loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 388 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

 

اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده

نتیجه تصویری برای سعید حدادیان

 
سعید حدادیان گفت: من عاشق آقای محسن تنابنده هستم.این مداح اهل بیت همچنین با تعریف و تمجید از برنامه «ماه عسل» با مجری گری احسان علیخانی گفت: همچنان که شک نکنید در تیتراژ دوم ماه عسل، اون خانوم که چادر سرش است و ترانه‌ای که آن آقا خوانده است را لب می‌زند اشتباه است. با اینکه مجری‌اش را دوست دارم برنامه‌اش را دوست دارم.
 
خبرگزاری فارس: سعید حدادیان در بیست و دومین شب ماه مبارک رمضان به مرثیه‌خوانی و مناجات‌خوانی پرداخت و در سخنانی به دو موضوع سیاسی و فرهنگی اشاره کرد.

وی در ابتدای سخنان خود به دعا برای تیم مذاکره‌کننده پرداخت و گفت: اما بعد یکی اینکه دست از دعا برای گروه دیپلماتیک‌مان برندارید. نذورات شخصی داشته باشید. بالاخره مسئله، مسئله منافع ملی ما است و  ان‌شاءالله الرحمن اینها موفق بشوند. ما در روایات داریم که: ادفعوا امواج الفتن بالدعا/ ادفعوا امواج‌ البلاء بالدعا/ادفعوا امواج البلایا بالدعا..یعنی واقعاً موج‌های فتنه‌ها و بلاها را می‌شود با دعا دفع کرد.

یکی دیگر آنکه این دعاست: اللهم ادفع عناالبلاء المنزل من السماء ... حتی اونی که نازل شده از آسمان هنوز نرسیده می‌شود با دعا دفع کرد.

قرآن هم در سوره یونس (ع) به این مطلب اشاره دارد که چرا همه مثل قوم یونس (ع) نشدند؟! قوم یونس آثار بلا را دیدند برگشتند ولی دیگران برنگشتند.

* ای کاش سلحشور فیلم حضرت یونس را بسازد

سعید حدادیان در ادامه گفت: کاش سناریو و فیلمنامه یونس (ع) که دهه 70 آقای سلحشور به من دادند، خواندم و من نظراتم را یادداشت کردم و به ایشان دادم. اون خیلی فیلمنامه خوبی است و نباید خاک بخورد. خدا کنه یک نفر آن فیلم را درست کند (بسازد) و در ماه رمضان امثال آن را نشان بدهند.

وی همچنین خطاب به رسانه ملی گفت: من عرضی در خصوص سیمای جمهوری اسلامی ایران دارم در گذشته نامه‌ای به آقای ضرغامی دادم و نکاتی را نوشتم. ایشان با من تماس گرفت و گفت آقای حدادیان یک ماهی و نیم یکبار از این نامه‌ها به من بده. الان هم نیاز نیست موارد را من پشت تریبون بگم ولی بحث خیلی مهمی است که باید به آن برسم. اینکه خطی بکشند که حدادیان‌ها را بگذارند یک طرف، آنها که هیأت می‌آیند و اهل یک یاالله هستند و حسین حسین می‌گویند، بگذارند یک طرف و آنها که دنبال شادی و طنز هستند بگذارند یک طرف. این کار بسیار بسیار غلطی است ما هم عطش طنز داریم و اونها هم خودشان اهل بکا هستند.

ماجرای حضور اکبر عبدی در هیات امام حسن/ عبدی از اولین امام حسینی‌ها است

حدادیان در ادامه با اشاره به حضور اکبر عبدی در سال گذشته در هیات امام حسن گفت: یک، آ‌قای اکبر عبدی روز عید غدیر اینجا آمدند (بعد از جلسه) دو ساعت برای ما صحبت کردند و کلی خندیدیم اما آ‌خرش در مورد مریضی دخترشان و عشق پدر به دختر صحبت کردند. ایشان گریه کردند و ما هم گریه کردیم و من هم برایش روضه خواندم. پس آقای اکبر عبدی که کمدین هست از اولین امام حسینی‌ها است نمی‌توان به سادگی گفت از دومی‌هاست. امام حسین (ع) را نمی‌شود به نفع من حدادیان مصادره کرد چه شبهای احیا که بازیگران و هنرمندان پشت این در (در این  جلسه) آمدند و با ما قرآن سر گرفتند.

* رامید جوان در خندوانه حرف‌های خوبی می‌زند


این مداح اهل بیت همچنین به برنامه «خندوانه» که از شبکه نسیم پخش می‌شود اشاره کرده و افزود: نفر بعدی آقای رامبد جوان برنامه خندوانه را دارد که حرف خوبی می‌‌زند. هر روز یک قطره آب کمتر مصرف کنید. بنده از ایشان پند گرفتم ایرادی داره؟ رسانه در اختیارش هست، دارد خوب استفاده می‌کند و در این بخش تعلیم هم می‌دهد اگر چه ممکن است به بعضی از جاهای برنامه ایشان هم نقدی وارد باشد.

* به رامبد جوان گفتم تو مجاهدی در راه خدا

حدادیان ادامه داد: همین آقای رامبد جوان چند سال پیش یک روز در دهه محرم اینجا بود و با ما عزاداری کرد و از دوستان بنده است. من حدود یک ماه پیش با ایشان تماس گرفتم و گفتم به نظر من تو مجاهدی در راه خدا. من چون برنامه‌ات را کامل ندیدم نمی‌توانم راجع به همه‌اش اظهارنظر کنم اما اینکه یک نفر در جمهوری  اسلامی ایران به عنوان هنرمند، رسالتی بر دوشش است که زیر سایه اسلام می‌شود خندید، خنده‌ای که در آن گناه نباشد. این خیلی ارزشمند است این همه مخاطب جذب کند.

 خیلی از هنرمندان این جور که شما زحمت می‌کشید نمی‌توانند و می‌گویند اگه یک سری از واژه‌ها نباشد نمی‌شود خندید ولی شما مؤدبانه می‌خندانید و این نکته است. کلی با هم خندیدیم و چون دیدم باور نظرم راجع به مجاهدت برایش سخت است روایتی که چند سال پیش که عمو پورنگ و امیرمحمد به جلسه ما آمده بودند گفته بودم، برایش خواندم که مضمون روایت این است که قصری است در بهشت به نام فرح (یعنی شادی) ه برای کسانی است که بچه‌ها را می‌خندانند.

ماجرای گریه حاج منصور برای فوت یکی از بازیگران

سعید حدادیان در ادامه به خاطره گریه حاج منصور ارضی برای فوت یکی از بازیگران اشاره و گفتک خیلی سال پیش برنامه‌ای بود در برنامه کودک به نام مهرنگ و اورنگ. آن وقت‌ها یک روز من بر حاج منصور وارد شدم، دیدم ایشان گریه می‌کند. چون یکی از بازیگران آن برنامه از دنیا رفته من گفتم: فکر کردم آیت‌اللهی از دنیا رفته! گفت نگو سعید! بالاخره بچه‌های مملکت ما او را دوست داشتند. به عنوان یک دوست مهربان، یک معلم مهربان، یک هنرمند مهربان بچه‌ها را واقعاً نصیحت می‌کرد و برایشان نمایش هم اجرا می‌کرد. این آدم‌، آدم خوبی بود.

حاج منصور اینه! تلویزیون تو خانه ماست. ما با تلویزیون زندگی می‌کنیم مثل زمان طاغوت نیست که تلویزیون حرام باشد.

حدادیان خاطرنشان کرد: دیروز من پای تلویزیون از سخنان ‌آقای نوری همدان (حفظه الله تعالی) مرجع تقلید استفاده کردم. امشب جناب آقای مکارم (مرجع تقلید حفظه الله تعالی) در تلویزیون صحبت کردند من استفاده کردم خدا هر جفتشان را حفظ کند خدا همه مراجع را حفظ کند. خدا رهبر عزیزمان را حفظ کند.

* محسن تنابنده برای این مملکت یک سرمایه ملی است

وی همچنین با اشاره به سریال پایتخت که در ماه رمضان پخش می‌شود گفت: بنده برای برنامه پایتخت 2 صحبت کردم و تلویزیون پخش کرده و کلی تعریف کردم. معتقدم این آقا که نویسنده است و قهرمان این برنامه است یک سرمایه بزرگ است یعنی این مملکت، به نظرم دلش هم فوق‌العاده پاک است. منتها من نمی‌دانم کجای مدیریت اشکال دارد. آقای پورمحمدی، که معاون یا قائم‌مقام سیماست. هر شب، شب زنده‌دار است و من ایشان را همه رقم به عنوان یک کارشناس قبول دارم.

نشان دادن غسل در پایتخت اشتباه بود ولی من عاشق تنابنده هستم

سعید حدادیان در ادامه نقدی بر این سریال زد و گفت: اما بنویسید بنده حدادیان هر چقدر دوستان گفتند، «ابکی لظلمت قبری» را بخوان نخواندم. هر انسان کارشناسی می‌داند ماه مبارک رمضان که هر شب باید ابوحمزه خوانده شود بگیم «ابکی لخروج نفسی» گریه می‌کنم برای خروج جان از بدنم. برای غسل میت‌مان گریه می‌کنیم، این سوژه به این خوبی که ربیع‌الاول و ربیع‌الثانی اگر پخش کنید ما می‌گوییم پنج بار تکرار کن.

 این سوژه به این خوبی را چرا یک خط می‌کشی و دعاخوان‌ها و علما را اذیت می‌کنی. حالا من بگویم وقتی که به قسمت‌هایی که مربوط به غسل میت است در دعا می‌رسم با آن سریال چه تداعی در ذهن‌ها می‌شود؟ شک نکنید اشتباه بود شب‌های اول ماه رمضان این غسل را نشان دادند ولی من عاشق بازیگرش (آقای محسن تنابنده) هستم.

این مداح اهل بیت همچنین با تعریف و تمجید از برنامه «ماه عسل» با مجری گری احسان علیخانی گفت: همچنان که شک نکنید در تیتراژ دوم ماه عسل، اون خانوم که چادر سرش است و ترانه‌ای که آن آقا خوانده است را لب می‌زند اشتباه است. با اینکه مجری‌اش را دوست دارم برنامه‌اش را دوست دارم. فقط دو تا شات است که یک چیز دیگری می‌گوید. دقت کنید چون کسانی که به این جلسه می‌آیند معمولاً از پای این برنامه‌ها می‌آیند این حرفها لازم است ما یک برنامه‌هایی داریم مجری محور است.

وی ادامه داد: این بچه‌های مجری واقعاً توانمند و هنرمند هستند از لحاظ فیزیک و میمیک خدا قدرتی به آنها داده و در  جذب مخاطب عالی هستند چه نسل قبلشان و چه این دو نسلی که الان هستند. من با همه‌شان رفیق هستم و مرا به عنوان کسی که نقد سلبی می‌کند نگاه نکنید. بنده اگر اشتباهی از این بچه‌ها سر زد با حذف مخالفم. البته همانطور مورد تذکر قرار بگیرند خوب است چون اینها بچه‌های خوبی هستند پس من چی می‌گم.

حدادیان خاطرنشان کر: مجری باید جامع باشد ولی باید جامع و مانع باشد. خطوط قرمز شما کجاست؟ خطوط قرمز برنامه‌های مجری محور روشن باشد. اینکه در این برنامه‌ها دنبال رسیدگی به 270 هزار بچه‌ای است که سرپرست خانواده هستند بارک‌الله و یا در برنامه دیگر به فکر محیط زیست هستند بارک‌الله یا در برنامه دیگر به فکر خوشحال کردن ایتام هستند بارک‌الله، آفرین. رسالت رسانه همین است.

وی ادامه داد: نفاق تکلیفش معلوم شود. این درد خانه من هم هست بالاخره تا کجا با کی هستم؟ مبتلا به نفاق نشویم. نمی‌گم اینها منافقند جریان برنامه به نفاق کشیده نشود. بالاخره به عنوان مثال در یکی از این برنامه‌ها غروب ماه رمضان دست ما است چه باید بکنیم. جامع فراملی باشد. فقط ایران نیست کشورهای دیگر هم هست به شرطی که دکورت مال آن وری‌ها نباشد همین دکور ملی و بومی را بزن.

حدادیان با اشاره مجدد به سخنان خود در اوایل ماه رمضان گفت: بنده اول ماه رمضان دو تا سؤال کردم که هنوز بی‌جواب مانده این همه مطبوعات مختلف به ما حرف زدند ولی سؤال جواب ندادند. با کمال احترام بنده به یکی از بزرگان این مملکت که سابقه مجاهدت دارد. در خبرگان سمت دارد، رئیس مجمع تشخیص مصلحت هستند عرض کردم: این تشییع جنازه را که نیامدی.

وی اضافه کرد: این هم سال راهیان نور در نوروز برگزار می‌شود شما رفتی کیش. من نمی‌گویم کیش نرو اما جواب سؤال ماند. خاضعانه سؤال کردم یک بار شما به مناطق راهیان نور سر نزدی. شما در خاطرات، این جور نوشتی اگر غلط هست به ما بگو. نوشتی زلزله می‌خواست بیاد تهران. مردم را رها کردی رفتی سد لتیان. این درست است؟ (ظاهراً روز تاسوعا بوده).آن وقت مردم این را می‌بینند می‌گویند نکند در جنگ هم این طور بوده؟؟!!! بچه‌های ما را رها کرده رفته جای دیگر. خوب شما که ما می‌دانیم این جوری نبودی، این چیه نوشتی؟؟؟

سعید حدادیان که در مهدیه امام حسن مجبتی در غرب تهران سخن می گفت ادامه داد: حدود 5 هزار مداح روز تولد حضرت زهرا (س) می‌آیند بیت رهبری، تازه یک نمونه است. بیش از 50 مداح در طول سال در محضر آقا می‌خوانند. یک مداح حرف زده. دو تا سؤال کرده اون آقایی که می‌گه جمهوری مداحی! شما واقعاً طرفدار آزادی بیان هستی؟!!! سؤال من را جواب بده. هنوز من نشنیدم حاج منصور سیاسی صحبت کرده باشد. یک سعید حدادیان صحبت کرده.

 این قدر این حرف‌ها برایتان گران شده است. استاد زیباکلام! درست گفتی، ما هم همان را می‌گوییم. آقای هاشمی علی‌الظاهر تغییر کرده اما یک تبصره داره آقای هاشمی رئیس جمهور بشود طرفدار آزادی بیان است؟ استاد زیباکلام جواب!!!به شما می‌ گم: نه! چون ایشان رئیس جمهور شد، به دولتش گفت شما حق ندارید کار سیاسی کنید. سیاسی با خودم. شما برید کار کنید بچه که نبودیم ایشان رئیس جمهور بود.

وی همچنین با اشاره به حوادث تیرماه سال 78 گفت: آقای موسوی لاری! عمامه شما در جریان سال 78 (که امشب سالگرد وقایع 18 تیر است) که وزیر کشوری بودی از سرتان افتاد. طرفدارهایت عمامه  از سرتان انداختند. من و امثال من سوختیم. من شاهرگم را می‌د هم که عمامه از سر یک روحانی نیفتد حالا شما می‌گویید تریبون نداری! همان روزنامه اعتماد که مصاحبه کردید، تریبون شما نیست!!؟؟ شما حجت اسلامید. صداقت را فراموش نکن در ماه رمضان.

 در ماه رمضان آن سال (سال 78) در کانون توحید 60 نفر در جریان برنامه شما آمدند. اینجا حدود صد هزار نفر بک یا الله می‌گفتند. تریبون شما مسجد است. بعضی‌هایتان رها کردید. اگر صحبت من پرخاش داشته، توهین داشته من از همه عذرخواهی می‌کنم اما سؤال من بی‌جواب ماند طرفداری آزادی بیان!اینجا تریبون دولتی نیست. من هم که تذکر می‌دهم نه وکیلم نه وزیرم. پست ندارم. آنها که پست دارند به خاطر پستشان مراقبت کنند. جلسات ما مردمی است جلسه ارک و این جلسه مال مردم است دولتی نیست.

سعید حدادیان در خاتمه گفت: به کسانی که بنده را به عنوان «مداح سابقه‌دار» یاد کردند، می‌گویم جرم ما از لحاظ قوه قضاییه سابقه حساب نمی‌شود. البته من از این دوستان که این مطلب را نوشته‌اند شکایتی ندارم. به کسانی که بنده را با عنوان « خودعمارپندار» خطاب کردند می‌گویم، بنده خود را خاک پای عمار هم نمی‌دانم ... بلکه خاک پای این مردمی که اینجا نشسته‌اند هم نیستم.
تقریباً ۲۸۳٬۰۰۰ نتیجه(۰٫۷۹ ثانیه) 
  • ۱ روز پیش - اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده سعید حدادیان،مداح،علیخانی،ماه عسل،پایتخت،محسن تنابنده.
  • اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده - خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/13421761
    ۱ روز پیش - خبرگزاری فارس: سعید حدادیان چهارشنبه شب گذشته در بیست و دومین شب ماه مبارک رمضان به مرثیه خوانی و مناجات خوانی پرداخت و در سخنانی به دو ...

    1. تصاویر برای اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابندهگزارش تصاویر
      • نتیجه تصویری برای اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده
      • نتیجه تصویری برای اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده
      • نتیجه تصویری برای اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده
      • نتیجه تصویری برای اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده
      • نتیجه تصویری برای اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده
      تصاویر بیشتر برای اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده

  • اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده - سلطان قلبها

    ma-soltan.persianblog.ir/post/5206/
    1. اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده. نویسنده: ناصرخان حجازی - ۱۳٩٤/٤/۱٩. خبرگزاری فارس: سعید حدادیان در بیست و دومین شب ماه مبارک رمضان به مرثیه‌خوانی و ...
    2. "نظر مداح معروف درباره رامبد جوان و تنابنده و علیخانی"

      piccenter.vistablog.ir/post/427
    3. ۱۰ ساعت پیش - اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده - چیتوا www.chitva.com/.../اظهارات-مداح-معروف-درباره-علیخان... Translate this page اظهارات مداح معروف ...
    4. اظهارات مداح معروف درباره عليخاني و تنابنده - خبر - Rozblog.Com

      1000khabar.rozblog.com/.../اظهارات-مداح-معروف-درباره-عليخاني-و-تنابن...
    5. ۱۶ ساعت پیش - اظهارات مداح معروف درباره عليخاني و تنابندهخلاصه اي از مطلب :سعيد حداديان گفت: من عاشق آقاي محسن تنابنده هستم.اين مداح اهل بيت همچنين با ...
    6. اظهارات مداح معروف درباره عليخاني و تنابنده - خبر - وب سایت

      1000khabar-rzb.krediteinfach.net/page-1613568.html
    7. ... مداح معروف درباره عليخاني و تناب. webgardi.yjc.ir/fa/news/140833/... اظهارات مداح معروف درباره عليخاني و تنابنده سعيد حداديان گفت: من عاشق آقاي محسن تنابنده .
    8. اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده - برترین ها

      khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?...اظهارات+مداح+معروف+درباره+علیخا...
    9. سعید حدادیان گفت من عاشق آقای محسن تنابنده هستم این مداح اهل بیت همچنین با تعریف و تمجید از برنامه ماه عسل با مجری گری احسان علیخانی گفت همچنان که شک نکنید ...
    10. رد نیو - اظهارات مداح معروف درباره علیخانی تنابنده | جستجو |

      rednew.ir/list/اظهارات+مداح+معروف+درباره+علیخانی+و+تنابنده.html
    11. ... اظهارات مداح معروف درباره عليخاني و تنابنده سعید حدادیان،مداح،عليخاني،ماه عسل،پایتخت،محسن تنابنده. اظهارات مداح معروف درباره عليخاني و تنابنده - خبر فارسی
    12. اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده - خبر آنتایم

      khabarontime.ir/news/.../اظهارات-مداح-معروف-درباره-علیخانی-و-تنابنده
    13. اظهارات-مداح-معروف-درباره-علیخانی-و-تنابنده.
    14. اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده | چت ناز|دانلود اهنگ ...

      www.chatnaz.in/اظهارات-مداح-معروف-درباره-علیخانی-و-تن/
    15. اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده. ارسال شده در جولای 10, 2015 نویسنده adminدسته‌ها دانلود اهنگ جدید, دسته‌بندی نشده, فیلم, چت ...
    16. سرگرمی » اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده - دمت جیز

      dametjiz.com/news/.../اظهارات_مداح_معروف_درباره_علیخانی_و_تنابنده
    17. ۷ ساعت پیش - اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده. سعید حدادیان در بیست و دومین شب ماه مبارک رمضان به مرثیه‌خوانی و مناجات‌خوانی پرداخت و در سخنانی به دو ...
    18. اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده

      123chahar.com/اظهارات-مداح-معروف-درباره-علیخان...
    19. این صفحه را ترجمه کن
      آمار · لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط.
    20. اخبار » اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده

      khabar.roozgozar.com/.../اظهارات_مداح_معروف_درباره_علیخانی_و_تنابن...
    21. ۱ روز پیش - اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده · علمای شیعه و سنی عراق درباره "قدس شریف" چه می گویند؟ عکس/ بازیکنی که سرنوشت فینال جام جهانی را ...
    22. اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده

      fsh.ir/3480320.html
    23. این مداح اهل بیت همچنین با تعریف و تمجید از برنامه «ماه عسل» با مجری گری احسان علیخانی گفت: همچنان که ... با اینکه مجری اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده ...
    24. اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده -تیتر24

      titr24.com/News.aspx?NewsID=uWEjWdbTQA77kZZjWwqYuw==
    25. اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده.
    26. آباد سبز

      www.abadsabz.ir/
    27. درباره من و دولتم دروغ می گویند · پیام یوتیوبی ظریف از ... اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده. احداث بوستان روستایی .... اظهارات مدیرعامل استقلال درباره کرار ...
    28. - خبر اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده - جارچی

      www.jarchi.ir/h-qdf/0710mlSUs.html
    29. ۲۳ ساعت پیش - خبر اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده سعید حدادیان چهارشنبه شب گذشته در بیست و دومین شب ماه مبارک رمضان به مرثیه خوانی و مناجات ...
    30. گیفت بای - اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده

      giftbuy.ir/news/1477054/اظهارات+مداح+معروف+درباره+علیخانی+و+تنابنده
    31. حفظ قرآن کریم داراي آثار و بركات زيادي است كه درباره ي برخي از آن ها نكاتي قابل بيان است: 1. حافظ قرآن کریم از پاداش معنوي و اُخروي بسيار زيادي بهره مند مي گردد كه ...
    32. پورتال پرشین وی

      www.persianv.com/
    33. رازهای زندگی خصوصی سعید معروف · رازهای زندگی ... عکسی که مهراوه شریفی‌ نیا درباره شایعات منتشر کرد + عکس .... حمله کاربران ایرانی به مجری من و تو در حمایت از احسان علیخانی + تصاویر ... پاسخ محسن تنابنده به انتقاد مداح مشهور از پایتخت ...
    34. یوز - آخرین اخبار برنامه ماه عسل

      www.yooz.ir/news/?t=0&i=1&s=0&l=15&tid...tnm...
    35. پای مذاکرات هسته‌ای به «ماه عسل» هم باز شد / علیخانی: جمله اقای ظریف به همه ایرانیان چسبید. مجری برنامه ماه ... اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده. سعید حدادیان ...
    36. احسان علیخانی - خبرخون

      khabarkhoon.com/Tag/احسان-علیخانی
    37. تازه ترین خبرها درباره احسان علیخانی را اینجا بخوانید. ... اظهار نظر احسان علیخانی درباره مذاکرات. مجری برنامه ماه عسل ... اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده.
    38. اخبار ، تصاویر بازیگران ، سرگرمی ، اس ام اس ، فال: Club4Fun

      fun2club.mihanblog.com/
    39. برچسب‌ها: اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده , اظهارات مداح معروف درباره علیخانی , اظهارات مداح معروف درباره تنابنده , احسان علیخانی و تنابنده , اظهارت درباره ...
    40. اظهارات مدیرعامل استقلال درباره کرار

      nakhlestant.ir/اظهارات-مدیرعامل-استقلال-درباره-کرار/
    41. خبرگزاری تسنیم: بهرام افشارزاده، درباره درخواست باشگاه ختافه اسپانیا برای جذب بهنام برزاری اظهار داشت: به تازگی ... اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده ...
    42. پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت خاله محسن تنابنده، واقعی است ...

      news.akairan.com/havades-akhbar/.../mo2015791018451356.html
    43. ۱۲ ساعت پیش - اما جالب است بدانید این پیرزن خاله واقعی محسن تنابنده بازیگر نقش نقی و ... ادامه · پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و ...
    44. گروه فرهنگی صراط - صراط نیوز

      www.seratnews.ir/fa/culture
    45. ... شأن اهل بیت. مداحان در خصوص بیانات رهبری، به‌طور مطلق حرف‌گوش‌کن نبوده‌اند ... نامه روحانی به رهبر انقلاب برای توقف اجرای قانون امر به معروف/ آیت‌الله یزدی: ... واکنش ارشاد به اظهارات علم الهدی ... هشدار درباره شیوع آنفلوانزا در کشور ... رجز خوانی علیخانی در ماه عسل · 4 کشته در تصادف خونین در تبریز · «خاله» تنابنده واقعی است +عکس ...
    46. اظهارات عجیب مداح معروف درباره امام زمان عج - پارسینه

      www.parsine.com/fa/news/.../اظهارات-عجیب-مداح-معروف-درباره-امام-زمان-عج
    47. ۸ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پارسینه-گروه فرهنگی: اخبار رسیده از شهر مقدس قم حاکی از آن است که "ج. م" مداح سرشناس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، اخیرا اظهارات عجیبی ...
    48. واکنش محسن تنابنده به اظهارات حاج منصور ارضی درباره ... - ...

      shafaf.ir/.../واکنش-محسن-تنابنده-به-اظهارات-حاج-منصور-ارضی-درباره-س...
    49. ۶ روز پیش - واکنش محسن تنابنده به اظهارات حاج منصور ارضی درباره سریال پایتخت+فیلم ... با سلام به مديريت محترم سايت اگر اين مداح ها در گفتار وكردار خود راست هستند فرزندان خودرا ... با سلام بحث امر به معروف ونهي از منكر وظيفه همه مسلمين مي باشد بااعتقادات نبايد شوخي كرد. .... با نحوه انتقاد به احسان علیخانی موافقید یا خیر؟
    50. دوربین‌های ویژه پلیس آمریکا +عکس

      www.akhbarjo.ir/1474475/دوربین‌های-ویژه-پلیس-آمریکا-عکس.html
    51. ۶ روز پیش - اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده ۸۵ درصد واحدهای ... نامه بهرام رادان به کیهان/ عذرخواهی از مردم به خاطر توئیت عجیب درباره ازدواج همجنسگرایان.
    52. مصاحبه جنجالی محسن تنابنده درباره منتقدان پایتخت ۴

      newsfa.blogsazi.ir/1394/.../مصاحبه-جنجالی-محسن-تنابنده-درباره-منت.ht...
    53. ۴ روز پیش - توضیح محسن تنابنده درباره جدایی مهران احمدی از «پایتخت – … ... واکنش محسن تنابنده به اظهارات حاج منصور ارضی … – پارسینه ... پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور (۳۰ نظر) · (تصاویر) قوی‌ترین مرد در … حرکت عجیب محسن تنابنده ... محسن تنابنده در بهارنارنج ویژه برنامه تحویل سال نو احسان علیخانی نوروز ۱۳۹۴ …
    54. فناوری - top 10 digital marketing articles of this week: 10th ...

      jazzservices.net/.../top_10_digital_marketing_articles_of_this_week_10t...
    55. ۱۷ ساعت پیش - مردم یمن: موضع ما درباره دفاع از قدس هرگز تغییر نخواهد کرد · چرا سارقان ... اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده · بررسی طرح پرداخت حق ...
    56. جلسه ای که برای استقلالی ها پول می آورد - شهرخبر

      www.shahrekhabar.com/sport/1436510220310881
    57. ۱ روز پیش - گافِ اوباما درباره آموزش داعش ... اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده · مشاهده یک مورد آنفلوآنزای مرغی در دماوند · تحلیل المانیتور از همکاری ایران و ...
    58. پاسخ موگرینی درباره جمله قاطع ظریف - اخبار

      chtech.ir/society/پاسخ-موگرینی-درباره-جمله-قاطع-ظریف-4/
    59. ۲۲ ساعت پیش - پاسخ موگرینی درباره جمله قاطع ظریف ... اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده · ظریف: مذاکرات دشواری‌های ویژه‌ای دارد · یک مقام ایرانی: برخی طرف ...
    60. واکنش محسن تنابنده به اظهارات حاج منصور ارضی درباره سریال ...

      www.persianj.ir/واکنش-محسن-تنابنده-به-اظهارات-حاج-منصو.html
    61. واکنش محسن تنابنده به اظهارات حاج منصور ارضی درباره سریال پایتخت+فیلم ... با نحوه انتقاد به احسان علیخانی موافقید یا خیر؟ ... عکس/ مداح معروف در قبر به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، حاج مهدی سلحشور مداح اهل بیت علیهم السلام تصویر زیر از ...
    62. اظهارات جدید محسنی اژه ای :مداح معروف تیراندازی نکرده است ...

      www.entekhab.ir/fa/news/145024
    63. ۲۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اظهارات جدید محسنی اژه ای :مداح معروف تیراندازی نکرده است /راننده مداح گفته ... **درباره رئیس جمهور سابق و بابک زنجانی خبر جدیدی نیست ... پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور (۶۶ نظر) · رسایی از فنلاند پست گذاشت (۶۳ نظر) · از جذابیت و تازگی خندوانه ی رامبد جوان تا سوژه های تکراری ماه عسل احسان علیخانی (۶۱ نظر).
    64. تهران سالی 36 سانتیمتر فرو می‌رود - جمهوریت

      jomhooriat.ir/fa/content/28059/تهران-سالی-36-سانتیمتر-فرو-می‌رود
    65. ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توییتر معاون موگرینی درباره ظریف و موگرینی/ عکس ... آماده‌باش برای سخنرانی اوباما درباره توافق ... اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده ...
    66. پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور - نامه نیوز

      namehnews.ir/fa/news/251904/پاسخ-محسن-تنابنده-به-مداح-مشهور
    67. ۶ روز پیش - به گزارش نامه نیوز، «محسن تنابنده» در یک گفت‌وگوی تصویری با ... چند روز قبل حاج منصور ارضی - مداح مشهور تهران - در مسجد ارک از سریال ... عراقچی متن اصلی توافق تقریبا کامل است/ درباره تحریم‌های اصلی به جمع‌بندی رسیدیم ... از جذابیت و تازگی خندوانه ی رامبد جوان تا سوژه های تکراری ماه عسل احسان علیخانی.
    68. پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت - هیس! خواستگارها فریاد نمی ...

      jomhooriat.com/fa/content/30932/هیس!-خواستگارها-فریاد-نمی-زنند
    69. ۷ روز پیش - توییتر معاون موگرینی درباره ظریف و موگرینی/ عکس ... آماده‌باش برای سخنرانی اوباما درباره توافق ... اظهارات مداح معروف درباره علیخانی و تنابنده ...
    70. سعید حدادیان مداح معروف

      www.arianbco.ir/سعید-حدادیان-مداح-معروف/
    71. سعید حدادیان مداح معروف. ... اظهارات مداح معروف درباره مرتضی پاشایی ..... پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور (۳۰ نظر) · (تصاویر) ... علیخانی رقم دستمزدش را اعلام کرد. ۸.
    72. پاسخ محسن تنابنده به حاج منصور - صفحه اصلی

      tanhayi95.weblogreader.ir/page-530797.html
    73. ۴ روز پیش - احسان علیخانی راز ازدواج نکردنش را در ماه عسل فاش کرد - 583 · انتشار تصاویر ... به گزارش ایسنا، چند روز قبل حاج منصور ارضی - مداح مشهور تهران - در مسجد ارک از . ... واکنش محسن تنابنده به اظهارات حاج منصور ارضی درباره ... - شفاف.
    74. حمایت رضا رشید پور از احسان علیخانی و ماه عسل - آچار دانلود

      www.achardownload.ir/حمایت-رضا-رشید-پور-از-احسان-علیخانی-و-ما/
    75. ۷ روز پیش - پس از آنکه احسان علیخانی در برنامه ماه عسل از منتقدانش گلایه کرد، رضا رشیدپور متنی را در دفاع از صحبت های احساسی احسان ..... واکنش محسن تنابنده به اظهارات حاج منصور ارضی درباره سریال پایتخت ... عکس مداح معروف در قبر.
    76. کنايه مداح معروف به هاشمي احمدي نژاد - آخرین مطالب سایت

      bafiamarkazi.ir/list/کنايه+مداح+معروف+به+هاشمي+احمدي+نژاد.html
    77. کنایه مداح معروف به هاشمی و احمدی نژادخلاصه ای از مطلب :سعید حدادیان در دومین شب مراسم ... نکاتی درباره اطلاعیه دفتر احمدی نژاد؛ اندر تفاوت دفاع کردن و مسوولیت پذیرفتن ..... میرباقریبازیگران : فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، مرجانه گلچین، .... نسبت به شبکه سه تعصب خاصی دارد و یک جورایی احسان علی خانی عاشق شبکه 3 ...
    78. سخنان سعید حدادیان درباره پایتخت، ماه عسل و خندوانه بعد از ...

      khabarche.ir/خبر/.../سخنان-سعید-حدادیان-درباره-پایتخت--ماه-عسل-و-خند...
    79. ۲ روز پیش - جانبازی که علیخانی را وادار به معذرت خواهی کرد/ اعلام دستمزد مجری ماه ... جوان گفتم تو مجاهدی در راه خدا/ محسن تنابنده برای مملکت سرمایه ملی است ... در بخشی از گفت‌وگوی جوان با رفیع، مجری طناز قندپهلو به درخواست رامبد جوان تصنیف معروف «مرغ ... روضه خوانی و مداحی مراسم عزاداری روز نهم ماه محرم الحرام 93 در مهدیه امام حسن ...
    80. searchha - Page 456 of 774 - جستجوی صفحات وب, تصاوير ...

      searchha.agahiblog.ir/?paged=456
    81. خبرگزاری آریا – انتقاد شدید مداح معروف از سریال پایتخت – آریا ….. رمضان در مسجد ... رضا رشیدپور ، سریال پایتخت ۴ ، سیروس مقدم ، محسن تنابنده ، ارسطو عامل ، سزیال سیروس مقدم … گریم شدید ... احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... استیضاح وزیر آموزش و پرورش رای نیاورد / فانی ابقا شد+اظهارات
    82. اظهارات افتراآمیز ابوالقاسم طالبی را پیگیری می​کنیم

      www.niksalehi.com/learn/archives/122649.php
    83. مدیرعامل خانه سینما همچنین درباره بیانیه اتحادیه تهیه​کنندگان سینمای ایران که یک روز پیش از برگزاری گردهمایی سینماگران در مخالفت با آن منتشر شده بود، گفت:​ «این بیانیه چنان دارای اظهارات بی​پایه و اساس است .... ادعای عجیب یک هنرمند درباره احسان علیخانی! ... در جست‌وجوی همسر برای کاپیتان تیم ملی والیبال ، سعید معروف !
    84. پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور - آخرین اخبار روز ایران و جهان

      diarekhabar.ir/?p=16542
    85. ۷ روز پیش - به گزارش فرهنگ نیوز، «محسن تنابنده» در یک گفت‌وگوی تصویری با شبکه اینترنتی، به انتقادات ... چند روز قبل حاج منصور ارضی - مداح مشهور تهران در مسجد ارک از سریال «پایتخت ۴» به شدت ... علیخانی بغض کرد، رامبد خندید! ... خشم کاربران فیس بوک از اظهارات آلن ایر ... نظر رهبر انقلاب درباره شعر سیار برای یمن.
    86. گافِ اوباما درباره آموزش داعش + عکس | فرهنگ نیوز

      www.farhangnews.ir/content/131497
    87. ۳ روز پیش - این در حالی است که کاخ سفید در بیانیه‌اش اظهارات رئیس جمهور آمریکا را اصلاح کرد و با وجود نَقلِ جمله‌ی اصلی .... «خاله» محسن تنابنده، واقعی است + عکس ... رجز خوانی علیخانی در ماه عسل ... تصاویر/ «ابوعزرائیل» در هیأت مداح معروف.
    88. ساعت خبر | محسن تنابنده بازیگر جدید سریال پایتخت را در ...

      saatekhabar.ir/محسن-تنابنده-بازیگر-جدید-سریال-پایتخت
    89. وی همچنین در ادامه سخنانش درباره تولید سریال پایتخت 4 ویژه ماه رمضان عنوان داشت: فرصت کمی در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم ... در ادامه علیخانی از محسن تنابنده پرسید که شخصیت نقی معمولی چطور شکل گرفت؟ ... مهمان دیگر این برنامه بیژن دانش آموز معروف ویدئوی «شیب، بام! .... پاسخ محسن تنابنده به انتقاد مداح مشهور از پایتخت.
    90. سخنان ابلهانه را نمی پذیریم تی - آرشیو مطالب

      sportzz.ir/news/46167e63340edcf54c0f1413db56449b_6/
    91. آیا میدانید برترین عینک سال 2014 نزد افراد معروف همین عینک است ؟ ... خطیبی + بیوگرافی و عکس جدید با همسرش نظر جالب الناز شاکردوست درباره “زیبایی زن” ... + عکس پاسخ سنگین و جالب «محسن تنابنده» به انتقاد مداح مشهور از سریال پایتخت ... غذاهایی که عصبانی‌تان می‌کند به بهانه دستور توبیخ برنامه احسان علیخانی / گاف «ماه ...
    92. اظهارات جدید بازیگر جنجالی - آرشیو مطالب

      sportzz.ir/news/d93635bb1c7e8caa89874ca2712d9652_13/
    93. آخرین مد زیورآلات بانوان 2015موضع جدید آمریکا درباره لغو تحریم های ایران قیمت طلا، سکه و ارز 94/4/11 امان از کفش‌های پاشنه بلند. ... سوتی های جالب احسان علیخانی در برنامه زنده ماه عسلقیمت طلا، سکه و ارز 94/4/8 پیام ... +عکسنمازخانه بی بی سی + عکس عاقبت چاقو كشي بازیگر معروف زن + عکس ... محسن تنابنده: بی تربیتی ممنوع!
    94. اظهارات"احسان علیخانی ... - Farda News - پروتز

      prosthesis.ir/p/db2249fbb39e108e803d720aee63ddd416
    95. اظهارات"احسان علیخانی"درباره ماه عسل 93 - پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda ... ۴ گروه جدید مشمول مالیات ارزش افزوده وعده تنابنده در برنامه تحویل سال تحقق یافت اکبر .... و کیک تولد مداح معروف در فرحزاد (۱۳ نظر) تماس با 123 برای کودکان، فرهنگ‌سازی ...
    96. محسن تنابنده بازیگر جدید سریال پایتخت را در برنامه احسان ...

      topak.ir/.../محسن-تنابنده-بازیگر-جدید-سریال-پایتخت-را-در-برنامه-اح...
    97. ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی همچنین در ادامه سخنانش درباره تولید سریال پایتخت 4 ویژه ماه رمضان عنوان داشت: فرصت کمی ... در ادامه علیخانی از محسن تنابنده پرسید که شخصیت نقی معمولی چطور شکل گرفت؟ ... مهمان دیگر این برنامه بیژن دانش آموز معروف ویدئوی «شیب، بام! .... کلیپ مداحی حاج احمد واعظی در هنگام آبگرفتگی در حرم امام رضا (دانلود) ...
    98. کنايه مداح معروف به هاشمي احمدي نژاد - ایران پی دی اف

      ir-pdf.ir/list/کنايه+مداح+معروف+به+هاشمي+و+احمدي+نژاد.html
    99. کنایه مداح معروف به هاشمی و احمدی نژادخلاصه ای از مطلب :سعید حدادیان در دومین شب مراسم ... نکاتی درباره اطلاعیه دفتر احمدی نژاد؛ اندر تفاوت دفاع کردن و مسوولیت پذیرفتن ..... ۶ ساعت پیش - پس از انتشار اظهارات انتقادآمیز سعید حدادیان درباره رئیس‌جمهور و .... میرباقریبازیگران : فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، مرجانه گلچین، ...
    100. متال - ممتاز آنلاین|دانلود فیلم,سرگرمی,اخبار,اهنگ,مداحی,

      momtazonline.metal-detectors.ir/
      ۱۵ ساعت پیش - دانلود برنامه تلویزیونی ماه عسل با اجرای احسان علیخانی ویژه ماه رمضان 1394. دانلود برنامه ماه عسل 94 قسمت سوم ...... واکنش هدایتی به اظهارات معاون رئیس‌جمهور درباره واگذاری ... aftabnews.ir/. ...... برهنه شدن مدونا بازیگر معروف آمریکایی برای کار خیر - اخبار . ..... آخرین اخبار .... تصاویر برهنه شرم‌آور در فیلم محسن تنابنده .
    101. واکنش بحرین به سخنان «سید ...

      netct.in/more/2311479_14/واکنش-بحرین-به-سخنان-سید.html
    102. ۳ روز پیش - دبیرکل حزب‌الله در اظهارات جمعه (دیروز) خود با اشاره به اینکه مردم بحرین درحال ... آمارخداوند در قرآن درباره روزی مردم+صوت; پناهندگی اتریش به شاه ایران; پرچم گروه ... عکس/ گلایه محمد شریعتمداری از عناوین جعلی; گلچین مداحی شهادت امام علی ... امیدواری تنابنده برای ساخت «پایتخت۵»; دختران انگلیسی که نوعروس داعشی‌ها ...
    103. دانلود مداحی شب دوم فاطمیه 93 ...

      netct.in/more/2289530_11/دانلود-مداحی-شب-دوم-فاطمیه-93.html
    104. ۴ روز پیش - مداحی شب دوم فاطمیه اول سال 1393(11 اسفند 1393) کربلایی جواد مقدم در هیئت .... از مذاکرات; شعار امسال روز قدس اعلام شد; سخنان رسایی درباره پادگان اصلاح‌طلبان ... امیدواری تنابنده برای ساخت «پایتخت۵»; دختران انگلیسی که نوعروس داعشی‌ها ... واکنش احسان علیخانی به توبیخ ماه عسل; عکس/ کاروان عروسی داعش در رقه ...
    105. سمینار علمی “زمین آمار کاربردی” در دانشگاه یزد برگزار می شود

      netlook.ir/1/
    106. محمود مشحون در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور سرمربی آلمانی روی نیمکت تیم ملی بسکتبال ..... در بررسی به عمل آمده از متهم مشخص شد وی “سامان” معروف به “سامان ساندویچی” یکی از ارازل و ...... یکی از “مداحان مشهور” سر سفره رزمندگان در جبهه + عکس ..... شبکه خبری العربیه در پایان اشاره کرده که اظهارات این استاد دانشگاه با واکنش های ...
    107. لحظه به لحظه | سخنان‌ لاریجانی درباره‌ اتفاقات جدید در مذاکرات

      www.lahzebelahze.ir/.../سخنان‌-لاریجانی-درباره‌-اتفاقات-جدید-در-مذاکرات
    108. ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لاریجانی درباره بودجه سال ۹۴ با اشاره به اینکه بعضی پروژه‌های عمرانی پول کافی جهت اتمام ندارند، ..... «خاله» محسن تنابنده، واقعی است + عکس ... تصاویر/ «ابوعزرائیل» در هیأت مداح معروف ... افراط در انتخاب سوژه کار دست علیخانی داد!‎.
    109. برای سیب ایرانی، واکس استفاده ... - عکس

      netall.ir/article/1059937_7/برای-سیب-ایرانی-واکس-استفاده.html
    110. ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درباره ما; تماس با ما; آرشیو; جستجو; پیوندها; آب و هوا; اوقات شرعی ... در مستند «نسل سوم»; «خاله» محسن تنابنده، واقعی است+عکس; پخش فیلمی از مسعود کیمیایی ... «ابوعزرائیل» در هیأت مداح معروف+تصاویر; مذاکرات تا جمعه تمدید شد; فهرست ... منتقدان علیخانی، شمشیر را از رو بستند; اطلاعیه جامعه مدرسین به مناسبت روز ...
    111. معاینه رایگان چشم برای افراد ... - عکس

      netall.ir/article/4884202_0/معاینه-رایگان-چشم-برای-افراد.html
    112. ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس سازمان هواپیمایی‌ استعفا داد; نظر سعید حدادیان درباره پایتخت، ماه عسل و ... «خاله» محسن تنابنده، واقعی است+عکس; پخش فیلمی از مسعود کیمیایی در روز قدس ... «ابوعزرائیل» در هیأت مداح معروف+تصاویر; مذاکرات تا جمعه تمدید شد; فهرست ... منتقدان علیخانی، شمشیر را از رو بستند; اطلاعیه جامعه مدرسین به مناسبت ...
    113. ضیافت شام احسان علیخانی و دوستان+عکس - آخرين اخبار روز

      www.bwinnerharbor.com/.../2012381-ضیافت-شام-احسان-علیخانی-و-دو...
    114. هدیه جالب سعید معروف به سیاوش خیرابی ... اخبار مرتبط : صحبت‌های "احسان علیخانی" درباره "مرتضی پاشایی" + فیلم · عکس های احسان .... پاسخ محسن تنابنده به انتقاد مداح مشهور از پایتخت .... اظهارات بدون سانسور الهام چرخنده درباره «ولگرد»+عکس.
    115. محسن تنابنده و سارا و نیکای سریال پایتخت در استخر توپ+ ...

      ln.sayekhis.ir/?p=48528
    116. افشاگری مهرداد میناوند درباره غیبتش در برنامه ماه عسل ! .... پاسخ محسن تنابنده به انتقاد مداح مشهور از پایتخت · پاسخ محسن تنابنده به انتقاد مداح ... دفاع یک خواننده پاپ مشهور از احسان علیخانی ... محمدرضا گلزار و اولین تصویر تبلیغاتی خود از یک برند معروف بهداشتی ! + عکس .... اظهارات بدون سانسور الهام چرخنده درباره «ولگرد»+عکس.
    117. پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور | داورنیوز

      axartist-rzb.web.davernews.in/.../پاسخ%20«محسن%20تنابنده»%20به%...
    118. فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر ... تك دونه: کنایه مداح معروف به هاشمی و احمدی نژاد / اخبار بدون سانسور به گزارش مجله خبری .... ضمنا از این که گزارش المیادین را درباره مصاحبه خود تصحیح کرده‌، و بر جنایت آل سعود تاکید فرموده‌اید،تشکر می‌کنم. ... عذرخواهی احسان علیخانی بابت برنامه جنجالی ماه عسل.
    119. مداحان معروف چه کاره اند؟ - پرشین ویج

      persianvij.ir/مداحان-معروف-چه-کاره-اند؟/
    120. صفحه نخست; انجمن; طراحی سایت; درباره ما; تماس باما ... پورعرب · احسان علیخانی · خسرو شکیبایی · احمد مهران فر · مهدی هاشمی · محسن تنابنده · محمدعلی کشاورز ... اگر برخی مداحان دریافت وجوه سنگین برای روضه خوانی و مداحی را رد نمی کنند در عوض ... اظهارات تند او علیه دولت خاتمی در طول هشت سال دولت اصلاحات، حمله به قالیباف و تشبیه او ...
    121. اظهارات بایگانی » با سینما

      bacinema.com/tag/اظهارات/
    122. تهيه کننده:فتح الله جعفری جوزانی بازيگران: علی نصیریان، محسن تنابنده، سحر جعفري جوزاني، فتح اله جعفري جوزاني، گوهر خيرانديش ... ۲۸ اردیبهشت ۹۳. تمامی اخبار مربوط به جستجوی « اظهارات ». اظهارات هما روستا درباره آثار آرش دادگر · هما-روستا ... احسان علیخانی از دلایل محبوبیت «ماه عسل» گفت ... اعتراض مداح معروف به «رستاخیز» ...
    123. محسن تنابنده و سارا و نیکای سریال پایتخت در استخر ... - خانه

      www.mitna.ir/m.php/fun/2027
    124. دفاع جانانه پرستو صالحي از احسان عليخاني · برج ميلاد تعطيل شد ! افشاگری مهرداد میناوند درباره غیبتش در برنامه ماه عسل ! .... پاسخ محسن تنابنده به انتقاد مداح مشهور از پایتخت · پاسخ محسن ... محمدرضا گلزار و اولین تصویر تبلیغاتی خود از یک برند معروف بهداشتی ! + عکس .... اظهارات بدون سانسور الهام چرخنده درباره «ولگرد»+عکس.
    125. بیوگرافی سعید معروف والیبالیست نکات جالب از زندگی ...

      newsme-sky.soccer98.ir/.../بیوگرافی+سعید+معروف+والیبالیست+نکا...
    126. تك دونه: کنایه مداح معروف به هاشمی و احمدی نژاد / اخبار بدون سانسور ... در این پست جدید ترین عکس های محسن تنابنده بازیگر موفق سریال پایتخت را گرد آوری کردیم ..... سازمان سنجش آموزش كشور درباره زمان نحوه اعلام نتايج اوليه آزمون ورودي دكتري Ph.D نيمه ... آسیب به ۱۰۷ قسمت بدن با دروغ گفتن | شاهکار احسان علیخانی برای مادران شهدا.
    127. مدل های جدید مبل استیل

      negahco.ir/show-مدل-های-جدید-مبل-استیل
    128. ... خیلی دوست داشتیم ... واکنش محسن تنابنده به انتقاد مداح مشهور به پایتخت ... شما اینجا هستید »صفحه اصلی» بازیگران مرد» طنز و سرگرمی» گالری عکس » عکس های احسان علیخانی قبل و بعد از معروف شدن .... تازه ترین اظهارات فرناندا لیما درباره ایران.
    129. واکنش خامنه‌ای به تفاهم هسته‌ای: «نه موافقم، نه مخالف»؛ انتقاد از ...

      www.tvplayvideos.com/...//واکنش-خامنه‌ای-به-تفاهم-هسته‌ای--«نه-موافقم،-...
    130. صحبت های خامنه ای درباره مذاکرات هسته ای در دیدار مداحان- کامل ... غافلگیرکننده محسن تنابنده به بازیگر بلوتوث معروف در برنامه زنده تحویل سال نو احسان علیخانی.
    131. سعید ,حدادیان ,رمضان ,هشتم ,مداحی ,دانلود ,دانلود مداحی ,سعید ...

      world-hacker.org/.../سعید%20,حدادیان%20,رمضان%20,هشتم%20,مداحی%...
    132. درباره : امام علی(ع) , مداحي امام علی(ع) , حاج محمدرضا طاهری , مداحي , رمضان , برچسب ها ... تك دونه: کنایه مداح معروف به هاشمی و احمدی نژاد / اخبار بدون سانسور به گزارش .... دانلود برنامه تلویزیونی ماه عسل با اجرای احسان علیخانی ویژه ماه رمضان 1394 .... بازیگران : محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، هومن حاجی عبداللهی و …
    133. افشاگری جلالی درباره حمید رسایی

      www.bikalak.com/general/افشاگری-جلالی-درباره-حمید-رسایی.html
    134. افشاگری جلالی درباره حمید رسایی کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس در سخنانی به حمید رسایی شدیدا انتقاد کرد. رئیس مجلس ... واکنش محسن تنابنده به انتقاد مداح مشهور به پایتخت .... عکس های احسان علیخانی قبل و بعد از معروف شدن. 11 تیر 94 ...
    135. حضور مداح معروف در میان مدافعان حرم حضرت زینب(س)+تصاویر ...

      www.majoon.ir/?p=4173
    136. ۵ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حمید علیمی مداح و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) پس از ۲۰ روز تلاش توانست ... حضور مداح معروف در میان مدافعان حرم حضرت زینب(س)+تصاویر ..... ایران و آژانس چگونه درباره PMD توافق کردند؟ ... حمایت فوتبالیست کشورمان از احسان علیخانی ... پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور ... خشم کاربران فیس بوک از اظهارات آلن ایر.
    137. منتجب نیا: من از بزرگان کشور که با اندیشه های مداحان فاسد و ...

      news.kodoom.com/iran-culture/منتجب-نیا-من-از-بزرگان.../5065513/
    138. قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه خط و نشان کشیدن درباره فتنه برای حضور در انتخابات بی معناست گفت: در انتخابات با کسانی مواجهیم که رای خود را جایگزین ...
    139. حكم نزديكي با همسر در ماه محرم - خانه

      4dent.ir/.../حكم%20نزديكي%20با%20همسر%20در%20ماه%20محرم-450.ht...
    140. دانلود مداحی شب های قدر 19 20 21 رمضان 94 کریمی طاهری سیب . ..... احسان علیخانی راز ازدواج نکردنش را فاش کردخلاصه ای از مطلب :#description#ادامه این مطلب : احسان .... ۱۳ ساعت پیش - توضیحات معروف درباره عصبانیتش در بازی لهستان . ... فیلم محسن تنابنده 9 روزه میلیاردی شدخلاصه ای از مطلب :میزان فروش فیلم سینمایی «گینس» ...
    141. دانلود رایگان با لینک مستقیم: جدید

      axahangrzb.3film.ir/
      جنجال نصب مجسمه برهنه انسان در میدان معروف تهران (عکس) · خانواده ای که . ..... مراسم شب نهم ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی و مداحی ذاکرین اهل . ..... فرار عادل فردوسی پور از دست امیر تتلو در استخر + عکس · واکنش احسان علیخانی . ...... مجری برنامه 90 در مورد اظهارات اخیر علی دایی در مورد محرومیت پیام صادقیان واکنش نشان داد.
    142. نظر رهبر انقلاب درباره ماجرای بورسیه ها | مهربانان گیتی

      mehrabanan.ir › اجتماعی
    143. ۶ روز پیش - پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور · خودکشی یک دختر به خاطر توالت! ... تجهیز کتابخانه‌های مدارس محروم بوشهر در وبسایت دونیت کلید خورد · بهترین ها و بدترین ها برای دستگاه گوارش · معروف: هنوز باید از روسیه یاد بگیریم ..... اظهارات عراقچی درباره روند پیشرفت مذاکرات ... علیخانی میلیاردر است و صدایش در نمی آید؟
    144. خانه - دانلود مداحی شب 21 رمضان | جستجو | - آخرین مطالب سایت

      tehranreport.com/list/دانلود+مداحی+شب+21+رمضان.html
    145. دانلود ویژه برنامه ماه عسل 94,دانلود برنامه احسان علیخانی,ویژه برنامه ی ماه عسل 94,ماه ... احادیث از امامان درباره ی ماه مبارک رمضانحدیث ۱« نامی از نام های خدا»امام باقر (ع) .... ( مراسم شب زنده داری شب قدر ۱۹ رمضان ۹۳ از ۶ مداح معروف کشور برای شما عزیزان آماده شده ) ..... پنجعلی)، محسن تنابنده ( نقی معمولی) ، احمد مهرانفر (ارسطو) و ریما رامین‌فر (هما)
    146. اولین اظهارات درخشان پس از برکناری - مجله اینترنتی صالحی

      www.mtsalehi.ir/37886/اولین-اظهارات-درخشان-پس-از-برکناری.html
    147. اولین اظهارات درخشان پس از برکناری ... واکنش سردار کمالی به اظهارات یک نماینده · اجاره یک خانه در تهران، شبی 50 میلیون ... افطار با «ماه عسل» احسان علیخانی · فعالیت نمایشگاه کتاب یک ساعت تمدید شد · وعده محسن تنابنده عملی می‌شود؟ ... نظرناجا درباره تشابه سریال های ایرانی و هالیوودی ... عکس/ جشن و کیک تولد مداح معروف در فرحزاد.
    148. سخن حضرت علی درباره کارگر - سخنان گوهر بار حضرت علی ...

      www.jostgood.ir/nydnsmdnfnrcqdsvdmnjdsdsncrctdat.html
      ۵ روز پیش - آداب غذاخوردن, حدیث درباره غذا خوردن, احادیث پیامبراکرم(ص) درباره غذا خوردن ... ... بیانات در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلامحدیث از امام علی(ع) حدیث درباره امام .... علی ابن ابیطالب : حق بگویید تا به حق معروف شوید،حق را به کار ببندید تا ..... پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور ... پاسخ مهراب قاسم‌خانی به منتقدان علیخانی ...
    149. پاسخ احسـان علیخانی به شایعات / بمیرم هم از این پول‌ها به ...

      honare.ir/.../پاسخ-احسـان-علیخانی-به-شایعات--بمیرم-هم-از-این-پول‌ها-به-...
    150. احسان علیخانی می‌گوید که برای آوردن مهمان به برنامه‌ سال تحویل، بمیرد هم 20 ... و می‌آیم؛« از مریلا زارعی بگیر تا محسن تنابنده تا کی‌روش و بقیه، بازیگرها و همه، من مدیون ... بازتاب حرکت معروف در رسانه‌ها/تصاویر ... تیتر بحث‌برانگیز صداوسیما درباره والیبال ایران و آمریکا و واکنش مردم+عکس ... انتقاد شدید یک مداح مشهور از «پایتخت 4» ...
    151. listlistlistlistlistlistدانلود کلیپ گریه علیخانی در 94|پرتال جامع ...

      caferoman-blog.actblog.ir/.../listlistlistlistlistlistدانلود+کلیپ+گریه+علیخ...
    152. مداحی صوتی ... سخنان حاج احمد پناهیان درباره تفاهم هسته ای لوزان سوئیس : .... تقدیم می کنم مزین است به دعای سلامتی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که بین عوام به دعای فرج معروف است. ... بازیگران : محسن تنابنده | علیرضا خمسه | ریما رامین فر
    153. موضع تند رضا صادقی درباره تجاوز به 2 حاجی+عکس | گلچین ...

      www.golchinnews.ir/موضع-تند-رضا-صادقی-درباره-تجاوز-به-2-حاج/
    154. رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ متنی انتقادی درباره تجاوز پلیس عربستان سعودی به .... دفاع جانانه و جالب پرستوصالحی از احسان علیخانی + عکس ... پاسخ محسن تنابنده به انتقاد مداح مشهور از پایتخت ... محمدرضا گلزار و اولین تصویر تبلیغاتی خود از یک برند معروف بهداشتی ! .... اظهارات بدون سانسور الهام چرخنده درباره «ولگرد»+عکس.
    155. محسن تنابنده مصطفی تنابنده - صفحه اصلی

      nasimebafran.sevenrang.ir/list/محسن+تنابنده+مصطفی+تنابنده.html
    156. دیشب بیژن استرس، همون دانش آموزِ معروف شمالی که شاید بخاطر خنده ی ما ترک تحصیل .... محسن تنابنده بازیگر جدید سریال پایتخت را در برنامه احسان علیخانی پیدا کرد! ... محسن تنابنده نویسنده و کارگردان یکی از مهمانان این برنامه بود که در ابتدا درباره ..... درخشان سال 94 | حضور مداح معروف پدرش در برنامه خدوانه | سوربهی وراکش | احتمالی ...
    157. اظهارات علیخانی پس از تذکر معاون سیما - گویا نیوز ...

      gooyanews.net/?p=86582
    158. ۵ روز پیش - شورای امر به معروف و نهی منکر یکی از مناطق بسیج تهران، برای مبارزه با ...... به قول محسن تنابنده که می‌گفت: وقتی برنامه‌ای را من ساخته‌ام به مادرم ...
    159. عکس/ جشن و کیک تولد مداح معروف در فرحزاد

      www.titreakhbar.com/view/30302999
    160. صدور حکم سرکرده فرقه انحرافی حلقه · نظر رهبر انقلاب درباره نمایشگاه کتاب · محدودیت ... 236 پنجره · افطار با «ماه عسل» احسان علیخانی · اعلام جزییات خرید بیمه سربازی · فعالیت نمایشگاه کتاب یک ساعت تمدید شد · وعده محسن تنابنده عملی می‌شود؟ ... واکنش افضلی‌فرد به اظهارات ابتکار ... عکس/ جشن و کیک تولد مداح معروف در فرحزاد.
    161. نظر جالب علی کریمی درباره سریال پربیننده تلویزیون + عکس

      mmeioo.bzblog.ir/
      گلچین مداحی سلحشور ... صحبت احسان علیخانی درباره رفتن علی کریمی + تصاویر - نمناک. واکنش احسان علیخانی به ... خبر ناراحت کننده و غیرمنتظره محسن تنابنده درباره سریال «پایتخت» + تصاویر ... نظر جالب شراره ... اظهارات عجیب کتی پری درباره ازدواج !ادامه مطلب ... مجری معروف تلویزیون نام مالک اصلی پرسپولیس را افشا کرد .
    162. | آرشیو مطالب جالب و خواندنی

      jajarm2122-blogir.kapsid.ir/.../تصاویر+هنرمندان+ورزشکاران+در+بازی+و...
    163. عکس دیدنی از سعید معروف ، محمد موسوی امیر جعفری .... درباره ی Farhad.نتایج زنده .... بازی والیبال ایران و آمریکا : اظهارات امریکایی‌ها پیش از مصاف با ایران. توضیحات ...
    164. احسان علیخانی رقم دستمزدش را اعلام کرد / مگر مادران ما این ...

      www.tahajomnews.ir/545493-احسان%20علیخانی%20رقم%20دستمزدش%...
    165. ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علیخانی با اشاره به صحبت‌های محسن تنابنده درباره پایتخت گفت: «تنابنده می‌گفت مگر مادر من پایتخت را ساخته ... عکس/ سعید معروف، محمدرضا گلزار و محمد موسوی در یک رستوران ... انتقاد شدید یک مداح مشهور از «پایتخت 4» (۴۳ نظر).
    166. سفر جشنواره برلین با “تاکسی” پناهی به ناکجاآباد + تصاویر

      takfun.com/آهنگ/1/
      این اسپری ها با اسانس های اورجینال 10 عطر معروف و پر طرفدار دنیا برای اولین بار عرضه می شود که ..... شبکه الحدث در گزارشی سخنان “دمپسی” درباره نقش ایران در عراق را تحلیل کرد ...... اظهارات اوباما بازتاب های مختلفی داشت اما همه تحلیلگران بر اینکه اوباما با لحنی متفاوت ایران را ...... نماهنگ /مداحی عربی و فارسی”آه ای حبیبی حسین(ع)”.
    167. کلیپ دکتر روحانی در قسمت جدید سریال شاهگوش! - بیپ دانلود

      www.beepdownload.ir/76536_کلیپ-دکتر-روحانی-در-قسمت-جدید-سری...
    168. ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عزاداریها باید ازهرگونه خرافه پرستی به دور باشد کوتاهی در ترویج امر به معروف ونهی از منکر. ... درباره ما حقیقت اینجاست هدف از تاسیس این سایت ایجاد بانک جامع ویدیو .... در این قسمت از سریال شاهگوش، محسن تنابنده بعد از اتمام بازی خود در نقش .... [17016 بازدید] ماه عسل احسان علیخانی تا دختر مشکی پوش رضا صادقی ...
    169. montazeer.ir | منتظربلاگ

      abolfazldeldar.montazeer.ir/index.php?pageid=0
    170. -نه از سخنان شدیداللحن درباره تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده خبری بود و نه از ... بار دیگر حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی در اظهارات اخیر خود به نحوی وارونه به .... در همایش بزرگداشت بانوی انقلاب گفت: متاسفانه در جامعه امروز امر به معروف و نهی از .... در حالی که محسن تنابنده به عنوان مهمان برنامه در حال گفتگو با احسان علیخانی بود ورود ...
    171. شعر مداح معروف برای سلامتی رهبر انقلاب-فردا نیوز|ایران ان پی

      irannp.com/.../in_fardanews.comr5.lfar5.lnewsr5.l367692r5.lشعر-مداح-م...
    172. ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شعر مداح معروف برای سلامتی رهبر انقلاب-فردا نیوز ... نظر رهبر انقلاب درباره نمایشگاه کتاب · رونمایی ازهاشمی 94 درشماره 236 پنجره · افطار با «ماه عسل» احسان علیخانی · فعالیت نمایشگاه کتاب یک ساعت تمدید شد · وعده محسن تنابنده عملی می‌شود؟ ... واکنش سردار کمالی به اظهارات یک نماینده.
    173. آماده مقابله با هر تهدیدی است : - سایت خبری دی جی بلاگ

      dgblog.ir › اخبار
    174. ۶ روز پیش - وی با اشاره به دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) درباره لزوم مقابله با استکبار، خاطرنشان ... این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی ایران علاوه بر هشدار به کشورهای بلوک ... پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور ... ديويد بکهام در کنار کمدين معروف+ تصوير ... دانلود کلیپ صحبتهای صریح احسان علیخانی در مورد انتقادها ...
    175. حرف‌های صریح محسن تنابنده درباره‌ پایتخت، صدا و سیما و ...

      gognos.ir/حرف‌های-صریح-محسن-تنابنده-درباره‌-پا/
    176. اظهارات سرمربی لهستان بعد از شکست برابر ایران ... محسن تنابنده می‌گوید افرادی که بی‌خبر از شرایط سخت کار در رسانه‌ی ملی هستند زیر باد کولر ... است و من رفتارها و گفتارهای عجیبی درباره فیلم می‌بینم و می‌شنوم، احتمالاً فیلم من ضعف‌هایی هم ... عکس دیدنی از بازیگران معروف در سفر به تبریز ... پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور ...
    177. متن شب قدر - صفحه اصلی

      i2i-rzb.memkan.ir/list/متن++++شب+قدر.html
    178. درخواست 500 میلیونی چاوشی از مهرجویی داریوش مهرجویی درباره کنارگذاشتن «محسن . ... مداح معروف: در تشییع شهدا توهین نکردمخلاصه ای از مطلب :حاج محمود کریمی مداح اهل ...
    179. بزرگ ترین ارشیو وبلاگ های پارسی - دانلود قسمت سيزدهم ماه عسل

      aman-rzb.saveblog.ir/.../بیوگرافی+جائه+بون+در+سریال+رژلب+صورت...
    180. عکس های دیده نشده احسان علیخانی + بيوگرافي کاملنمکستان : در این پست عکس ... ایم ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نماییداحسان علیخانی در کنار فرهاد ظریف ، سعید معروف و .... محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن .... داستان سريال درباره چیه : همه افراد تلاش می کنند تا به نحوی از زندان خارج شوند اما ...
    181. جمهوری اسلامی است نه جمهوری مداحان/ سریال شمعدونی یک آینه ...

      www.khabarjoo24.ir/19184605-%20جمهوری%20اسلامی%20است%20نه%2...
    182. ۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسياري به جاي اين پيشنهاد بخش ديگري از اظهارات او را محور قرار دادند اما .... نماز جمعه تهران است: پس از اظهارات اخیر آیت‌الله آملی‌لاریجانی درباره اینکه در .... روزنامه جوان در گزارشی به موضوع شروع اکران فیلم گینس به کارگردانی محسن تنابنده پرداخته و .... در واقع در بازار برنج و اين حكايت معروف جهاني فقط به «نخستين ...
    183. کردند اتوبان - اخبار سایت های ایرانی

      music.ahc2012.org/کردند-اتوبان/
    184. ۲۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... معروف در اتوبان بابایی. هفت تیرکشی مداح معروف در اتوبان از شرق به غرب اتوبان حرکت می‌کردند گزارش مورد نظر .... پاسخ به شبهه ای درباره شب قدر ... امیدواری تنابنده برای ساخت «پایتخت۵» .... علیخانی بغض کرد، رامبد خندید!
    185. سخنان رهبری درباره امر به معروف و نهی از منکر طرح راهبردی ...

      hot.americ.ir/سخنان-رهبری-درباره-امر-به-معروف-و-نهی-ا-2/
      دانلود سکس. » سخنان رهبری درباره امر به معروف و نهی از منکر طرح راهبردی فرهنگی است|joghddownload.com. دوشنبه , ۱۸ خرداد , ۱۳۹۴. صفحه اصلی.
    186. برچسب ها - منصور ارضی - عصر ایران

      https://www.asriran.com/fa/tag/1/منصور%20ارضی
  • برچسب: منصور ارضی. پاسخ «محسن تنابنده» به مداح مشهور ... علیخانی :به هر دری می زنند دولت را پس بگیرند. چه سرنوشتی ... تایید رای دادگاه بدوی 2 مداح معروف. "سعید حدادیان" و ... برساند به گزارش انتخاب ارضی تصریح کرد این فرد اظهارات... کد خبر: ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,765
  • بازدید ماه : 1,765
  • بازدید سال : 36,707
  • بازدید کلی : 776,131