loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 738 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

خوشحالم که ف. ک ها در لیگ ماندند

کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم


سرمربی ملوان می‌ گوید خیلی خوشحالم که هم تیم من، هم فراز کمالوند و هم فرهاد کاظمی در لیگ ماندند.


 

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی گفت: در ابتدا مبعث رسول(ص) را تبریک می‌ گویم ما یک سال سخت را کنار هم گذراندیم و در نهایت موفق شدیم تیم را در لیگ نگه داریم. ملوان متعلق به تمام شمال ایران است و نه فقط انزلی. من قبلا هم در تیم دیگر شمالی روزهای خوبی داشتم و خوشحالم که آن روزها تکرار شده است.

وی راجع به بازی گفت: بازی حساس و سنگینی بود، نفتی ها از روحیه بالایی برخوردار بودند و مقابل ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. گلر بسیار موفق و جوانی را درون دروازه داشتم چون من رئال مادریدی هستم به آنها پیشنهاد می‌ دهم حتما گلر نفت‌مسجدسلیمان را به جای کاسیاس به خدمت بگیرند.

کریمی ادامه داد: از تمام مسوولان انزلی و گیلان می‌ خواهم برای سال آینده به این تیم رسیدگی کنم. امسال خدا هوای ملوان را داشت، برای بازی امروز که بتوانیم در لیگ بمانیم به همه پیامبران توسل کردم.

او راجع به ماندگاری «ف. ک» ها در لیگ‌برتر گفت: خدا نگذرد از کسانی که برای ما همچنین جویی را ایجاد کردند، متاسفانه پرونده سازی هایی بود که برعلیه ما ایجاد شد که در نهایت فهمیدیم مقصر اصلی همه ماجراها فری کله پز بوده است. بسیار خوشحالم که مربیانی مانند من، فرهاد کاظمی و فراز کمالوند توانستند در پایان لیگ سربلند باشند.

سرمربی ملوان در پایان گفت: من با آقای محجوب دوستی طولانی دارم و امسال به خاطر ایشان در ملوان ماندند. امیدوارم با حمایت مسوولان گیلان این تیم برای سال آینده قوی بسته شود.
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/1240670/کریمی-به-همه-پیامبران-متوسل-شدم
  • ۱۳ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی گفت: در ابتدا مبعث رسول(ص) را تبریک می‌ گویم ما یک سال سخت را کنار هم ...
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم - دنیای خبر با وی سی

    v30.ir/کریمی-به-همه-پیامبران-متوسل-شدم.html
  • کد خبر: 1240670/24 زمان: 22:48 1394/02/25 بازدید: 163. خوشحالم که ف. ک ها در لیگ ماندند. کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم. سرمربی ملوان می‌ گوید خیلی خوشحالم که ...
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم - ورزشی

    sport.adano.ir/p183358_کریمی_+به+همه+پیامبران+متوسل+شدم
  • ۱۳ ساعت پیش - کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم. ورزشی در این باره نوشت: کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم - فیس موزیک,FaceMusic ...

    www.facemusic.ir/کریمی-به-همه-پیامبران-متوسل-شدم/
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم. اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۴ دسته‌بندی نشده. سرمربی ملوان می‌ گوید خیلی خوشحالم که هم تیم من، هم فراز کمالوند و هم فرهاد کاظمی در لیگ ماندند.
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم | ورزش سه

    vista.ir/cdn/21636103/کریمی-به-همه-پیامبران-متوسل-شدم
  • ۱۳ ساعت پیش - سرمربی ملوان می‌ گوید خیلی خوشحالم که هم تیم من، هم فراز کمالوند و هم فرهاد کاظمی در لیگ ماندند.
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم شب جمعه 25 اردیبهشت 94 ...

    khabarche.ir/خبر/2348939/کریمی--به-همه-پیامبران-متوسل-شدم
  • ۱۲ ساعت پیش - شب جمعه بیست و پنجم اردیبهشت ماه 1394 خبر کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • ۱۲ ساعت پیش - شما در اینجا هستید : کلیک کنید » کریمی: به همه پیامبران متوسل شدمسرمربی ملوان می‌ گوید خیلی خوشحالم که هم تیم من، هم فراز کمالوند و هم فرهاد ...
  • کريمي: به همه پيامبران متوسل شدم - پاتوق دانلود - Rozblog.Com

    dl-4patogh.rozblog.com/tag/کريمي%3A+به+همه+پيامبران+متوسل+شدم
  • کريمي: به همه پيامبران متوسل شدم خلاصه اي از مطلب : ادامه اين مطلب : کريمي: به همه پيامبران متوسل شدم مطالب ديگر در مورد اين مطلب : امير المومنين (ع). پيامبر صلي الله ...
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم - دانلود رایگان فیلم با ...

    facefilm.ir/18852/کریمی-به-همه-پیامبران-متوسل-شدم/
  • ۱۳ ساعت پیش - به فیس فیلم خوش آمدید :: تمام مطالب سایت مجاز است و بنا به درخواست ساماندهی حذف خواهد شد ! کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم. 0.
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم | فلفل چت

    www.felfelchat.org/کریمی-به-همه-پیامبران-متوسل-شدم/
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم. برچسب ها : ژانر ها. جمعه ۲۵ ارديبهشت۲۳:۰۸. اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۴; اخبار سایت. تبلیغات. میهن باران 1. . تبلیغات. میهن باران 2.
  • ۱۳ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه"، فيروز کريمي در کنفرانس مطبوعاتي پايان بازي ... براي بازي امروز که بتوانيم در ليگ بمانيم به همه پيامبران توسل کردم.
  • مشت‌های گره کرده سوشا در آزادی (عکس); کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم; لحظه تسلیم ... تونی و صحنه های عجیب شادی و غم در یادگار امام · حسین فرکی: همه وجودم لبریز از ...
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم

    vazeh.com/n-10189274_کریمی-به-همه-پیامبران-متوسل-شدم
  • ۱۳ ساعت پیش - کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم سرمربی ملوان می‌ گوید خیلی خوشحالم که هم تیم من، هم فراز کمالوند و هم فرهاد کاظمی در لیگ ماندند. به گزارش "ورزش ...
  • ۳ ساعت پیش - شروین اسبقیان مدیر تربیت بدنی آذربایجان شرقی تائید کرد به مربیان و بازیکنان تراکتورسازی نتیجه ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • حذفی کاپ - خوشحالم که ف.ک ها در لیگ ماندند

    www.hazfi-cup.com/news?id=2319100&title=خوشحالم_که_ف...
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم ... فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی گفت: در ابتدا مبعث رسول(ص) را تبریک می‌ گویم ما یک سال سخت را کنار هم ...
  • خوشحالم که ف.ک ها در لیگ ماندند

    newsfootball.ir/news/.../خوشحالم-که-ف.ک-ها-در-لیگ-ماندند.html
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم ... فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی گفت: در ابتدا مبعث رسول(ص) را تبریک می‌ گویم ما یک سال سخت را کنار هم ...
  • اس ام اس و جوک های جدید خرداد ماه ۹۴... لی مین هو فیسبوک را به روز کرد. ... جمعه ۲۵ اردیبهشت۲۲:۵۳ · کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم... جمعه ۲۵ اردیبهشت۲۲:۵۳ · لحظه ...
  • باخت استقلال ؛ قلعه‌نویی و آندو و رحمتی !

    varzeshyaab.ir/2015/05/باخت-استقلال-؛-قلعه‌نویی-و-آندو-و-رحمت.html
  • ۱۳ ساعت پیش - درگیری فرسایشی با نفراتی چون نکونام، رحمتی و آندو، تکیه کردن به مهره های خنثی ای چون امیرحسین صادقی، ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • ورزش بانوان - اداره ورزش وجوانان تنگستان

    tangestansport.ir/index.php?option=com_content&view...id...
  • مشت‌های گره کرده سوشا در آزادی (عکس) · کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم ... 1, مسابقات والیبال بانوان در روستای احمد اباد باغک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) ...
  • سپاهان تنها تیم لایق قهرمانی امسال بود/ با سپاهان قرارداد دارم ...

    www.ketabim.com/سپاهان-تنها-تیم-لایق-قهرمانی-امسال-بود/
  • بازبینی توسط محمد حسین اصغری
    ۱۳ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار مهر، هادی عقیلی شامگاه جمعه پس از پنجمین قهرمانی تیمش در ... خلاص شدن از تبلیغات اس ام اس. ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • ادعای مارکا: توافق رئال مادرید با دخیا - دو،سه … چهار

    123chahar.com/ادعای-مارکا-توافق-رئال-مادرید-با-دخیا/
  • ۱۸ دقیقه پیش - روزنامه مارکا گزارش داد که دیوید دخیا با رئال مادرید برای انتقال به این تیم به توافق رسیده است. ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم · مرزبان: فقط ...
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم ... فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی گفت: در ابتدا مبعث رسول(ص) را تبریک می‌ گویم ما یک سال سخت را کنار هم ...
  • ۳ ساعت پیش - ما به دنبال منبع این شایعه هستیم و بزودی با شناسایی عامل این شایعه ، خبر دقیقش را به مردم خوب مان اعلام می ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • شایعه از نیمکت تراکتورسازی شروع شد | خبر ساز

    khabarsaaz.ir/fa/news/.../شایعه-از-نیمکت-تراکتورسازی-شروع-شد/
  • ۳ ساعت پیش - شروین اسبقیان مدیر تربیت بدنی آذربایجان شرقی تائید کرد به مربیان و بازیکنان تراکتورسازی نتیجه ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • سایر رسانه ها - پرتال جامع زنجانت - نیازمندیهای زنجان ...

    zanjanet.ir/پورتال-شهروندان/سایر-رسانه-ها
  • واکنش عادل الجبیر به اخطار ناوگان ایرانی ... توضیح آمریکا درباره شلیک به کشتی‌ سنگاپور ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم ...
  • ۳ ساعت پیش - به نظرم روی امیر قلعه‌نویی فشار بیشتری بود چون آنها هفته گذشته مقابل تراکتورسازی هم شکست خورده بود و ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • ورزش سه - شبکه اجتماعی بعلاوه

    bealaveh.ir/news/DefaultName.aspx?TitleSource=ورزش%20سه
  • ۴ ساعت پیش - ... ورزش سه گل علیپور به استقلال از نمایی دیگر(ویدیو) ۱۲ ساعت پیش ... ۱۴ ساعت پیش · ورزش سه کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم ۱۴ ساعت پیش ...
  • روایت دقیق از ماجراهای امشب تبریز

    www.tahajomnews.ir/171448-روایت%20دقیق%20ماجراهای%20امشب%20...
  • ۷ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تراکتور پس از گل زیبای فرید بهزادی کریمی با نتیجه قاطع 3-1 از حریف .... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • خوشحالم که ف.ک ها در لیگ ماندند | لینکدونی فانوس

    link.funnos.com/436264/خوشحالم-که-ف-ک-ها-در-لیگ-ماندند
  • کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم ... فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی گفت: در ابتدا مبعث رسول(ص) را تبریک می‌ گویم ما یک سال سخت را کنار هم ...
  • پیروزی شهرداری تبریز در بازی رفت پلی آف سقوط - نت سیتی

    netct.in/.../پیروزی-شهرداری-تبریز-در-بازی-رفت-پلی-آف-سقوط.html
  • ۵ روز پیش - دیدار رفت تیم های فوتبال شهرداری تبریز و استقلال اهواز به سود تیم میزبان تمام ... لحظه تسلیم طالب لو (عکس) · کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم ...
  • اولین همسر پیامبر - جدید

    sc0rpion.ir/اولین-همسر-پیامبر/
  • اولین همسر پیامبر. ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم · :: دانلود Wordaizer v3.5 Build ... ظریف :توافق هسته‌ای به جدیت طرفهای مذاکره با ایران بستگی دارد · :: تیم ملی ...
  • اهدا لوح یادبود و کاپ قهرمانی به تیم جوانان بهمن برازجان+تصاویر - یکشنبه, 26 بهمن 1393 06:51 · برتری جوانان بهمن مقابل توحید ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم ...
  • 7 کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم · ADMIN. 8 مشت‌های گره کرده سوشا در آزادی (عکس) · ADMIN. 9 علیپور: نه به کسی 4 نشان داده‌ام و نه 6! ADMIN. 10 جشن قهرمانی ...
  • ۱۱ ساعت پیش - رسانه‌های هلند از تمایل بایرن به مونیخ به جذب القاضی خبر دادند. ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم · مرزبان: فقط پدیده در لیگ ماند · ترین های لیگ ...
  • ۵ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه"، روده هافبک 24 ساله‌ای است که در تابستان 2014 یعنی پیش از آغاز فصل جاری از تیم ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر - مهدی طارمی، دو شهرآورد دو برد

    ptfbu.ir/7009//News/مهدی-طارمی،-دو-شهرآورد-دو-برد/
  • ارسال به دوستان ... به گزارش فوتبال بوشهر - پدیده جدید فوتبال ایران در دربی برگشت نیز مانند دربی رفت درخشید ودر طول بازی ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم
  • بزیک: پرسپولیس به حقش رسید - ورزش 3 - ست فا وب

    setfaweb.ir/بزیک-پرسپولیس-به-حقش-رسید-2/
  • ۳ ساعت پیش - بزیک: پرسپولیس به حقش رسید - پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد بازی پرسپولیس بهتر بود و این تیم به ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • نوحه حاج محمود کریمی در حضور رهبر انقلاب | چشمان قدسیان همه ...

    panpan.ir/.../نوحه+حاج+محمود+کریمی+در+حضور+رهبر+انقلاب+%7C+چشما...
  • نوحه حاج محمود کریمی در حضور رهبر انقلاب | چشمان قدسیان همه گریان فاطمه‌ست ... حضرت زهرای بتول سلام الله علیها مراسم عزاداریِ دخت گرامی پیامبر اسلام با حضور سران قوا، ... درسفری که به مدینه داشتم، یک شب پشت دیوار قبرستان بقیع، متوسل شدم به ...
  • فاطمه معتمد آریا : از کودکی برای بازیگری تربیت شدم - پنج ...

    5blog.ir/p176350_فاطمه+معتمد+آریا+_+از+کودکی+برای+بازیگری+تر...
  • ۲ روز پیش - چرا ما ایرانی این همه درگیر گذشته ایم شخصیت شناسی از روی گروه خونی ..... زبان فارسی0 بازدید - 10 دقیقه پیش; کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم2 ...
  • دمادم | تعطیلی ورزشگاه بوکاجونیورز به دلیل تخلف هواداران

    damadam.ir/ورزش-3-varzesh3/اخبار-ورزشی/title/...به.../id/253021
  • ۱۱ ساعت پیش - ورزشگاه اختصاصی باشگاه بوکاجونیورز، لا بومبونرا، به دلیل اتفاقاتی که منجر به تعویق دیدار سه شنبه ‏شب ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • تجاوز جنسی به دختری که برای زیارت به مکه رفته بود عکس ...

    tacoma.ir/p175618_تجاوز_جنسی_به_دختری_که_برای_زیارت_به_مکه_...
  • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متاسفانه این اقدام شبه تجاوز برای دو تن از هموطنان که به عمره مشرف شده بود ..... دانلود آموزش متلب به زبان فارسی, کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم, ...
  • بزیک: پرسپولیس به حقش رسید

    www.enews3.com/news/.../بزیک:-پرسپولیس-به-حقش-رسید.html
  • ۳ ساعت پیش - به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سؤال که شرایط این تیم را در طول فصل چطور می‌بینید، عنوان کرد: شرایط این ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • مشکلات ارسال کتاب‌های فیزیکی به سطح جهان که در گذشته مطرح بوده هم‌اکنون با وجود فضای ... مشت‌های گره کرده سوشا در آزادی (عکس) · کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم ...
  • دانلود نوحه مداحی محرم ۹۳ – محمود کریمی – چیذر – شب نهم دهه اول ...

    boxiaozui.com/.../دانلود+نوحه+و+مداحی+محرم+۹۳+–+محمود+کریمی+–+چیذ...
  • به تمامی‌‌ کاربران عزیز، مجموعه نوحه و مداحي از حاج محمود کريمي مداح ..... درسفری که به مدینه داشتم، یک شب پشت دیوار قبرستان بقیع، متوسل شدم به حضرت زهرا(س) و از بی بی خواستم کمکم کنند بتوانم .... میلاد پیامبر و امام صادق ۹۳ هیئت رایت العباس
  • ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم; * لحظه تسلیم طالب لو (عکس); * گل‌محمدی: به ... اگر به دنبال آشنایی با قیمتخودرو هستید به یقین از این گزارش استقبال خواهید کرد. ... خدیجه، با پسر عموی خود که اینک پیامبر خدا شده بود به پیامبری بیعت کرد.
  • در چنین مواردی باید مو را با حوله و به آرامی خشک کرد و پیش از خشک شدن کامل، از نرم کننده‌هایی مانند روغن مو و سرم مو استفاده کرد. ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم ...
  • امیر المومنین (ع)

    www.myemamali110.blogfa.com/
  • پیامبر صلی الله علیه و آله همیشه او را بر دوش خود سوار می کرد و به کوه ها و دره ها و ... را بر روی دست داشت ، از خانه خدا بیرون آمد و گفت : من بر همه زنان پیشین، سبقت جستم ..... و همتای کریمی او را کشته است و اگر کشنده برادرم عمرو غیر از علی علیه السلام ... که به علت عدم توانایی پرداخت آن ، به حضرت علی علیه السلام متوسل شدم ، حضرت در ...
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 3 بازیکن پرسپولیس به تبریز نمی‌روند. ... به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کاروان تیم فوتبال ... کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم.
  • میانداری حاج محمود کریمی، حاج سعید حدادیان و حاج محمدرضا طاهری با مولودی خوانی حاج حسین سازور .... سلام به همه. سال 89 بخاطر یه اشتباه خانمان سوز نزدیک بود زندگیم و آبروم از دست بره. ... همون جا ار ته دل به حضرت زهرا متوسل شدم دست به دامنش شدم. ..... اغیثینی به حق آبروی دختر پیامبر رحمة العالمین دل من و همسرم را شاد کن؛ برای برآورده شدن ...
  • آیت‌الله بهجت به توسل به حضرت زهرا(ع) تأکید می‌کردند/ماجرای ...

    www.yjc.ir/.../آیت‌الله-بهجت-به-توسل-به-حضرت-زهراع-تأکید-می‌کردندما...
  • پیامبر خدا همیشه در طهارت و پاکی بود، اما چهل روز [برای عبادت به غار حرا رفت و پس از آن نطفه حضرت زهرا علیهاالسلام منعقد شد]. ... بعد می‌فرمودند: «این زن با آن مقامات، با آن کمالات، این همه مظلوم واقع می‌شود». حاج آقا اینها را نقل می‌کرد ... در همان حالت تب متوسل شدم. در حالت ... مداحی شب میلاد حضرت زهرا(س) 1394 با نوای حاج محمود کریمی + دانلود.
  • ایجاد روابط نامشروع در انجمن خیریه برای کمک به بیماران ...

    lavanak.ir/p37350_ایجاد_روابط_نامشروع_در_انجمن_خیریه_برای_کمک_...
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این انجمن خیریه با توسل به شبکه تلویزیونی نیز سعی نموده نظر خیلی ها را .... دانلود آموزش متلب به زبان فارسی, کریمی: به همه پیامبران متوسل شدم, ...
  • دبیرستان کریمی پور ( شهرستان دهاقان ) - امربه معروف نشانه ی عشق به مکتب است. ... و الحاد دست به دست هم داده‌اند و قبر این صحابی بزرگوار پیامبر(ص) را ویران کردند. ..... ناگهان یاد حرفهای تو افتادم و در دلم متوسل شدم به همان کسی که گفتی و گفتم: ای ...
  • ۱۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همه واقفیم جامعه ی معلمان و خانواده هایشان و نیز جمعیت دوازده ونیم میلیونی دانش آموزان ..... حضرات محترم حداقل به فرموده پیامبر(ص) درباره اسرای جنگ احد و آزادشدن ...... كريمي. 2 مخالف 25 موافق. يا امام زمان خودت كمك ما بكن . هيچ كس صداي ما را نمي شنود ...... و متوسل شدن به دروغ و تهمت بسیار زشتتر از نگرفتن حقتان می باشد.
  • خانه - متوسل شدن به ذکر ابالفضل هنگام تفحص شهید... | ...

    blogreaders.ir/.../متوسل+شدن+به+ذکر+ابالفضل+هنگام+تفحص+شهید...
  • آن شب مثل همه شب ها پادگان شهید محمودوند پر بود از زائرینی که برای زیارت شهدای گمنامی که .... داوود کریمی فرزند شهید عباس کریمی به مناسبت شهادت جهاد مغنیه در ..... طبق فرمایشات پیامبر مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه نخستین کسی است که وارد بهشت ...
  • از خیمه برون چو رسول الله/نوحه حضرت علی اکبر(ع)/حاج محمود کریمی .... امام حسین علیه السلام در مرگ پیامبر صلی الله علیه وآله شاید از همه بی تاب تر بود. او اگر چه .... من نیز به حضرت متوسل شدم و بازگشائی و حل تمام مشکلاتم را از حضرت خواستار شدم .
  • حیف است شیعه باشید و نمازتان را به موقع نخوانید! - وارث

    vareth.ir/fa/news/.../حیف-است-شیعه-باشید-و-نمازتان-را-به-موقع-نخوانی...
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمینۀ زیبایی از حاج محمود کریمی در رثای حضرت عباس(ع) · شیعه انگلیسی در پی متوقف ساختن اسلام سیاسی است ... در منابع و کتب معتبر وهابیت دیده بودم که در روایتی از پیامبر آمده بود کسی که .... به بزرگان و ریش‌سفیدان متوسل شدم اما آن هم نتیجه‌ای نداشت. ... خدایا برای این همه لطفی که به من کردی تو را شکر می‌کنم.
  • آبان 89 - آسمان مال من ... - پارسی بلاگ

    asman110.parsiblog.com/Archive/آبان+89/
  • دیدم مرده ای می آورند، متوسل شدم، دیدم مرده را در قبر گذاشتند و همه رفتند. ... یا کریمی روی سیم ... در این هنگام سوره ی کوثر نازل شد و پیامبر را به خیر کثیر و نعمت های فراوان مژده داد بدین ترتیب، پیامبر (ص) که از طعن و تحقیر قریش آزرده شده بود، آرام ...
  • به غیر از انوار مقدسه چهارده معصوم علیهمالسّلام، در میان خاندان رسالت و اهل بیت گرامى ... سختى شدم و به روضه (قبر مطهر و نوراین) حضرت زینب علیها السلام متوسل شدم و قصیده اى در مدح آن حضرت سرودم كه مطلع آن چنین بود: ... رقابت توی این مقطع واقعا شدید و بسیار نزدیک به همه و همین هفته پیش نتایج رو اعلام ... ارسال توسط: روح الله کریمی!
  • وب سایت هیئت رایه العباس (حاج محمود کریمی) ... ‏در سده های اخیر، افتراق و خصومت شدیدی میان مسلمانان درباره ی مساله ی توسل به نبی ... با ژرف نگری در منابع اسلامی، درمی یابیم که توسل اقسام فراوان دارد، بدین ترتیب که بعضی از انواع آن، به اتفاق همه ی .... رفتم و به او متوسل شدم و خداوند آن چه را می خواستم، به آسانی در اختیار من گذاشت.
  • مروری بر زندگی فوتبالی فیروز کریمی/ مردی که اخم می - کلوب

    www.cloob.com/.../مروری_بر_زندگی_فوتبالی_فیروز_کریمی%2F_م...
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کریمی اما یکباره به لیست سیاه رفت و اضطراب به کارش افتاد. او که خیلی جدی با حرف هایش لبخند را به لب همه می نشاند و عادت داشت به انتقاد ... من از طریق سعید رمضانی مشکلات ناصر خان را متوجه شدم و در اصل قبول پیشنهاد استقلال نوعی رفاقت بود که به نظر من ... من این بازیکنان را به حضرت عیسی (ع) متوسل می کنم.
  • مداحی محمود پیامبر دانلود مداحی ولادت پیامبر کریمی ولادت ... - ...

    servicebox.ir/.../مداحي+محمود+پیامبر+دانلود+مداحي+ولادت+پیامبر+کریم...
  • صلوات انبیا به جلوۀ جمال تو همه عالم متوسل به تو و به ذات تو تو اولین نور سرمدی تو ..... غزل (شمعی شدم که بی تو به سو سو درآمده ) [حاج محمود کريمي] [روز 30 صفر 1436] ...
  • شيخ جعفر مجتهدي(ره)10 | پژوهه تبلیغ

    rcb.ir/شيخ-جعفر-مجتهديره10__a-158.aspx
  • در آن ایام پیوسته با دوستان به مسجد جمکران مشرف می شدم، یکمرتبه که همراه چند نفر از ... غزل جناب حافظ راجع به حضرت رضاعلیه السلام آقای غلامعلی کریمی تعریف کردند: آقای ... آقای مجتهدی می فرمودند: جناب حافظ برای همه حضرات معصومین علیهم السلام شعر گفته ... جناب آقای خانی نقل کردند:مدت زیادی بود گریه می کرده و متوسل به حضرات ...
  • ۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توسل به حضرت زینب سلام الله علیها ... شدم و به روضه (قبر مطهر و نورانی) حضرت زینب علیها سلام متوسل شدم و ... شصت و دوم اینکه: من در همه جا و در همه ی جنگ ها به همراه پیامبر خدا (ص) بودم و ..... سورپرایز علی کریمی برای هواداران/عکس
  • یا زهرا (س)

    pesarzahrabia.blogfa.com/post/31
  • جنازه خشک شده بر روی گنبد پیامبر(ص) ... خیلی از حالت او نگران شدم و به او گفتم: آبجی! ... لذا با تعدادی از نیروهای داوطلب دو گروه تشکیل دادیم ؛ یک گروه به سرپرستی شهید عامل و یک گروه به سرپرستی بنده (کریمی) و ... من در اثر خون ریزی زیاد ، عطش شدید داشتم به حضرت زهرا- سلام الله علیها- متوسل شدم و ... به هر حال همه متأسف شدیم.
  • خالد بن سنان - حسین معلم

    hosseinmoallem.persianblog.ir/tag/خالد_بن_سنان
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از میدان احمدی کلاله با سواری پراید به رانندگی آقای کریمی به روستای «تمر .... همه ما بنده خداییم خدای ما واحد پیامبر ما واحد کتاب ما واحد؛ شیعه و سنی نداریم و ... که در کنار ضریح حضرت امام رضا علیه السلام متوسل می شدم و گریه می کردم.
  • اصفهانی زیباتر با ... - تبیان

    www.tebyan.net/weblog/gh_tavakoli83/post/rss.aspx
  • بعدش هم باید بابت ه همه ی خوبی هایی که به من داشتند تشکر و قدر دانی کنم و ... کنه من به عنوان کسی که بارها به اشان متوسل شدم به تمامی دوستان گرفتار(بخصوص ... چطور جواب می بینید کریمی که وصف کرمش در کلام نمی گنجد یک دسته گلی به او ... امام حسن (ع): به امام مجتبی - علیه السلام - عرض شد : ای پسر پیامبر خدا در چه حالی هستی ؟
  • پس باید همه چیز را از او درخواست کرد ، اما در عین حال که از او تقاضا و به او توکل .... لطفا یک وعده غذا به یک نیازمند بدهید . متشکرم. کریمی. #5455 کریمی جمعه 04 ارديبهشت 1394 00:47 ... ائمه وامام زمان ع را واسطه و ملتمسانه متوسل شدم ...... و نیز چهار ذکر پیامبر را و روزی یک صفحه قرآن را حتمابخوانید و به افزایش تقوا و تعالی تان توجه ...
  • تصاویری از زندگی پرحاشیه فیروز کریمی - یزدی نیوز

    www.yazdinews.ir/SC.php?type=component_sections&id=12...
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فیروز کریمی مربی پیکان از سالهای دور و نزدیک فوتبالش برای مان می گوید. ... او که خیلی جدی با حرف هایش لبخند را به لب همه می نشاند و عادت داشت به انتقاد از شرایط با ... من از طریق سعید رمضانی مشکلات ناصر خان را متوجه شدم و در اصل قبول پیشنهاد استقلال ... من این بازیکنان را به حضرت عیسی (ع) متوسل می کنم.
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - همه ی عالمیان آقای غریب آقای مظلوم ، آقای بی یار ، آقای عطشان ، آقای کشته ی ... متوسل شدم به آقا امام حسین علیه السلام ، چشمام رو باز کردم باورم نمی شد ! ... امام حسن(٤) · اربعین(٤) · دل نوشته(٤) · فاطمیه(۳) · بحرین(۳) · فیلم(۳) · حاج محمود کریمی(۳) · اصحاب حسین(۳) · نرم افزار قرآنی(۳) ... پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم.
  • ای اهل مدینه فتنه بنیان مکنید بر آل علی این همه عصیان مکنید گر لاله نریزید به ... شدم و به روضه (قبر مطهر و نورانی) حضرت زینب علیها سلام متوسل شدم و قصیده اى در مدح .... ندیدم کریمی به طاهایی تو ... القاب : أمین، مصطفی، نبی الرحمة (پیام‌آور رحمت)، نبی الأمّی (پیامبر درس‌ناخوانده)، رسول‌ الله(پیامبر الهی)، خاتم‌النبیّین (آخرین پیامبر)، ...
  • به نظر من راه رسیدن به آرامش روحی نزدیک شدن به خدا و توگل به اوست و این که از او کمک بخواهیم... 49627. نام: مهدی کریمی ... *سلام به همه حاضرين حرف دل. ... گفت : من خيلي بدهكاري داشتم ديشب به امام زمان (ع) متوسل شدم كه اين خانه زودتربه فروش برسد تا من ... به مهربانیت سوگند اگر تو نبودی، اگر خدای مهربانم، پیامبر رحمتم، امام رضای رئوفم ...
  • از تهدید به قتل تا شفاعت حضرت زهراء(ع) - تنویر

    tanvir.ir/fa/news/46453/از-تهدید-به-قتل-تا-شفاعت-حضرت-زهراءع
  • ۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سید بزرگوار گفت اما امام حسین همه چیز خود را داد، آن شب به خاطر مظلومیت امام ... بودیم و هر روز از غذای نذری هیئت‌ها می‌خوردیم و به آقا امام زمان ع متوسل شدم.
  • گذر تک تک ثانیه های عمرم به قدیمی شدن نوکریت می ارزد ... سخنران : طلبه فاضل علی کریمی ... درباره راز رسیدن به اینگونه مقام علمی، پیامبر اسلام فرموده است: ... سپری نموده و پای ادای رسالت الهی خویش تلخی و سختی همه نوع رنجی را بر خود هموار نموده باشد. ..... سختی شدم و به روضه (قبر مطهر و نوراین) حضرت زینب علیها السلام متوسل شدم و ...
  • سیره نبوی - به فیس بوک خوش آمدید - Facebook

    https://fa-ir.facebook.com/sire.nabavi/wall
    ... اشتراک‌گذاری. جدیدترین پست‌های دیگران در ‏سیره نبوی‏دیدن همه .... و برای رسیدن به مقصودم به تو متوسل شدم .... پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند: ای فاطمه!
  • عالمی که وجود او تکیه‌ گاه محکمی برای همه شیعیان و در دشواری ‌های طاقت ‌فرسا پناه مردمان بود. به مناسبت سالگرد این .... دانلود مداحی های حاج محمود کریمی محرم 93 هیات ثارا .... بررسی ارزان شدن قیمت نفت و ارتباط آن با قیمت بنزین ... دانلود دعای توسل با صدای استاد فرهمند همراه ترجمه ..... محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) ...
  • البته شخصا معتقدم شما بر همه امور به خوبی واقف هستید و میدانید که “پروژه اندلس سازی ایران” در چه مرحله ای قرار دارد. ... بعدها در سلول خود از طریق محفظه ای که رو به محوطه بازجویان باز بود متوجه شدم فرد .... آیت الله خامنه ای بهترین فرد برای جانشینی خدا بر روی زمین است و شما آخرین پیامبر و فرستاده خدا بر روی زمین هستید! ...... ava karimi.
  • روایت استاد خطاطی از نگارش خط‌نوشت فیلم «محمد(ص)» / ...

    cinemadata.ir/روایت-استاد-خطاطی-از-نگارش-خطنوشت-فیلم-محمدص-نوش...
  • به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین نشست خبری فیلم «محمد(ص)» به کارگردانی ... این استاد خوشنویسی گفت: «روزی به پیامبر متوسل شدم و مرکب قهوه‌ای را ...
  • دانلود مراسم احیاء شب بیست و سوم رمضان 1392 - امامزاده علی ...

    www.dlfinder.com/.../دانلود-مراسم-احیاء-شب-بیست-و-سوم-رمضان-1392-...
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روایات مختلفی که همه دلایل محکمی هستند تا همه بندگان در این شب عزیز دعا کنند و از ... هنگامی که پیامبر(ص) شفاعت باب‌ الحوائج را قبول کرد. ... هر چه حکیم و دوا مى‌کند نتیجه‌اى نمى‌گیرد، در آخر متوسل به ساحت مقدس حضرت ابوالفضل العباس(ع) مى‌شود. ... من دیگه از معالجه‌اش خسته شدم، هر جا که بردمش جوابم کردند، تو باب ...
  • تهران 98 | به حضرت زهرا (س) متوسل شدم و نجات يافتم…

    www.tehran98.com/2011/.../به-حضرت-زهرا-س-متوسل-شدم-و-نجات-يافت...
  • بسیجیان عارف، به فراز حضرت زهرا(س) در دعای توسل که می‌رسیدند، اشک از چشم‌هایشان جاری می‌شد. ... از همه کس و همه جا ناامید، به ائمه (علیهم السلام) متوسل شدم. یکی یکی سراغ آنها رفتم. ... دانلود مداحی محمود کریمی در شهادت حضرت‌زهرا(س) · پیامک شهادت حضرت فاطمه ( س ) · عصای حضرت موسى،عمامه حضرت یوسف،مقبره نوح پیامبر+تصاویر ...
  • هیئت جوانان متوسل به امام حسن مجتبی ع | جستجو | بهتینا

    behtina.com/list/هیئت-جوانان-متوسل-به-امام-حسن-مجتبی-ع.html
  • جهت امور شرعیه هيئت جوانان متوسل به امام حسن مجتبي (ع)آزادان پرداخت نمایم ... مهدی کریمی - مسیح موسوی زاده - بهزاد خدادادی - نیما ابراهیمی - حسین حاتمی - مجتبي ... نامش حسن و شهرتش مجتبي (برگزیده) و از سوی پیامبر اكرم (ص) سالار جوانان بهشت ... امام فرموده‌اید که «من متوسل به امام زمان شدم و بعد از توسل تصمیم گرفتم بیایم» و اضافه ...
  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اردوگاه دوازده تکریت سردار کریمی هم اکنون خبر از ... خيلى مضطرب و ناراحت شدم و متوسل به حضرت موسى بن جعفر (عليه السلام) شدم گفتم ... پیامبر اکرم(ص) : .... هم عراقی و هم ما – همه – تعجب کردیم که چرا گفت : الحمدلله …
  • هفته سوم شهریور 1392 - تکیه

    www.tkeia.blogfa.com/1392/06/3
  • دوستی که همیشه و در همه حال نام و یاد و کلام و تصویرش در خانه بوده و هست. ... برچسب‌ها: پیدا شدن شهید با توسل به امام رضا علیه السلام .... پیامبر خدا(ص) برای رفع نگرانی خیلی از ما انسان‌ها که گاهی رویاهای خوب و بد در خواب می‌بینیم راهکاری خوب ارائه می‌دهند و می‌فرمایند: "هر گاه یکی از .... دانلود مولودی میلاد امام رضا (ع) با صدای حاج محمود کریمی.
  • اپارات.کریمی تبارک اله - صفحه اصلی

    sadafjj.smweb.ir/list/اپارات.کریمی+تبارک+اله.html
  • صلوات انبیا به جلوۀ جمال تو همه عالم متوسل به تو و به ذات تو تو اولین نور سرمدی تو احمدی تو محمدی ... غسل و کفن ختم رسل خشک نگردیده با صدای محمود کریمی .... پیامبر ص به عمار بن یاسر فرمود ای عمار خداوند تبارک وتعالی عهد کرده با من که خارج .... ۲۵سریال خورشیدو ماه بدون | تصاویر کشته شدن جان سینا | طرح نوروزي مكالمه رايگان تا ١٣ ...
  • اسم حضرت صدیقه طاهره (س) را از ته دل صدا زدم و متوسل شدم به وجود شریفش. ... تا به خودم آمدم همه یگردان بلند شده بودند. ... پیروزیمان توی آن عملیات، چشم همه را خیره کرد. .... شهید حاج احمد کریمی، که هم اکنون رد گلزار شهدای علی بن جعفر قم مدفون است در عملیات ... آن حضرت همچنین نزد قبر عموی پیامبر حمزه سید الشهداء می رفت و برای او رحمت و ...
  • توسل به پیامبر امیرالمؤمنین برای اجابت دعاها - هستی بلاگ

    www.hastiblog.ir/.../توسل+به+پیامبر+و+امیرالمؤمنین+برای+اجابت+دعاه...
  • 3-گاهی موانعی مانند گناه انسان را از اجابت شدن دعاهایش باز می دارد .... [1]به یقین همه دعاهایی كه از طریق ائمه ـ علیهم السّلام ـ براي تعجیل در فرج رسیده است در دایره‌ی ..... "بخشنده و کریمی جز تو معبودی نیست همتایی براي تو نباشدهیچ یار و همراهی ندارمتویی ...
  • 93/10/22 - 93/10/30 - گفتمان ديني جوان شهرستان چالوس

    gd-chaloos.blogfa.com/1393/10/4
    ۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - (عکس ها از «داوود کریمی» است) ... در واکنش به اهانت‌های اخیر رسانه‌های غربی به ساحت مقدس پیامبر ... امروز به بهانه کشته شدن چند فرد هتاک به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه و ... فیض شمس است که نور از همه اَنجُم برده ... و حفظ عناصر موجود در مریوان، به شیوه های مختلفی متوسل شد،از جمله سخت گیری در اعطای مرخصی.
  • ژاپن برای آزادسازی گروگان "داعش "به اردن متوسل شد | دولت

    www.ghatreh.com/news/.../ژاپن-برای-آزادسازی-گروگان-داعش-اردن-متوس...
  • ۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قربانی شدم تا استقلال ستاره سوم را بگیرد/ دو میلیارد چک شخصی دادم · کاهش ۲۰ .... دیده می‌شود · توهین به پیامبر اسلام توهین به همه پیامبران و مردم متدین دنیاست .... آیا کریمی برای پیگیری پاداش ملی‌پوشان مجبور به خداحافظی شد؟
  • زندگینامه حضرت زینب - مداحان - صفحه اصلی

    madahan7.blogsky.com/1392/03/26/post-6/زندگینامه-حضرت-زینب
    آن حضرت فرمود: من بر پدر شما سبقت نمی گیرم، صبر نما که به این زودی رسول خدا باز ... در آن روز خداوند، و دشمن تو پیامبر خدا، و یاور و پشتیبان اهل بیت جبرئیل باشد. ... داد و فداکاری در راه خدا و چشم پوشی از همه چیز را در راه برافراشتن پرچم حق به همه یاد داد. ... سختى شدم و به روضه (قبر مطهر و نوراین) حضرت زینب علیها السلام متوسل شدم و ...
  • سرود میلاد حضرت زینب سلام الله علیها\- خنده رو لب پیغمبره ...

    morook.ir/.../سرود+میلاد+حضرت+زینب+سلام+الله+علیها%5C-+خنده+رو...
  • به مناسبت ميلاد حضرت زينب سلام الله علیها، سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام و المسلمین ... زمین فروغ به هفت آسمان دهدامشب خدا تجلّی خود را نشان دهدبا خطّ نور، بر همه خطّ امان دهدميلاد شیر ... حاج محمود کریمی : اول تو از پیاله هستی چشیده ای (سرود) .... سختى شدم و به روضه (قبر مطهر و نورانی) حضرت زينب علیها سلام متوسل شدم و قصیده اى در ...
  • توسل به حضرت زهرا(س) - موج نور

    www.mojenoor.com/Article.aspx?AID=2930
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جنگ تحمیلی علی رغم همه خسارت هایی که به ملت و کشور عزیزمان وارد ... اسم حضرت صدیقه طاهره (س) را از ته دل صدا زدم و متوسل شدم به وجود شریفش. .... شهید حاج احمد کریمی، که هم اکنون رد گلزار شهدای علی بن جعفر قم مدفون ... آن حضرت همچنین نزد قبر عموی پیامبر حمزه سید الشهداء می رفت و برای او رحمت و آمرزش می طلبید.
  • عاشیق کریمی آغاجی موسیقی حسین شمسی محمد ... - اسپیناد

    espinad.com/.../عاشیق-کریمی-آغاجی-موسیقی-حسین-شمسی-محمد-حسین-...
  • ... و زهـرا چشم همگان بر لب خندان حسين است تنها نه به سویش شـده فطرس متوسل خلق دو جهان دست ... عالم همه قطره و دریاست حسين خوبان همه بنده و مولاست حسين ترسم كه شفاعت كند از قاتل ... چون خبر ولادتش به پیامبر گرامى اسلام (ص ) رسید, به خانه حضرت على (ع ) و فاطمه .... با چند قطره اشك دل من سبك نشد ابری شدم به پای تو باران شدم حسين
  • حاجت - شیلانی

    tiehkal.persianblog.ir/tag/حاجت
    راستش در این دنیا همه ما گرفتاریهای مختلفی داریم که برخی اوقات واقعا به بن ... کنه من به عنوان کسی که بارها به اشان متوسل شدم به تمامی دوستان گرفتار(بخصوص ... چطور جواب می بینید کریمی که وصف کرمش در کلام نمی گنجد یک دسته گلی به او ... امام حسن (ع): به امام مجتبی - علیه السلام - عرض شد : ای پسر پیامبر خدا در چه حالی هستی ؟
  • دیدار آشنا-تیر 1381، شماره 25-شهیدستان

    www.hawzah.net/fa/Magazine/View/114/4645/35200/
  • بسیاری از آنان گمنامند، مردانی که در آسمان ها به نامشان سکه می زنند و در زمین از یادها می روند. .... به عمه سادات متوسل شدم تا بلکه ایشان در کارم عنایتی فرمایند. چند لحظه ...
  • پایگاه رسمی هیأت متوسلین بحضرت زهرا(س) - الگوی صبر ...

    fater14.blogfa.com/post/25
    هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش . ... در آن زمان که صدیقه کبری (علیها السلام) به این گوهر دریای عصمت و طهارت باردار بود، پیامبر .... سختى شدم و به روضه (قبر مطهر و نوراین) حضرت زینب علیها السلام متوسل شدم و قصیده اى در مدح آن حضرت سرودم كه مطلع آن چنین بود: ... پایگــــــــاه هواداران حاج محمود کریمی.
  • رنج باند - rangeband فرانک کریمی منش - rss - دانلود

    behnamtabibian.rangeband.com/list/فرانک+کریمی+منش.html
  • قربون امام حسین برم که وقتی بهش متوسل شدم از تو خبری بهم بده همونجا بهم فرانک ... به دعوت از خانم فرانک کريمي منش با عنوان نحوه ارتباط با عزیزان برگزار خواهد شد. ... من می توانستم هر صدایی را از آواز او بشنوم؛ صدای کائنات، صدای مرگ، همه چیز. ..... ياسمن در همه چىز انجاست | دانلود سخنرانی اخیر رحیم پور دررابطه با پیامبر | زیباترین ...
  • حسین وارث علم همه پیامبران است ؛ حسین وارث زهد همه پیامبران است ؛حسین وارث ... در این حال که مستاطل و درمانده شده بودم به حضرت قمر بنى هاشم علیه السلام متوسل شدم و از شدت اندوه نالیدم ..... دانلود مداحی محمود کریمی (شامل 4 قطعه ) حجم فایل : 4.33 مگابایت
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اسم حضرت صدیقه طاهره (س) را از ته دل صدا زدم و متوسل شدم به وجود شریفش. زمزمه کردم: خانم ... پیروزیمان توی آن عملیات، چشم همه را خیره کرد. اگر با‌‌ همان ...
  • من خودم یک چیزی توی همین مایه ها تجربه کردم و به این چیزها اعتقاددارم اونم بد جور ... به توسل نداشتم در پی یک اتفاق اولین بار به حضرت زهراء س متوسل شدم و کمتر از ... شد از روی لباس نتوانست پیامبر ص را تشخیص دهد یعنی لباس پیامبر ص با بقیه ... و بیرون لباس معمولی ولی روحانیت با این لباس به همه اعلام می کنند که همیشه در حال ...
  • سلطان قلبها

    ma-soltan.persianblog.ir/
  • وی ادامه داد: من از سال ۹۲ با او دوست شدم و او تیتراژهای برنامه ی سه ستاره و ماه عسل را خواند ..... ارتحال پیامبر خدا نزدیک بود، زینب نزد پیامبر آمد و با زبان کودکانه به پیامبر چنین گفت: «ای ... پست زیبای علی کریمی به مناسبت روز پدر، معلم و کارگر. ...... پرتقالی‌ها مقاومت را بیهوده دیده و به فرماندهان انگلیس متوسل شدند و چند روز بعد با ...
  • متوسل شدن به ذکر ابالفضل هنگام تفحص شهید... | جستجو ...

    makhzanblog.ir/.../متوسل+شدن+به+ذکر+ابالفضل+هنگام+تفحص+شهید...
  • ... «رمز امروز به نام کی باشد؟» فکر می کردم چون روز ولادت امام رضا(ع) بود، همه می گویند «امام رضا(ع)». ... متن اشعار مداحی شب نهم محرم 92 – حاج محمود کریمی. 1- متن شعر روضه .... وهابیون می‌گویند که توسل به پیامبر اکرم شرک می‌باشد. ابن تیمیه از رهبران ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 5,120
  • بازدید سال : 23,342
  • بازدید کلی : 762,766