتن فضاهای سبز و ساخت برج‌ها و ساختمان‌های متراکم در شهرها، عواملی هستند که باعث شده مسوولان شهرهای بزرگ در دنیا به فکر اجرای طرح‌های هنری بیفتند و از زمختی و سردی چهره‌ی شهر بکاهند. این طرح‌های هنری در چند سال اخیر، شکل تازه‌ای به خود گرفته‌اند و خلاقیت و زیبایی برخی از آن‌ها به‌حدی است که آن‌ها را به جاذبه‌های گردشگری شهرها تبدیل کرده است.

امروزه شهرها هسته مرکزی تمدن و زندگی انسان‌ها هستند و نقش مهمی در نوع پرورش و تفکر نسل‌های آینده بازی می‌کنند. شهرها از گذشته تا امروز محل نمایش اعتراض نسل‌ها به شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بوده است. ظهور گرافیتی و گرافرها و طرح‌هایی که به نشانه اعتراض توسط هنرمندان بر دیوارها و ساختمان‌های شهر نقش می‌بندد، یکی از مهم‌ترین ابزارهای اعتراضی در شهرها هستند.

شهروند یک کلان‌شهر حق دارد که وقتی پا به درون شهر و خیابان‌هایش می‌گذارد به جای دیدن بیلبوردها و تابلوهای بزرگ تبلیغاتی، تصاویری ببیند که روحش را تازه کند. به نظر می‌رسد سازمان زیباسازی شهر تهران با اجرای طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» تا حدودی موفق شده توجه مردم را به دیوارهای خاکستری و خیابان‌های شلوغ و ساختمان‌های بتنی جلب کند و در نوع نگاه آن‌ها به شهر، مکث و تغییر ایجاد کند.

در این طرح 1600 سازه که دربرگیرنده 500 تابلوی هنری از آثار هنرمندان ایرانی و 200 تابلو از آثار هنرمندان خارجی است، در مکان‌های مختلفی در تهران نصب شده‌اند. نگارگری، خوش‌نویسی‌، تذهیب‌، مینیاتور‌، نقاشی‌، کتیبه‌نویسی و مجسمه‌سازی هنرهایی هستند که در این طرح به نمایش گذاشته شده‌اند.

وجه سمبلیک این طرح را فراموش نکنیم

جمال کامیاب - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران‌ - در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره‌ی اجرای این طرح گفت: یکی دو سال بود که در شوراهای هنری و نشست‌هایی که با هنرمندان داشتیم، جسته و گریخته به اجرای این طرح اشاره می‌شد‌. از شش‌ماه قبل مترصد فرصتی بودیم که بتوانیم تابلوهای هنری را در سطح شهر به‌نمایش بگذاریم. تا این‌که اردیبهشت‌ماه به‌دلیل طراوت بهاری و همزمانی با بزرگداشت فردوسی،‌ سعدی، شهید مطهری‌ و شیخ کلینی و برگزاری نمایشگاه کتاب، یک ماه فرهنگی به‌شمار می‌رود و آن را انتخاب کردیم.

او ادامه داد: برخی هنرمندان و مجموعه‌داران تصاویری را که در اختیار داشتند به ما دادند. در مجموع، حدود سه‌هزار اثر جمع‌آوری شد که تعدادی از آن‌ها قابل اکران و مناسب نمایش در فضای عمومی نبود. در نهایت، 700 اثر (500 اثر از هنرمندان ایرانی و 200 اثر از هنرمندان خارجی) برای اجرای این طرح انتخاب شد.

کامیاب درباره‌ی انگیزه‌ی سازمان زیباسازی از اجرای این طرح نیز گفت: برداشت ما این بود که مردم با دیدن آثار روی در و دیوار شهر ترغیب می‌شوند که به گالری‌ها بروند و آثار هنری را ببینند. می‌خواستیم هنر به زندگی و فضای شهری مردم وارد شود. البته آگاهیم که خیابان شاید جای مناسبی برای نمایش آثار هنری نباشد، چون دیدن این آثار نیازمند سکون و مکث است، اما فراموش نکنیم که اجرای این طرح یک اقدام نمادین است. می‌خواستیم این طرح تلنگری باشد برای جلب توجه مردم به آثار هنری. البته انتظار این اندازه استقبال را نداشتیم. قشرهای مختلف مردم و هنرمندان نسبت به این طرح واکنش‌های متفاوتی نشان دادند که جای خوشحالی دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین اظهار کرد: مشارکت مردم در تماس‌ها و پیام‌هایی که به دست ما می‌رسید مشخص است. انگیزه ما برداشت و باوری است که از مفهوم زیباشناسی شهری داریم. زیبایی، درخشش حقیقت همراه با کمال و فضیلت است. بزک کردن صرف ساختمان‌ها و خیابان‌ها، زیباسازی نیست. با این تعبیر به سراغ هنرمندانی رفتیم که زیبایی‌ها را خلق می‌کنند و معتقدیم که اگر یک اتفاق هنری در شهر بیفتد باید به دست هنرمندان باشد.

اجرای طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» تا 26 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

  • اینجا همان تهران خودمان است! (+عکس) - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › فرهنگی/هنری
  • ۲ ساعت پیش - تهران، شهر دود و آهن و ماشین و ترافیک، چند روز است که شکل تازه‌ای به خود گرفته، هر ... که چهره‌ی پایتخت را تغییر داده‌اند، اما اینجا همان تهران خودمان است.
  • ۲۴ دقیقه پیش - تهران، شهر دود و آهن و ماشین و ترافیک، چند روز است که شکل تازه‌ای به خود گرفته، هر ... که چهره‌ی پایتخت را تغییر داده‌اند، اما اینجا همان تهران خودمان است.
  • اینجا همان تهران خودمان است! - عصر ایران | خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/12773826
    ۲ ساعت پیش - تهران، شهر دود و آهن و ماشین و ترافیک، چند روز است که شکل تازه ای به خود گرفته، ... که چهره ی پایتخت را تغییر داده اند، اما اینجا همان تهران خودمان است.
  • اینجا همان تهران خودمان است! ... اینجا همان تهران خودمان است! اینجا همان تهران خودمان است!
  • ۲ ساعت پیش - تهران، شهر دود و آهن و ماشین و ترافیک، چند روز است که شکل تازه ای به خود گرفته، ... که چهره ی پایتخت را تغییر داده اند، اما اینجا همان تهران خودمان است.
  • ۳ ساعت پیش - تهران، شهر دود و آهن و ماشین و ترافیک، چند روز است که شکل تازه ای به خود ... می بینید که چهره ی پایتخت را تغییر داده اند، اما اینجا همان تهران خودمان است.
  • ۳ ساعت پیش - اینجا همان تهران خودمان است! . کلمات در حال جستجو. آجای شرما , نمایشگاه بهار , کبوتر , Sisley , خرده فرهنگ , خیرآبادی , ایستگاه پست , محیط اجتماعی ...
  • اینجا همان تهران خودمان است! - فروشگاه اینترنتی

    www.ircounseling.org/news/item/70750/اینجا-همان-تهران-خودمان-است!
  • ۳۵ دقیقه پیش - تهران، شهر دود و آهن و ماشین و ترافیک، چند روز است که شکل تازه‌ای به خود گرفته، هر ... که چهره‌ی پایتخت را تغییر داده‌اند، اما اینجا همان تهران خودمان است.
  • خبریاب - اینجا همان تهران خودمان است!

    hikhabar.com/newsdetail.aspx?id...title=اینجا_همان_تهران_خودمان_است!
  • ۱۰ دقیقه پیش - خبرگزاری ایسنا: تهران، شهر دود و آهن و ماشین و ترافیک، چند روز است که شکل ... که چهره‌ی پایتخت را تغییر داده‌اند، اما اینجا همان تهران خودمان است.
  • «خر حیوان نجیبی است» یک طنز فلسفی است؟ ... سریال پخش سریال‌های کره‌ای ادامه‌دار است · برگزاری چند نشست در نمایشگاه کتاب · ۵ هزار سال لباس بانوی ایرانی در ...
  • اجتماعی » اینجا همان تهران خودمان است!

    khabar.roozgozar.com/اجتماعی/اینجا_همان_تهران_خودمان_است
  • ۲ ساعت پیش - هر را نگاه کنید، کنار همه‌ی تصویرهای آشنا، تابلوهایی را می‌بینید که چهره‌ی پایتخت را تغییر داده‌اند، اما اینجا همان تهران خودمان است.retrieve در ...
  • اینجا همان تهران خودمان است! | بروزخبر

    brozkhabar.ir/اینجا-همان-تهران-خودمان-است/
  • سامانه هوشمند بــــروز خبر. W W W . brozkhabar.ir. هر روز با یک فنجان خبر با شما هستیم … جادوی کلمات,سرگرمی,تفریحی,عاشقانه · اجتماعی و سیاسی · اخبار تصویری ...
  • ۴۷ دقیقه پیش - تهران، شهر دود و آهن و ماشين و ترافيک، چند روز است که شکل تازه‌اي به خود گرفته، هر ... که چهره‌ي پايتخت را تغيير داده‌اند، اما اينجا همان تهران خودمان است.
  • اینجا همان تهران خودمان است! (+عکس) | 58869 - دانلود فیلم

    khodkari.ir/اینجا-همان-تهران-خودمان-است-عکس/
  • ژانر ها,اینجا همان تهران خودمان است! (+عکس),58869. ... همه مطالب » اینجا همان تهران خودمان است! (+عکس). ژانر ها. سایت. نیازمندی ها · فال حافظ · خواندن ذهن شما. فال دین و مذهب.
  • اینجا همان تهران خودمان است! (+عکس) - -همان-تهران-خودمان.
  • اینجا همان تهران خودمان است!

    vazeh.com/n-10164919_اینجا-همان-تهران-خودمان-است
  • ۳ ساعت پیش - اینجا همان تهران خودمان است!-سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ تهران، شهر دود و آهن و ماشین و ترافیک، چند روز است که شکل تازه‌ای به خود گرفته، هر ...
  • اینجا 1888؛ شهردار تهران پاسخگوی شماست... - یاران دکتر ...

    https://www.facebook.com/yaran.drghalibaf/posts/326572597456548:0
  • لابد علت انگشت شمار بودنشان این است که کار بقیه در همان مراحل قبلی راه افتاده و دیگر نیازی به مداخله خود شهردار نبوده است. اینجا به سبک بسیاری از دستگاه های ...
  • افسران جوان جنگ نرم - آری اینجا طهران یا همان تهران خودمان است...

    www.afsaran.ir/link/72924
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آری اینجا طهران یا همان تهران خودمان است... saeeidshiroodi اینجا با ماشین عروسی و سازو موسیقی فاطمه را تشییع می کنند... وقتی تو پیراهن سیاهت را
  • ۶ ساعت پیش - همان دروازه هایی که جذابیت های بسیاری را برای مهاجران دایم و موقت به ارمغان می آورد. ... با خانواده خود خداحافظی می کنند و می آیند. ... این ارقام برای زنان ساکن تهران در همین گروه سنی عبارت است از 843795 زن مجرد (شامل بی همسر به دلیل فوت، ...
  • دریچه - ... ما ، امّا ! - جلال رفیع

    jalalrafie.blogfa.com/post-76.aspx
    نه ، اینجا همان مدینه سابق خودمان است ، تهران است . واژه ای که قرائت های مختلف دارد . لحظاتی بعد به کوچه و خیابان آمدم . باران رحمت همه جا باریده بود . هنوز از اینسوی به ...
  • اینجا بارسلون نیست، لندن نیست، کاخ قیصر نیست، تهران است! گروه اینترنتی پرشین ... که عقده‌های حقارت خودشان و ماشین‌های میلیاردی و … را بزنند توی صورت .... دچار اشتباه نشوید اینجا دبی نیست، اینجا همان تهران است! گروه اینترنتی پرشین ...
  • تاملی بر نزاع نمایشگاهی – فروشگاهی نمایشگاه کتاب تهران

    kayhan.ir/.../تاملی-بر-نزاع-نمایشگاهی-–-فروشگاهی-نمایشگاه-کتاب-ته...
  • اینجا همان جایی است که قصد دارم روی آن دست بگذارم. ... کتاب تهران، بستر و اردو و اتمسفری بر پایه کتاب است که ایرانیان در آن ریه‌های خود را پر از فرهنگ می‌کنند.
  • ۲ روز پیش - (قسمت دوم) قانون ثروتمند شدن در تمام طول تاریخ یکی بوده است ثروتمندترین ... هنوز برای من زود بود که در تهران فعالیتی توریستی را شروع کنم چون هنوز ..... با تیز هوش‌ترین انسان‌‌‌‌‌‌ها دم‌خور باشند، خوب طبیعی است اینجا همان جایی است که ...
  • حکمی که در تهران و کابل یک‌جور اجرا می‌شد - مشرق نیوز ...

    www.mashreghnews.ir/fa/.../حکمی-که-در-تهران-و-کابل-یک‌جور-اجرا-می‌ش...
  • اما ساخت مستندی در مورد احمدشاه مسعود در سال‌های حضور خود در افغانستان و کاردار فرهنگی ایران در ... خوب است مطلع باشید که حکمش در اینجا همان حکم تهران خودمان است!
  • ۲۹ خرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - (۳) در اینجا آنچه بر دل شما، بر زبان شما، بر حرکات شما باید غالب باشد، یاد خداست. .... نسل جوان ما بخصوص نشان داد که همان شور سیاسی، همان شعور سیاسی، همان تعهد ... یکی از آنها نخست‌وزیرِ هشت سال در دوران ریاست جمهوری خود بنده است.
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه چهره‌ها: اینجا در مسجد جامع ابوذر تهران، سالیان سال است که با عشق، ... سنش رنگ و روی مدرسه را تازه به خود دیده است، روی همان سکو که ذکرش چند سطر ...
  • بازدید از ترمینال آرژانتین و شرق تا جنوب و غرب

    www.asiasafar.com/.../17-ترمینال-آرژانتین-و-شرق-تا-جنوب-و-غرب.htm...
  • موقع خرید بلیط یا از قبل تلفنی یا اینترنتی بلیت خود را رزرو کردهاید و یا همانجا قصد ... او ساکن امیرآباد تهران است و میگوید همیشه از این ترمینال مسافرت میکند به این دلیل که احساس میکند فضای اینجا برایش امن است و کسی زل نمیزند به خانمها نگاه کند. ... وارد سالن انتظار مسافران ترمینال که میشوید همچنان همان صداها را از جلوی باجههای ...
  • ۷ ساعت پیش - همان دروازه هایی که جذابیت های بسیاری را برای مهاجران دایم و موقت به ارمغان می آورد. ... این ارقام برای زنان ساکن تهران در همین گروه سنی عبارت است از 843795 زن ... ها بهداشت به عهده افراد ساکن است، خود مسئول نظافت و بهداشت اتاق های خود ...
  • روزنامه جام جم93/2/4: اينجا چراغي روشن است...

    www.magiran.com/npview.asp?ID=2937557
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اکنون هم همان صحنه ها تکرار مي شود، اما با استفاده از جريان .... مراکز عمده خريد و فروش لوستر در تهران چهارراه گلوبندک در بازار و خيابان معروف لاله ... و سرانجام نوبت به همان دودوتا چهارتاي خودمان رسيد و وقت پرداخت هزينه خريد لوستر است.
  • پیشینه دانشگاه تهران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    fa.wikipedia.org/wiki/پیشینه_دانشگاه_تهران
  • دانشگاه تهران نخستین دانشگاه ایران است. ... مالکین اراضی بهجت‌آباد که از این جانب مایوس شدند در نزد وزیر مالیه کوشش کرده و خاطر آن مرحوم را بر رجحان زمین خود جلب کردند. یکی از شب‌های فروردین ماه همان سال که پیشنهاد دو زمین جلالیه و بهجت‌آباد مطرح شد ...
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مراسم عاشورا و تاسوعا و اربعین که می‌شود، اینجا غلغله است. از خیلی ... بچه‌ها بزرگ شده‌اند و رفته‌اند پی زندگی خودشان. ... برمی‌گردم توی همان خیابان.
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - و آن روایت مفضّل که در برخی از کتاب‌های حدیثی آمده؛ همان است که مقداری از ... این است که: تفسیر زوراء به شهر رى (تهران امروز) و مزوّره به بغداد، از خود کعب باشد. ..... الاجابه هستند ، که ذکر متن انها در این جا مقدور نیست و فقط به ذکر اسامی ...
  • بچه های قلم | www.BGH.ir

    bachehayeghalam.ir/
  • الان همه اینجا جمعن! ... گفت نظر من همان است که در تهران گفتم ولی این تفسیر گروه فنی ما است!» دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی کشور در ادامه کتاب خاطرات هسته ای خود در صفحه ۲۱۵ با اشاره به سفرش به وین در پاییز ۸۲ و دیدار با البرادعی می نویسد:.
  • بیا تا برویم

    biyataberavim.persianblog.ir/
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اولا اینکه تازه فهمیدم تهران یعنی همین 2 هفته فروردین. .... دریاچه لابلای تنگه ای عجیب و غریب متوجه مان میکند که اینجا احتمالا همان دریاچه سلیمان تنگه ساری است که محلیها میگویند ... اینجا اصلا خود تاریخ است بسکه هویت دارد و اصالت.
  • گنجور » مولوی » دیوان شمس » غزلیات » غزل شمارهٔ ۵۴۹

    ganjoor.net › مولوی › دیوان شمس › غزلیات
  • چون برسی به کوی ما خامشی است خوی ما ... برای نوشتن حاشیه اینجا کلیک کنید. ... است که در مجله دانشگاه تهران بعنوان نیکوترین پایان نامه آن دوره مندرج است و همان موجب ... شمس الحق بزرگوار اول اینکه هنزاء شهری در کرمان است و این خود بختی است که یک ...
  • ۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گفت‌وگو با رضا غیابی برگزارکننده تد اکس تهران ... سپس با نشان دادن توانایی خود به یکی از اعضای اصلی تد اکس تهران بدل شده تا جایی که ... تد (TED) یک سازمان غیرانتفاعی است که به گسترش ایده‌های ارزشمند اختصاص داده شده است. ... در آن وجود نداشت و متوجه شدم اینجا همان‌ جایی است که من دوست دارم برایش کار کنم.
  • Bruni Prasske - Küsse in der Moschee

    www.bruni-prasske.de/persisch/kuesseindermoschee.html
  • یعنی او به مثل وقتی در پانسیونی در تهران که مخصوص زنان است (به نام Mother ... کتاب را به مجموعه‌ای از پاره‌داستان‌هایی (اپیزودهایی) تبدیل می‌کند که اینجا و آنجا درهم ... که هر بخش، عنوان ویژه‌ی خود را یدک می‌کشد که بازگوکننده‌ی محتوای همان بخش است: ۱.
  • [DOC]اينجا

    www.razi.ac.ir/portal/File/ShowFile.aspx?ID=332fc069-a1fe-42bc...
  • کسی که توانست این‌ها را از دانشگاه تهران ازاله کند، خود دانشجوها بودند؛ حرکت عظیم ... هدف‌های اصلی تشکل‌های دانشجویی همان چیزهایی است که بر روی طاق بلند جنبش ...
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این جا همان جایی است که سفر به خارج ممنوع است و هر کسی مایل به دیدن خارج باشد به عنوان یک ضد انقلابی خود فروخته دستگیر می شود. این جا همان جایی ...
  • اینجا شهر ساکتی بود - Aftab Net Daily

    www.aftabnetdaily.com/اینجا-شهر-ساکتی-بود/
  • ۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محدوده‌ی محل قديمي‌تان الان در كجاي تهران قرار گرفته است؟ .... تا اينكه رسيدم به شانزده‌هفده‌سالگي؛ با همان بچه‌هاي محله خودمان به‌اصطلاح تيم درست كرديم.
  • خسرو سینایی: چرا به خودمان این گونه ظلم می‌کنیم؟

    www.bornanews.ir/.../282048-خسرو-سینایی-چرا-به-خودمان-این-گونه-ظل...
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به خودم گفتم مگر اینجا‌‌ همان جایی نیست که قرار است مردم از اضطراب شهرهای بزرگ ... او که نابود شود، جانداران دیگر و عاقبت خود ما هستیم که نابود می‌شویم. .... باد شدید با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت در تهران و قم در حال وزیدن است/برنا.
  • روزهای مادرانه

    motherlydays.blogfa.com/
  • کافی است سه چهار دقیقه یا کمتر با صدای خودمان یا همان ترتیلی که گوش می‌داده .... خودم هم سعی می‌کنم این "جا" را هی جلوتر ببرم و نگذارم تبلیغات برایم تصمیم بگیرند. ... لباس سیاهم را گذاشتم تهران بماند و با یک چمدان بزرگ راهی شهر پدری دخترها شدیم.
  • تهران و ما شهرستانی‌ها! - شفاف

    www.shafaf.ir/fa/news/42643/تهران-و-ما-شهرستانی‌ها
  • ۵ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - اینجا پایتخت همه ایران است و حق قانونی هر ایرانی‌ای است كه اگر دلش خواست، به اینجا ... كاش همان شهرستان خودمان می‌ماندیم و همان كشاورزی‌مان را می‌كردیم.
  • این جا نمایشگاه مواد غذایی است که کتاب می فروشد! - پارسینه

    www.parsine.com/.../این-جا-نمایشگاه-مواد-غذایی-است-که-کتاب-می-فروش...
  • اما گشت و گذارهای بیهوده برخی که فقط برای گذراندن وقت خود به اینجا آمده اند، مسیر را برایت ... گیج می شوی که آیا الان همان صبح است یا مرد، همان مرد بستنی به دست. اینجا، تهران، مصلی بزرگ، نمایشگاه بین المللی مواد غذایی رنگ و وارنگ که در کنارش ...
  • همان مجیدی «آواز گنجشک‌ها» هستم؛ «محمد(ص)» بلوغ ... - تهران پرس

    tehranpress.com/.../همان-مجیدی-«آواز-گنجشک‌ها»-هستم؛-«محمد-ص-»-بلوغ-...
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجیدی فیلمی در جشنواره ندارد، اما مهمترین آدم امسال سینمای ایران است. ... همان نگاه معرفتی متعالی به انسان است که این جا به شکل کامل و منحصر به فردی تجلی در ... اما این بار جهان اسلام خود قرار است تولید کننده موجی باشد که اولا فرهنگی ...
  • باافلاکیان - فرهنگ برهنگی (نقد)

    baaflakian.blogfa.com/cat-126.aspx
  • و به سرعت آرایش جنگی به خود می گیرند ، با تمام توان به میدان می آیند ،. فروش این فیلم ... همان کسی است که پشت ترافیک دروغ و نفاق این آقایان نفسش به شماره می افتد ..... برخی از دوستان در سایت ها و وبلاگ ها نوشته اند : اینجا تهران است یا لس آنجلس ؟
  • اينجا ايران است، رادیو7 - دانلود موسیقی - Blogfa

    raadio7.blogfa.com/category/4/دانلود-موسیقی
  • ۲۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به‌ گره‌‌گشائی زلف خود تو ز ‌کار من گرهی ‌گشا تو چه ‌مظهری ‌که ز جلوه‌ تو ..... بنام خداوند پیغمبر راستین همان منشاء رحمه العالمین. بنام خداوند زیتون و .... وی اکنون نیز دانشجوی موسیقی جهاددانشگاهی دانشگاه تهران است . وی آواز را از کودکی ...
  • بیانات امام خمینی در جمع گروهی از تکنسین های پزشکی اورژانس تهران ... می خواهند اخلال کنند که همان رژیم را با صورت دیگری، نه رژیم شاهنشاهی، با یک صورت دیگری همان ... آن از خود اعمال است،اینطور نیست که نظیر اینجا یک فراشی از خارج بیاید و شکنجه ...
  • قیمت خانه افراد میلیاردر در بهترین برج های تهران + عکس

    www.sefidak.com/news-day/خانه-میلیاردی-برج-تهران
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پنت هاوس هایی که وقتی وارد آن می شوی ، باورت نمی شود که اینجا ایران است ، همان تهران قدیم خودمان که پر از خانه های حیاط دار بود. حالا آنقدر تکنولوژی ...
  • [پنجاهــ و ــهفت] - تهران بزرگ

    az57.blogfa.com/tag/تهران-بزرگ
  • ما مفهومى را كه مورد نظر خودمان است، مطرح و عرضه ميكنيم؛ اين مفهوم عبارت است از «پيشرفت. ... وقتی سکان هدایت فرهنگ و پیشرفت کشور بدست نا اهلان در اینجا همان تکنوکرات ها و .... اما در همان نقطه از جهان ، از دير باز موسيقي هاي آموزنده و معنا دار هم بوده است ...
  • پرسه در خیال

    parsedarkhial.blogfa.com/
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گریزان از همه دنیا خودم را یافتم این جا خودم را با بدی ... مکان:تهران میدان امام حسین(ع) ،خ منتظری. خ خشکبارچی .... این مجموعه متشکل از چهل و یک شعر عاشوارایی است از شاعران روزگارمان ... همان عبایی که پنج نفر را در آغوش خود می گرفت.
  • ۲ روز پیش - تهران- ایرنا- روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان «تاملی بر نزاع نمایشگاهی – فروشگاهی ... نمایشگاه کتاب تهران» به قلم «محمدصادق علیزاده» در صفحه ادب و هنر خود منتشر کرده است. ... اینجا همان جایی است که قصد دارم روی آن دست بگذارم.
  • روزنامه ایران

    iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/41749
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هر چهارشنبه به همراه برادرش به سمت تهران می‌آید و خرج یک هفته شان را از فروش‌ آش و لبو و ... آنها موضوع بحث‌شان همان جای همیشگی است، همان ساعت همیشگی. ... ماست به‌هر حال مهم این است که اینجا احساس راحتی و آرامش می‌کنیم مثل خانه خودمان!
  • پایگاه اطلاع رسانی مسجد دانشگاه تهران » سخنرانی آیت الله ...

    utmosque.ir/2015/05/سخنرانی-آیت-الله-صدیقی-در-اعتکاف/
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در چنین روزی امیر المومنان متولد شده است و سه روز هم در خانه خدا بوده. ... انشاالله که آل سعود نابود شود و برویم در خانه کعبه را باز کنیم، می گویند از داخل علامتی بوده که نشان می دهد اینجا شکافته شده است. ... عایشه می گوید: درب خانه ما زده شد و من غلام خود را فرستادم. ... پیامبر سکوت کردند و دوباره همان حرف را تکرار کردند.
  • مدارک تحصیلی - Apply Abroad

    www.applyabroad.org/wiki/index.php/مدارک_تحصیلی
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لازم به ذکر است که در برخی دانشگاه‌ها آماده سازی دانشنامه زمان بر بوده و ممکن هست چندین ماه ( 3 الی ... برخی از دانشگاه‌ها مانند شریف ، تهران ، امیرکبیر و . ... جهت دریافت اصل بخشنامه به اینجا مراجعه نمایید . .... چنانچه برای تایید ریزنمرات به سازمان مرکزی مراجعه می‌کنید بهتر است در همان زمان دانشنامه خود را نیز برای تایید به ...
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اینجا همان تاکتیک به معنایی که میشل دوسرتو در کتاب کردار زندگی روزمره میگوید در ... فرهنگ موتورسواری در تهران خود ناشی از همین فرهنگ عجله است ...
  • از پشت عینک استادان برنامه ریختن، چرخیدن بر همان مدار سابق ...

    www.lisna.ir/.../17898-نشستن-و-از-پشت-عینک-برنامه-ریختن،-چرخید...
  • ۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - و امثال این پرسش‌ها که طرح کردنشان ضروری‌تر از اجرای خود کارگاه است. ... تا بلکه اینجا یک چیزی را یاد بگیرد، افسرده‌تر، از کارگاه خارج می‌شود. .... صورت، در تهران نشستن، و از پشت عینک استادان برنامه ریختن، چرخیدن بر همان مدار ...
  • اينجا آسمان است

    pelak-313.blogfa.com/
  • دهه اول محرم در عین این‌که عزاداری جبهه جذاب بود، اکثر بچه‌های تهران سعی می‌کردند خود را به عزاداری‌های تهران برسانند. مخصوصا تاسوعا و عاشورا علاقه رزمنده‌ها برای شرکت در ...
  • سوالات خود درباره خدمت سربازی را اینجا مطرح کنید

    www.yjc.ir/fa/.../سوالات-خود-درباره-خدمت-سربازی-را-اینجا-مطرح-کنید
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مخاطبان گرامی می‌توانند سوالات و ابهامات خود درباره خدمت سربازی و تحولات اخیر را ... تجهیز تاکسی های تهران به سیستم خودپرداز الکترونیکی تا پایان خرداد ... این تعیین تکلیف که با جریمه 20 میلیون تا 50 میلیونی همراه است به سربازان ...... خواندن را انتخاب کرده در همان سن نمی تواند معاف شود چون قانونی عمل کرده است.
  • ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته سرمایه‌ها اندک و پول‌ها خرد است و بیشتر به همان عیدی کارمندان و حقوق ... از مغازه‌ها را با سختی مواجه کرده است اما جالب اینجاست که بازار بزرگ تهران به ... بازار تهران برای مغازه خرده فروشی خود است، می‌گوید: مغازه‌های بازار تهران چندان هم ...
  • ۱۱ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اینجا مساجد شهر تهران است و عزای انسانی مثل من و شما(خداوند غریق ... این دیگر مسببش نه دولت خودمان است نه امریکای جهانخوار. ... هم چنین مورخان نوشته اند که جابر بن عبدالله انصاری، همراه عطیه عوفی موفق شدند که در همان اولین اربعین پس ...
  • ۱۵ ساعت پیش - همان دروازه هایی که جذابیت های بسیاری را برای مهاجران دایم و موقت به ارمغان می آورد. ... با خانواده خود خداحافظی می کنند و می آیند. ... این ارقام برای زنان ساکن تهران در همین گروه سنی عبارت است از 843795 زن مجرد (شامل بی همسر به دلیل فوت، ...
  • تاریخ ایرانی - جستجوی مقبره یکی از شاهان ایران در بازار تهران

    tarikhirani.ir/fa/.../جستجوی.مقبره.یکی.از.شاهان.ایران.در.بازار.تهران.html
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از‌‌ همان زمان که عموی بزرگش در کلاه‌فرنگی نفس ‌آخر را کشید و آن جوان پیرچهرهٔ شبانه گم شد. از همان روز که ... اینجا بازار تهران است؛ جایی که یکی از دلاور شمشیرزنان تاریخ ایران را در خود پنهان کرده است: «لطفعلی‌خان زند». در بازار چهارصد ...
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکس تزئینی و به انتخاب سایت است چرخش فرمان راننده‌ی «BMW» ... طبع جوانان میلیاردی است؛ که به قول خودشان تصویر بیرونی سفره‌خانه با آن‌ها حرف می‌زند! ... چه به ذهن می‌رسد این است که اینجا‌‌ همان قهوه‌خانه‌ای‌ست که طعم پول‌داری گرفته!
  • اینجا تهران است - ناتور

    www.natoor.com/2013/02/2450.php
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اینجا تهران است. February 6 ... آمدم شرکت و از 118 شماره یک دفترخانه دیگر را گرفتم، همان دور و بر. جواب؟ ... اوضاع جنوب شهر تهران و شهرستان ها رو می شه حدس زد. متلک ها و ... شاید وقتش شده که خیلی چیزهایی را که نداریم خودمان بخواهیم.
  • ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - که عقده‌های حقارت خودشان و ماشین‌های میلیاردی و … را بزنند توی صورت .... Persian-Star.org دچار اشتباه نشوید اینجا دبی نیست، اینجا همان تهران است!
  • تغيير محل تولد - نمايش

    www.golestancr.ir/faq/showchoice.asp?choice=9
  • درضمن پسرعموی من متولد روستا است اما در شناسنامه اش شهرستان نوشته شده تورو خدا ... اون برا اينجا ساده و اسون نيست ايا امکان داره براي تغيير محل تولد خود به شهري مانند تهران ... با توجه به سکونتمان در تهران آیا امکانش هست تو شناسنامه فرزند، محل تولد و ... اش هم در همان جا صادر شده ، اما فرزندم تمام مدت عمرش را در شاهرود است و اين محل تولد و ...
  • فری کثیف - بچه های بلدیه

    b-baladiyeh.blogfa.com/post/42
  • اولین باشگاه مجازی بچه های بلدیه( همکاران شهرداری تهران - حوزه مالی واداری ) ... اینجا همان خیابان نیلوفر یا عشقیار است که با وجود داشتن رستوران زیاد بیشترین ... قدیمی ترها می گویند قدیم ها فری کثیف مغازه ای بود قدیمی و کوچک و خود فری خان که عکس ...
  • شش ماه است نتوانسته‌ام وزیر ورزش را ببینم/ گل‌خوردن ما مساوی ...

    www.mehrnews.com/.../شش-ماه-است-نتوانسته-ام-وزیر-ورزش-را-ببینم-...
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من از تبریز به تهران می‌آیم تا دنبال کارهایم باشم اما نمی‌توانم که زندگی‌ام را رها ... البته خیلی خوب است که بتوانی با هموطن خود به یک صعود هشت هزار متری ... 11 نفر را کشت اگر ما غروب همان روز در کمپ 4 مانده بودیم الان دیگر اینجا نبودم.
  • اطلاعات ویزا - Embassy of Finland, Tehran : Services : Visa ...

    www.finland.org.irFront PageServicesVisas
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بديهي است دارندگان رواديد تنها در طول مدت اعتبار اقامت خود مي توانند در ... جهت مشاهده آخرين ليست هزينه ها اینجا کلیک کنید. .... متقاضي پس از دريافت رواديد، ملزم به مسافرت با همان خط هوايي است كه بليت آنرا به سفارت تحويل داده است.
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ساحل همان دریاچه است و دریاچه به ساحل بیشتر شباهت دارد. ... هم کوتاه نمی‌آید و می‌گوید: امروز افرادی که خودشان در خشک کردن دریاچه نقش داشته‌اند در ستاد ...
  • ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به همان اندازه که اندیشه و خرد دارای حرمت است کتاب و نویسنده کتاب و نشر دهنده آن و ... اگر می‌خواهیم کتاب جایگاه اصلی خود را بیابد، باید برای آفریننده کتاب و ناشر کتاب ... اینجا تنها محل فروش کتاب نیست، اینجا جولانگاه فرهنگ است.
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... کيش را پوشانده‌اند‌‌ همان طور که اين برج‌هاي بلند دارند منظره کوه‌هاي زيباي تهران را خراب مي‌کنند. به خودم گفتم مگر اينجا‌‌ همان جايي نيست که قرار است ...
  • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میترا شکری: در یکی از شمالی‌ترین مناطق تهران، ساختمان سفیدرنگ و زیبایی ... درست همان ساختمان چشم نواز است كه از ابتداي خيابان توجهم را جلب كرده است. ... و نگهداري از سالمندان آرام را به‌عنوان خانه دوم خودشان انتخاب كرده‌اند؛ جايي كه نه ...
  • ۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اینجا غرق ونک به بالای تهران نیست؛ اینجا از لب مرز تا قلب تهران را پوشش داده، ... و گفته اید جشنواره مقاومت همان جشنواره فجر بود که تکرار شد با همان جایزه‌ها و مدل‌ها. ... داوری‌های‌تان هم آن قدر بودار است که خود روشنفکرها هم صدایشان در آمده.
  • نروژ - میرزا پیکوفسکی

    mirzabad.com/archive/categories/travel/norway.php
  • نقداً عرض شود اینجا همان بهشت موعود است، چه هوایی، چه دریاچه‌ای، چه جنگلی... و البته عجب ... از خود برگن Bergen که شهر دوم نروژ است هنوز هیچ‌چیز ندیدم. از فرودگاه .... آنجا هم سه ساعت بررسی دقیق در و دیوار تا بعدش پنج ساعتی در یک تابوت هوایی به تهران.
  • ۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درست است که زبان و لهجه مردم دیار سیستان و بلوچی خاص خودشان است اما ... از تهران که به سمت زاهدان پرواز می‌کنم، صندلی کنارم خانمی عضو سازمان ورزش جوانان زاهدان نشسته است. .... می گوید اینجا کوهی است که بسیار شبیه چهره محمدرضا پهلوی است و ... هوای شب اصلا گرم نیست، بسیار دلپذیر است؛ همان هوایی که شاید آرزوی ...
  • ۱۳ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - گودر قهوه‌خانه‌ای است نزدیک همان معرکه. ... میان اهالی ایرانی مطالعات فرهنگی یعنی پرسه‌زنی در اینجا مصداق بسیار خوبی پیدا می‌کند. .... منظور آقای جامی احتمالا حوادث بعدی کوی دانشگاه تهران در سال 81 است. ... منظور همان قهوه خانه خودمان است!
  • اینجا دریاچه ارومیه؛ نترسید ساحل همان دریاچه است!

    nasrnews.ir/News/.../اینجا-دریاچه-ارومیه؛-نترسید-ساحل-همان-دریاچه-است
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ساحل همان دریاچه است و دریاچه به ساحل بیشتر شباهت دارد. ... نگارخانه ای به وسعت یک شهر؛ ابتکار جالب شهرداری تهران (عکس) .... عضو شورای شهر هم کوتاه نمی‌آید و می‌گوید: امروز افرادی که خودشان در خشک کردن دریاچه نقش داشته‌اند در ستاد ...
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سخنرانی ايشان در نشست عمومی دانشجويان به شرح زير است: ... و هم‌اکنون تهران را می‌بينم و هر دفعه که به ايران می‌آيم احساس می‌کنم اينجا وطن خود من است. ... زيرا معماری همان زندگی ما است، معماری همان نقش انسان است و دليل بودنش روی کره ...
  • چرا که تهران شهر سینما است و از همان آغاز هر که می خواست چیزی به نام سینما ببیند به این ... هر فیلم سازی با پیش فهم های خود به گونه ای تهران را انعکاس داده است. ... بیش از هرچیز ذهنیت کارگردان ها را نسبت به موضوع که این جا شهر تهران است، نشان می دهد.
  • تاکسی نارنجی تهران در لندن + عکس اینجا لندن است، اما این ...

    www.zigil.ir/archive/12805/تاکسی-نارنجی-تهران-در-لندن-عکس/
  • ۵ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اینجا لندن است، اما این تاکسی، با پلاک انگلیسی، اما در واقع همان تاکسی تهران خودمان است که البته این روزها به زحمت در تهران یافت می شود.
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فرض کنید ماجرای تهران1500به جای اینکه در تهران سال1500 اتفاق بیافتد در ... نازی(هدیه تهرانی) به جای اینکه در کرۀ ماه درس می‌خواند در همین تهران امروزی خودمان! ... را تضمین میکند؛ همان طور که تهران1500 می‌کند و هست و انشاءالله خواهد بود.
  • - غاز های صدام حسین در تهران هستند! - جام نیوز

    www.jamnews.ir/TextVersionDetail/177670
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - باغ پرندگان تهران، بعد از برج‌های آزادی و میلاد به یکی دیگر از سمبل‌های ... اینجا همان تهرانی است که یک روز‌هایی از فرط آلودگی هوا به‌ نفس می‌افتاد. ... معماری پارک پلکانی است و از اینجا که ارتفاع زیادی دارد، می‌شود بعضی از قسمت‌های باغ را دید. ... مپل است که بیشتر‌شان زیر نور آفتاب چرت می‌زنند یا خودشان را باد می‌کنند ...
  • و همان طور که خود هیلاری در مقدمه‌اش اشاره می‌کند، طرف: انرژی بیشتر برای بخش .... اپلیکیشن موبایل بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با امکان آگاهی و ... اما کلیدی ترین سوال اینجاست که آیا واقعا این یک جشواره سینمایی است یا یک شوی ...
  • تاکسی نارنجی تهران در خیابان‌های لندن+تصاویر - بولتن نیوز

    www.bultannews.com/.../تاکسی-نارنجی-تهران-در-خیابان‌های-لندنتصاوی...
  • ۴ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اینجا لندن است، اما این تاکسی، با پلاک انگلیسی، در واقع همان تاکسی تهران خودمان است که البته این روزها به زحمت در تهران یافت می‌شود.
  • معاونت آموزش دادگستری تهران > مذاکرات آراء هیات عمومی

    www.dadgostary-tehran.ir/Default.aspx?PageContentID=164&tabid...
  • آيا شما مي‌فرماييد حكم قبلي به قوت خود باقي است و محكوم عليه بايد اعدام شود اين ... رأيي صادر شده گفته همان رأي قبلي درست است اجازه بفرماييد عرض مي‌كنم اينجا اگر ...
  • ۲۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کاربر فکر می‌کند در صفحه بانک است و اطلاعات و رمزهای خود را وارد می‌کند و ... یا همان جاسوس‌افزارها هستند که یکی از شایع‌ترین آنها تروجان است.
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در مورد آزمون وکالت ذکر این نکته ضروری است که طبق قانون هر یک از کانون ... کرده اند و نمره کسب شده در آزمون فقط با همان داوطلبان سنجیده و مقایسه می شود. ... ریز اطلاعات تحلیلی تعداد قبول شدگان در آزمون وکالت ۹۲ را اینجا می توانید ببینید ) ... برای خود شهرستان تهران و سایر شهرستان های استان تهران است، در حال در هر ...
  • ۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حیف فاطمه است که هیچ وقت عادی نبوده است، همیشه خودش بوده. خود خودش. ... کتاب ۸۸ بهترین تعریفی که دارد همان است که در شعری به همان نام آمده: ... توی چشم و چال طرف و یادش بیاوری که اینجا دقیقا یادآور ولی‌عصر تهران یا ملک‌آباد مشهد است ...
  • پیرامون فرهنگ عجله در جامعه ایرانی - بازی آنلاین

    www.flashkhor.com › ... › فرهنگی › اجتماعی (جامعه شناسی)
  • اینجا همان تاکتیک به معنایی که میشل دوسرتو در کتاب کردار زندگی روزمره میگوید در ... فرهنگ موتورسواری در تهران خود ناشی از همین فرهنگ عجله است تکنولوژی که هم ...
  • وبلاگ دکتر مهدی کوچک زاده - دانستن "حقيقت" حق مردم است. ... آرى، اگر ملت ايران از همه اصول و موازين اسلامى و انقلابى خود عدول كند و خانه عزت و اعتبار ... يك ملت ضعيف و فقير و بى‏ فرهنگ به رسميت بشناسند؛ ولى در همان حدى كه آنها آقا باشند ما .... طلب قرار داده شده (اينجا) كه براي تنوير افكار عمومي توضيحاتي به شرح زير ارائه مي گردد:.
  • در بورس زباله تهران چه می‌گذرد؟ - فرارو

    fararu.com/fa/news/206696/در-بورس-زباله-تهران-چه-می‌گذرد
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمین 15هکتاری اوقافی در جنوب‌غرب تهران در یافت‌آباد. تقی‌آباد؛ 250 کارگاه و غرفه ... از چه کسانی می‌خرید؟ همان چیزهایی که مراکز بازیافت می‌خرن. همه‌چیز. .... ما اینجا دوتا جواز و پروانه کسب داریم، مال خودمان است. رفتیم، نه گاز دادند، نه ...
  • الف - پاتوق‌های مخوف تهران

    alef.ir/vdcenp8wojh8poi.b9bj.html?266959
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دود سفید هروئین در این تاریکی شبیه ارواح خبیثه است، با نسیمی کج وکوله می شود و شکلک در می آورد. ... ها قانون خودشان را دارند، اینجا ورود تزریقی ها ممنوع است و این قانون معتادان ... دو مرد اینجا هروئین می کشند، با همان صدای فندک آشنا.
  • دکتر انگجی :اینجا وزارت امور خارجه بزرگترین دانشگاه جهان ...

    www.iau.ac.ir/.../دکتر_انگجی_اینجا_وزارت_امور_خارجه_بزرگترین_دان...
  • ۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اینجا دیپلماتیک‌ترین زیرمجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است، جایی که اصول ... و بعد هم معاون فنی و مهندسی واحد تهران مرکز، رییس واحد آکسفورد و رییس واحد ... قرار داده؛ همان اولویتی که رییس دانشگاه نیز در حکم صادره برای انگجی، بر آن تأکید کرده بود. ... با این وجود ما اقدامات خود را برای راه‌اندازی آن آغاز کردیم و مکاتباتی ...
  • مدرسه عالی شهید مطهری وارد جناح بندی سیاسی نمی شود

    danakhabar.com/.../مدرسه-عالی-شهید-مطهری-وارد-جناح-بندی-سیاسی-نمی-...
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... و آموزشی دانا، در راستای اهداف خود، به سراغ مدارس سرشناس تهران رفته است. ... لذا از همان سال های گذشته اینجا تحت عنوان دانشکده معقول و منقول مطرح ...
  • اینجا اروپاست و همان طور که می بینید ، این شهروند اروپایی بدبخت بیچاره ، خانه ندارد و در ... اما این تصویر زیبا مربوط به متروی تهران خودمان است ؛ نه خطری ، نه جنازه ای.
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران - Tehran Chamber of ... به این شرح که اگر دولت میزبان به تعهدات خود در مقابل وی عمل نکرد، این اختیار برای سرمایه‌گذار وجود خواهد داشت که از محل تولیدات همان میدان مطالبات خویش را برداشت کند. ... دولت متبوع وی نیز این نکته را می‌فهمد و اینجا است که مجددا تقاضای وثیقه و ...
  • نمایش مقاله : نماز جمعه تهران به امامت آیة الله رفسنجانی 23/7/1378

    www.hawzah.net/fa/Article/View/49447/?ParentID=47894
    اینجا یک سئوالی مطرح می شود که کمی به آن پاسخ دهیم که اصلا سعادت چیست ... عمل همان عمل است ریاضت کشیده عبادت هم کرده پیشانی خود را آنقدر به سنگ مالیده که برای ...
  • [PDF]دانلود فایل pdf روزنامه

    www.farheekhtegan.ir/newspaper/pagepdf/7784
  • ۸ ساعت پیش - ﺗﻬـــــﺮﺍﻥ. 30 20. MASHHAD. ﻣﺸــــﻬﺪ. 27 16. ISFAHAN. ﺍﺻﻔــــﻬﺎﻥ. 29. 14. TABRIZ. ﺗـــــﺒﺮﻳﺰ. 23. 11. ﺍﻟﻴﻜﺎ ﻋﺒﺪﺍﻟﺮﺯﺍﻗﻰ ﻛﻪ ﺧﻮﺩ ﺍﻫﻞ ﺭﺍﻣﺴــﺮ ﺍﺳﺖ. ﺍﻳﻦ ﻧﻤﺎﻯ ﺍﺯ ... ﺳﻮﺍﻝ ﺍﻳﻨﺠﺎﺳﺖ ﻛﻪ ﭼﺎﺩﺭ ﺯﺩﻥ ﺩﺭ ﺣﻴﺎﻁ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ. ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺎ ... ﻛﺎﺗﺮﻳﻦ ﺩﻭﻧﻮﻭﻯ 71 ﺳﺎﻟﻪ، ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻫﺎﻯ.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 5,100
  • بازدید سال : 23,322
  • بازدید کلی : 762,746