loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 426 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

ستاره هایی که از دست رفتند

10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات


پرسپولیس در طول تاریخ 47 ساله خود تحت تاثیر سلیقه های مختلف مدیریتی و فنی، بازیکنان زیادی را از دست داده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از این بازیکنان در همان سال برای تیم هایشان مفید فایده و برخی دیگر بعد از جدایی ستاره تیم های دیگر شدند. برخی از بازیکنانی که بی تدبیری پرسپولیس یا بی سلیقگی آنها مانع حضورشان در پرسپولیس شد را با هم مرور می کنیم. با این یادآوری که پرسپولیس امسال هم مردانی چون رضا حقیقی و نیلسون را کنار گذاشت و به خاطر پول یا سلیقه متفاوت از جلال حسینی، کریم انصاری فرد، امید عالیشاه و مهدی طارمی به آسانی می گذرد.

گفتیم که برخی از این بازیکنان عبارتند از: غلامرضا فتح آبادی و حسین کاشی نژاد در سال 65، نادر میراحمدیان و مرتضی کرمانی در اواخر دهه 60 و بالاخره محمدحسن انصاری فرد، بهروز سلطانی، مجید سبزی، فرشاد پیوس، مجتبی محرمی، بهروز رهبری فر، هادی عقیلی، احمدرضا عابدزاده، ادموند بزیک، بهزاد داداش زاده، محمد نصرتی، شیث رضایی، علی دایی، علیرضا نیکبخت، افشین پیروانی، علی کریمی و ... 10 ستاره از این جمع را با هم مرور می کنیم:

1. غلامرضا فتح آبادی:

در سال های دهه شصت یکی از عادات علی پروین این بود که در کل تنها شانزده، هفده بازیکن داشته باشد و تنها از وجود آنها استفاده کند. او در اواخر سال 64 در حالی که ناصر محمدخانی در پرسپولیس بود و خودش هم توان بازی در خط حمله را داشت، با فرشاد پیوس به توافق رسید و او را به پرسپولیس آورد. در آن سال جوانانی مثل جمشید شاه محمدی و رضا عابدیان هم در پرسپولیس قابل استفاده بودند. بنابراین پروین غلامرضا فتح آبادی 28 ساله را کنار گذاشت. این بازیکن مازاد به استقلال رفت و در سال 1365 با پیراهن تیم ملی در بازی های آسیایی 1986 سئول با 4 گل به مقام آقای گلی رسید.

2. محمدحسن انصاری فرد:

انصاری فرد فوتبال را از 17 سالگی در تیم اصلی شاهین آغاز کرد، جایی که ناصر حجازی، ابراهیم قاسمپور، محمدرضا عادلخانی و برزگری هم بازیکنانش بودند. سپس به تیم برادر بزرگترش حاج عباس رفت. تیمی که همایون نام داشت و بعدها تکاور شد. او تا سال 64 با تکاور بود و در سال 64 به پرسپولیس آمد و فوتبال ایران در رده ملی او را دید. انصاری فرد به عنوان یکی از ستارگان فوتبال پرسپولیس، دانشجویی صاحب فکر و عقیده مستقل در آن زمان بود و دیدگاه هایش با دیدگاه پروین بسیار متفاوت بود و بارها به اختلاف کشید و در سال 71 بالاخره او از پرسپولیس جدا شد اما علیرغم ارائه بهترین بازی های عمرش در کشاورز سال های 72ـ71 به تیم ملی که علی پروین مربی اش بود، دعوت نشد و پرسپولیس از ناکامی و ضعف در منطقه چپ میدان در شرایطی که محرمی هم محروم بود بسیار ضرر کرد و دو سال پیاپی قهرمانی را از دست داد.

3. ادموند بزیک:

ادموند بزیک در سال 75 به پرسپولیس آمد و در نوروز 1380 در لیست کذایی علی پروین جای گرفت. علی پروین در روز 8 فروردین 80 از سکوت نوروزی جامعه رسانه ای بهره برد و بزیک را در کنار ستارگانی دیگر به جرم حضور در مراسم عباس انصاری فرد که تازه مدیرعامل شده اما مورد تایید پروین نبود، کنار گذاشت. بازیکنی که پروین او را نیروی مازاد خواند دو سال بعد آقای گل لیگ شد و در دروان دوری اش از پرسپولیس با پیراهن سپاهان 5 گل به این تیم زد.

4. احمدرضا عابدزاده:

او هم مثل ادموند بزیک در فروردین 80 از پرسپولیس کنار گذاشته شد و این در حالی بود که در سال های 78 و 79 میانگین گل های دریافتی توسط عابدزاده از همه عمر فوتبال باشگاهی او بهتر بود. عابدزاده مثل برخی از بازیکنانی که مورد تفقد پروین قرار گرفته و برگشته اند، به پرسپولیس برنگشت و به سایپا رفت و در سایپا هم قربانی افکار خاص مایلی کهن شد و عمر فوتبال قهرمانانه اش با آنوریس مغزی به پایان رسید.

5. علی دایی:

در حالی که می توانست در سال های 83 و 84 خداحافظی دلپذیر و پرشکوهی از پرسپولیس و فوتبال داشته باشد، به علت اظهارنظر علی پروین از پرسپولیس جدا شد و 3 سال بعد سایپا را قهرمان لیگ کرد حتی با وجود افت قابل ملاحظه اش قدرت فنی او در این سال ها برای پرسپولیس از جواد کاظمیان و مهرداد اولادی و سهراب انتظاری و سامبو چوجی و ... بالاتر بود.

6. هادی عقیلی:

او با کمترین رقم ممکنی قابلیت حضور در پرسپولیس را داشت. معلوم نیست که پروین از اخراج این جوان 20 ساله در نوروز سال 80 چه هدفی را تعقیب می کرد؟ هادی عقیلی بعدا تبدیل به یکی از بهترین فوتبالیست های فوتبال ملی ما شد و هنوز هم بعد از سپری شدن 14 سال جزو مدافعان گرانقیمت فوتبال ماست.

7. پژمان نوری:

پرسپولیس برای نگه داشتن او در سال 1388 هیچ تلاش قابل توجهی نکرد. آنها که در این سال برای خط میانی خود میثم بائو، مهدی شیری و یکی، دو نفر دیگر را هم گرفته بودند پژمان نوری را با بی سلیقگی کنار گذاشتند و غافل بودند از اینکه تا سال ها بعد افسوس رفتن او را خواهند خورد. او در استقلال و ملوان بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت.

8. علی کریمی:

بارها از پرسپولیس رفت و برگشت اما سرخپوشان همواره افسوس سالی را می خورند که حضورش می توانست پرسپولیس را قهرمان کند. علی کریمی با انگیزه های بسیار زیاد در لیگ 88 آماده بود که تیم متحول شده را که 17 بازیکن جدید دریافت کرده بود را در میانه میدان هدایت کند اما او را نپذیرفتند تا علی کریمی به استیل آذین برود و فصلی ماندگار از تاریخ فوتبالش را در 31 سالگی خلق کند. خیلی ها نمایش رویایی او با استیل آذین برابر پرسپولیس را همواره به یاد دارند که بعد از اخراج وقتی پیراهن استیل را درآورد، پیراهن پرسپولیس را به تماشاگران پرسپولیس نشان داد که از عشق او به پرسپولیس نشأت می گرفت.

9. کریم انصاری فرد:

چند ماه اولش در پرسپولیس خوب نبود اما وقتی هت تریک او برابر پیکان از دوره طلسم خارجش کرد، تبدیل به یک مهاجم بدرد بخور و دوست داشتنی شد. او در ابتدای لیگ 92 تنها به خاطر یک اظهارنظر معمولی مورد غضب علی دایی قرار گرفته از پرسپولیس جدا شد و مثل فتح آبادی و ادموند بزیک بعد از جدایی اخراج گونه اش از پرسپولیس آقای گلی را تجربه کرد.

10. یحیی گل محمدی:

پرسپولیس تابستان 78 مغرور از داشتن مدافعانی مثل پیروانی، نادر محمدخانی، هاشمی نسب، رهبری فر، علی انصاریان و ... گل محمدی را که دچار یک بیماری غریب شده بود، کنار گذاشت. او در تیم فولاد تحت هدایت وینکو بگوویچ احیا شد. توسط بلاژویچ و برانکو به تیم ملی برگشته در این تیم جایگاهی را یافت که در دوران ابتدایی فوتبالش که جوان تر و با انرژی تر بود نداشت. گل محمدی آنقدر خوب کار کرد که پرسپولیس 81 او را با سلام و صلوات به جمع خود برگرداند و تنها برای 20 روز از قراردادی که با فولاد داشت نزدیک 20 میلیون به باشگاه فولاد پرداخت. 20 میلیون برای 20 روز در 13 سال پیش مثل مبلغی اندازه 200 میلیون امروز بود و چه بسا بیشتر از آن است.
اً ۷۴۲٬۰۰۰ نتیجه
(۰٫۶۷ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

  • 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/1249521/10-27
      1. ۵ ساعت پیش - پرسپولیس در طول تاریخ 47 ساله خود تحت تاثیر سلیقه های مختلف مدیریتی و فنی، بازیکنان زیادی را از دست داده است.
      2. هشدار نیوز - 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات

        hoshdarnews.ir/detail/News/22250
      3. ۲ ساعت پیش - 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات هشدارنیوز- پرسپولیس در طول تاریخ 47 ساله خود تحت تاثیر سلیقه های مختلف مدیریتی و فنی، ...
      4. 10 اشتباه تاريخي پرسپوليس در نقل و انتقالات - آریا

        www.aryanews.com/News.aspx?code=20150630112015170&svc=50
      5. ۴ ساعت پیش - خبرگزاري آريا-پرسپوليس در طول تاريخ 47 ساله خود تحت تاثير سليقه هاي مختلف مديريتي و فني، بازيکنان زيادي را از دست داده است. به گزارش ...
      6. 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات صبح سه ...

        khabarche.ir/خبر/.../10-اشتباه-تاریخی-پرسپولیس-در-نقل-و-انتقالات
      7. ۵ ساعت پیش - پرسپولیس بازیکنان صبح سه شنبه نهم تیر ماه 1394 خبر 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات.
      8. 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات

        www.ghatreh.rozblog.com/post/1059
      9. ۲ ساعت پیش - 10 اشتباه تاريخي پرسپوليس در نقل و انتقالات - آریا. www.aryanews.com/News.aspx?code=20150630112015170&svc=50. ۲ دقیقه پیش ...
      10. 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات - فیدوس

        feydus.ir/ShowNews-548031.aspx
      11. ۵ ساعت پیش - پرسپولیس در طول تاریخ 47 ساله خود تحت تاثیر سلیقه های مختلف مدیریتی و فنی، بازیکنان زیادی را از دست داده است.
      12. 10 اشتباه تاريخي پرسپوليس در نقل و انتقالات

        www.bwinnerharbor.com/.../2304365-10-اشتباه-تاريخي-پرسپوليس-د...
      13. 10 اشتباه تاريخي پرسپوليس در نقل و انتقالات. ... 10 اشتباه تاريخي پرسپوليس در نقل و انتقالات · 10 اشتباه تاريخي پرسپوليس در نقل و انتقالات. بارگزاری .
      14. 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات | ستاره‌ها

        vista.ir/cdn/.../10-اشتباه-تاریخی-پرسپولیس-در-نقل-و-انتقالات
      15. ۱ ساعت پیش - پرسپولیس در طول تاریخ 47 ساله خود تحت تاثیر سلیقه های مختلف مدیریتی و فنی، بازیکنان زیادی را از دست داده است.
      16. 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات | خبرخوان ...

        link.9ktenews.com/.../10-اشتباه-تاریخی-پرسپولیس-در-نقل-و-انتقا
      17. پرسپولیس در طول تاریخ 47. ... به کاربران شبکه‌های اجتماعی و موبایلی · رنج صنعت کشور از خودتحریمی‌های داخل · ۱۰ اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات ...
      18. 10 اشتباه تاريخي پرسپوليس در نقل و انتقالات - اخبار ما

        akhbarma.ir/NR.aspx?id=354609
      19. ۵ ساعت پیش - پرسپوليس در طول تاريخ ۴۷ ساله خود تحت تاثير سليقه هاي مختلف مديريتي و فني، بازيکنان زيادي را از دست داده است. به گزارش "ورزش سه"، ...
      20. 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات - آذر نیوز ...

        www.azarnewsonline.com/post/662243.html
      21. ۴ ساعت پیش - 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات - پرسپولیس در طول تاریخ 47 ساله خود تحت تاثیر سلیقه های مختلف مدیریتی و فنی، بازیکنان ...
      22. سیدجلال با استقلال وارد مذاکره شد | باشگاه استقلال حالا - قطره

        www.ghatreh.com/news/nn26450877/سیدجلال-استقلال-وارد-مذاکره
      23. ۴ ساعت پیش - سید جلال رسما با استقلال وارد مذاکره شد/«پرسپولیسی ها بدانند مجبورم کردند به تیم مظلومی ... 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات ...
      24. بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

        bultannews.ir/sport.aspx
      25. ... 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات; رضا عنایتی در پدیده رکورد ... سید جلال هم اکنون در باشگاه استقلال/رفته ببندد یا پرسپولیسی ها را تحریک کند؟
      26. آخرین اخبار پرسپولیس تهران - فیفادی | FifaDay.ir

        fifaday.ir/آخرین-اخبار-پرسپولیس-تهران/
      27. 30 خرداد 1394; تکرار یک اشتباه با هدف نهایی نابودی پرسپولیس 30 خرداد 1394 ... یک میلیارد به پرسپولیس بیایند 24 خرداد 1394; بازگشت مدافع قرمز ها پس از 10 ماه و ... طلبم از پرسپولیس به تاریخ پیوست 17 خرداد 1394; مزایده پنجمی برای واگذاری ... 16 خرداد 1394; بلاتکلیفی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات 11 خرداد 1394 ...
      28. پرسپولیس لینک

        perspolink.ir/?s=%7Bsearch_term%7D
      29. نظرسنجی. موثرترین بازیکن پرسپولیس در لیگ چهاردم کدام بازیکن بود؟ مهدی طارمی; امید عالیشاه; محمد نوری; محسن بنگر; احمد نورالهی; محمد عباس زاده; سایر بازیکنان.
      30. خبر 247 - khabar247.ir

        khabar247.ir/
      31. معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران با تاکید بر اینکه فرمانداری مخالف انتقال کارخانه پارس قو نیست گفت: ..... 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات.
      32. 10 اشتباه هولناک داوری در فوتبال / ویدئو - پایگاه خبری ...

        cup.ir/sport/sportvideo/495/10-اشتباه-هولناک-داوری-در.../56728
      33. ۴ روز پیش - 10 اشتباه هولناک داوری در فوتبال / ویدئو ... برچسب ها: اشتباه داوری ... بهروان: باشگاهها اتوماتیک پایین تر از سقف بودجه هزینه می کنند/ تاریخ شروع لیگ ... نقل و انتقالات پرسپولیس اصلا امیدبخش نیست; 12:43 پیشنهاد بنیاد شهید ...
      34. 10 نقل و انتقال طلایی تاریخ سری‌آ (قسمت دوم) | طرفداری

        www.tarafdari.com/خبر/.../10-نقل-و-انتقال-طلایی-تاریخ-سری‌آ-قسمت-...
      35. ۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10 نقل و انتقال طلایی تاریخ سری‌آ (قسمت دوم) ... دروازبون تاریخ لقب داشت قلب از انتقال دخیا به منچستر///دوستان اگه اشتباه میگم تصحیح کنین////
      36. نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-93

        www.persiangulfcup.org/news/1393/09/نقل-و-انتقالات.../108353
      37. تاریخ ثبت : دو شنبه 10 آذر 1393 ساعت 10:26 تعداد بازدید : 1108 ... نکته مهم: با توجه به تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر در مورد زمان مجاز نقل و انتقالات (از 10 آذر ماه لغایت 7 دی ماه)، ... رضا خالقی فر, راه آهن, پرسپولیس ... ببخشید اشتباه شد.
      38. اخبار-عکس / سردار سلیمانی در تکریت - پرگون

        parguon.ir/news/show/3694/عکس--سردار-سلیمانی-در-تکریت
      39. ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات · عکس کمتر دیده شده از حضرت امام خمینی در مهاجرت از عراق به کویت · مجری تلویزیون چگونه محجبه ...
      40. ۲۴ بوکسور به اردوی تیم ملی دعوت شدند

        nakhlestant.ir/24-بوکسور-به-اردوی-تیم-ملی-دعوت-شدند-2/
      41. کد خبر: 1249527/1 زمان: 10:49 1394/04/09 بازدید: 40. غیبت کاپیتان در دور جدید تمرین ... 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات · رضا عنایتی در پدیده ...
      42. ارتش سرخ - سایت هواداران باشگاه پرسپولیس

        www.arteshesorkh.com/
      43. بزرگترین و با امکانات ترین سایت هواداران پرسپولیس که گالری عکس و ویدیوها و کاغذ دیواری و انجمن ... البته با توجه به قرار گرفتن در فصل نقل و انتقالات ، مشکل .
      44. بیگی حبیب آبادی: ضرورتی ندارد همه نمایشگاه های تخصصی ...

        www.chaharah.com/.../-ضرورتی-ندارد-همه-نمایشگاه-های-تخصصی-کتاب...
      45. به نقل از ایبنا به تاریخ 1394/04/09 ساعت 10:00 | بازدید: 1. به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه (23 خردادماه) در ...
      46. مینویسم خط به خط برگها ...پرسپولیس محبوب خوب قلبها ...

        miladhsp.mihanblog.com/post/tag/شیلی
      47. ۳ ساعت پیش - #پرسپولیس#زندگی من.از خدا# متشکرم که پرسپولیس رو آفرید#. خانه ... 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات..........سه شنبه 9 تیر ...
      48. هلند - مینویسم خط به خط برگها ...پرسپولیس محبوب خوب قلبها...

        miladhsp.mihanblog.com/post/tag/هلند
      49. ۳ ساعت پیش - #پرسپولیس#زندگی من.از خدا# متشکرم که پرسپولیس رو آفرید#. خانه ... 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات..........سه شنبه 9 تیر ...
      50. حذفی کاپ - ایمان باصفا در باشگاه استقلال

        www.hazfi-cup.com/news?id=2500042&title=ایمان_باصفا_در...
      51. کد خبر: 1249525/24 زمان: 10:47 1394/04/09 بازدید: 11,124 ... 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات · رضا عنایتی در پدیده رکورد میزند؟ پیش بازی ...
      52. موتور جستجوی ورزش 10

        www.varzesh10.ir/
      53. (10 عکس). خالق عجیب و غریب ترین کفش های پاشنه بلند زنانه (8 عکس). قفسه های دست ساز (16 ... ۱۰ اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات · ترجیح می‌دهم مانند ...
      54. محمد نوری از پرسپولیس جدا شد - Perspolisnews.Com

        perspolisnews.com/index.php?option=com_content...10...
        ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آقای دایی گل نقل و انتقالات میزاری میره اونور آب ... بنظر من با وجود ... نقل قول. guner. +8 #10 guner 2014-06-10 12:03. اشتباه بزرگی کردی اقای دایی و رحیمی. نقل قول ... به نظرم امسال بی هویت ترین تیم تاریخ پرسپولیس باشه.
      55. زمان

        www.zamannews.ir/
      56. آن‌هایی که هژمونی منطقه‌ای ایران را اجتناب‌ناپذیر می‌دانند، غالباً به تاریخ متوسل می‌شوند. ..... ریز فعالیت استقلال در نقل و انتقالات · عالیشاه: به جدایی از پرسپولیس فکر نمیکنم · مجیدی: شماره 20 .... 10 اشتباه پولی که افراد موفق هرگز مرتکب نمی شوند!
      57. باشگاه پرسپولیس

        www.khabaronline.ir/tags/73/باشگاه-پرسپولیس
      58. پرسپولیس همچنین در فصل نقل و انتقالات ضعیف کار می کند و بازیکنانی چون طارمی و عالیشاه را هم از دست دادند. ... پیشنهاد یک میلیون دلاری جدید ستاره پرسپولیس را به آن سوی خلیج فارس نبرد! ... دوشنبه 8 تیر 1394 - 11:56:10 ... تصاویر:پردرآمدترین زوج هـــــای مشهور در سال 2015 · کاش اشتباه خانم مجری را بزرگ نمی کردیم · احسان ...
      59. نقل و انتقالات پرسپولیس | اولین پایگاه اطلاع رسانی هواداران ...

        www.perspolisfc.net/tag/نقل-و-انتقالات-پرسپولیس
      60. آخرین وضعیت نقل انتقالات بازیکنان پرسپولیس تهران ... انقلابی که باقری راه انداخت و برانکو از پی اش دوید/جهاد برای ادب کردن بی ادب ترین پرسپولیس تاریخ!
      61. نقل و انتقالات لیگ برتر چهاردهم - سایت رسمی روزنامه ...

        khabarsport.com/tags/980/نقل-و-انتقال-لیگ-برتر-چهاردهم
      62. بعد از مهدی جعفرپور که در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته خبر رسیده ... در فصل نقل و انتقالات هر تیمی به اندازه جیب خود - و حتی بعضی تیم‌ها بیشتر از ... و برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران نزدیک به 20 بازیکن مطرح (البته روی کاغذ!) .... مظلومی در بین 10 گزینه پیشنهادی هـواداران هم نبود ... فصل قبل اشتباهات زیادی داشتیم.
      63. خانه

        nafasnews.com/
      64. پرسپولیس در آستانه سونامی جدید؛ سرنوشت دایی در انتظار برانکو؟! نوشته شده توسط حسین ... 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات. نوشته شده توسط ...
      65. منابع آمریکایی: احتمال تمدید 10 روزه مذاکرات هسته ای - موبنا

        www.mobna.com/135617/منابع-آمریکایی-احتمال-تمدید-10-روزه-مذا.html
      66. ۳ ساعت پیش - اگر توافق نهایی تا تاریخ 9 جولای حاصل نشود و به بعد از این تاریخ موکول شود، ... ۱۰ اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات · طارمی ماندنی شد!
      67. 90tv.ir :: آنالیز دلایل نکامی پرسپولیس و اشتباهات عجیب ...

        90tv.ir/.../آنالیز-دلایل-نکامی-پرسپولیس-و-اشتباهات-عجیب-مدافعین-ن...
      68. آنالیز دلایل نکامی پرسپولیس و اشتباهات عجیب مدافعین! ( نود ۱۴ اردیبهشت). ۹۶۵۱ .... آخرین اخبار نقل و انتقالات سرخآبی‌ها (فروزان ماند،مصاحبه با برانکو) ۲ روز پیش ...
      69. خبرگزاری املاک و مستغلات ایران: پرونا

        prona.ir/
      70. ... برتر هفته دروازه بانان آماتور (ویدیو)2 ساعت قبل; ۱۰ اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات2 ساعت قبل; رضا عنایتی در پدیده رکورد میزند؟2 ساعت قبل ...
      71. واکنش ایمون زاید به سرمربیگری مظلومی | استقلال اشتباه ...

        www.parsfootball.com/.../114439واکنش%20ایمون%20زاید%20به%20س...
      72. 3:50 pm - 1394/4/1 : نوشته شده در تاریخ. اندازه حروف Decrease font Enlarge ... وی همچنین تاکید کرد پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که ۱۵ گل بزند. به گزارش ... تو 10 دقیقه 3تا اخه چه طوری توی این زمان 3تا لیوان اب نمیشه خوردخههخهخهخه. پاسخ رای مثبت رای منفی ... روز شلوغ استقلال در نقل و انتقالات | بمب آبی ها ترکید · رسمی | حمیدرضا ...
      73. Sport TV - پایگاه رسمی ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

        sporttv.ir/
      74. ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۹:۵۳در هیأت مدیره پرسپولیس مصوب شد؛ راهکارهای تأمین منابع مالی و ... جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس; ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۹:۴۲آخرین نقل و انتقالات سرخابی ها ... اشتباه بزرگی است; ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ ۱۷:۳۵جلسه اعضای هیأت مدیره پرسپولیس برای ... ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ ۱۲:۳۹10 اسلم دانک برتر NBA در فصل 15 - 2014 (ویدیو); ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ ...
      75. قرمزترین پسر دنیا

        redboys.blogfa.com/
      76. تاريخ : چهارشنبه ششم شهریور ۱۳۹۲ | 6:6 | نویسنده : سجاد | آرشیو نظرات .... اشتباه مدیران مربوطه است که با عزل و نصب های اشتباه کمر پرسپولیس را شکسته اند. کسانی .... حدود 10 هوادار مقابل باشگاه پرسپولیس حاضر شدند که به نحوه نقل و انتقالات این ...
      77. اخبار نقل و انتقالات فوتبال | ورزش 11

        www.varzesh11.com/fa/soccer_news.../اخبار_نقل_و_انتقالات_فوتبال
      78. اخبار نقل و انتقالات فوتبال ، اخبار فوتبال ایران و جهان ، برترین اخبار ورزش فوتبال ، خبر ورزشی ، پر ... محمد عباس زاده در لیست فصل آینده پرسپولیس نیست.
      79. اخبار بارسلونا و لیگ های اروپایی

        fcbar3lona.ir/
      80. پرسپولیس همچنین در فصل نقل و انتقالات ضعیف کار می‌کند و بازیکنانی چون طارمی ... رحمتی و طالب لو صوری نبود · 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات ...
      81. اخبار ورزشی - مجله اینترنتی برترین ها

        www.bartarinha.ir/fa/athletic
      82. 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات ... باشگاه استقلال حالا رسما سید جلال حسینی را می خواهد و گروه نقل و انتقالات باشگاه به دنبال بستن قرارداد با این ...
      83. آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر/ استقلالی ها از همه جلوتر ...

        www.eparsi.com/.../15881_آخرین-نقل-و-انتقالات-لیگ-برتر-استقلال...
      84. فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال شروع شده & ... [ طرفداری ] 1 ساعت قبل · 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و... [ ورزش3 ] 1 ساعت قبل · کاروالیو هدف بعدی ...
      85. تساوی پرسپولیس در مسجدسلیمان/ یاران درخشان از پس نفت ...

        www.mashreghnews.ir/.../تساوی-پرسپولیس-در-مسجدسلیمان-یاران-درخ...
      86. تیم فوتبال پرسپولیس در آغاز هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ... تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ ... تساوی پرسپولیس در مسجدسلیمان/ یاران درخشان از پس نفت 10 نفره هم برنیامدند ... (2 - 2) نفت مسجدسلیمان: دقیقه 4+90 با اشتباه خانزاده رضا الله کرم چعب گل ... ورود رسمی استقلال و پرسپولیس به نقل و انتقالات.
      87. روزنامه ایران ورزشی | شماره :4965 | تاریخ 1393/9/25

        iran-varzeshi.com/Newspaper/Page/4965/10/29895/0
      88. ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من از 10 تیم داخلی پیشنهاد دارم اما می‌خواهم درست فکر کنم و تیمی را انتخاب کنم که در کورس قهرمانی باشد. .... بزرگترین تغییر در فصل نقل و انتقال‌ها برای تیم پرسپولیس، نه جذب این مهره ... باقری: اشتباه به خاطر ترس از نیمکت نشینی معنی ندارد .... درخشان برای نقل و انتقالات هم برنامه‌هایش را مطرح می‌کند: «روی جذب 6 ...
      89. خبرهای متفرقه - وبلاگ هواداران پرسپولیس - Blogfa

        persepolisasia.blogfa.com/category/4
      90. اما در بازی برگشت ابراهیم تقی پور در قلب دفاع پگاه گیلان اشتباهات فاحشی کرد و ..... 15- زندانی شدن مدیرعامل که باعث شد در نقل و انتقالات پرسپولیس نتونه .... 8- بهترین نتیجه در تاریخ لیگ: لیگ دوازدهم 1373 (پرسپولیس 10 شاهین بوشهر 1 ...
      91. اخبار روز فوتبال

        www.myfootballnews.ir/
      92. ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش سایت اخبار روز فوتبال و به نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته ... تراکتورسازی از روی پرسپولیس رد شد/ سومین شکست شاگردان دایی در ۷ بازی0 ... فالکائو به عنوان ششمین و آخرین خرید یونایتدی ها در فصل نقل و انتقالات معرفی شد. ... تاریخ : دوشنبه 10 شهریور 1393 | موضوع : اخبارباشگاه رئال مادرید, ...
      93. بزرگترين اشتباه مهاجم سابق پرسپوليس عکس

        first-congo.com/.../بزرگترين+اشتباه+مهاجم+سابق+پرسپوليس+عکس....
      94. بزرگترین اشتباه مهاجم سابق پرسپولیس+عکسخلاصه ای از مطلب :مهرداد اولادی مهاجم سابق پرسپولیس ... اخبار نقل و انتقالات/ شرط استقلالی‌ها برای جذب مهاجم سابق .... تاریخ انتشار : چهارشنبه, 20 خرداد 1394 17:08 ... 10 اشتباه عاشقانه. کسانی که در غم ...
      95. احمدزاده در پر‌سپولیس ماند

        nexfa.ir/?p=242427
      96. ۳ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بعد از جلسه روز گذشته (دوشنبه) فرشاد احمدزاده با علی ... 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات.
      97. با 10 شماره پیراهن عجیب و جالب جهان فوتبال آشنا شوید ...

        goalcity.ir/.../700-با-10-شماره-پیراهن-عجیب-و-جالب-جهان-فوتبال-آشنا-ش...
      98. ۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... فوتبال فروش فیلم فوتبال گل سیتی هایلایت استقلال پرسپولیس HD ... 7 اشتباه بزرگ تاریخ فوتبال در جام جهانی و بازیهای باشگاهی تاریخ 30-07-1393, 14:30 ... نگاهی به سنگین ترین قراردادها و گرانترین نقل و انتقالات تاریخ ... در این مقاله به 10 شماره خاص از 10 بازیکن مشهور تاریخ فوتبال جهان می پردازیم ...
      99. اشتباه حقوقدان برنامه نود درباره خلعتبری

        www.perspolis-club.com/پرسپولیس/.../33833-اشتباه-حقوقدان-برنامه-...
      100. ۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این درحالی است که خلعتبری در همین برنامه تاریخ 23اردیبهشت را برای تاریخ ... جدید به توافق برسد و در بازه زمانی نقل و انتقالات آن کشور درخواست I.T.C کند و .... 5, 10. 2, پرسپولیس, 5, 9. 3, النصر عربستان, 5, 8. 4, بنیادکار, 5, 1 ...
      101. رخ دیوانه - تهرانسر 118

        www.tehransar118.com/بایگانی/3364
        ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... داد تیر ۹, ۱۳۹۴; 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات تیر ۹, ۱۳۹۴ ... پرسپولیس همچنین در فصل نقل و انتقالات ضعیف کار می کند و ...
      102. فهرست کامل بازیکنان فوتبال در نقل و انتقالات اروپا + مبلغ ...

        www.beytoote.com › اخبار › اخبار ورزشی
      103. نقل و انتقالات اروپا , بازار نقل و انتقالات , فوتبال اروپا , اخبار,اخبارورزشی, فوتبال اروپا , ... صاحبِ جدید پیراهن پیام صادقیان در پرسپولیس ... مجموعه: اخبار ورزشی و نتایج مسابقات: تاریخ انتشار : جمعه, 12 دی 1393 11:13. اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ... مبلغ انتقال 10 میلیون پوند- دریافت پیشنهاد از باشگاه‌های اینتر میلان،‌کلن
      104. 10 نقل و انتقال احتمالی فوتبال در سال 2015

        dezpajohesh.ir/10-نقل-و-انتقال-احتمالی-فوتبال-در-سال-2015-277
      105. عواملی که در بیدارشدن پرسپولیس نقش داشتند/ حضور بزرگان برای بزرگی · واکنش ... دیدار با کره بهترین فرصت برای محک‌زدن ایران است/ من و مربی کره اشتباه کردیم! ... در این سال نیز مانند سال‌های قبل نقل و انتقالات فوتبالی مثل همیشه توجه ... سال 2015 ترک کند، یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال شکل خواهد گرفت.
      106. گزارش سرپرست پرسپولیس از نقل و انتقالات این باشگاه

        www.mizanonline.ir/.../گزارش-سرپرست-پرسپولیس-از-نقل-و-انتقالا...
      107. تاریخ انتشار: 05 تير 1394 - 10:33 ... سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد نگرانی هواداران از نقل و انتقالات باشگاه گفت: صرف گرفتن آمار دادن در ... طاهری با اشاره به اینکه برخی در مورد بازیکنان خارجی موارد اشتباهی را منتشر کردند، گفت: امیدوارم که ...
      108. صراط نیوز | Seratnews.ir | ورزش

        www.seratnews.ir/fa/sport
      109. کی روش افزود: این گونه افراد با این کارهایشان به اشتباه در خانه من را زدند. ... سایت باشگاه بارسلونا تیتر زد: "دومین سه گانه / ما همچنان تاریخ می سازیم". ... طارمی: 10 دقیقه اول فهمیدیم زورمان نمی‌رسد ... مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همان ده دقیقه اول بازی می شد فهمید زور ما به الهلال نمی رسد. .... دلیل اصرار بر انتقال سایپا به تهران ...
      110. نقل وانتقالات پرسپوليس 94 - صفحه اصلی

        nexx1music-rzb.semnansrc.ir/list/نقل+وانتقالات+پرسپوليس+94.html
      111. به نقل از باشگاه خبرنگاران نوشته شده بود درخشان استعفا داد. ... زمانی كه من پرسپولیسی شدم شاید 10 سالم هم نبود و هنوز هم به حرمت آن .... خوبی بود دو بار از پرسپولیس جلو افتادیم هم با تیم حریف جنگیدیم و هم با سوت‌های سهواً اشتباهی داور. ... نوری که در حال حاضر جزو گلزن‌ترین هافبک‌های تاریخ پرسپولیس است، در مورد وضعیت این تیم ...
      112. امیری سیدجلال لیست قلال | ورزشی | ورزش 3 | بانک اخبار

        banknews.info/sport/5784545
      113. ۳ ساعت پیش - بنده به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال با قاطعیت می گویم که رحمتی به عشق ... 10 اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل و انتقالات.
      114. پرشین ورزش

        persianvarzesh.com/
      115. درآمد میلیاردی تلویزیون از پخش والیبال · رونمایی از فهرست مازاد پرسپولیس؛ جدایی قطعی 10 سرخپوش .... مسعود پاشنا : پس از برگزاری جام حذفی فصل رسمی نقل و انتقالات فوتبال آغاز شد و تیمهای لیگ ... مسعود پاشنا: با این که تکلیف نهایی تیمهای استقلال و پرسپولیس مشخص شده است اما باید ... برد تاریخی والیبال مقابل آمریکا.
      116. بگویید بمب نقل و انتقالات پرسپولیس من هستم | آفتاب

        www.aftabir.com/news/article/view/2015/06/10/852788
      117. ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدافع تیم ملی کشورمان پس از به توافق رسیدن با باشگاه پرسپولیس گفت: با نژادفلاح به دنبال کسب هدف‌های بزرگ هستیم. ... بگویید بمب نقل و انتقالات پرسپولیس من هستم. ۱۸ روز پیش; ۳۷بازدید .... اشتباهات زیادی داشتیم/ متاسفم با حضور این همه تماشاگر شکست خوردیم ... بزرگترین رویداد آبی تاریخ ورزش ایران.
      118. ۱۰ اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات - برترین ها ...

        setfaweb.ir/10-اشتباه-تاریخی-پرسپولیس-در-نقل‌و‌انت/
      119. ۱۰ اشتباه تاریخی پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات - پرسپولیس در طول تاریخ ۴۷ ساله خود تحت تاثیر سلیقه های مختلف مدیریتی و فنی، بازیکنان زیادی را از دست داده ...
      120. ایوانکوویچ: آگاهانه پرسپولیس را انتخاب کردم/ اشتباهات ...

        www.bornanews.ir/.../280221-ایوانکوویچ-آگاهانه-پرسپولیس-را-انتخاب...
      121. ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید انتظارات را ... هم تاکید می‌کنم که همه بازیکنان باید هم سطح تاریخ و سوابق پرسپولیس و ... در همین راستا تا 10 روز آینده برنامه‌ فصل بعد و همچنین فهرست نفرات مورد نیاز را به باشگاه اطلاع می‌دهم تا به محض آغاز فصل نقل و انتقالات بتوانیم بهترین تیم ممکن را ...
      122. سایت خبرنو .خبر نــو

        khabareno.com/
      123. ... خود در «دردسرهای عظیم ۲» گفت: فیروزه زن بدجنسی نیست بعضی ممکن است اشتباه کنند اما اگر او را از زاویه دید ... حضور هوارداران معترض پرسپولیس به وضعیت این باشگاه مقابل ساختمان باشگاه ... مذاکره رسمی پرسپولیس با بمب نقل و انتقالات ..... عجيب ترين آگهي گمشده تاريخ ايران +عكس ... دختره اسم پروفایلش رو گذاشته A10A.
      124. اشتباه سازمان لیگ فوتبال و دردسر باشگاه‌های لیگ برتری

        www.dana.ir/news/28707.html
      125. مسوولان سازمان لیگ مدعی هستند که از ابتدا تاریخ مناسبی برای نقل و انتقالات اعلام شده بود، چون قرار بود ... شده بود، پایان نیم فصل اول و در واقع شروع فصل نقل و انتقالات، تاریخ جمعه 10 آذر عنوان شده بود. ... رونمایی از اسپری خوشبوکننده پرسپولیس!
      126. روز شلوغ استقلال در نقل و انتقالات؛ بمب آبی‌ها ترکید ...

        www.hamshahrionline.ir/details/299466/Sport/soccer
      127. ۲ روز پیش - همشهری آنلاین: استقلال تهران که این فصل نقل و انتقالات نسبت به بقیه تیم‌ها عقب مانده بود ... دوشنبه 8 تیر 1394 | به روز شده: 10 دقیقه قبل ... فرهنگ و تاریخ. اندیشه. قرآن. دیدگاه. جامعه. زنان. کودکان. مترو. حمل و نقل ... نوري، طارمي و علي عسگر هنوز حاضر به تمديد قرارداد با پرسپوليس نشده‌اند. ... سه اشتباه در آن واحد ...
      128. برچسب ها - نقل و انتقالات - پایگاه خبری تحلیلی فردا ...

        www.fardanews.com/fa/tag/1/نقل%20و%20انتقالات
      129. جدول نقل و انتقالات لیگ برتر. کد خبر: ۴۲۶۶۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۰۶. توصیه مهدوی‌کیا به مسئولان پرسپولیس. کاپیتان سابق پرسپولیس می گوید این تیم ...
      130. بررسی 10 اتفاق مرموز فوتبال ایران - آژانس خبری ورزش ایران

        vananews.ir/fa/news/1772/بررسی-10-اتفاق-مرموز-فوتبال-ایران
      131. ۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... کردند که نشان می داد او تازه روز بعد از نقل و انتقالات به ایران آمده است. ... پرونده جنجالی داوری در ایران از بازی سپاهان و پرسپولیس و اشتباه عجیب و غریب محسن قهرمانی آغاز شد. ... 6 ماه محروم می شوند و فردی که تنها وظیفه انتقال پول را داشت، 2 سال. ... ماجرای مربیگری دایی در تیم ملی هم از آن ابهام بزرگ تاریخ ایران است.
      132. ایسنا - گربه‌سیاه استقلال بالاخره چه کسی بود؟

        www.isna.ir/fa/news/.../گربه-سیاه-استقلال-بالاخره-چه-کسی-بود
      133. ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عصر ایران در یادداشتی به برخی اشتباهات تاریخی مطرح شده در سالگرد بازی تاریخی پرسپولیس و تاج (استقلال) در سال 1352 پرداخته و به برخی خاطره‌های نقل شده از سوی همایون ... 1- برد پرسپولیس در 16 شهریور 52 در سالی اتفاق افتاد که کمیته .... چون اولين نقل و انتقال بازيکن بين دو تيم بعد از اين بازي رخ داده.
      134. قلعه نویی و تقاص یک اشتباه بزرگ - تبیان

        www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=297269
      135. تعداد بازديد : 460; دوشنبه 17/1/1394 - 10:40; تاريخ : ... او با 3 کارته شدن به دیدار مقابل پرسپولیس هم نرسید تا رکورد شکست‌ناپذیری قلعه‌نویی در داربی ... آن هم بدون در نظر گرفتن یک جانشین مناسب و حتی متوسط می‌تواند بزرگ‌ترین اشتباه پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر باشد. ... آخرین وضعیت نقل وانتقالات استقلال.
      136. فقط پرسپولیس و پیام صادقیان

        perespolis6.ir/
      137. هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: فعلاً منتظر هستم تا ... پست 2463 را mahdi در تاریخ 29 خرداد 94 ارسال كرده است . ... ك سال اشتباهاتی مرتكب شدم كه تاوان این اشتباهات را به بدترین شكل ممكن پس دادم. ... 10. یاکوب یاروش. 4. 22. ماتیوس میکا. 20. 14. کوپا آمريکا - نیمه نهایی. 04:00.
      138. درخشان: نتوانستیم در فصل نقل و انتقالات موفق عمل ... - فارس

        www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931015000067
      139. ۱۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تاریخ صفحه اصلي تيتر اخبار تاریخ اسلام تاریخ معاصر تاریخ تمدن سایر حوزه ها ... به هر حال زمان نقل و انتقالات مشخص است و در این دوره زمانی می توانستیم بازیکن بگیریم اما ... تیم 10 نفره پرسپولیس هم کیسه رو شکست می ده پاسخ ... استقلال 4 بار پشت سر لنگ رو می بره، یک بار به اشتباهات داوری می بازه پاسخ.
      140. چه اشتباهی اولین جاعل اسکناس در ایران را به دام انداخت؟ | سایت ...

        www.kavare.ir/چه-اشتباهی-اولین-جاعل-اسکناس-در-ایران-ر/
      141. البته سیف، امنیت اسکناس 10 هزار تومانی را هم مصداق اظهارات خود قرار داده و معتقد است که ... نگاهی تاریخی به مساله جعل اسکناس در ایران، نشان می‌دهد که این اتفاق نخستین بار حدود ... اعتراض برانکو به عملکرد ضعیف مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات ...
      142. پورتال نیک صالحی

        www.niksalehi.com/
      143. 10 شهر برتر فرانسه +تصاویر ... دو غول بازیگری پشت صحنه فیلم ماندگار تاریخ سینما / عکس · آپارتمان های فوق نقلی جالب درخیابان اتابک تهران + تصاویر · عکس دیدنی ... به جای تنبیه چه رفتاری باید در مقابل اشتباهات کودک داشت؟ .... بمب نقل و انتقالات با استقلال یک ساله بست + عکس · کودکی مرد شماره یک پرسپولیس + عکس ...
      144. آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان - ایران حال

        www.iranhall.com/sport/
      145. باز هم تغییر دیگری در پرسپولیس ایجاد شد و طاهری برای بار دوم زمام امور را در ... برد تاریخی والیبال مقابل آمریکا ... مطابق نظرسنجی با 10 میلیون شرکت‌کننده از سوی شرکت بویین. .... پرسپولیس در نهایت موفق شد از اشتباه مدافعان الهلال استفاده کند و فینال اول برابر ... آخرين اخبار از بازار نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال ايران
      146. پرسپولیس زلزله - استقلال

        perspolisbakelass2.blogfa.com/tag/استقلال
      147. + نوشته شده در شنبه بیستم دی ۱۳۹۳ساعت 10:56 توسط هادي | آرشیو نظرات ... آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس؛ مازادهای استقلال در لیست درخشان! .... سر مربی پرسپولیس در پیروزی تاریخی مقابل استقلال , آلن راجرز بود . ..... پرسپولیس می‌ داند، یک سال در استقلال ماند و بعدها این دوران را بزرگترین اشتباه فوتبال خودش می‌ داند. 9.
      148. اخبار خوش نقل و انتقالاتی نژادفلاح برای پرسپولیسی ها

        roozno.com/.../اخبار-خوش-نقل-و-انتقالاتی-نژادفلاح-برای-پرسپولیس...
      149. ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 10 خرید افتضاح پرسپولیس در نقل و انتقالات ... اخبار خوش نقل و انتقالاتی نژادفلاح برای پرسپولیسی ها ... دور جدید تمرینات تیم هم از 28 خرداد آغاز خواهد شد و در تاریخ 8 و یا 9 تیر ماه نیز اردوی خارج از کشور خواهیم داشت. .... ما طرفدار زیاد دارد و یک عده بدون اینکه پرس و جو کنند دائم به این خبر دروغ و اشتباه پرداختند.
      150. ناگفته های داور بازی پرسپولیس و سپاهان درباره 2 صحنه ...

        roozno.com/.../ناگفته-های-داور-بازی-پرسپولیس-و-سپاهان-درباره-2-ص...
      151. 10 خرید افتضاح پرسپولیس در نقل و انتقالات ... محمدرضا اکبریان، داور دیدار پرسپولیس در برابر سپاهان، به اعتقاد بعضی از کارشناسان داوری دو اشتباه تاثیرگذار ...
      152. سه خط قرمز اساسی استقلال/ مبادا اشتباه کنید - بانک ورزش

        bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=50268
      153. شایعات نقل و انتقالات لیگ آلمان/ شواینی در راه منچستر. Bullet ... باید اسپانسری به پرسپولیس بیاید که عاشق این تیم باشد/ ظرف یک هفته تا 10 روز آینده مدیرعامل انتخاب می‌شود. Bullet ... کد خبر: ۵۰۲۶۸ / تاریخ مخابره: ۱۳۹۴/۲/۲۰ - ۰۱:۰۰ | نسخه چاپی ...
      154. آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس - جوان

        javanonline.ir/fa/news/.../آخرین-وضعیت-نقل-و-انتقالات-پرسپولیس
      155. تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴. صفحه نخست » ورزشي. آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس ... برانکو صحبت کردیم و دلیل این کار را توضیح دادیم که برانکو هم گفت آنها پیشنهاد ما را اشتباه متوجه شده اند. ... افزایش 10 درصدی قیمت‌ لبنیات.
      156. Football.ir - اشتباه سایت باشگاه پرسپولیس: سریعترین ...

        football.ir/news/iran/1391/10/sayt-perspolis-1131521.html
      157. ۱۰ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - گل غلامرضا رضایی هرچند یکی از زودهنگام‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر بود اما سریع‌ترین گل نبوده است. ... در آن دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، اشتباه علیرضا حقیقی دروازه‌بان وقت پرسپولیس باعث شد تا .... نقل و انتقالات ...
      158. برچسب ها - استقلال - شفاف

        www.shafaf.ir/fa/tag/1/استقلال
      159. بزرگی مثل استقلال اشتباه است ما در سال ۷۸ این... استقلال بودند و ... کد خبر: ۳۲۹۶۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ ... تیم بهتر می دانی این شرایط در پرسپولیس و استقلال. ... جویباری عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال تایید کرد . ... 1234567891011>.
      160. تاریخچه باشگاه پرسپولیس تهران - اخبار تیم پرسپولیس ...

        perspolisonline.blogfa.com/post/11
      161. طالقانی: توافقات اولیه برای انتقال امتیاز فولاد نوین به استقلال اهواز صورت گرفت - خبرگزاری تسنیم ... واکنش ایمون زاید به سرمربیگری مظلومی/ استقلال اشتباه بزرگی کرد! ... اولین مقام در فصل 95-96 بدست امد كه پرسپولیس در حالی كه 10 امتیاز از بهمن ... در فصل های 96-97 و 97-98 پرسپولیس به نظر میرسید بهترین تیم تاریخ ...
      162. نقل و انتقالات پرسپولیس در فصل 92 - 91 - صفحه 4 - انجمن ...

        www.esteghlali.com › انجمن استقلالی › فوتبال داخلی › پرسپولیس
      163. ۱۳ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 10پست
        رقم قرارداد مانوئل ژوزه با پرسپوليس مشخص شد مانوئل ژوزه كه امروز پيوستنش به ... تاریخ عضویت: Dec 2010 .... کرد: این مسابقات ملاک نیست، چون تیمها در بدنسازی هستند و حتی اگر 10 گل هم بخورند اهمیتی ندارد. ... پروین در بخش دیگری از صحبتهایش درباره احتمال لغو جام حذفی یادآور شد: کار فدراسیون اشتباه است.
      164. اشتباه تاریخ برگزاری چند مسابقه

        ahang.pregnancyhelper.in/اشتباه-تاریخ-برگزاری-چند-مسابقه/
      165. ۲۶ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به نقل از سایت سازمان لیگ، در برنامه اعلام شده نیم فصل اول لیگ برتر از ... که به اشتباه تاریخ برگزاری چند مسابقه 22 شهریور تایپ شده بود. ... 3- در هفته پانزدهم مسابقات نیز تاریخ دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان به اشتباه 10 آذر تایپ ... فرکی : در نقل و انتقالات، بمب خبری نداریم · ستاره دیناموزاگرب، جدید ...
      166. 10 اشتباه بزرگ دروازه بانان در تاریخ جام جهانی | جستجو در ...

        weblog24.com/list/10-اشتباه-بزرگ-دروازه-بانان-در-تاریخ-جام-جهانی.html
      167. نتایج جستجوی عبارت 10 اشتباه بزرگ دروازه بانان در تاریخ جام جهانی از بین ... پرسپولیس علیرضا حقیقی زمانی که ۱۷ سال داشت در تاريخ ۲۵ مهر ۱۳۸۵ قرارداد ... بارسلونا در فصل نقل انتقالات تابستانی سه دروازه بان برای تیم اصلی به خدمت گرفت .
      168. اخبار نقل انتقالات فوتبال 30 خرداد 94

        hot.vistablog.ir/post/526/اخبار+نقل+انتقالات+فوتبال+30+خرداد+94
      169. ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر پرسپولیس 94 :: نمونه ...nemonesoal-khordad94.blog.ir/. .... این پست توسط افشین {معاون مدیر} در تاریخ 30 خرداد 94 و 08:27 ب. ... خرداد 1394; تکرار یک اشتباه با هدف نهایی نابودی پرسپولیس 30 خرداد 1394 . ... بعلاوه یک - ورزشی - 1 دقیقه پیش - شنبه 30 خرداد 1394، ساعت 10:08 .
      170. قرمزترین پسر دنیا

        redboys.acvo.biz/
      171. بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: از فردوسی‌پور 10 بار سوال پرسیدم و .... منبع : قرمزترین پسر دنیااشتباه داور نتیجه بازی را رقم زد؟ ..... رکورد شکست‌ناپذیری در تاریخ فوتبال ایران را پرسپولیس با ۴۳ بازی ثبت کرده است. ...... هدایتی با وعده خرید رحمتی و ستاره ها وارد شد / پرسپولیس بمب نقل و انتقالات را می ترکاند.
      172. عملکرد استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل - گفتگوی ‌آزاد - ...

        www.esteghlaltehranfc.com/forum/default.aspx?g=posts&m=52928
      173. ۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سوال رای گیری: میزان رضایت شما از نقل و انتقالات؟ ... تاریخ عضویت: ۴ مرداد ۱۳۹۲ ... در مورد خرید سلیمان فلاح و نوری کاملاً با شما موافقم و به نظرم اشتباه محض امیر بود این حرکت. ... تاریخ ارسال: ۹ دی ۱۳۹۳ - ساعت : 10:23:41 PM ... ببینید من به شما حق میدم با توجه به عملکرد 2 دروازه بان پرسپولیس در این فصل نسبت ...
      174. فصل نقل و انتقالات - جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان

        www.bwin90.biz/post/tag/فصل%20نقل%20و%20انتقالات/page/3
        ارسال توسط admin تاریخ : شنبه 4 تیر 1390. شعار دادن هواداران استقلال علیه تراكتورسازی و پرسپولیس ... تمرین آبی پوشان با 10 بازیكن به نام های اسماعیل شریفات، جواد شیرزاد، پژمان منتظری، علی حمودی، مهدی امیرآبادی، ... برچسب ها:آخرین اخبار استقلال، جدیدترین اخبار استقلال، فصل نقل و انتقالات، اخبار امروز استقلال، محمدرضا ...
      175. هر روز فوتبال اسپیناد

        espinad.com/blog/dailysoccer
      176. وبلاگ ' شایعات نقل و انتقالات ' به صورت خودکار از وبلاگهای معتبر فارسی ..... اما میرسیم به رکورد دار شکست پس از راه آهن با 10 باخت که آمار ضعیف پرسپولیس را ... ترین گزارشگران تاریخ صدا و سیما طبق معمول باز هم اشتباهات فاجعه باری داشت او ...
      177. اخبار استقلال اسپیناد

        espinad.com/blog/asas2012
        تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 امروز با حضور در آکادمی المپیک یک جلسه تمرین کرد. ... با کسب مدال طلاي مسابقات قهرماني جهان، ايران توانست براي اولين بار در تاريخ به عنوان ..... من چند سالي است آقاي حق‌وردي را مي‌شناسم و اگر هم اشتباهي داشته باشد، سهوي است. ... حواشی نقل و انتقالاتی/ استقلالی ها به دنبال حذف آخرین پرسپولیسی.
      178. اسپورنيوز | اخبار ورزشی ايران و جهان دانلود آهنگ

        spornews-rzb.khateresaz.ir/
      179. حضور فرشاد احمدزاده سر تمرین پرسپولیس و صحبت هایش با برانکو+تصاویر .... توضیحات عباسی در خصوص بازیکنان و وضعیت نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی .... اخبار تراکتورسازی/دروازه بان پر اشتباه و متزلزل فصل گذشته تیم تراکتورسازی در فهرست ..... امیراحمد کامدار: حاضرم با تراکتورسازی قرارداد 10 ساله امضا کنم.
      180. گاف عجیب استقلال در فصل نقل و انتقالات - جام‌جم ورزشی

        sport.jamejamonline.ir/NewsPreview/1582585268954179452
      181. ۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - استقلال با بی توجهی مسئولانش در روزهای پایانی نقل و انتقالات حالا مجبور از لیگ را بدون دفاع وسط آغاز کند. ... بد می دانند باید به یک اشتباه بزرگ در این فصل اشاره کرد که اتفاقی نبود بلکه کوتاهی ... ستاره NBA در کنار گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال+عکس ... تعجب پرسپولیسی ها از رقم قراردادهای منتشر شده.
      182. اخبار پارسیک - پرسپولیس به دنبال 3 بمب نقل و انتقالات ...

        news.parseek.ir/Url/?id=10849814
      183. پرسپولیس به دنبال 3 بمب نقل و انتقالات / اولین بمب سرخ پوش شد. ... سخنگوی قوه قضائیه:مهدی هاشمی به 10 سال حبس محکوم شد ... تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ ... خلعتبري، رحمتي و حسيني گفت: حسيني و خلعتبري كه سابقه بازي در پرسپوليس را دارند، درباره رحمتي هم بايد بگويم يك بار حرفي زدم كه او اشتباه برداشت كرد.
      184. عملکرد رئال در فصل نقل و انتقالات تابستانی - فقط ...

        perspolismadrid.persianblog.ir/post/9637/
      185. ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مروری میکنیم بر عمل کرد رئال در این فصل از نقل و انتقالات تابستانی ... کایخون به ناپولی:قیمت:10-مدت:5سال ... این بزرگترین اشتباه تاریخ باشگاه رئال خواهد بود(مثل فروش ماکلله) ... درباره : من یک پرسپولیسی 2اتیشه هستم که فوق العاده از بارسلونا واستقلال بدم می اید واز مورینیهو ورونالدو خوشم می اید وهمچنین ...
      186. از نیمکت تراکتورسازی به بازیکنان اطلاعات اشتباه دادند ...

        www.trakhtor.com/از-نیمکت-تراکتورسازی-به-بازیکنان-اطلا/
      187. ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از نیمکت تراکتورسازی به بازیکنان اطلاعات اشتباه دادند ... 10 پرسپولیس سال 87 · کادر فنی پرسپولیس در سال 93 · نقل انتقالات نیم فصل دوم 93 و 94 · پرسپولیس چه ... 3, نفت تهران, 30, 16, 10, 4, 45, 28, 17, 58 ... اولین بازی تراکتورسازی باکدام تیم است ودر کدام تاریخ · تمرین دروازبانی تراکتورسازی تبریز ...
      188. بخش ورزشي شبكه فارسي ايران [Archive] - Sat Universe

        www.sat-universe.com › ... › Other Countries & LanguagesFarsi
      189. ۲ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 4پست - ‏1 نویسنده
        ده نقل و انتقال بزرگ تاريخ فوتبال اروپا انتقال ... آنچه در ادامه می خوانید بررسی 10 انتقال برتر در اروپا است که پس از تصویب قانون .... محراب شاهرخی مدافع پرسپولیس در بازی تیمش مقابل پاس به اشتباه دروازه سرخپوشان را باز کرد.
      190. آخرین وضعیت برانکو و بازیکنان جدید پرسپولیس

        www.basironline.com/view.aspx?id=46526
      191. تاریخ :1394/03/18 10:20 AM. آخرین وضعیت برانکو و بازیکنان جدید پرسپولیس. قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس ... ورزش می‌دانند که موفقیت در فصل آینده به عملکردمان در نقل و انتقالات بستگی دارد. ... شاید این سیاست اشتباه باشد ولی تا چیزی قطعی نشود، من درباره‌اش حرفی نمی‌زنم.
      192. هواداران پرسپولیس - زايد:ترک پرسپولیس اشتباه بزرگی بود

        www.perspolisviva.com/index...10-10-11.../7930-2014-11-11-07-21-33
      193. مشخصات: تاریخ انتشار سه شنبه, 20 آبان 1393 10:51: نگارش یافته توسط زینب صنعت دان: تعداد بازدید: 204 ... ترک پرسپولیس یک اشتباه بزرگ بود اما ژوزه مانوئل سرمربی آن زمان پرسپولیس به من اعتقاد .... مایلی‌کهن به زندان اوین انتقال یافت ... نقل قول: لیست خرید پرسپولیس محمد ایرانپوریان کمال کامیابی نیا محممد غلامی میلاد ...
      194. شورله: انتقالم به چلسی اشتباه نبود - لوزا نیوز

        luzanews.ir/p43906_شورله_+انتقالم+به+چلسی+اشتباه+نبود
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لوزا نیوز در این باره نوشت: شورله: انتقالم به چلسی اشتباه نبود . ... نقل و انتقالات فقط پرسپولیس و رئال مادر و ... علی امیری فر - 06/09/2015 - 10:38035 آندره شورله مهاجم باشگاه فعلی وولفسبورگ، انتقال سال 2013 به چلسی .... سفیر امریکا در تهران عکس, نام مرحوم احمد قاضی در حافظه تاریخی مردم جاودان باقی می ماند, ...

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 339
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 35,281
  • بازدید کلی : 774,705