loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 252 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است

 
دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی‌توانید با فلسطین باشید مگر آن که در کنار جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرید.
 
العالم: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز (جمعه) در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هدف از اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) این بود که قدس در وجدان امت باقی بماند و هر روز که می‌گذرد حکمت این تصمیم امام خمینی (ره) بیشتر مشخص می‌شود. وی افزود: شرایط منطقه و امت ما بیانگر نیاز به چنین روزی است.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: امروز با وجود همه شرایط دشوار، می بینیم که میلیونها نفر در بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی دعوت امام خمینی (ره) را لبیک گفتند و این امر نشانه‌ای بسیار مهم و بسیار امیدوار کننده است.

وی افزود: می‌خواهم به احترام شرکت کنندگان در تظاهرات روز جهانی قدس در یمن و صنعا بایستم. با وجود حملات تجاوزکارانه به صنعا و مناطق اطراف آن ده‌ها هزار نفر به خیابان‌ها آمده و برای حمایت از قدس و فلسطین و مردم این سرزمین تظاهرات کردند.

سید حسن نصرالله گفت: ملت یمن حس می‌کند که کشورهای عربی و اسلامی از آن دست شسته‌اند و دنیا به دو قسمت حامی جنگ و مخالف آن تقسیم شده است و عده کمی هم در برابر آن سکوت کرده‌اند. با این حال این مسأله باعث نشد که ملت یمن از مسأله فلسطین دور شود و این امر مستحق قدردانی است و باید از پایداری ملت یمن قدردانی شود.

وی همچنین با قدردانی از مردم بحرین به دلیل شرکت در تظاهرات روز جهانی قدس با وجود اوضاع داخلی این کشور گفت: مردم بحرین امروز برای بزرگداشت روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند تا بر پایبندی و التزام خود به عقایدشان تأکید کنند.

وی افزود: تحولات سیاسی هرچه که باشد، ما را از مسأله اصلی دور نخواهد کرد. حضور میلیونی در مراسم روز جهانی قدس، با توجه به تحولات و حوادث منطقه، امیدواری بسیار بزرگی به شمار می‌آید.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: ماه قبل اسرائیل کنفرانسی را در هرتزلیا با حضور فرماندهان نظامی و امنیتی اسرائیلی و مهمانانی از مناطق مختلف دنیا برگزار کرد و نتیجه این کنفرانس این بود که محیط راهبردی اطراف اسرائیل خوب شده است آن هم پس از 4 سال ترس از بهار عربی. متأسفانه سران رژیم صهیونیستی یک میلیارد و نیم مسلمان دنیا را تهدیدی برای خود نمی دانند و نظام های حاکم بر آنان و ارتش‌ها و جنگنده های آنان را هم تهدیدی تلقی نمی‌کنند.

وی افزود: اسرائیل همه رویدادهای اطراف خود را در سوریه می بیند. سران اسرائیلی از مشکلات سوریه و جنگ و درگیری در این کشور خوشحال هستند و به نتیجه بحران این کشور کاری ندارند. صهیونیست‌ها تلاش خواهند کرد که با توجه به حوادث سوریه جولان را به صورت نهایی به اسرائیل ملحق کنند و شهرک‌سازی را به 100 هزار واحد افزایش دهند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: اسرائیل از حوادث یمن ابراز خشنودی می کند و از از عربستان سعودی برای مقابله با تهدیدهایی که از یمن با آن مواجه است حمایت می‌نماید.

وی افزود: اسرائیل، استقلال و حاکمیت یمن را ضد خود می داند زیرا این کشور بخشی از محور مقاومت است و تهدیدی راهبردی برای اسرائیل به شمار می آید.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: تجاوز به یمن، بزرگترین خدمت عربستان سعودی به اسرائیل است. وی اظهار داشت: طی روزهای اخیر بعضی شبکه‌های خارجی عربی، درگیری در الجزایر را درگیری طایفه‌ای معرفی کردند.

وی افزود: برخی از اسرائیلی‌های شرکت کننده در کنفرانس هرتزلیا خواستار ائتلاف عربی - اسرائیلی برای مقابله با ایران و محور مقاومت شدند و آن را مطابق نظر اسرائیل مقابله با تروریسم نامیدند و داعش را نیز به این دشمن اضافه کردند تا رسوا نشوند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: اسرائیل منافق، مدعی است که از مصر در مقابله با حوادث سینا حمایت می‌کند و در مقابل بین مصر و غزه و حماس فتنه‌انگیزی می کند؛ درحالی که اسرائیل خودش مادر و اصل تروریسم است. وی افزود: اسرائیل درحالی مدعی مبارزه با تروریسم شده که ماهیت و اصل اسرائیل، تروریسم است.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: اسرائیل در غزه مرتکب جنایات جنگی شد و سازمانهای بین المللی با وجود همه ملاحظه‌هایی که برای حمایت از اسرائیل داشتند، نتوانستند این واقعیتها را پنهان کنند. این درحالی است که اسرائیل می خواهد امروز خودش را به عنوان بخشی از طرح مبارزه با تروریسم معرفی کند.

وی گفت: بر اساس کنفرانس هرتزلیا، در منطقه یک کشور تهدیدی برای اسرائیل به شمار می آید و آن هم ایران است. سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: جنبش‌های مقاومت تهدیدی وجودی برای اسرائیل نیستند بلکه تهدید آنها راهبردی است. و این فقط ایران است که وجود اسرائیل را تهدید می کند به همین دلیل این رژیم سعی می کند که همه دنیا را ضد ایران تحریک کند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سؤالی که اینجا به وجود می‌آید این است که چرا صهیونیست‌ها تا این اندازه علیه ایران دشمنی می ورزند و چرا چنین ترس و نگرانی و حساسیتی را از سوی اسرائیلی‌ها علیه عربستان و یا هیچ کشور دیگری نمی‌بینیم؟ این در حالی است که ارتش‌های عربی میلیون‌ها دلار سلاح خریداری می‌کنند و اسرائیل هیچ نگرانی از آنها ندارد. اسرائیل اطمینان دارد و می‌داند که نظام رسمی کشورهای عربی فلسطین و ملت فلسطین را فروخته‌اند.

سید حسن نصرالله گفت: از یک سال قبل تاکنون هیچ‌کدام از خانه‌های غزه بازسازی نشده و کسی پیگیر مجروحان غزه نیست. آیا مردم غزه از اهل سنت و جماعت نیستند؟ و آیا آنان روزه ندارند؟ وی افزود: عرب‌ها فلسطین را فروختند و اسرائیل می داند که طرح تکفیری که بعضی از کشورهای عربی از آن حمایت می‌کنند، به دنبال جنگ با اسرائیل نیستند بلکه آن‌ها به دنبال ویران کردن سوریه، عراق و یمن هستند و امت اسلامی و وحدت ملی را به صورت مجانی نابود می کنند.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: ایران تنها طرفی است که پرچم را بلند کرده و در مقابل همگان حرکت می‌کند و حتی در صورت شکست توافق هسته‌ای وجود رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد. ایران هیچ گاه این موضوع را نمی پذیرد. ایران کشوری است که از محور مقاومت و جنبش‌های مقاومت حمایت می‌کند و این کاری است که بسیاری جرأت انجام آن را ندارند.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: نمی‌توانید با فلسطین باشید مگر آن که با ایران باشید و نمی توانید درحالی که دشمن ایران هستید با فلسطین باشید زیرا ایران تنها امید باقی مانده برای آزادسازی قدس و بازستاندن فلسطین است.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: همه سوری‌ها اکنون خواستار حل بحران کشورشان هستند و آنان می دانند که این بحران از طریق نظامی حل نمی شود ولی برخی مانع حل سیاسی بحران سوریه می شوند.

سید حسن نصرالله گفت: برخی از 5 سال قبل به این موضوع دل خوش کرده‌اند که سوریه سقوط می‌کند. به آنها می گویم که روزها، ماه ها و سال‌ها را نشمارید. کسی که به دنبال سقوط سوریه از راه نظامی است، به نتیجه نخواهد رسید. سوریه پایداری و مقاومت خواهد کرد و کسانی که با آن بوده‌اند در کنارش باقی خواهند ماند.

سید حسن نصرالله گفت: برخی از 5 سال قبل به این موضوع دل خوش کرده‌اند که سوریه سقوط می‌کند. به آنها می گویم که روزها، ماه ها و سال‌ها را نشمارید. کسی که به دنبال سقوط سوریه از راه نظامی است، به نتیجه نخواهد رسید. سوریه پایداری و مقاومت خواهد کرد و کسانی که با آن بوده‌اند در کنارش باقی خواهند ماند.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: موضع روسیه و ایران در قبال سوریه قطعی است و هر طرفی که با سوریه بوده در کنار آن باقی خواهد ماند. ما در گذشته در کنار سوریه بودیم و در کنار آن باقی خواهیم ماند. ما از مطالبات مردم و اصلاحات در سوریه حمایت می کنیم ولی با ویران کردن این کشور و یا ارتش آن مخالفیم.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: ما در سوریه زیر نور خورشید می‌جنگیم و وجود خود را پنهان نمی کنیم و جوانان ما به خاطر لبنان، سوریه و فلسطین در این کشور شهید می‌شوند.

سید حسن نصرالله گفت: راه قدس از جونیه نمی گذرد زیرا ما به دنبال حکومت و یا سلطه نیستیم. راه قدس از قلمون، زبدانی و حسکه می گذرد زیرا اگر سوریه از دست برود، فلسطین نیز از دست می‌رود و قدس گم می‌شود.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: ما به صورت آشکار حملات تجاوزکارانه سعودی به یمن را محکوم می کنیم. "توفان قاطعیت" و "بازگرداندن امید" را کنار بگذارید. ما می دانیم که این دو عملیات چه دستاوردهایی داشت. آیا نظام سعودی درک نمی‌کند که دیگر هیچ افقی در پیش رو ندارد و تکیه کردن این کشور بر گروه‌های تکفیری هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: جنگ عربستان علیه یمن بدون هدف و تنها به جنگی انتقام‌جویانه تبدیل شده است و ارتش عربستان به جای فرار باید به دنبال حمایت از مرزهای خود باشد. دنیا باید به عربستان کمک کند تا از درخت پایین بیاید.

سید حسن نصرالله بار دیگر انفجارهای تروریستی در قطیف و دمام عربستان و انفجار در مسجد امام صادق (ع) کویت را محکوم کرد و اظهار داشت: امیر کویت، دولت، مجلس امت و گروه های سیاسی و اجتماعی این کشور الگویی عالی را از تعامل با انفجار در یکی از مساجد این کشور ارائه کردند.

وی افزود: اقدام امیر کویت و دولت و مردم این کشور باعث شد که تهدید علیه کشورشان به فرصتی برای تقویت امنیت و وحدت این کشور تبدیل شود اما اوضاع در بحرین برعکس بود، به صورتی که به جای استفاده از تهدید داعش و تعامل برادرانه و انسانی با مردم و آزادی چهره های شاخص دینی از زندان‌ها، مردم با سلب آزادی‌ها تهدید شدند.

سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/.../سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-قدس-است
    1. ۱۱ ساعت پیش - دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با فلسطین باشید مگر آن که در کنار ...

    1. تصاویر برای سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس استگزارش تصاویر
      • نتیجه تصویری برای سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است
        11 ساعت قبل
      • نتیجه تصویری برای سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است
      • نتیجه تصویری برای سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است
      • نتیجه تصویری برای سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است
      تصاویر بیشتر برای سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است

  • سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - جام نیوز

    www.jamnews.ir/detail/News/505849
    1. ۱۱ ساعت پیش - به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه المنارامروز گزارش داد که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت دبیرکل حزب الله لبنان، ایران ...
    2. سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است

      mwfpress.com/vdccoiq0.2bqoo8laa2.html
    3. ۱۱ ساعت پیش - به گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس در بیروت ...
    4. دبیرکل حزب الله: ایران تنها امید آزادی قدس است - فارسی

      fa.alalam.ir/news/1719107
    5. ۱۵ ساعت پیش - به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سید حسن نصرالله" روز جمعه در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هدف از اعلام روز جهانی قدس توسط امام ...
    6. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - پارسیک

      news.parseek.com/Url/?id=10955037
    7. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است/ اسرائیل مادر و اصل تروریسم است.
    8. ایران، تنها امید باقی مانده برای آزادی فلسطین است/ ماجرای ...

      snn.ir/detail/News/424539/179
    9. ۱۲ ساعت پیش - ایران، تنها امید باقی مانده برای آزادی فلسطین است/ ماجرای بندی که ایران در مذاکره ... سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه یمنی‌ها درحالی در روز قدس برای ...
    10. دبیر کل حزب‌الله در مراسم روز قدس نصر الله: ایران، تنها کشور ...

      farsnews.com/newstext.php?nn=13940419001088
    11. ۵ ساعت پیش - دبیر کل حزب الله ایران را تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس خواند و تاکید کرد که ایران تنها کشوری است که اسرائیل را تهدید می‌کند و برای همین ... سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه یمنی‌ها درحالی در روز قدس در حمایت از آرمان فلسطین ...
    12. سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - News ...

      shia.shafaqna.com/FA/IR/101146
    13. ۱۳ ساعت پیش - خبرگزاری شبستان:دبیرکل حزب الله لبنان، ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با فلسطین ...
    14. هشدار نیوز - ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است/ اگر ...

      hoshdarnews.ir/detail/News/22833
    15. ۱۴ ساعت پیش - هشدارنیوز - سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس در بیروت پایتخت لبنان در جمع شماری از مسئولان و ...
    16. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است/ اسراییل مادر و ...

      www.ghatreh.com/.../سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-قدس-است-ا...
    17. ۲ ساعت پیش - ماهیت و اصل اسراییل، تروریسم است/ ایران تنها امید برای آزاد سازی قدس است ... سید حسن نصرالله: ایران، تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس و فلسطین ...
    18. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - خبر فارسی

      khabarfarsi.com/n/13429391
      ۱۱ ساعت پیش - دبیرکل حزب الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با فلسطین باشید مگر آن که در کنار ...
    19. ماهیت و اصل اسرائیل، تروریسم است/ ایران تنها امید برای آزاد ...

      www.bornanews.ir/.../298575-ماهیت-اصل-اسرائیل-تروریسم-است-ایران-...
    20. ۱۰ ساعت پیش - دبیرکل حزب الله لبنان، ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن ... سید حسن نصرالله گفت: اسرائیل منافق، مدعی است که از مصر در مقابله با ...
    21. ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است/کسی نمی تواند ...

      www.ammarname.ir/node/121907
    22. ۱۴ ساعت پیش - به گزارش عمارنامه به نقل از تسنیم، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس در بیروت پایتخت لبنان در ...
    23. ايران، تنها اميد باقي مانده براي آزادي قدس و فلسطين است - واحد ...

      www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=597064
    24. ۱۴ ساعت پیش - شبکه المیادین گزارش داد: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت اگر کشورهای غربی آنچه را که ...
    25. تجاوز به یمن بزرگترین خدمت عربستان به اسرائیل است ...

      www.iqna.ir/fa/News/3326304
    26. ۱۱ ساعت پیش - سیدحسن نصرالله: تجاوز به یمن بزرگترین خدمت عربستان به اسرائیل است / ایران؛ تنها امید آزادی قدس. %d8%aa%d8%ac%d8%a7%d9%88.
    27. دبیرکل حزب الله: ایران تنها امید آزادی قدس است - جنبش مصاف

      www.masaf.ir/.../دبیرکل-حزب-الله--ایران-تنها-امید-آزادی-قدس-است-shia...
    28. ۵ ساعت پیش - به گزارش مصاف، "سید حسن نصرالله" روز جمعه در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هدف از اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) این بود که ...
    29. خبریاب - سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است

      hikhabar.com/newsdetail.aspx?...سیدحسن_نصرالله:_ایران_تنها_امید...ق...
    30. ۶ ساعت پیش - دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با فلسطین باشید مگر آن که در کنار ...
    31. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است | عصر اهواز ...

      asrahwaz.ir/in_the.../سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-ق.html
    32. ۱۱ ساعت پیش - آفتاب : سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز (جمعه) در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هدف از اعلام روز جهانی قدس توسط امام ...
    33. دبیرکل حزب الله: ایران تنها امید آزادی قدس است - خرمشهر

      nasimna.ir/Pages/News-1586.aspx
    34. ۱۴ دقیقه پیش - به گزارش نسیم خرمشهر ، "سید حسن نصرالله" روز جمعه در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هدف از اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) این ...
    35. سيد حسن نصرالله: ايران، تنها اميد باقي مانده براي آزادي قدس و ...

      www.kopy.ir/.../سيد-حسن-نصرالله-ايران،-تنها-اميد-باقي-مانده-براي-آزاد...
    36. ۱۴ ساعت پیش - شبکه المیادین گزارش داد: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در ... ایران پس از خداوند تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس و فلسطین است.
    37. ايران، تنها اميد باقي مانده براي آزادي قدس و فلسطين است

      www.nayabnews.com/.../سيد-حسن-نصرالله-ايران،-تنها-اميد-باقي-مانده-...
    38. سيد حسن نصرالله ايران، تنها اميد باقي مانده براي آزادي قدس و فلسطين است 1394 04 19 8 00 PM تهران خبرگزاری صدا و سیما سیاسی 1394 04 19شبکه المیادی.
    39. نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است | پایگاه اطلاع رسانی ...

      badriyoon.com/28930?print=1
    40. نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است ... سید حسن نصرالله تأکید کرد: امروز با وجود همه شرایط دشوار، می بینیم که میلیونها نفر در بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی ...
    41. ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس و فلسطین است

      www.nasimonline.ir/detail/News/1012635/173
    42. ۱۳ ساعت پیش - سید حسن نصرالله: ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس و فلسطین است / دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: اگر کشورهای غربی آنچه را که ایران ...
    43. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است | چت معروف چت روم

      maroofchat.ir/سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-قدس-است/
    44. ۱۱ ساعت پیش - سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است | چت معروف چت روم ... سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است قاسم دهنوی با استقلال به توافق رسید ...
    45. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است | چت معروف چت ...

      maroofchat.ir/سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-ق/
    46. ۱۱ ساعت پیش - سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است | چت معروف چت روم ... نبردها در زبدانی+فیلم و تصاویر سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است ← ...
    47. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - خبریست

      www.khabarist.com/e/2005106
    48. ۱ روز پیش - دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با فلسطین باشید مگر آن که در کنار ...
    49. خبرگزاری تقریب (TNA) - ایران تنها امید آزادی قدس است ...

      www.taghribnews.com/vdciryazpt1a332.cbct.html
    50. ۱۲ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سید حسن نصرالله" روز جمعه در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هدف از اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی ...
    51. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است - فیدوس

      feydus.ir/ShowNews-557740.aspx
    52. ۱۰ ساعت پیش - دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی‌توانید با فلسطین باشید مگر آن که در کنار ...
    53. سایت جماران - سید حسن نصرالله: هدف از اعلام روز جهانی قدس ...

      www.jamaran.ir/NewsContent-id_92314.aspx
    54. ۱۳ ساعت پیش - سید حسن نصرالله گفت: ایران تنها طرفی است که پرچم را بلند کرده و در ... با فلسطین باشید زیرا ایران تنها امید باقیمانده برای آزادسازی قدس است.
    55. سید حسن نصرالله : ایران تنها امید آزادی قدس است - بهترین های روز

      myblog.bestofday.ir/text-201507110559434902
    56. ۲ ساعت پیش - دبیرکل حزب الله لبنان، ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با فلسطین باشید مگر آنکه در کنار ...
    57. دبیرکل حزب الله: ایران تنها امید آزادی قدس است - وعده صادق

      www.alvadossadegh.com/.../94119-دبیرکل-حزب-الله-ایران-تنها-امید-آزا...
    58. ۱۱ ساعت پیش - به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سید حسن نصرالله" روز جمعه در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هدف از اعلام روز جهانی قدس توسط امام ...
    59. سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - خانه

      sabadekhabar.ir/1394/04/19/سید-حسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-ق/
    60. ۷ ساعت پیش - به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه المنارامروز گزارش داد که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت دبیرکل حزب الله لبنان، ایران ...
    61. ایران تنها کشور تهدیدکننده رژیم صهیونیستی در منطقه است

      www.bibaknews.com/.../ایران-تنها-کشور-تهدیدکننده-رژیم-صهیونیست...
    62. ۱۱ ساعت پیش - دبیرکل حزب الله لبنان، ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن ... سید حسن نصرالله گفت: اسرائیل منافق، مدعی است که از مصر در مقابله با ...
    63. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است

      news.hadafsaz.ir/?p=76956
    64. ۱۰ ساعت پیش - سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز (جمعه) در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هدف از اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) ...
    65. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است | شهرخبرها ...

      www.shahrekhabarha.com/.../سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-ق/
    66. ۱۰ ساعت پیش - سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز (جمعه) در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هدف از اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) ...
    67. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - پرتال خبری ...

      www.habbe.ir/6478470
    68. ۱۱ ساعت پیش - سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز (جمعه) در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هدف از اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) ...
    69. سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - روزنما

      rooznama.ir/323097/سید-حسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-ق/
    70. ۱۲ ساعت پیش - خبرگزاری شبستان:دبیرکل حزب الله لبنان، ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با فلسطین ...
    71. لحظه به لحظه | سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است

      www.lahzebelahze.ir/source/.../سیدحسن-نصرالله:-ایران-تنها-امید-قدس-ا...
    72. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است. ... اسپوتنیک: توافق هسته‌ای ایران تا پایان روز... مرکل از پیام اینترنتی اوباما به مردم ایران... هر وجب از عراق را پس می‌گیریم
    73. فرهنگی - سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - حدیث

      jazzservices.net/.../سیدحسن_نصرالله_ایران_تنها_امید_آزادی_قدس_است
    74. ۱۱ ساعت پیش - عصر اهواز / دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با فلسطین باشید مگر آن ...
    75. ایران تنها کشور تهدید کننده صهیونیست‌ها است/ اسرائیل مادر و ...

      www.rasanews.ir/NSite/FullStory/?Id=273795
    76. ۱۱ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله عصر امروز در مراسم روز جهانی قدس که در مجتمع «سید .... ایران؛ تنها امید آزادی قدس شریف.
    77. اجتماعی » سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است - اخبار

      www.khabar.pichak.net/.../سیدحسن_نصرالله_ایران_تنها_امید_قدس_اس...
    78. نند. این درحالی است که اسرائیل می خواهد امروز خودش را به عنوان بخ.
    79. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است - فراز آنلاین

      farazonline.ir/161935/سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-قدس-است
    80. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است : دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی‌توانید با فلسطین ...
    81. سیاسی » سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است

      khabar.roozgozar.com/.../سیدحسن_نصرالله_ایران_تنها_امید_قدس_است
    82. ۱۱ ساعت پیش - امید این کرده با ایران و ایران فلسطین قدس بازستاندن full-text که توافق تنها content]دبیرکل حزب‌الله سومین و گرفته کرد: لبنان to retrieve[unable ...
    83. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است | دانلود فیلم | دانلود ...

      aks2.ir/?p=65311
    84. ۱۰ ساعت پیش - http://www.bartarinha.ir/fa/news/222623/سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-قدس-است http://www.bartarinha.ir/fa/rss/allnews مجله اینترنتی برترین ...
    85. گودنیوز - سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است ...

      goodnews.ir/.../سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-قدس-است-اسرائی...
    86. ... بیانیه سفارت ایران در دمشق به مناسبت روز جهانی قدس ایسنا — 5 ساعت پیش · وزیر ... سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است/ اسرائیل مادر و اصل تروریسم ...
    87. چرا اسرائیل تا این اندازه علیه ایران دشمنی می ورزند و چرا چنین ...

      www.entekhab.ir/.../چرا-اسرائیل-تا-این-اندازه-علیه-ایران-دشمنی-می-ورز...
    88. ۹ ساعت پیش - دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن ... سید حسن نصرالله تصریح کرد: ایران تنها طرفی است که پرچم را بلند کرده و ...
    89. افسران جوان جنگ نرم - نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است

      www.afsaran.ir/link/1001036
    90. ۷ ساعت پیش - دبیرکل حزب الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن .... سید حسن نصرالله تصریح کرد: ایران تنها طرفی است که پرچم را بلند کرده و ...
    91. ایران تنها امیدآزادی قدس - فتن

      www.fetan.ir › تیتر یک › سیاسی › عکس نوشته
    92. ۱۲ ساعت پیش - به گزارش فتن، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت روز .... از فلسطین باشی چرا که ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است.
    93. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - ایسنا - ست ...

      setfaweb.ir/سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-ق/
    94. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با ...
    95. نصر الله: ایران، تنها کشور تهدید کننده صهیونیست‌ها | پایگاه ...

      simayemahvelat.ir/نصر-الله-ایران،-تنها-کشور.../اخبار-ایران-و-جهان/
    96. ۱۰ ساعت پیش - دبیر کل حزب الله ایران را تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس خواند و تاکید کرد که ایران تنها کشوری است که اسرائیل را تهدید می‌کند و برای همین ... سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه یمنی‌ها درحالی در روز قدس برای فلسطین به خیابان ...
    97. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است

      mitna.ir/m.php/commented/24221
    98. ۸ ساعت پیش - سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است. دبیرکل حزب الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی ...
    99. نصر الله: ايران، تنها کشور تهديد کننده صهيونيست‌ها / ...

      fux.rozblog.com/.../نصر-الله-ايران-تنها-کشور-تهديد-کننده-صهيونيس...
    100. ۱۱ ساعت پیش - دبير کل حزب الله ايران را تنها اميد باقي مانده براي آزادي قدس خواند و تاکيد ..... سيد حسن نصر الله :ايران امپراتور پارسي نيست، کشوري اسلامي است.
    101. ایران، تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس و فلسطین است

      www.pana.ir/.../News-370340-ایران_تنها_امید_باقی_مانده_برای_آزادی_ق...
    102. ۱۳ ساعت پیش - به گزارش سرویس سیاسی پانا به نقل از شبکه المیادین، سیدحسن نصرالله در سخنرانی خود درمجمع سید الشهدا در ضاحیه بیروت به مناسبت روز جهانی ...
    103. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - آفتاب - ...

      khabarkhoon.com › بین الملل › آفتاب
    104. دبیرکل حزب الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با فلسطین باشید مگر آن که در کنار جمهوری اسلامی ایران ...
    105. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است | ایراتو

      irato.ir/fa/news/.../سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-قدس-است/
    106. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است. کد خبر: ۷۰۰۰۸. تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴. دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و ...
    107. سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است شب جمعه 19 ...

      khabarche.ir/خبر/.../سید-حسن-نصرالله--ایران-تنها-امید-آزادی-قدس-است
    108. ۸ ساعت پیش - مقاومت شب جمعه نوزدهم تیر ماه 1394 خبر سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است.
    109. نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - خبرگو - جدیدترین ...

      khabargo.ir/نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-قدس-است/
    110. ۱۱ ساعت پیش - دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن ... سید حسن نصرالله تصریح کرد: ایران تنها طرفی است که پرچم را بلند کرده و ...
    111. ايران، تنها اميد باقي مانده براي آزادي قدس و فلسطين است

      farapress.ir/.../سيد-حسن-نصرالله-ايران-تنها-اميد-باقي-مانده-براي-آزادي-...
    112. سيد حسن نصرالله: ايران، تنها اميد باقي مانده براي آزادي قدس و فلسطين است. منبع خبر : واحد مرکزی خبر _ سیاسی. جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵. موضوع : سیاسی.
    113. ایران تنها امید آزادی قدس است - SHafagh News Agency

      www.shafaghnews.com/.../سیدحسن_نصرالله_ایران_تنها_امید_آزادی_قد...
    114. [unable to retrieve full-text content]دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی‌توانید با فلسطین ...
    115. ArtOnlines - سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است

      www.artonlines.com/.../سیدحسن_نصرالله_ایران_تنها_امید_آزادی_قدس_ا...
    116. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است. ... نمایشگاهی از پوسترهای روز جهانی قدس در حوزه هنری سازمان تبلیغات. طراحی و گرافیک / توسط مرجان محمدی در 4 روز ...
    117. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - جستجوگر ...

      tahlilgari.ir/fa/service/.../04/.../سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-ق/
    118. ۱۱ ساعت پیش - سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز (جمعه) در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: هدف از اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) ...
    119. ایران خبر - دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت روز ...

      www.irankhabar.ir/.../دبیرکل-حزب-الله-لبنان-مراسم-بزرگداشت-روز-جه...
    120. ۱۳ ساعت پیش - سید حسن نصرالله اظهار داشت: حضور میلیونی در مراسم روز جهانی قدس، با ... زیرا ایران تنها امید باقیمانده برای آزادسازی قدس و بازستاندن فلسطین است.
    121. ايران، تنها اميد باقي مانده براي آزادي قدس و فلسطين است

      saatsefr.com/.../سيد-حسن-نصرالله-ايران-تنها-اميد-باقي-مانده-براي-آزادي...
    122. ۱۴ ساعت پیش - سيد حسن نصرالله: ايران، تنها اميد باقي مانده براي آزادي قدس و فلسطين است ... الله لبنان: اسراييل، هدف خود را بر ضربه زدن به ايران متمرکز کرده است.
    123. سيدحسن نصرالله: ايران تنها اميد آزادي قدس است/ اسرائيل مادر و ...

      akhbarma.ir/NR.aspx?id=384060
    124. ۹ ساعت پیش - دبيرکل حزب‌الله لبنان ايران را تنها اميد براي آزادي قدس و بازستاندن فلسطين دانست و تأکيد کرد: نمي‌توانيد با فلسطين باشيد مگر آن که در کنار ...
    125. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است | سپهرنت ...

      sepehrnet.irمنبع:vista.ir
    126. ۹ ساعت پیش - دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با فلسطین باشید مگر آن که در کنار ...
    127. ایران پس از خداوند تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس و ...

      tasna.ir/.../ایران-پس-از-خداوند-تنها-امید-باقی-مانده-برای-آزادی-قدس-و-فل...
    128. سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت:ایران 30 سال تحت فشار و جنگ بوده که علت آن حمایت از مقاومت است.
    129. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - مجله ...

      www.matlabyab.ir/.../سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-قدس-است-ا...
    130. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است/ اسرائیل مادر و اصل تروریسم است. دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست ...
    131. سید حسن نصرالله : ایران تنها امید آزادی قدس است - امروز نیوز

      www.emrooznews.com › بین الملل
    132. ۱۰ ساعت پیش - امروز نیوز : دبیرکل حزب الله لبنان، ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی توانید با فلسطین باشید مگر ...
    133. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است

      www.kazeroon.org/web/سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-ق/
    134. راهپیمایی روز جهانی قدس در زاهدان · امروز پیشرفت‌هایی صورت گرفت/ برخی اختلافات ... و 300 هزار زائر در حرم رضوی · سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است ...
    135. مشرق نت | پورتال خبری مذهبی تفریحی

      www.mashreghnet.ir/
    136. آرامگاهی در شهرری که یادگار از دوران سلجوقی است. شنبه , ۲۰ تیر , ۱۳۹۴. آرامگاهی در شهرری ... سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است. شنبه , ۲۰ تیر , ۱۳۹۴. سیدحسن ...
    137. پرده‌برداری سید حسن نصرالله از وقاحت رژیم ... - احرارگیل

      ahrargil.com/?p=80249
    138. ۱۱ ساعت پیش - و تنها تهدید حقیقی و وجودی برای رژیم صهیونیستی، ایران است. ... و مدعی دفاع از فلسطین باشی چرا که ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است.
    139. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است - بلاگ فور یو

      www.blog4u.ir/سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-قدس-است.html
    140. دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد: نمی‌توانید با فلسطین باشید مگر آن که در کنار جمهوری اسلامی ایران ...
    141. رژیم‌های عربی، ملت فلسطین را به اسرائیل فروخته‌اند /ایران ...

      aharvesal.ir/?p=33179
    142. ۱۱ ساعت پیش - سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان خود، گفت: ابتدا لازم می‌دانم از خداوند .... دفاع از فلسطین باشی چرا که ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است.
    143. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است

      123chahar.com/سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-قدس-است/
    144. آمار · لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط.
    145. سخنرانی نصرالله به مناسبت روز قدس - شهدای ایران

      shohadayeiran.com/fa/news/.../سخنرانی-نصرالله-به-مناسبت-روز-قدس
    146. ۱۴ ساعت پیش - سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان خود، گفت ابتدا لازم می‌دانم از خداوند .... دفاع از فلسطین باشی چرا که ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است.
    147. ائل پرس | سید حسن نصرالله : کسی نمی تواند با فلسطین ...

      elpress.ir/news/27448
    148. ۱۴ ساعت پیش - سید حسن نصرالله : کسی نمی تواند با فلسطین باشد اما با ایران نباشد .... دفاع از فلسطین باشی چرا که ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است.
    149. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است/ اسرائیل مادر و ...

      www.newsum.ir/news/6744325599/
    150. دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن فلسطین دانست و تأکید کرد:...
    151. نصرالله: سوريه برود، قدس هم مي‌رود - جوان

      javanonline.ir/fa/news/727196/نصرالله-سوريه-برود-قدس-هم-مي‌رود
    152. ۱۳ ساعت پیش - به گزارش تسنيم، سيد حسن نصرالله در اين روز اظهار داشت: محيط پيرامون ... دفاع از فلسطين بود چراكه ايران تنها اميد باقي مانده براي آزادي قدس است.
    153. سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - TitreAkhbar ...

      www.titreakhbar.com/search.aspx?...سید%20حسن%20نصرالله:%20ایرا...
    154. نتایج جستجو برای : سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است. سید حسن نصرالله: ایران، تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس و فلسطین است واحد مرکزی خبر ...
    155. دکه | Dakee.org - سید نصر الله: ایران تنها کشوری است که ...

      dakee.org/1394/04/19/سید-نصر-الله-ایران-تنها-کشوری-است-که-وج/
    156. ۱۰ ساعت پیش - دبیر کل حزب الله ایران را تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس خواند و ... به گزارش خبرگزاری فارس، «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله عصر روز ...
    157. سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت روز جهانی قدس؛ ایران ...

      https://plus.google.com/+عمارنامه-پلاس/posts/JBD9ycNgwUB
    158. سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت روز جهانی قدس؛ ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است/کسی نمی تواند با فلسطین باشد اما با ایران نباشد/اگر سوریه…
    159. سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است | خبر جدید ...

      hot98.ir/2015/07/11/سید-حسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-ق/
      ۷ ساعت پیش - ... با چاقی مبارزه می کند · سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است ..... احداث بنایی تازه در دبی که قرار است تماما با استفاده از پرینترهای سه ...
    160. سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - آذر نیوز آنلاین

      www.azarnewsonline.com/news/705553.html
    161. ۱۱ ساعت پیش - سید حسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است - «ما بار دیگر عهد و میثاق خود را با امام خمینی و شهدای خود تجدید و اعلام می کنیم که همچنان به مقاومت ادامه ...
    162. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است ... - NEXFA.ir

      nexfa.ir/?p=336954
    163. تورم چه بلایی سر ارزش یارانه نقدی آورده است؟ ... مصاحبه مطبوعاتی فن خال و ممفیس دیپاى · لیست سیاه کواچ · آیا تونی از روند نقل و انتقالات تراکتورسازی راضی است؟
    164. وی ام نیوز | نصرالله: ایران، تنها تهدید کننده اسرائیل/ جنگ یمن ...

      vmnews.ir/item-131867-نصرالله-ایران-تنها-تهدید-کننده-اسرائیل-ج
    165. «سید حسن نصرالله ایران را تنها امید آزادی قدس خواند و تاکید کرد ایران تنها کشوری است که اسرائیل را تهدید می‌کند و برای همین است که اسرائیل همه جهان را علیه ایران ...
    166. نصرالله: رژیم‌های عربی، ملت فلسطین را به اسرائیل ... - فردا

      www.fardanews.com/.../نصرالله-رژیم‌های-عربی-ملت-فلسطین-را-به-اس...
    167. ۱۵ ساعت پیش - سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان خود، گفت ابتدا لازم می‌دانم از خداوند .... دفاع از فلسطین باشی چرا که ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است.
    168. نصرالله: رژیم‌های عربی، ملت فلسطین را به اسرائیل ... - مشرق

      www.mashreghnews.ir/.../نصرالله-رژیم‌های-عربی-ملت-فلسطین-را-به-ا...
    169. ۱ روز پیش - به گزارش مشرق، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در طی سخنانی به .... و تنها تهدید حقیقی و وجودی برای رژیم صهیونیستی، ایران است. ... بود و مدعی دفاع از فلسطین باشی چرا که ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است.
    170. سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است ... - واضح

      vazeh.com/n10550128/سیدحسن-نصرالله-ایران-تنها-امید-آزادی-قدس-است
    171. ۱۱ ساعت پیش - سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است-جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ دبیرکل حزب‌الله لبنان ایران را تنها امید برای آزادی قدس و بازستاندن ...
    172. ایران پس از خداوند تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس ... - ...

      https://parser.ir/news/page/a9f367edae5ee3e633d6d1dc9064b0e2
    173. ۱۱ ساعت پیش - سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز ... ایران پس از خداوند تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس و فلسطین است.
    174. دريافت فايل مطلب

      taadolnews.ir/getam0ny.49noi15kk4.html
    175. ۱۱ ساعت پیش - متن : سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در طی سخنانی به .... مدعی دفاع از فلسطین باشی چرا که ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است.
    176. نصرالله: رژیم‌های عربی، ملت فلسطین را به اسرائیل فروخته‌اند‎

      www.shahrekhabar.com/political/1436547180538216
    177. ۱۳ ساعت پیش - به گزارش نامه نیوز، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در طی .... دفاع از فلسطین باشی چرا که ایران تنها امید باقی مانده برای آزادی قدس است.
    178. نیوزآپ - پخش زنده آخرین اخبار ایران و جهان

      www.newsup.ir/
    179. تولید اثر در شب‌های قدر، قدردانی از خداوند است · » برای دیدن نمایش ... جام جهاني فوتبال ساحلي گروه A : ايران - برزيل ... سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید آزادی قدس است.
    180. گیفت بای - سیدحسن نصرالله: ایران تنها امید قدس است

      giftbuy.ir/news/.../سیدحسن+نصرالله%3A+ایران+تنها+امید+قدس+است
    181. بهاره رهنما از سال 1371 در عرصه سینما و تلویزیون ایران به عنوان بازیگر حاضر بوده اما چند سالی است که به عنوان یک نویسنده و یک کارگردان تئاتر چشم ها را به شکل ...
    182. شرایط امروز منطقه و امت خطرناک‌ترین مرحله از زمان غصب ...

      farsi.khamenei.ir/speech-content?id=27057
    183. ۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله در روز قدس/حوادث منطقه‌ ابتدا انقلاب‌های ... خط مقاومت در جبهه‌های بسیاری جنگیدند درود بفرستیم؛ مقاومتی که تنها مجال امید است. ... سپس پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تبدیل شد به جنگ ایران.
    184. سپاه قدس - مطالب مهر 1391

      sepahqods.mihanblog.com/post/archive/1391/7
    185. بسیاری از کارشناسان از همان ابتدا تحلیل کردند که به احتمال زیاد تنها گروهی که شهامت این گونه ... سیدحسن نصرالله اعلام کرد: "پرنده مورد نظر ساخت ایران بوده است و توسط جوانان لبنانی مونتاژ شده است. .... در ادامه این مراسم سرود جمعی «قبله امید» اجرا شد.
    186. سیدحسن نصرالله: آمریکا مادر تروریسم است/ ائتلاف ... - قدس

      qudsonline.ir/detail/News/236818
    187. ۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله در این ... سوری‌ها بپردازیم اشتباه است و نه تنها هیچ فایده‌ای ندارد بلکه به کشیده ... ما معتقدیم که آینده‌ای بهتر در انتظار ملت یمن است و با توجه به سخنان رهبران مردم این کشور نیز امید به تحقق ... واکنش سیدحسن نصرالله به سیاسی کردن هدیه نظامی ایران به لبنان.
    188. دارالشفاء - آکانیوز - آکاایران

      news.akairan.com/tag/دارالشفاء/
    189. تأمین نیازهای امید و آرامش انسان‌ها در جوار بقاع متبرکه/ بیمارستان حرم شاهچراغ(ع) احداث می‌شود ... القاب و عناوین در آستان‌ قدس‌ رضویp> » سرویس: استان ها - خراسان رضوی کد خبر: ... سیدحسن نصرالله ایران تنها حامی حقیقی مستضعفین در جهان است.
    190. شایعات پیرامون سردار سلیمانی | امید

      omidnameh.com/news/شایعات-پیرامون-سردار-سلیمانی
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با توجه به ماهیت فعالیت‌های سپاه قدس در بیرون از مرز‌های ایران، اغلب از ... آن‌ها تنها فردی را که در این ویژگی‌ها به سلیمانی شبیه است، سیدحسن نصرالله ...
  • جستجو : سید-حسن-نصرالله - خط امید - پایگاه تحلیلی خبری ...

    www.khateomid.ir/tags/سید-حسن-نصرالله
    مقاومت برای جنگ با دشمن صهیونیستی آماده است/عدم ارتباط پرونده هسته ای ایران ... تنها گزینه پیش روی ملت های منطقه برابر زیاده خواهی اشغالگران قدس است که می‌تواند ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 5,075
  • بازدید سال : 23,297
  • بازدید کلی : 762,721