loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 1098 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

جشن 62 سالگی برانکو ایوانکوویچ |تصاویر عکس ها فیلم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ امروز در یک جشن شلوغ و پر از شیطنت، شمع کیک 62 سالگی را فوت کرد، در پاسخ به خبرنگار ورزش سه می‌گویدسال‌ها بوده که چنین جشنی را برای تولدش برگزار نکرده بود. برانکو می‌گوید: امسال به دلیل کارهایی که در پرسپولیس انجام داده‌ایم و فضای مثبتی که در تیم وجود دارد با امید خاصی جشن تولد گرفتیم. خوشحالم که روز به دنیا آمدن من مطابق با زمانی است بهار خودش را نشان می‌دهد و این مساله برای من بسیار امیدوارکننده است چون این روزها در همه جای ایران همه در انتظار یک سال بهتر هستند که این حس و حال جشن تولد را بهتر می‌کند. من هم این آرزو را برای همه مردم ایران و البته پرسپولیسی‌ها تکرار می‌کنم.

وقتی از برانکو می‌پرسیم که در هنگام فوت کردن شمع کیکش چه آرزویی کرده، جواب می‌دهد: آنقدر شلوغ بود که خیلی به این چیزها فکر نکردم اما یقینا اول سلامتی و بعد آرزو دارم که امسال را با کسب یک نتیجه خوب به پایان ببریم و میلیون‌ها طرفدار پرسپولیس را خوشحال کنیم. آنها در تمام روزهای بد کنار ما بوده‌اند و حق آنهاست که با یک جام پایان فصل را جشن بگیرند. در کل امیدوارم برای فوتبال ایران روزهای خوبی در پیش باشد.




سرمربی پرسپولیس که پیام‌های تبریک زیادی از سراسر دنیا دریافت کرده، درباره حس و حال 62 سالگی هم چنین می‌گوید: شاید برای خیلی‌ها این سن به معنای پایان جوانی باشد اما من به شدت احساس سرزندگی و نشاط می‌کنم که این مساله شاید به خاطر کار کردن با جوان‌هایی باشد که انرژیشان به آدم احساس جوانی دوباره می‌دهد. من اینجا خواهم بود تا با نهایت تلاش و کار سخت فصل را طوری به پایان برسانیم که 62 سالگی من همیشه در ذهنم باقی بماند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 325
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,478
  • بازدید ماه : 1,478
  • بازدید سال : 36,420
  • بازدید کلی : 775,844