loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 451 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

از 15 تا 20 مهر ماه دومین دوره مسابقات بازی‌ های رایانه‌ ای خلیج‌فارس|شرایط ثبتنام مدارک زمان تاریخ آدرس

» سرویس: اقتصادي - ارتباطات و فناوري اطلاعات

دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس از 15 تا 20 مهر ماه 1394 با شرکت رشته‌های مختلف برگزار و ثبت‌نام این مسابقات از یک مهر آغاز می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا، نشست خبری دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برگزار شد و سید مرتضی موسویان رئیس این مرکز به ارائه توضیحاتی درباره زمان برگزاری و رشته‌های موجود در این دوره از مسابقات پرداخت.

 

موسویان به نحوه برگزاری دومین دوره مسابقات رایانه‌ای خلیج فارس اشاره و بیان کرد: با توجه به استعدادی که در شبکه ملی فرهنگ مرکز فناوری اطلاعات وجود دارد، این بازی‌ها به صورت سراسری و در کل کشور برگزار می‌شود، به این ترتیب که مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال استان‌ها عهده‌دار برگزاری بازی‌ها در سطح استان هستند و مجتمع دیجیتال تهران، فینال بازی‌ها را برگزار میکند.

 

وی افزود: با توجه به قدمت چند ساله این مجتمع و تجربه سال گذشته، امسال تعداد بازیگران بیشتری نسبت به سال گذشته جذب شده‌اند و همچنین جوایز بیشتری در نظر گرفته شده است.

 

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با تاکید بر زمان ثبت‌نام دومین دوره مسابقات رایانه‌ای خلیج فارس گفت: ثبت‌نام این مسابقات از تاریخ یک مهرماه 1394 به صورت آنلاین از طریق پورتال‌های سرآمد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با مراجعه به سایت‌های www.iranpgc.com و www.iranpgc.ir انجام می‌شود.

 

موسویان همچنین به زمان برگزاری دومین دوره مسابقات رایانه‌ای خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: این مسابقات از 15 مهر 1394 آغاز می‌شود و تا 20 مهرماه ادامه دارد. فینال مسابقات نیز با حضور رشته‌های مختلف در نیمه دوم آبان ماه برنامه‌ریزی شده و تا 28 آبان ادامه خواهد داشت.

 

رئیس سابق دانشکده علمی کاربردی رسانه در ادامه درخصوص اختتامیه این دوره از مسابقات افزود: اختتامیه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر ورزش و جوانان در روز میلاد باسعادت امام موسی کاظم برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه امسال بازی‌های ایرانی ثبت‌شده نیز در جریان مسابقات وجود دارد، درباره یکی از این بازی‌ها اظهار کرد: «ارتش‌های فرازمینی» از بازی‌های شرکت‌کننده است که توسط شرکت داخلی راسپینا تولید و در اختتامیه سال گذشته رونمایی شد و وزیر فرهنگ و ارشاد جایزه ویژه اولین دوره از مسابقات خلیج فارس را به این شرکت اهدا کرد.

 

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با تاکید بر کیفیت بازی ارتش‌های فرازمینی بیان کرد: سال گذشته، این بازی فاخر توانست در شبکه جهانی حضور پیدا کند و در حال حاضر در اختیار بازیگران سطح دنیاست. این بازی با هنرمندی هنرمندان به‌نام که بر روی کاراکترها صحبت کرده‌اند تولید شده و به لحاظ کیفی از کیفیت بالایی برخوردار است و استانداردهای جهانی را کسب کرده است.

 

موسویان با اشاره به دومین بازی ایرانی حاضر در این مسابقات اظهار کرد: «شلیک‌های آتشین » یک بازی ایرانی است که به صورت سه بعدی ساخته شده و دومین بازی آنلاین سه‌بعدی است که در ایران ساخته می‌شود. این بازی آنلاین چندنفره جذابیت‌های لازم برای رسیدن به موفقیت را دارد و توانسته بازیگران زیادی را به خودش جلب کند.

 

وی درخصوص سایر رشته‌های این دوره از مسابقات بیان کرد: بازی دوتا(Dota) جزء بازی‌های استراتژیک است که اجازه تدوین استراتژی بازی را به فرد می‌دهد و علاوه بر تکرار در بازی کردن، نیاز به کاربری هوش و استعداد را دارد. در ماه گذشته میلادی 11 میلیون نفر به صورت آنلاین با این بازی همراه بودند و بیش از 18 میلیون دلار برای این بازی در نظر گرفته شد.

 

مشاورسابق معاون آموزش و پژوهش صدا وسیمای جمهوری اسلامی درباره ویرایش بازی‌ Dota و تناسب‌سازی آن با ارزش‌های ملی گفت: نسخه‌ای که در بازی‌های خلیج فارس دیده شده نسخه ویرایش‌ شده است، زیرا در نسخه اصلی نمادهای شیطان‌پرستی وجود دارد، اما ویرایش به صورتی است که اصل بازی دستخوش تغییر نشده است.

 

موسویان بازی Counter Strike را دیگر رشته حاضر در دومین دوره مسابقات رایانه‌ای خلیج فارس اعلام و بیان کرد: Counter Strike از بنیاد ملی بازی‌ها مجوز گرفته و با توجه به اخذ این مجوز از بنیاد، ویرایش خاصی توسط مرکز روی آن انجام شده است. این بازی که سبک FSP دارد تولید سال 2012 است و به صورت شبکه‌ای و آنلاین توسط steam که شرکت معتبر ارائه بازی‌ها در دنیاست ارائه شده است. همچنین در ماه گذشته میلادی، 8 میلیون نفر در این بازی شرکت کردند و 250 هزار دلار جایزه برای آن در نظر گرفته شده است.

 

رئیس سابق دانشکده علمی کاربردی رسانه با اشاره به سایر رشته‌های این مسابقات اظهار کرد: Warcraft تولید سال1993 است و بازی استراتژیک دیگری است که نیاز به تفکر دارد. البته در این بازی هم نمادهای شیطان‌پرستی وجود داشت که ویرایش شده است. ویرایش 2015 بازی فیفا نیز برای مسابقات در نظر گرفته شده و می‌توان آن را با ایکس‌باکس، PS3، PS4 و رایانه‌های شخصی بازی کرد.

 

وی افزود: دو بازی ایرانی دیگر وجود دارد که اگر بتوانند استانداردهای لازم را تهیه کنند و به صورت شبکه‌ای ارائه شوند، به این دوره اضافه می‌شوند.

 

موسویان با تاکید بر جوایز اهداشده در دومین دوره مسابقات رایانه‌ای خلیج فارس گفت: مجموع جوایز اهداشده در این مسابقات به بیش از 100 میلیون تومان می‌رسد و به تیم‌های اول تا هشتم اهدا خواهد شد. حداقل جایزه اهداشده نیز بین 800 تا 700 هزار تومان است.

 

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با اشاره به همکاری بنیادهای متفاوت برای این دوره از مسابقات اظهار کرد: در پیش‌نویس آماده‌شده برای دوره بعدی از مسابقات، همکاری‌های بیشتر به لحاظ ماموریتی و پشتیبانی فکری و عملیاتی با بنیادهای دیگر آماده شده است.

 

رئیس سابق دانشکده علمی کاربردی رسانه با بیان اینکه علاقه‌ها باید در دل بازی‌های ایرانی شکوفا شود گفت: از اهداف ما این است که بازی‌های ایرانی جزو بازی‌های آنلاین و شبکه‌ای شوند که طرفداران زیادی دارند.

 

وی با اشاره به مغایرت نمادهای موجود در بازی‌ها با اصول اسلامی بیان کرد: اگر ما به بازی‌های پرطرفدار توجه نکنیم، بازیگران اصلی خود را از دست خواهیم داد؛ اما مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ویرایش بازی‌ها را به عهده گرفته و هزینه‌هایی کردیم تا نمادها و پوشش‌های نامناسب از این بازی‌ها حذف شوند و حتی نماد جام بزرگ بازی‌های خلیج فارس در این بازی‌ها قرار داده شده است.

 

موسویان در پاسخ به اینکه چرا نهاد فناوری اطلاعات به جای حل مشکلات برای بازی‌های رایانه‌ای هزینه کرده و فعالیت را بر عهده بنیاد قرار نداده است گفت: سابقه چهار ساله در اجرای این کار، پتانسیل لازم را به مراکز فرهنگی استانها داده است، اما مرکز فکری هنوز بنیاد ملی است.

 

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال همچنین درباره فعالیت شرکت‌های خصوصی در بخش بازی‌ها افزود: مجتمع‌ها در وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط افراد حقیقی خصوصی اداره می‌شوند و به هیچ وجه کاملا دولتی نیستند و ما تنها کمک می‌کنیم این افراد تحت شبکه فعالیت کنند.

 

وی با اشاره به دلیل برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای با عنوان مسابقات خلیج فارس خاطرنشان کرد: پیش از این، اسم این مسابقات، بازی‌های دیجیتال بود، اما از زمانی اسم این بازی‌های تغییر کرد که بحث مربوط به اهمیت و پاسداشت نام خلیج فارس مطرح شد و این نام‌گذاری، به عنوان نمادی برای نگه‌داری از خلیج فارس است.

 

موسویان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده که از سال 2030 تا 2050 شبکه مبتنی به هوش مصنوعی در کل دنیا به شکلی باشد که افراد با آواتارهای محبوب خود آنجا حاضر شوند و این به نوعی تجربه زندگی دوم با ابعاد گسترده است و ما باید تلاش کنیم به تراز قدرت‌های جهانی برسیم و در قاعده بازی که تعریف می‌شود، البته با رویکرد عدالت‌محور و اخلاق‌محور نقش داشته باشیم .

 

در این نشست، همچنین امیرحسین فتاحی، مدیر معاون شرکت «فن‌آوا کارت» که در این جشنواره به عنوان حامی حضور دارد، گفت: حوزه کسب و کار در بازی بسیار پردرآمد است و ما این امکان فنی را برای کسانی که در حوزه بازی هستند فراهم کردیم.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا، دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان،‌ سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش کشور، مرکز ملی فضای مجازی، شهرداری، سازمان فناوری اطلاعات و منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

ایسنا - دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس ...
www.isna.ir/fa/news/.../دومین-دوره-مسابقات-بازی-های-رایانه-ای-خلیج-فار...
۱ ساعت پیش - دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس از 15 تا 20 مهر ماه 1394 با شرکت رشته‌های مختلف برگزار و ثبت‌نام این مسابقات از یک مهر آغاز می‌شود.
ایسنا - آغاز دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس از ...
www.isna.ir/fa/news/.../آغاز-دومین-دوره-مسابقات-بازی-های-رایانه-ای
۳ ساعت پیش - نشست خبری دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس برگزار شد و سید مرتضی موسویان رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ...
دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس برگزار ... - ...
www.ghatreh.com/.../دومین-دوره-مسابقات-بازی-های-رایانه-خلیج-فارس-ب...
۳ ساعت پیش - رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دومین دوره مسابقات بازی هاÛ.
دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس ... - سیتنا
www.citna.ir/news/180839
۴ ساعت پیش - رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس از 15 تا 20 ...
موسویان خبر داد : دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج ...
saramad.farhang.gov.ir/.../موسویان-خبر-داد-دومین-دوره-مسابقات-بازی-های...
۵۶ دقیقه پیش - نشست خبری دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس پیش از ظهر امروز شنبه 28 شهریور ماه با حضور سید مرتضی موسویان رئیس مرکز رسانه‌های ...
«وارکرافت» ویرایش شده در دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه ...
www.iqna.ir/fa/News/3364890
۴ ساعت پیش - گروه فضای مجازی: رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد از حضور بازی «وارکرافت» در دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس خبر داد و ...
دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس برگزار می شود
tnews.ir/news/37DC48512795.html
۱۲ ساعت پیش - ICTPRESS - رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد از حضور بازی "وارکرافت" در دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس خبر داد و گفت: ...
آغاز دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس از اول مهر ...
tnews.ir/news/F12048516052.html
۳۰ دقیقه پیش - نشست دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برگزار شد. سید مرتضی موسویان رییس این مرکز بیان کرد: ...
آغاز دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس ... - پارسیک
news.parseek.com/Url/?id=11216129
آغاز دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس از اول مهر.
جام دیجیتال خلیــج فارس - صفحه نخست
pgcup.ir/
مسابقات فوتبال دو نفره PES2013 جام ویژه چهارمین نمایشگاه الکامپ خلیج فارس ... جام دیجیتال خلیج فارس: کمیته بازیهای رایانه ای استان بوشهر در نظر دارد در چهارمین ... دومین+دوره+مسابقات+فوتبال+رایانه+ای+PES2013+جام+دیجیتال+خلیج+فارس'> ...
دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس ... - News
monitor.shafaqna.com/FA/IR/1937952
۳ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار سیتنا، سید مرتضی موسویان در نشست خبری دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس، افزود: این مسابقات توسط مجتمع ...
دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس ... - News
monitor.shafaqna.com/FA/IR/1937041
۵ ساعت پیش - رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس از 15 تا 20 مهرماه ...
اولین دوره مسابقات رایانه ای خلیج فارس - آپارات
www.aparat.com/result/اولین_دوره_مسابقات_رایانه_ای_خلیج_فارس
اولین دوره مسابقات رایانه ای خلیج فارس. ... مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس | Iranpgc.ir ... اولین دوره مسابقات UCMAS IRAN در استان فارس( یوسی مس).
جام بزرگ خلیج فارس |
www.ipgn.ir/
دور سوم مسابقات بازی های رایانه ای جام بزرگ خلیج فارس – پائیز 94 ... جوایز نقدی این دوره از مسابقات بیش از 1 میلیارد ریال – بیش از 100 میلیون تومان – در نظر ...
اولین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس - آواژنگ
www.avajang.com/news_اولین%20دوره%20مسابقات%20بازی‌های%20رایا...
روز یکشنبه 26 مرداد اولین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس شروع آغاز شد. ثبت نام این مسابقات از تیرماه به صورت کشوری آغاز شد و دور مقدماتی آن در ...
آغاز دومين دوره مسابقات بازي‌هاي رايانه‌اي خليج فارس از اول مهر
khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=2075245
۳ ساعت پیش - ايسنا/ نشست خبري دومين دوره مسابقات بازي‌هاي رايانه‌اي خليج فارس برگزار شد و سيد مرتضي موسويان رييس مرکز فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ...
دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس برگزار می‌شود
vesatat.ir/news/?p=91645
اخبار مرتبط. چه کنیم سخن ما در دیگران اثر کند/ فلسفه تبرک جستن به «حجرالاسود» · دلایل سه‌گانه افراطی‌تر شدن صهیونیست‌ها در شرایط حاضر · همسر امیریل ارجمند, ...
آغاز دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس از اول مهر
ionet.ir/post/32448
دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس برگزار می‌شود; » برگزاری دوره های آموزشی معتبر شرکت مخابرات در نمایشگاه تلکام 1394; » راه اندازی سامانه گمرکی ...
آغاز دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس از اول مهر
it-news.ir/53153
۸ دقیقه پیش - نشست دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برگزار شد. سید مرتضی موسویان رییس این مرکز بیان کرد: ...
نمادهای شیطان‌پرستی بازی‌های خارجی حذف شد - خبرگزاری مهر ...
www.mehrnews.com/.../نمادهای-شیطان-پرستی-بازی-های-خارجی-حذف-شد
۳ ساعت پیش - همچنین در برگزاری دومین دوره جام بازی‌های رایانه ای خلیج فارس معاونت ... جام مسابقات رایانه‌ای خلیج فارس، موازی کاری با بنیاد ملی بازی‌ها نیست.
برگزاری اولین دوره جام بازی‌های رایانه‌ای | ICTNEWS-پایگاه ...
ictnews.ir/110-1120.../برگزاری-اولین-دوره-جام-بازی‌های-رایانه‌ای.aspx
اولین دوره از جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای با عنوان خلیج‌فارس به همت شبکه ملی ... به گزارش ایران نیدز به نقل از عصر ارتباط، مسابقات دور مقدماتی این جام در بیش از 35 ...
دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس برگزار می ...
www.telecomcenter.ir/11905
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دومین دوره مسابقات بازی های… سیتنا – سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ...
آغاز دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس از اول مهر ...
khabarfarsi.com/n/14234607
۳ ساعت پیش - نشست خبری دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس برگزار شد و سید مرتضی موسویان رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ...
دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس ... - سرچ یار
searchyar.com/intpage.php?p=news/pol/1442618205kpfec
۴ ساعت پیش - تهران- ایرنا- رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس از ١٥ ...
آغاز دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس از اول مهر
www.bestofday.ir/text-201509191100327639
۳ ساعت پیش - نشست خبری دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس برگزار شد و سید مرتضی موسویان رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال.
آسیاتک حامی جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس شد
www.asiatech.ir/آسیاتک-حامی-جام-بزرگ-بازی-های-رایانه-ای-خلیج-فارس-شد
۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازیهای کشوری آنلاین جام بزرگ رایانه ای خلیج فارس با هدف رشد و ... ثبت نام این دوره از مسابقات که در4 رشته و به صورت انفرادی و گروهی بر روی ...
اول مهر؛ آغاز ثبت نام بازي هاي رايانه اي جام خليج فارس - ...
poonehnews.com/.../541075-اول-مهر؛-آغاز-ثبت-نام-بازي-هاي-رايانه-اي-جام...
۳ ساعت پیش - به گزارش خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما ، سید مرتضی موسویان در نشست خبری دومین دوره بازی های رایانه ای جام خلیج فارس افزود : این مسابقات ...
برگزاری مسابقات بازیهای رایانه ایجام رمضان - ساحل94
sahel94.ir/برگزاري-مسابقات-بازيهاي-رايانه-ايجام/
برگزاری دومین دوره مسابقات بازیهای رایانه ای (جام دیجیتال) در آستان … eshagh.ir/… .... جشنواره مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس در قزوین آغاز شد
پارک علم و فناوری خلیج فارس - اخبار > برگزاری اولین دوره ...
www.pgstp.ir/?fkeyid=&siteid=1&pageid=2026&newsview...
این دوره از مسابقات با همکاری تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، پارک علم و فناوری خلیج فارس و کمیته بازیهای رایانه ای استان بوشهر در سالن اجتماعات ...
لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران ESWC
www.cgame.ir/
Front Slider. قبلی توقف بعدی. بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فیس بوک برج میلاد تهران ... دومين دوره مسابقات كشوري FIFA معكب · دومين دوره مسابقات کشوری PES معكب.
اول مهر؛ آغاز ثبت نام بازي هاي رايانه اي جام خليج فارس
iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=705392
۳ ساعت پیش - به گزارش خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما ، سید مرتضی موسویان در نشست خبری دومین دوره بازی های رایانه ای جام خلیج فارس افزود : این مسابقات ...
نمادهای شیطان‌پرستی بازی‌های خارجی حذف شد | اخلاق نیوز ...
akhlaghnews.ir/fa/news/32117/نمادهای-شیطان‌پرستی-بازی‌های-خارجی/
۲ ساعت پیش - همچنین در برگزاری دومین دوره جام بازی‌های رایانه ای خلیج فارس معاونت ... مسابقات از ۱۵ تا ۲۰ مهر برگزار می‌شود و فینال مسابقات در تهران از نیمه دوم آبان ...
جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس | فارنت
farnet.ir/1393/03/56269/iran-persian-gulf-competition/
اولین دوره از جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای با عنوان خلیج فارس به همت شبکه ملی ... بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی جام خلیج فارس (iranpgc.ir)، مسابقات دور ...
اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه 'بازی سازی خلیج فارس' / نامه ...
arshnews.ir/vdca6mn0.49nyy15kk4.html
برگزیدگان مسابقه 'بازی سازی خلیج فارس 'روز دوشنبه در قالب مراسمی که در ... وارد بازار گیم می شود/فردا پایان مسابقات دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای.
حضور بازي‌هاي خارجي روز در جام خليج فارس/ حذف نمادهاي ...
akhbarma.ir/NR.aspx?id=522272
۱ ساعت پیش - همچنين در برگزاري دومين دوره جام بازي‌هاي رايانه اي خليج فارس معاونت ... مسابقات از ۱۵ تا ۲۰ مهر برگزار مي‌شود و فينال مسابقات در تهران از نيمه دوم آبان ...
بازی سازی - SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري ...
snn.ir/KeywordNews/21322
برگزیدگان مسابقه «بازی سازی خلیج فارس» روز دوشنبه در قالب مراسمی که در سالن ... چهاردهمین جلسه هم اندیشی دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای کشور در واحد ...
ممیزی نمادهای شیطانی بازی های خارجی/ «خلیج فارس» فقط یک ...
www.habbe.ir/7277772
۳ ساعت پیش - همچنین در برگزاری دومین دوره جام بازی های رایانه ای خلیج فارس معاونت ... مسابقات از 15 تا 20 مهر برگزار می شود و فینال مسابقات در تهران از نیمه دوم ...
اخبار جدید - TEELE GAMES
teelegames.com/site/news?year=2014
اطلاعیه زمان و مکان برگزاری مسابقات حضوری بازی فیتیل پر ... درخواست های بازیکنان مبنی بر افزایش زمان دوره مقدماتی بازی، دوره مسابقات به صورت حضوری ... به گزارش روابط عمومی جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس، با مشخص شدن نفرات برتر ...
دومین دوره مسابقات ملی "بازی‌سازی رایانه‌ای" - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/288231/ict/game
۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فناوری اطلاعات > بازی - دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای "IRAN GDC ... رونمایی از دایره المعارف بازی‌های رایانه‌ای/پیام خلیج فارس با تولید ...
جام دیجیتال خلیج فارس - راهنمای ثبت نام اولین دوره بازی های ...
pgcup.blogfa.com/post/4
جام دیجیتال خلیج فارس - راهنمای ثبت نام اولین دوره بازی های رایانه ای فوتبال جام ... و انضباتی بازی ها و همچنین انجام مراحل ثبت نام، شرکت در این مسابقات برای همگان ...
دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس ... - جاست فان
mihan.jusfun.in/pjust1101546_دومین-دوره-مسابقات-بازی-های-رایانه-ای-خ...
۲ روز پیش - دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس برگزار می شود - جاست فان در این باره نوشت: دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس ...
بازیهای رایانه ای : مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی
markazidigital.ir/category/کارگروه-ها/بازیهای-رایانه-ای
اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس در استان مرکزی ... آغاز ثبت نام دومین دوره مسابقات جام دیجیتال ( آقایان و بانوان ) در استان مرکزی.
اغاز دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس از اول مهر ...
nuza.musicss.in/pmus1102856_اغاز-دومین-دوره-مسابقات-بازی-های-رایانه-ا...
اغاز دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس از اول مهر - موزیکس در این ... جدول کلی لیگ برتر ایران ویرایش از اغاز لیگ حرفه ای تاکنون 14 دوره برگزار شده که ...
گزارش تصویری از مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس ...
it-research.ir/pc-games-in-persian-gulf/
روز یکشنبه اولین دوره مسابقات بازی‌ های رایانه‌ ای خلیج فارس شروع به کار کرد. ثبت نام این مسابقات از تیرماه به صورت کشوری آغاز شد و دور مقدماتی آن در گیم‌نت‌های ...
گزارش زومیت از مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس - زومیت
www.zoomit.ir/it-news/13314-khalij-fars-gaming-tournament
۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روز گذشته اولین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس شروع به کار کرد. ثبت نام این مسابقات از تیرماه به صورت کشوری آغاز شد و دور مقدماتی آن ...
دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس برگزار می شود
www.titreakhbar.com/view/31533145
۱۳ ساعت پیش - رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس، اظهار کرد: این دوره از ...
آغاز دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس از اول مهر
www.sahaman.com/آغاز-دومین-دوره-مسابقات-بازی‌های-رایا/
لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. تمام قیمت‌های اعلامی علی‌الحساب است · بخش خصوصی را در تدوین آیین‌نامه‌ها و قوانین دولتی مشارکت نمی‌دهند/انتقاد از سیستم ...
مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس | Persian Gulf Cyber ...
pgcg.ir/
اولین دوره‌ ی مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس به همت جمعی از حامیان بازی های رایانه ای در بهمن 1394 برگزار خواهد شد. در این مدت وب سایت را دنبال کنید تا از آخرین ...
دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای ماتریکس برگزار می‌شود
www.ictpress.ir/?lang=fa&muid=147&item=11703
ICTPRESS - دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای ماتریکس از تاریخ 18 تا 23 شهریور ماه با ... به گزارش ICTPRESS ، دبیر دومین دوره رقابت‌های بازی های رایانه‌ای ماتریکس با اعلام این ... فروش 5 میلیارد رایانه در بازار کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس.
ثبت نام جام بازی های رایانه ای خلیج فارس آغاز شد | بزرگترین ...
www.dota2wiki.ir/ثبت-نام-جام-بازی-های-رایانه-ای-خلیج-فارس/
این دوره از مسابقات در ۶ رشته انفرادی و گروهی بر روی ۲ پلتفرم PC/Desktop و Consol ... اولین دوره از جام بزرگ بازی های رایانه ای با عنوان خلیج فارس به همت شبکه ملی ...
نمادهای شیطان‌پرستی بازی‌های خارجی حذف شد - پژواک
pajvak.com/main/article/.../نمادهای-شیطان-پرستی-بازی-های-خارجی-حذف-...
۳ ساعت پیش - همچنین در برگزاری دومین دوره جام بازی‌های رایانه ای خلیج فارس معاونت ... جام مسابقات رایانه‌ای خلیج فارس، موازی کاری با بنیاد ملی بازی‌ها نیست.
ثبت نام جام بازی های رایانه ای خلیج فارس آغاز شد | وب سایت ...
gamefa.com/159928/ثبت-نام-جام-بازی-های-رایانه-ای-خلیج-فارس/
۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این دوره از مسابقات در ۶ رشته انفرادی و گروهی بر روی ۲ پلتفرم ... اولین دوره از جام بزرگ بازی های رایانه ای با عنوان خلیج فارس به همت شبکه ملی ...
گزارشگر بازی «والیبال مدرن» مشخص شد
www.rahta.com/id/113479/گزارشگر_بازی_«والیبال_مدرن»_مشخص_شد
۳۶ دقیقه پیش - گزارش این نسخه از بازی توسط کیومرث کرده، گزارشگر و کارشناس مطرح والیبال ... دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس - کافه فردا
www.cafefarda.ir/.../برگزاری-مسابقات-بازی-های-رایانه-ای-جام-خلیج-فار...
۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مسابقات جام خلیج فارس (Iran Persian Gulf Competition یا به طور اختصارIran PGC ) مسابقات بازی های رایانه ای و ویدیویی است که به صورت دوره ای ...
اولین دوره بازی های فوتبال رایانه ای جام خلیج فارس - دی اسپورت
www.dsport.ir/fa/posts/1806
۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اولین دوره بازی های فوتبال رایانه ای جام خلیج فارس ... همچنين مسابقات بر اساس قوانین جهانی PES برگزار شده و نفرات برگزیده، تیم منتخب استان را ...
بازی‌سنتر | اخبار بازی های ایرانی
www.bazicenter.com/iran/news/page/3
اولین دوره از جام بزرگ بازی های رایانه ای با عنوان خلیج فارس به همت شبکه ملی فرهنگ . ... مسابقه "بازسازی یک بازی" به منظور ارتقای سطح توانایی دانش پژوهان در تولید گیم ... بازی انقراض دومین بازی شرکت پویا توسعه آرتیمن (PetaGames) است که هم ...
هیئت فوتبال استان هرمزگان‏
https://fa-ir.facebook.com/hf.PERSIAN.GOLF
دومین دوره مسابقات بازیهای رایانه ای جام رمضان(fifa & pes) ... بلیط این مسابقه از ساعت 8 صبح پنجشنبه به ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس، ورزشگاه تختی بندرعباس ...
با معرفی نفرات برتر مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920621000295
مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای «جام دیجیتال» ... فینال مسابقه بزرگ فوتبال رایانه‌ای جام خلیج فارس برگزار شد.
مشاهده آلبوم تصویر: مسابقات بازی های رایانه ای بوشهر
www.persiangulfcup.org/image...computer-games-competitions/view
اولین دوره بازی های فوتبال رایانه ای (PES13) جام خلیج فارس از 4 لغایت 12 مهرماه 92 در پارک علم و فناوری خلیج فارس در استان بوشهر با حضور 150 گیمر حرفه ای از ...
شاتل لند | برگزاری جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس
https://www.shatelland.com/news/it/...بازی‌های-رایانه‌ای-خلیج-فارس/5520
شاتل‌لند: اولین دوره از جام بزرگ بازیهای رایانه‌ای با عنوان خلیج فارس به همت ... بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی جام خلیج فارس (iranpgc.ir)، مسابقات دور ...
آغاز مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج‌فارس در تبریز - جامعه ...
mahdnews.ir/?p=18460
۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین دوره ی مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس، صبح امروز /پنجشنبه/ با حضور مسئولین کشوری آغاز شد. این دوره از مسابقات، در شش رشته ی ...
ایران نیوز - صدور مجوز توزیع 215 عنوان بازی رایانه ای ایرانی ...
irannews24.ir/.../صدور-مجوز-توزیع-215-عنوان-بازی-رایانه-ای-ایرانی-و-...
۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین دوره از جام بزرگ بازیهای رایانه‌ای با عنوان خلیج فارس به همت شبکه ... پیش بینی می شود که این دوره از مسابقات در 6 رشته انفرادی و گروهی بر ...
برگزاری دور نهایی مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس ...
www.sakhtafzarmag.com › اخبار و مقالات
رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دور نهایی مسابقات جام بازی های رایانه ای خلیج فارس که از چندی پیش در سراسر ... اولین دوره از مسابقات Heroes of Storm توسط ایسوس برگزار شد ...
مسابقات جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس گلستان ...
k-golshan.ir/?p=1215
روابط عمومی: اولین دوره جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس در گرگان و به میزبانی خانه فرهنگ دیجیتال گلشن در مرحله استانی آغاز شد. مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد ...
مسابقات جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس+ لینک ثبت نام
iusnews.ir/.../مسابقات-جام-بزرگ-بازی‌های-رایانه‌ای-خلیج-فارس+-لینک-ث...
۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این جام تنها مسابقات بازی‌های رایانه‌ای است که در ایران به صورت سراسری ... ثبت نام جام خلیج فارس به صورت آنلاین و از طریق پرتال اختصاصی iranpgc.ir از ... 600 نفر از برندگان دوره مقدماتی این جام در مردادماه از سراسر کشور راهی تهران ...
برگزاری اولین دوره مسابقات بازی های رایانه ای در ساری - ...
www.nazarnegar.ir/showpost.asp?id=2910
۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ بازی‌های رایانه‌ای جام رمضان در دو کنسول PC ... جام بزرگ خلیج فارس بهره‌مند خواهند بود و برای ثبت نام در مسابقات خلیج ...
خبرایران - صدور مجوز توزیع 215 عنوان بازی رایانه ای ایرانی و ...
khabareiran.ir/.../صدور-مجوز-توزیع-215-عنوان-بازی-رایانه-ای-ایرانی-و-خار...
۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین دوره از جام بزرگ بازیهای رایانه‌ای با عنوان خلیج فارس به همت شبکه ... پیش بینی می شود که این دوره از مسابقات در 6 رشته انفرادی و گروهی بر ...
اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه 'بازی سازی خلیج فارس' / نامه ...
www.khabarzar.com/.../اعلام-اسامی-برگزیدگان-مسابقه-بازی-سازی-خلی...
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فناوری اطلاعات > بازی - برگزیدگان مسابقه "بازی سازی خلیج فارس "روز ... گیم می شود/فردا پایان مسابقات دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای ...
جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس برگزار می شود - برسام
barsam.ir/archive/جام-بازی‌های-رایانه‌ای-خلیج-فارس-برگ/
۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین دوره از جام بزرگ بازی های رایانه‌ای با عنوان خلیج فارس به همت شبکه ملی فرهنگ ... اساس اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی جام خلیج فارس (iranpgc.ir)، مسابقات دور مقدماتی ... آیا می دانستید ثبت کننده جهانی دامنه چه ارگانی می باشد؟
ArtOnlines - دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس ...
www.artonlines.com/.../دومین_دوره_مسابقات_بازی_های_رایانه_ای_خلیج_...
تهران- ایرنا- رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس از ١٥ تا ٢٠ مهرماه در ...
آغاز ثبت نام اولین دوره مسابقات رایانه ای کشور «جام دیجیتال ...
qomacademy.com/?p=63
۸ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - وی در ادامه افزود: امسال این مسابقات را “جام بین المللی دیجیتال خلیج فارس” نامگذاری کرده ایم که با فوتبال شروع و در طول ۳ سال بازی هایی را به این جام ...
در مسابقات جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس می‌توانید ...
www.speedup.ir/smf/index.php?topic=70921.0
۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در مسابقات جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس می‌توانید ثبت نام کنید. ... گفتنی است اولین دوره از جام بازی های رایانه ای خلیج فارس به همت شبکه ...
مسابقات جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس گلستان ...
masjedgolestan.ir › خبرکانونها
۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دومین دوره طرح ملی صدف های نور ... مسابقات جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس گلستان برگزار شد ... استانی عصر روز گذشته (۱۸ مرداد) آغاز شد که در این دوره از رقابت ها جمعی از بازیکنان حرفه‌ای رایانه‌ای از سطح استان حضور داشتند.
جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس برگزار می‌شود!بلاگ آی‌تی‌رسان
blog.itresan.com/4211/persian-cup-game/
۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین دوره از جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس برگزار خواهد شد! ... اساس اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی جام خلیج فارس(iranpgc.ir) ، مسابقات ...
برگزاری جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در 35 استان - فناوران
www.itmen.ir/index.aspx?pid=10317&articleid=52318
اولین دوره از جام بازی‌های رایانه‌ای با عنوان خلیج فارس به همت شبکه ملی فرهنگ مرکز ... فناوران – بر اساس این گزارش مسابقات دور مقدماتی این جام در بیش از 35 مرکز ...
مسابقات جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس گلستان ...
golestanblog.ir/مسابقات-جام-بزرگ-بازی-های-رایانه-ای-خلی/
مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان گفت: اولین دوره جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس در مرحله استانی و به میزبانی خانه فرهنگ دیجیتال گلشن ...
مسابقه قهرمانی تیم پرو در اولین دوره جام بازیهای آنلاین خلیج ...
forum.playdota.ir/thread5585.html
۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده
تیم فرا پرو قهرمان اولین دوره جام باز های رایانه ای خلیج فارس شد این تیم با بازی های منسجم زیبا و همینطور هماهنگ توانست قهرمان persian gulf cup شود ...
جام بازی های رایانه ای خلیج فارس سایت رسمی دوتا 2 در ایران
dota-2.ir/2798/جام-بازی-های-رایانه-ای-خلیج-فارس.html
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مسابقه بازیهای رایانه ای جام خلیج فارس ... اولین دوره از جام بزرگ بازی های رایانه ای با عنوان خلیج فارس به همت شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری ...
در صنعت گیم ایران چه می‌گذرد؟ - - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir/fa/mobile/news/404107/در-صنعت-گیم-ایران-چه-می‌گذرد
۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین دوره از جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای با عنوان خلیج فارس به همت ... بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی جام خلیج فارس (iranpgc.ir)، مسابقات ...
بازی های رایانه ای - خبرگزاری دفاع مقدس
www.defapress.ir/Fa/Tag/1048/بازی_های_رایانه_ای
مهم ترین بازی های رایانه ای دو بعدی و سه بعدی دفاع دقدس در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب ... جام بازی های رایانه ای خلیج فارس که از هفدهم خرداد در سراسر کشور آغاز شده بود، فردا 30 مرداد با ... مستقل، خانواده، آموزش و کارگاه های آموزشی، فناوری، بازی و سرگرمی و مسابقات برگزار می شود. ... رویکرد کیهان در دوره سازندگی و اصلاحات.
اولین دوره بازی های فوتبال رایانه ای جام خلیج فارس - اخبار ...
nakhnews.com/newsF-2397.html
۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اولین دوره بازی های فوتبال رایانه ای جام خلیج فارس. اولین لیگ بازی های فوتبال ... مطالب مرتبط : اولین دوره مسابقات تنیس روی میز خارگ برگزار شد
به‌زودی: برگزاری جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس
www.mdc.ir/articles/view/325
اولین دوره از «جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس» (به‌اختصار Iran PGC) تا چندی دیگر برگزار خواهد شد. این مسابقات توسط شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری اطلاعات ...
مسابقات رایانه‌ای جام خلیج فارس در خرمشهر برگزار می‌شود
www.tasnimnews.com/Home/Single/450844
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مسئول برگزاری مسابقات رایانه ای جام خلیج فارس در خوزستان همچنین از ... دومین همایش آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای در قم برگزار شد ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ...
آغاز مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج‌فارس در تبریز - بعدی
azpress.ir/?p=13243
۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش آذپرس، اولین دوره ی مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس، ... از دیگر اهداف جام خلیج فارس می توان به غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و ...
آغاز جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در خرداد ماه - فاین آی تی
www.fineit.ir/1393/03/04/آغاز-جام-بازی‌های-رایانه‌ای-خلیج-فار/
۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین دوره از جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای با عنوان خلیج فارس به همت شبکه ... اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی جام خلیج فارس (iranpgc.ir)، مسابقات دور ...
ادامه مطلب... - تجارت عصر الکترونیک البرز
ecca.ir/pagep.php?i=4
پس از گذشت سه ماه از گشوده شدن پرونده جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس با ... به گزارش روابط عمومی جام خلیج فارس، اولین دوره از این جام که بااستقبال کم نظیر ... گفتنی است محل برگزاری مسابقات فینال جام خلیج فارس امروز شاهد حضور مدیر ...
ایرانسل حامی مسابقات بازی های رایانه ای خلیج فارس شد
www.rond.ir/.../ایرانسل-حامی-مسابقات-بازی-های-رایانه-ای-خلیج-فارس-ش...
۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، مسابقات بازی های رایانه ای جام خلیج فارس اولین دوره خود را در حالی تجربه می کند که قبل از آن مسابقات زیادی در ...
جام بازی های رایانه ای - جام بازی های رایانه ای
iranpgc.ir/component/content/?view=featured
پرونده اولین دوره جام بازی های رایانه ای خلیج فارس بسته شد ... گفتنی است محل برگزاری مسابقات فینال جام خلیج فارس امروز شاهد حضور مدیر شبکه ملی فرهنگ جناب ...
آغاز ثبت نام مسابقات انتخابی ESWC :: سانار
sanar.blog.ir/post/آغاز-ثبت-نام-مسابقات-انتخابی-ESWC
نمایندگی رسمی مسابقات ESWC (جام جهانی بازیهای رایانه ای) در ایران ثبت نام مسابقات . ... دومین دوره مسابقات کشوری PES معکب · نوید برهانی قهرمان ESWC. قهرمانی ..... جام خلیج فارس مسابقه بازی های آنلاین لیست بازی های پرفروش خرده فروش ژاپنی.
قهرمانان دومین دوره مسابقات جام خلیج فارس - Wow Source||وو ...
wow-source.ir/قهرمانان-دومین-دوره-مسابقات-جام-خلیج-ف/
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قهرمان دومین دوره مسابقات جام خلیج فارس در رشته Dota2 تیمی مشخص شد ... این فروم در زمینه ی آموزش رایگان کور های مختلف بازی world of warcraft ...
ثبت نام جام بازی های رایانه ای خلیج فارس آغاز شد - باشگاه ...
www.yjc.ir/fa/news/.../ثبت-نام-جام-بازی-های-رایانه-ای-خلیج-فارس-آغاز-ش...
۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این دوره از مسابقات در 6 رشته انفرادی و گروهی بر روی 2 ... اولین دوره از جام بزرگ بازی های رایانه ای با عنوان خلیج فارس به همتشبکه ملی فرهنگ مرکز ...
حمایتهای مالی - ایرانسل
irancell.ir/Portal/home/?20007/حمایتهای%20مالی
... برتر خلیج فارس «جام ایرانسل»، برگزاری مسابقه عکاسی با MMS ویژه بازی ایران و ... ایرانسل حامی نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران (۹۲); ایرانسل حامی نمایشگاه ایران ... ایرانسل؛ حامی چهارمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک ELECIT ...
بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جام بازی های رایانه ای
maharatnews.com/?a=content.id&id=2558
بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اولین دوره جام بازی های رایانه ای خلیج فارس ... دبیر سومین مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای از ثبت نام 30 تیم از دانشگاه های ...
بازی رالی، اولین بازی با کیفیت تحت شبکه - Gerdab.IR ...
www.gerdab.ir/fa/news/.../بازی-رالی-اولین-بازی-با-کیفیت-تحت-شب...
۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بازی رالی در 6 استان از جمله ارگ بم، کیش، خلیج‌فارس و شمال کشور، فضاسازی ... دوره بعدی مسابقات بازی‌های رایانه‌ای، مرکز رسانه‌های دیجیتال دو بازی ...
مسابقات بازی‌های رایانه‌ای wow برای اولین بار در کشور ... - ایلنا
www.ilna.ir/.../203378-مسابقات-بازی-های-رایانه-ای-برای-اولین-بار-در-ک...
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدیر مرکز دیجیتال قزوین، از برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای wow در استان ... در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دوره از مسابقات برای اولین بار در کشور ... قطر و کویت و حاشیه خلیج‌فارس نیز استقبال خوبی از این سایت بازی شده ...
مسابقه فوتبال کامپیوتری - بهترین های نت
khublink.ir/t-مسابقه%20فوتبال%20کامپیوتری/
مسابقه فوتبال کامپیوتری راهنمای ثبت نام اولین دوره بازی های رایانه ای فوتبال جام خلیج فارس طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نخستین دوره بازی های رایانه ای ...
دِو مستر | دِومستر نیوز – اخبار توسعه ی نرم افزار و بازی
www.devmaster.ir/
سی امین دوره مسابقات بازی سازی جهانی همزمان با سایر کشورهای جهان به مدت سه روز در انستیتو ... محمد خراسانی زاده دبیر دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در ... اولین دوره جام بازی های رایانه ای خلیج فارس که از 17 خرداد سال جاری با ثیت نام از ...
ثبت نام جام بازی های رایانه ای خلیج فارس آغاز شد - سپنتا ...
sepantachb.ir/9-tecnology/16-game.html
این دوره از مسابقات در 6 رشته انفرادی و گروهی بر روی 2 پلتفرم PC/Desktop وConsol ... اولین دوره از جام بزرگ بازی‌های رایانه‌ای با عنوان خلیج‌ فارس، به همت شبکه ملی ...
برگزاری سومین دوره مسابقات شهرستانی بازی های رایانه ای جام ...
gorgblog.ir/.../برگزاری+سومین+دوره+مسابقات+شهرستانی+بازی+های+را...
اختتامیه سومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای جام پوریای ولی ... آغاز ثبت نام جهت برگزاری دومین دوره مسابقه جام برترین های دارت - سال 93 .... سومين دوره مسابقات پاراموتور قهرمانی کشور به مناسبت روز ملی خلیج فارس با قهرمانی محسن منصوری از ...
اولین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای 48 ساعته حضوری ...
unity3d.ir/news/1157/اولین-دوره-مسابقات-ملی-بازی-سازی-رایان.html
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اولین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای ۴۸ ساعته حضوری آغاز شد. انتشار در تاریخ ... بازی فریاد آزادی در همایش ملی خلیج فارس رونمایی می‌شود (۰).
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,595
  • بازدید ماه : 1,595
  • بازدید سال : 36,537
  • بازدید کلی : 775,961