loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 366 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 0

با گزارش زنده این دیدار همراه "ورزش سه" باشید...

هفته بیست و نهم لیگ برتر،ورزشگاه: بنیان دیزل
داور: احمد صالحی، کمک ها: سعید علی نژادیان، علیرضا ایلدروم
اخطار: اسدی (21) از گسترش، جعفرپور (36) پرسپولیس

گسترش فولاد:
داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، محسن حسینی، امید نظامی پور، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، میثم نقی زاده، پیمنتا، محمد امین درویشی (65 سیدی)، جابر انصاری و محمد ابراهیمی
سرمربی: فراز کمالوند

پرسپولیس:
سوشا مکانی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رضا خالقی فر، مهدی جعفرپور، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی، فرناندو گابریل، هادی نوروزی، علی علیپور و مهدی دغاغله
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح گل:
1-0(گسترش): شوت پیمنتا را مدافعان پرسپولیس به کرنر فرستاد که روی ارسال همین بازیکن از نقطه کرنر درویشی ضربه سر زد و باز هم در برگشت پیمنتا توپ را به انصاری رساند و ضربه تماشایی او وارد دروازه شد.
2 ـ صفر(گسترش): گسترش فولاد برای بار دوم دروازه پرسپولیس را فروریخت. این بار هم جابر انصاری روی کرنر ارسالی از جناح راست با ضربه سر از روی خط شش قدم برای دومین بار دروازه سوشا را باز کرد.

شرح بازی در نیمه اول:
بازی با حملات تیم گسترش فولاد آغاز شد، این تیم یکی، دو موقعیت برای به ثمر رساندن گل داشت تا اینکه با یک ضربه کرنر که توسط پیمنتا نواخته شد در یک فعل و انفعال جابر انصاری با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر رساند. بعد از این گل پرسپولیس سعی داشت به دروازه گسترش نزدیک شود اما طراحی حملات آنها تا پشت محوطه جریمه ادامه داشت و در آنجا خنثی می شد. پرسپولیس در نیمه اول موقعیت گل صددرصدی نداشت اما گسترش فولاد روی حرکات ترکیبی پیمنتا، ابراهیمی، جابر انصاری و درویشی می‌ توانست دو بار دیگر به گل برسد اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودند.

دقایق حساس:
دقیقه 20: ضربه سر خطرناک علیپور را داود نوشی صوفیانی دفع کرد که در برگشت مرتضی اسدی با خطا روی هادی نوروزی اجازه نداد دروازه باز شود.
دقیقه 22: شوت سنگین میثم نقی زاده از پشت دروازه با اختلاف کمی راهی اوت شد.

حواشی:
*برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به بازیکنان اصلی اش در این دیدار استراحت داده و به همین دلیل محمد نوری، امید عالیشاه، حمید علی عسگری و مهدی طارمی به تبریز نرفتند. مهدی جعفرپور،میلاد کمندانی،علی علیپور و مهدی دغاغله در این بازی فیکس هستند و از ابتدا در ترکیب به میدان رفته اند.
*گسترشی ها با نفرات اصلی به میدان رفته اند تا در این بازی هر سه امتیاز را بگیرند تا در هفته پایانی با خیال راحت بازی کنند.
*برانکو ایوانکوویچ و پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس به زمین چمن آمدند و برای آشنایی با زمین از نقاط مختلف ورزشگاه دیدن کردند.
*نادر باقری مربی سابق دروازه‌بانان تیم پرسپولیس امروز با حضور در ورزشگاه گسترش فولاد در میان پرسپولیسی‌ها قرار گرفت و با آنها خوش و بش کرد.
*با توجه به بازی امروز تراکتورسازی مقابل استقلال تعداد بسیار کمی از هواداران به ورزشگاه گسترش فولاد آمدند در حالیکه کمتر از یک ساعت تا زمان بازی باقی مانده کمتر از 10 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند به طوری که تعداد مأموران نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه چندین برابر هواداران است.
*با توجه به اینکه ورزشگاه گسترش فولاد تبریز پروژکتور ندارد و این بازی در حدود ساعت 20 به پایان می‌رسد تصویربرداران حاضر در ورزشگاه نگران تصاویر ارسالی هستند چرا که هوای تبریز هم ابری است و هوا زودتر از معمول تاریک خواهد شد و مشخص نیست در این شرایط تصویربرداری این بازی با چه کیفیتی از تبریز مخابره خواهد شد.
*همانطور که پیش‌بینی شد به خاطر بازی پخش مستقیم تراکتورسازی استقلال ورزشگاه بنیان دیزل با وجود پذیرایی است تیم پرسپولیس سکوهای خالی فراوانی داشت.
* مبین میردورقی بازیکن پرسپولیس که از نیم فصل به این تیم پیوسته بالاخره در فهرست نفرات قرمزپوشان جای گرفت.
* ترکیب پرسپولیس در بازی مقابل گسترش با ترکیب همیشگی این تیم متفاوت است. در بازی امروز رضا خالقی فر، مهدی دغاغله و علی علیپور مثلث خط حمله قرمزپوشان را تشکیل می‌ دهند.
* در جمع گسترشی ها مرتضی اسدی کاپیتان این تیم باتجربه ترین بازیکن میدان است.
* مگنو باتیستا، لئوناردو پیمنتا و فرناندو گابریل سه بازیکن برزیلی حاضر در میدان اند.
* در حالی که تماشاچی چندان به تماشای این بازی نیامده پرسپولیس لیدرهای خود را به تبریز آورده است.
*عباس آقایی مربی گسترش و بازیکن سابق پرسپولیس خوش و بش گرمی با قرمزپوشان به خصوص کریم باقری داشت که با وی یک جام قهرمانی در دوره افشین قطبی بالای سر برده است.
بابک حاتمی بازیکن تبریزی پرسپولیس با دسته گل به سمت نیمکت گسترش فولاد آمد.
* بعد از زدن گل تراکتورسازی به استقلال کلیه هواداران حاضر در ورزشگاه چه آنهایی که طرفدار میزبان بودند و چه آنها که به پرسپولیس علاقه داشتند، از پیروزی تیم تراکتورسازی در آن لحظه خوشحال بودند.
* کلیه عکاسان حاضر در ورزشگاه به غیر از یک نفر پشت دروازه پرسپولیس قرار گرفتند چون احتمال می‌ دادند که تیم گسترش فولاد برای بقای قطعی در لیگ در این مسابقه به گل برتری می‌ رسند.
* حدود 100 هوادار پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه از لحظه دریافت گل تیم محبوبشان تا دقیقه 35 در سکوت مطلق به سر می‌ بردند.
* هر چقدر سیداحمد صالحی داور مسابقه در تمام جاهایی که توپ در آن حضور داشت با آمادگی بدنی بالا حضور به موقعی داشت، کمک داور مسابقه در دو مورد که یک کرنر به نفع گسترش فولاد و یک خطا روی جابر انصاری رخ داد و آن را اعلام نکرد، مرتکب اشتباه شد و اعتراض هواداران میزبان را برانگیخت.
* در لحظه ای که جابر انصاری نقش بر زمین شده بود گابریل دست به بازی جوانمردانه زد و توپ را به بیرون از زمین فرستاد که مورد توجه تماشاگران قرار گرفت.
* زمانی که احمد نوراللهی بعد از مصدومیت ابراهیمی مهاجم گسترش توپ را به بیرون زد، تماشاگران پرسپولیس از این حرکت با شعار پرسپولیس با فرهنگ تجلیل کردند.
* تماشاگران گسترش که تعداد چندانی هم ندارند، در لحظاتی نام علی دایی را به زبان آوردند که این طعنه ای به نمایش نه چندان خوب پرسپولیس بود.
* بعد از گل دوم تراکتورسازی کل حاضران در ورزشگاه تا لحظاتی یک صدا تیم تراکتورسازی را تشویق کردند.
* از اواسط نیمه اول محمد عباس زاده، افشین اسماعیل زاده و میردورقی خود را برای حضور احتمالی در میدان گرم کردند.
* غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و محمد فنایی از ناظران ویژه مسابقه بودند که از کنار زمین مسابقه را زیرنظر داشتند.
* نادر باقری مربی گلرهای سابق پرسپولیس که سابقه همکاری با فراز کمالوند را در تراکتورسازی داشت از جایگاه ویژه مسابقه را تماشا می‌ کرد.
* جابر انصاری مهاجم گسترش بعد از گل دوم با حرکتی آکروباتیک ورزشگاه را به وجد آورد.
* انصاری بعد از گلزنی مقابل پرسپولیس شادی گلش را تقدیم به زنوزی مالک باشگاه گسترش کرد.

 

  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 0 | ورزش 3

    www.varzesh3.com/.../گزارش-زنده؛-گسترش-فولاد-2---پرسپولیس-0
  • ۳۰ دقیقه پیش - 2 ـ صفر(گسترش): گسترش فولاد برای بار دوم دروازه پرسپولیس را فروریخت. این بار هم جابر انصاری روی کرنر ارسالی از جناح راست با ضربه سر از ...
  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 1 - پرسپولیس 0 | ورزش 3

    www.varzesh3.com/.../گزارش-زنده؛-گسترش-فولاد-1---پرسپولیس-0
  • ۱ ساعت پیش - با گزارش زنده این دیدار همراه "ورزش سه" باشید... هفته بیست و نهم لیگ برتر،ورزشگاه: بنیان دیزل داور: احمد صالحی، کمک ها: سعید علی نژادیان، ...
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل گسترش | ورزش 3

    www.varzesh3.com/.../اعلام-ترکیب-پرسپولیس-برای-بازی-مقابل-گس...
  • ۳ ساعت پیش - دیدار گسترش فولاد و پرسپولیس ساعت 18 امروز در ورزشگاه اختصاصی تیم گسترش فولاد برگزار ... گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 0.
  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 0 - پرسپولیس 0 | ورزش 3

    www.varzesh3.com/.../گزارش-زنده؛-گسترش-فولاد-0---پرسپولیس-0
  • ۲ ساعت پیش - گزارش زنده؛ گسترش فولاد 0 - پرسپولیس 0. این دیدار برای گسترش فولاد حساس تر است تا با کسب امتیاز خیالش از بابت بقا در لیگ برتر آسوده شود. ... احتمال محرومیت 2 تا 3 جلسه ای آنچلوتی · واکنش‌ رونالدو‌ به‌ تمسخر‌ نوجوان ...
  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 0

    www.nasserhejazi1.ir/fa/.../گزارش-زنده--گسترش-فولاد-2---پرسپولیس...
  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 0. گسترش فولاد با تک گل جابر انصاری نیمه اول را با برتری به...... پایگاه اطلاع رسانی ناصر حجازی به نقل از ورزش سه، دو ...
  • ۱۲ ساعت پیش - دو تیم گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران، در بیست و نهمین هفته از رقابتهای لیگ برتر کشور به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ... نتیجه بازی رفت: پرسپولیس 2-2 گسترش فولاد ... گزارش زنده؛ پدیده 0پرسپولیس 0.
  • sporttv.ir:: گزارش لحظه به لحظه - گسترش فولاد 2 - 0 پرسپولیس

    sporttv.ir/contents/.../گزارش-لحظه-به-لحظه-گسترش-فولاد-2-0-پرسپول...
  • ۲۸ دقیقه پیش - سرویس فوتبال اسپورت تی وی - گزارش لحظه به لحظه - گسترش فولاد 1 - 0 پرسپولیس. ورزشگاه یادگار امام (ره). داور: احمد صالحی - کمکها: سعید علی ...
  • به گزارش "ورزش سه"، بازی پرسپولیس و گسترش فولاد با حداقل استقبال تماشاچی آغاز شده است. در حال حاضر، حاضران در ورزشگاه را به سادگی می توان شمرد.
  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 1 - فولاد 0

    feri-online.rozblog.com/گزارش-زنده-گسترش-فولاد-1---فولاد-0.html
  • گزارش زنده: گسترش فولاد 0-0 پدیده فوتبال هفته یازدهم لیگ برتر ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز . .... گزارش زنده،پرسپوليس 2 - گسترش فولاد 1 مشاهده خبر.
  • برنامه پخش زنده مسابقات فوتبال از تلویزیون - باشگاه ...

    fc-perspolis.com/.../برنامه-پخش-زنده-مسابقات-فوتبال-از-تلویزیون
  • ۴ روز پیش - به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه پخش زنده رقابت‌های فوتبال داخلی و خارجی از شبکه‌های تلویزیونی به ... هفته 29 جام خليج فارس : گسترش فولادپرسپوليس ... 1394/2/19 9:58 ... پرسپولیس; 0-3; النصرعربستان.
  • 90tv.ir :: گزارش و مصاحبه مربیان: گسترش فولاد 2-0 راه آهن

    90tv.ir/video/37891/گزارش-و-مصاحبه-مربیان-گسترش-فولاد-2-0-راه-آهن/
  • گزارش و مصاحبه مربیان: گسترش فولاد ۲-۰ راه آهن. ۱۱۳۰ .... کنفرانس خبری مربیان گسترش فولاد 0-0 صبا ... خلاصه و حواشی پرسپولیس - سپاهان (نود 31 فروردین) ...
  • گزارش زنده؛ ملوان 0 - فولاد 0 - تاکوما

    tacoma.ir/p215889_گزارش_زنده؛_ملوان_0_-_فولاد_0
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ ملوان 0 - فولاد 0 - تاکوما در این باره نوشت: گزارش زنده؛ ملوان 0 - فولاد 0 - تاکوما. ... کد خبر زمان بازدید بازی گسترش فولاد و ملوان به تعویق افتاد. .... پرسپولیس - پیکان / ترکیب پیکان مشخص شد 3 بازدید - 2 روز پیش ...
  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 -فولاد 0 | گسترش فولاد با دو گل ...

    www.ghatreh.com/news/nn25246926/گزارش-زنده-گسترش-فولاد-فولاد
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ گسترش فولاد 1 - فولاد 0 ... و مساریچ 50 از فولاد؛ رسول پیرزاده 2 و باتیستا 55 از گسترش گسترش فولاد: داود نوشی صوفیانی، ... گیشه طرفداری؛ شنبه 5 اردیبهشت؛ برانکو: می دانستم پرسپولیس این طوری است، نمی آمدم ...
  • گزارش زنده: پرسپوليس 2 - گسترش فولاد 0

    www.shahrekhabar.com/sport/1415280840366466
    کد خبر: 1183336 زمان ارسال: 1393/08/15 17:10 تعداد بازدید: 5,616. هفته چهاردهم ليگ برتر؛. گزارش زنده: پرسپوليس 2 - گسترش فولاد 1 ...
  • پرسپوليس 2 گسترش فولاد 2 , هفته چهاردهم لیگ برتر ...

    eirib.ir/.../112061-پرسپوليس-1-گسترش-فولاد-0-,-هفته-چهاردهم-لیگ-...
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پخش زنده شبکه ها ... به گزارش پایگاه اراده ملی ، بازی پرسپولیس و گسترش فولاد با حداقل استقبال تماشاچی آغاز شده است. ... 2 ـ صفر (پرسپولیس): پاس امید عالیشاه به مهدی طارمی این مهاجم پوشهری .... 0. 15/08/1393 - 22:29. با تشکر از روابط عمومی سایت ورزش 3 / در مورد موارد مطرح شده ، موضوع پیگیری و اقدام خواهد شد .
  • گزارش زنده لخويا 0 پرسپوليس 0 | .پر وب - خانه

    parweb.ir/2015/04/22/گزارش_زنده__لخويا_0___پرسپوليس_0
  • ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده: صبای قم 0-2 پرسپولیس فوتبال لالیگا نتیجه بازی … .... نیوز به نقل از گزارش زنده؛ نفت تهران 0گسترش فولاد 0+نتیجه بازی …
  • گزارش زنده: پرسپوليس 1 – گسترش فولاد 0 - فراز آنلاین

    farazonline.ir/7826/گزارش-زنده-پرسپوليس-1-گسترش-فولاد-0
    کد خبر: 00902044 زمان: 1393/08/15 18:27 تعداد بازدید: 124,431. حقيقي، سوشا و اومانا سه امتياز را پراندند. پرسپولیس 2 - گسترش فولاد 2، بازگشت تبریزی‌ها ...
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتیجه بازی راه آهن و پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر ایران / 0 بر 0 مساوی پایان… » نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز / گزارش زنده و لحظه به ... بازی در نیمه اول با نتیجه 2 بر 1 به سود پرسپولیس تمام شد و دو تیم به ...
  • ۵۹۸ - گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 -فولاد 0 - صاحب‌خبر

    sahebkhabar.ir/news/4086482/گزارش-زنده-گسترش-فولاد-2-فولاد-0
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گسترش فولاد با دو گل باتيستا و جابر انصاري حريف نامدار خود را غافلگير کرد. ... س" پرسپولیس آسیایی را در ثانیه های پایانی لیگ برتری کرد ... گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 -فولاد 0 ... با گزارش زنده این دیدار همراه ما باشید.
  • ?itemid=1208893&title=گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 فولاد 0 ...

    khabarpu.com/h.php?t=218-xNEWS-x-sITEMID...;TITLE-q...n...
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - itemid=1208893&title=گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 فولاد 0-ورزش 3|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای ... نگرانی پرسپولیسی ها از مصدومیت سوشا مکانی.
  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - فولاد 0 | ورزش سه

    vista.ir/cdn/20501349/گزارش-زنده؛-گسترش-فولاد-2-فولاد-0
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گسترش فولاد با دو گل باتیستا و جابر انصاری حریف نامدار خود را غافلگیر کرد. ... گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - فولاد 0 ..... برای تضمین اجرای قراردادها ندارد · تا دقیقه 20 ؛ نفت مسجد سلیمان 0 - پرسپولیس 0 / علی منصور یا ژنرال،…
  • گزارش زنده، صبا 0 – راه آهن 0 | رادیو جوان

    radioyoungdownload.ir/گزارش-زنده،-صبا-0-راه-آهن-0/
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 – سایپا 0 ورزش 3|لاودان,مرجع سایت ها, اخبار و ... گزارش زنده؛ پرسپولیس 0 – صبا 0 · گزارش زنده؛ سایپا 1 - فولاد 0 .
  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - فولاد 0

    www.akhbarjo.ir/129666/گزارش-زنده؛-گسترش-فولاد-2---فولاد-0.html
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - فولاد 0. ... با گزارش زنده این دیدار همراه ما باشید. داور: تورج حق وردی، ... نگرانی پرسپولیسی ها از مصدومیت سوشا مکانی.
  • گزارش زنده؛ سپاهان 0 – تراکتورسازی 0 - لینک های گوگل

    va1.ir/گزارش-زنده؛-سپاهان-0-تراکتورسازی-0/
  • گزارش زنده: صبا 2 – 3 تراکتورسازی; » گزارش زنده؛ پدیده 0پرسپولیس 1 . ... گسترش فولاد 0 – استقلال 0؛ کسالت بار; » گزارش زنده؛ سپاهان 1 – ذوب آهن ;.
  • جیست - گزارش زنده؛ گسترش فولاد ۰ - پرسپولیس ۰

    www.gist.ir/1394/2/20/گزارش-زنده؛-گسترش-فولاد-۰-پرسپولیس
  • ۵۹ دقیقه پیش - این دیدار برای گسترش فولاد حساس تر است تا با کسب امتیاز خیالش از بابت بقا در لیگ برتر آسوده شود. منبع: ورزش ۳. پیوند کوتاه این مطلب: ... گزارش زنده؛ گسترش فولاد 0 - پرسپولیس 0 ... احتمال محرومیت 2 تا 3 جلسه ای آنچلوتی.
  • وبلاگ استانیها - برنامه و لینکهای پخش زنده فوتبال از صدا و سیما - وبلاگ استانیها (مخصوص مراکز و شبکه‌های استانی صدا و سیما) ... گسترش فولاد تبریز - پرسپولیس تهران (فوتبال لیگ برتر ایران، هفته 29) .... لسترسیتی, 2 - 0, ساوتهمپتون.
  • گزارش زنده؛ ذوب آهن 0 – نفت تهران 0 - a2r

    a2r.ir/2015/04/16/گزارش-زنده؛-ذوب-آهن-0-نفت-تهران-0/
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گسترش فولاد 0 – استقلال 0؛ کسالت بار; » گزارش زنده؛ سپاهان 1 – ذوب آهن 1 پیکان 1 ..... گزارش تصویری (2) : پرسپولیس 1 - 0 النصر عربستان
  • گزارش زنده؛ فولاد 0 – ذوب آهن 0

    restfun.ir/face/photo/853/گزارش-زنده؛-فولاد-0-ذوب-آهن-0/
  • ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ گسترش فولاد 1 - فولاد 0 - خبرخوان رزبلاگی فری آنلاین1 گسترش فولاد گسترش فولاد 2 0 4 ... گزارش زنده؛ سایپا 0پرسپولیس 2 .
  • گزارش زنده: پدیده 2 ـ گسترش فولاد 1 :: فال روزانه,تصاویر ...

    98film.blog.ir/post/گزارش-زنده-پدیده-2-گسترش-فولاد-1
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده : پدیده 2 ـ گسترش فولاد 1 | ورزش 3 27 دقیقه قبل . ... گزارش زنده: گسترش فولاد 0-0 پدیده فوتبال هفته یازدهم لیگ برتر ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز . .... گزارش زنده،پرسپولیس 2 - گسترش فولاد 1 مشاهده خبر.
  • گزارش زنده: پرسپولیس 2 - گسترش فولاد 0 - تی نیوز

    tnews.ir/news/61C032752281.html
    ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. هفته چهاردهم، ساعت: 16:30، ورزشگاه آزادی، ...
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 – سایپا 0 ورزش 3|لاودان ... گزارش زنده: صبا 2 – 3 تراکتورسازی; » گزارش زنده؛ پدیده 0پرسپولیس 1; » گزارش زنده؛ .
  • گزارش زنده؛ فولاد 0 - دانلود آهنگ جدید

    sanjamusic.com/today/گزارش-زنده؛-فولاد-0-پیکان-0-نتیجه-بازی
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۳ روز پیش - ۱ ساعت پیش - گزارش زنده؛ استقلال خوزستان 0 - ملوان 2 +نتیجه ... گزارش زنده؛ نفت تهران 0 - گسترش فولاد 0 · صادقی: پرسپولیس .
  • برنامه پخش زنده مسابقات فوتبال از تلویزیون - پرسپولیس

    perspolisviva.com/index.php/24-2013.../12097-2015-05-09-05-47-55
  • نتیجه بازی گسترش فولاد - پرسپولیس؟ برد گسترش ... 1-2, سایپا. ملوان, 0-0, فولاد. تراکتورسازی, 1-1, گسترش فولاد. اس.خوزستان ... زنده از شبکه ورزش و سهند ...
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازي نفت تهران - الجيش (ويديو) گزارش زنده؛ پدیده 0پرسپولیس 0 خلاصه .... ایران ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۱۷:۳۰گزارش لحظه به لحظه/پدیده 2 – 1 گسترش فولاد; ...
  • پرسپولیس 0 - کانون هواداران پرسپولیس

    www.perspolis-club.com/پرسپولیس/.../58239-گزارش-زنده؛-لخویا-0-پ...
  • ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لخویا دو پرسپولیس 0 (دقیقه 83، نام تائه هی): بازیکن کره ای لخویا روی یک ... +2 #416 پاسخ: پرسپولیس هفته سیاه را تکمیل کرد — iliya red 03 اردیبهشت ... برانکو: نتیجه نسبت به شرایط بازی منصفانه نبود/یک بی‌احتیاطی کار دست ما داد ..... 1, -, 2, راه آهن. فولاد, 0, -, 0, ملوان. گسترش فولاد, 1, -, 1, تراکتور سازی.
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۳ روز پیش - ۱ ساعت پیش - گزارش زنده؛ استقلال خوزستان 0 - ملوان 2 +نتیجه ... گزارش زنده؛ نفت تهران 0 - گسترش فولاد 0 · صادقی: پرسپولیس .
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - atropat.tv – گزارش بازی پدیده (2) – گسترش فولاد (1) / بخش اول … گزارش ... خلاصه بازي پرسپوليس صبا ويدئو خلاصه بازی فولاد ملوان خلاصه بازي پرسپوليس. .... گزارش زنده؛ تراکتور 0گسترش فولاد 0 شهرخبرها – آخرین …
  • جام نيوز - ورزشی

    www.jamnews.ir/service/sport
  • 6گل. جدول پخش زنده از تلویزیون ... كدام فوتباليست‌ها قراردادشان به پايان مي‌رسد و فقط 2 بازي ديگر به تيم‌شان تعهد دارند. ... مسئولان شورای تأمین استان تهران و سازمان لیگ در جلسه امروز به این نتیجه رسیدند که با جلب نظر استقلال دربی ... مهدی طارمی در آستانه دیدار پرسپولیس برابر گسترش فولاد از 6تایی شدن حریف تمرینی خبر داد.
  • گزارش زنده؛ تراکتورسازی0 - پرسپولیس0 +نتیجه بازی ...

    www.iqfun.ir/webha/.../گزارش-زنده؛-تراکتورسازی0-پرسپولیس0-نت/
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ تراکتورسازی 0 - پرسپولیس 0 | ورزش 3www.varzesh3.com/news/? ... گزارش زنده؛ نفت تهران 0 - گسترش فولاد 0 · صادقی: پرسپولیس ... گزارش زنده؛ فولاد . .... feed.meetplus.ir/گزارش-زنده؛-ملوان-0-تراکتورسازی-0-2/.
  • گزارش زنده؛ سایپا ۲ – استقلال خوزستان ۰ - دو،سه … چهار

    123chahar.com/گزارش-زنده؛-سایپا-2-استقلال-خوزستان-0/
  • ۱ ساعت پیش - گزارش زنده؛ سایپا 2 - استقلال خوزستان 0 ... با گزارش زنده این دیدار با "ورزش سه" همراه باشید. ... گزارش زنده؛ گسترش فولاد 1 - پرسپولیس 0.
  • گل ها و خلاصه بازی پرسپوليس 2-2 گسترش فولاد | طرفداری

    www.tarafdari.com/.../گل-ها-و-خلاصه-بازی-پرسپوليس-2-2-گسترش-ف...
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اخبار ورزشی ویدیو نتایج زنده جداول و نتایج مسابقه پیش بینی بسکتبال ... گل ها و خلاصه بازی پرسپوليس 2-2 گسترش فولاد. Vote. 51 · تصویر عرفان ... گزارش مسابقات · ویدیو · ایران ... خلاصه بازی فولاد نوین 1-0 سیاه جامگان.
  • حواشی زنده گسترش فولاد - استقلال؛ تشویق همزمان گسترش و ...

    www.tarafdari.com/.../282022/حواشی-زنده-گسترش-فولاد-استقلال؛-تش...
  • ۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اخبار ورزشی ویدیو نتایج زنده جداول و نتایج مسابقه پیش بینی بسکتبال ... به گزارش خبرنگار طرفداری در تبریز؛ دو تیم گسترش فولاد تبریز و ..... بایرن مونیخ خلاصه بازی پرسپولیس 2-1 بنیادکارخلاصه بازی العین امارات 3-0 ...
  • نتیجه بازی تراکتور سازی و گسترش فولاد جمعه 11 ...

    negatv.ir/4934/نتیجه-بازی-تراکتور-سازی-و-گسترش-فولاد-ج/
    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان و ساعت پخش زنده بازی تراکتورسازی و گسترش فولاد ساعت بازی تراکتور .... بازی بعدی پرسپولیس فولاد : 0 ذوب آهن : 2 06/02/1394 پیکان : 0 ...
  • 1Varzesh - خلاصه بازی؛ فولاد 2-0 راه‌آهن

    www.1varzesh.com/football/iran/.../12225-خلاصه-بازی؛-فولاد-2-0-راه‌آهن
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خلاصه بازی؛ فولاد 2-0 راه‌آهن ... سه نکته‌ای که از پیروزی پرسپولیس برابر بنیادکار آموختیم · فردوسی پور تهدید شد! ... پخش زنده از شبکه سوم سیما.
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتیجه نهایی. ایبار, 0 - 2, اسپانیول. آلمان - بوندسليگا. 1394/02/18 23:00. نتیجه نهایی. هامبورگ, 1 - 1, فرایبورگ. فرانسه - لوشامپيونه. 1394/02/18 ...
  • تصاویری از دیدار امیدهای گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس

    www.gftclub.ir/news-2043-تصاویری-از-دیدار-امیدهای-گسترش-فولاد-ت...
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... فناوری اطلاعات انجام روند زنده گزارش بازی و تهیه تصاویر از این کاروان را صادر نمود. دیدار تیم های گسترش فولاد و پرسپولیس در پایان 90 دقیقه با نتیجه 1-0 ... تک گل گسترش فولاد تبریز را مهدی بامداد با شماره پیراهن 2 (مشاهده صفحه ... گفتنی است، این دیدار به علت برد یک بر 0 تیم پرسپولیس قائمشهر در بازی ...
  • کام یو - گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 – سايپا 1

    comu.ir/post/95142/گزارش-زنده؛-گسترش-فولاد-2-–-سايپا-1/
  • ۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کام یو - گسترش فولاد در هفته 18 ليگ برتر ميزبان سايپا است. ... (2-0) گسترش: پیمنتا از فاصله 30 متری پشت دروازه توپ را از حریف گرفت و با شوتی سرکش دروازه را باز کرد. (2-1) سایپا: میلاد می ... گزارش تمرین پرسپولیس.
  • Search Result | گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 – سایپا 2

    img.titreakhbar.com/.../گزارش%20زنده؛%20گسترش%20فولاد%202%20–...
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتایج جستجو: گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 – سایپا 2 تعداد نتایج: 166 ... گزارش زنده؛ فولاد 2 استقلال خوزستان 0 ... دیدار دو تیم پرسپولیس و ملوان در استادیوم آزادی با گلی که پژمان نوری به ثمر رسانده با نتیجه یک بر صفر به سود ...
  • Announcement: اضافه شدن مشاهده نتایج زنده فوتبال در تیفوسی … ... برنامه پخش زنده فوتبال یکشنبه ۲۰ اردیبهشت/ استقلال - تراکتور ، پرسپولیس - گسترش فولاد ، چلسی - لیورپول تیفوسی : برنامه پخش زنده ... Barcelona-2-0-Valencia ... گزارش تمرین استقلال: کرار با آبی‌ها تمرین کرد/ درخواست هواداران استقلال از بازیکنان.
  • نتایج زنده بازی های فوتبال 4 اردیبهشت - سرزمین تیک تاک

    wiki.tiktak.info/435/2015/.../نتایج-زنده-بازی-های-فوتبال-4-اردیبهشت/
  • ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی گسترش فولاد و صبای قم – 4 اردیبهشت 94 … .... 1 گسترش فولاد گسترش فولاد 2 0 4 -2. 2 سپاهان سپاهان 2 2 3 4 … حاشیه های بازیکن ... پخش اینترنتی زنده بازیپرسپولیس – لخویا … جمعه – 4 اردیبهشت 1394.
  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 0 – صبا 0 - تاکوما

    takoma.ir/p146975_گزارش_زنده؛_گسترش_فولاد_0_–_صبا_0
  • ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ گسترش فولاد 0 – صبا 0 - تاکوما در این باره نوشت: گزارش زنده؛ ... امیدوارم پرسپولیس باز هم امتیاز از دست بدهد پرسپولیس نیوز سرمربی لخویا. .... 2 هفته پیش; خوردن جوجه زنده و سالم توسط انسان31 بازدید - 2 هفته پیش ...
  • ایسنا - برنامه کامل لیگ برتر فوتبال + نتایج و جدول

    isna.ir/fa/news/.../برنامه-کامل-لیگ-برتر-فوتبال-نتایج-و-جدول
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش ایسنا، برنامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به همرا نتایج زنده و نتایج دیدار‌های... ... گسترش فولاد -پرسپولیس ساعت 18. سایپا - استقلال‌خوزستان ساعت 18 ... پیکان 0-0 سایپا. فولاد خوزستان 2-0 پرسپولیس.
  • گزارش تصویری دیدار استقلال و گسترش فولاد - آبی پوشان

    abipooshan.ir/گزارش-تصویری-دیدار-استقلال-و-گسترش-فول/
  • ۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش تصویری دیدار استقلال و گسترش فولادرا در زیر می بینید . برای دیدن عکسها ... هفته 29 جام خليج فارس : گسترش فولاد - پرسپوليس زنده از شبکه ورزش ... 2. یعقوب کریمی, http://abipooshan.ir/wp-content/uploads/2014/, 1 .... 1-2. 93/11/15, 15:30, سایپا- استقلال, 1-0. 93/11/19, 17:10, استقلال - پیکان, 0-1.
  • گزارش زنده؛ تراکتور 0 – گسترش فولاد 0 | جدیدترین اخبار

    khabar-news.ir/گزارش-زنده؛-تراکتور-0-گسترش-فولاد-0/
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ تراکتور 1 – گسترش فولاد 1 .... گزارش زنده: پرسپولیس 1 ـ پیکان 0 · گزارش زنده؛ صبا 1 ... گزارش زنده؛ استقلال‌خوزستان 1 ـ سپاهان 2.
  • امروز : یکشنبه 1394/2/20 - 2015 May 10 ... به روایت سفیر پیشین ایران در ترکیه; غلبه ی بارسا بر سوسیداد; برای پرسپولیس سر و دست می شکنند ... نتیجه دیدار استقلال-تراکتورسازی ؟ ... جابر انصاری (گسترش فولاد) ... هفته 29 جام خليج فارس : استقلال - تراکتورسازي زنده از شبکه سه ... لسترسیتی, 2, -, 0, ساوتهمپتون, 18:30.
  • پایگاه تخصصی فوتبال - اخبار ورشی- پخش زنده و مستقیم مسابقات- برنامه بازی های لیگ برتر ... هفته 29 لیگ خلیج فارس: استقلال -تراكتور سازي همزمان گسترش فولاد-پرسپوليس ... رئال مادرید 2-2 والنسیا؛ تعارف رئال در قهرمانی به بارسلونا. 0 ...
  • تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی است.
  • نتایج زنده و لحظه به لحظه بازیهای لیگ برتر ایران و لیگهای سراسر دنیا. ... 18:00: گسترش فولاد: v: پرسپوليس. 18:00: نفت مسجد سلیمان: v: سپاهان. 18:00: نفت تهران ...
  • لیگ برتر | پدیده 2 - گسترش 1 / راه‌آهن 2 - استقلال خوزستان ...

    metafootball.com/.../لیگ-برتر-پدیده-2-گسترش-1-راهآهن-2-استقلال-خ...
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه · نتایج زنده · فوتبال جهان ... های ملی · تیم های باشگاهی · ارزش بازیکنان · رو در رو · نقل و انتقالات · نظرسنجی ها · روزنامه ها · رنکینگ فیفا · گزارش زنده ... لیگ برتر | پدیده 2 - گسترش 1 / راه‌آهن 2 - استقلال خوزستان 2 / صبا 0 - پیکان 0 / پدیده جای پرسپولیس را گرفت ... پدیده خراسان 2 - گسترش فولاد تبریز یک.
  • ادینهو 19 گله شد | فرا پرس

    farapress.ir/fa/news/395679/ادینهو-19-گله-شد/
  • ۹ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه"، شماره 10 تراکتورسازی روی پاس نریمان جهان زننده گل اول در قلب دفاع استقلال ... گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 0.
  • گزارش زنده بازی پرسپولیس- گسترش فولاد

    www.sport.shafaqna.com/.../72833-گزارش-زنده-بازی-پرسپولیس-گس...
  • ۶ دقیقه پیش - شفقناورزشی- از هفته 29 لیگ برتر، گسترش فولاد میزبان پرسپولیس است. به گزارش شفقناورزشی، این بازی تا دقیقه 55 با نتیجه 2-0 به سود ...
  • نتایج زنده و لیگ فوتبال. نتایج زنده · نتایج زنده ... 18:00, نتيجه نهايي, تراکتورسازي, 1 - 1, گسترش فولاد, (1 - 0) ... 17:30, نتيجه نهايي, سايپا, 2 - 2, پرسپوليس, (1 - 2) ..... وزير علوم : رئيس قوه قضاييه دستور پيگيري اختلاس 32 ميلياردي را د .
  • پخش زنده دیدار گسترش فولاد - پرسپوليس از هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران | ساعت ... بارسلونا 2-0 رئال سوسیداد - خلاصه بازی (لالیگا اسپانیا فصل 2014/15.
  • نتيجه ي آخرين بازي. آرسنال پرسپولیس. 2. منچسترسیتی. بنیادکار. 1 ... امتياز : 1; 2; 3; 4; 5. نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0 ... گزارش تصویری: سفر کاروان پرسپولیس به تبریز. بازدید : 1 ... برانکو ایوانکوویچ برای بازی با گسترش فولاد تبریز به حمیدرضا علی عسگری هم استراحت داد. .... پخش زنده: شبکه سه سیما ...
  • کد خبر: 1208893 زمان: 1393/12/21 17:23 تعداد بازدید: 28,159. يک شکست ديگر در کارنامه فولاد. روز درخشان تبریز با شش گل. گسترش فولاد با نتيجه ...
  • گزارش زنده؛ راه آهن 2 – سایپا 1 | شهرخبرها – آخرین اخبارایران ...

    www.shahrekhabarha.com/2015/05/گزارش-زنده؛-راه-آهن-2-سایپا-1/
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس‎یادگاری کرار با ضریح‎امامین‎عسکریین طرفداران پرسپولیس ... گزارش زنده؛ راه آهن 2 – سایپا 1 ... گزارش زنده؛ تراکتور 1 – گسترش فولاد 0.
  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 0 – ملوان 0 | خبر آنتایم و جستجوی ...

    khabarontime.ir/news/2570094/گزارش-زنده؛-گسترش-فولاد-0-–-ملوان-0
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ گسترش فولاد 0 – ملوان 0. [بستن] ... ماجرای‌درگیری‌های بازی پرسپولیس-النصر(ویدیو) · کفاشیان: مذاکرات 2 +1 ادامه دارد · کی‌روش از ...
  • حذفی کاپ - ادینهو 19 گله شد

    www.hazfi-cup.com/news?id=2297485&title=ادینهو_19_گله_شد
  • ۲۳ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه"، شماره 10 تراکتورسازی روی پاس نریمان جهان زننده گل اول ... م سلیمان 0 ـ سپاهان 2 · گزارش زنده؛ گسترش فولاد 1 - پرسپولیس 0.
  • گزارش زنده؛ نفت تهران 0 - ایران ورزش

    iranvarzesh.ir/detail/220940
    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ نفت تهران 0 - گسترش فولاد 1 نفت تهران در غياب ... در حالی که تراکتور هنوز گلی به پرسپولیس نزده دقایق حساس: دقیقه 5: ... 2 ماه پیش ...
  • 2 روز پیش نظرات 8 نمایش ... 7 دقیقه پیش نظرات 0 نمایش. به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، ترکیب تیم پرسپولیس بواسطه محرومیت ... به گزارش وبسایت نود، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ترکیب داود نوشی .... زنده از سايت ورزش سه ...
  • نتایج زنده; جداول لیگها ... بازی برد ام. ت.گ. 1 گسترش فولاد گسترش فولاد 2 0 4 -2. 2 سپاهان سپاهان 2 2 3 4 ... تماس بازیکن پرسپولیس با سرمربی استقلال.
  • برنامه پخش زنده مسابقات فوتبال از تلویزیون

    perspolisihanews.com/gallery/tv/712-2015-05-09-08-17-39
  • ۱ روز پیش - به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه پخش زنده رقابت‌های فوتبال داخلی و خارجی ... هفته 29 جام خليج فارس : گسترش فولادپرسپوليس
  • لحظه به لحظه | حدادی فر 3 اخطاره شد

    www.lahzebelahze.ir/source/3713471/حدادی-فر-3-اخطاره-شد
  • ۳ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه"، حدادی فر در حالی اخطار گرفت که به نظر می‌ رسید داور برای ذوب‌آهن اعلام پنالتی ... گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - پرسپولیس 0.
  • صدا و سیما

    amirshamsaeesedasima.blogfa.com/
  • به گزارش "ورزش سه"، لخویای قطر، پرسپولیس، العین امارات، نفت‌ ایران، الهلال عربستان، السد ... نظر بدهید نویسنده: امیرشمسایی | پنجشنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۴ - 0:50 .... به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد، استقلال و الهلال (2 بازی رفت‌وبرگشت) حریفان پرسپولیس تا پایان امسال اند. ... با گزارش زنده این دیدار همراه "ورزش سه" باشید.
  • گزارش آماری: قهر دنباله‌دار تماشاگران با پرسپولیس؛ 5هزار ...

    isport.ir/fa/content/.../گزارش-آماری-قهر-دنبالهدار-تماشاگران-با-پرسپول...
  • گزارش آماری: قهر دنباله‌دار تماشاگران با پرسپولیس؛ 5هزار نفر به ورزشگاه رفتند. جمعه 14 فروردین ... پرسپولیس. 0 – 1. سایپا. 5000. 14. پرسپولیس. 22. گسترش فولاد. 3000. 15. استقلال ... گزارش زنده - برنامه نود؛ مستقیم از استودیو 14. 12:44.
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش ایفنام ، دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر خلیج فارس به ... ویدیو · عکس · جستجو · روزنامه ها · نتایج زنده · نسخه موبایل · تبلیغات در ایفنام ... لیگ قهرمانان آسیا ٢٠١٥ : پرسپولیس - بنیادکور (تصاویر) ... گزارش تصویری گسترش فولاد ٠ - سپاهان ٢ ... گسترش فولاد 0 - سپاهان 2.
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تعداد مطالب : 231,644, اخرین مطلب : 2 دقیقه قبل ... به گزارش "ورزش سه" فولاد برای جبران ناکامی ها و گسترش برای فرار از انتهای جدول به مصاف هم می روند. ... برچسب ها: گزارش, زنده, گسترش, فولاد, ورزش, برای, جبران, ناکامی, فرار, انتهای, ... گزارش زنده؛ راه آهن 0 – تراکتورسازی 0 · دیدن بازی پرسپولیس از روی بام خانه ها ...
  • پخش مستقیم گسترش فولاد- پرسپولیس. ۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ۱۴:۳۵. تماشای بازی های ... برنامه ها و مسابقات زنده. شنبه 94/02/19-20رجب-09می. موج, 08:00. موج, 10:00. موج, 12:00.
  • پرسپولیس 2-2 گسترش فولاد / اومانیا هم اینکاره نبود، دوباره ...

    perspolisnews.com › صفحه اصلی › اخبار پرسپولیس › اخبار مسابقات
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز با نتیجه مساوی متوقف شد. .... +7 [76] زنده باد پرسپولیس .... تاج: تغییر زمان دربی در حد پیشنهاد است (2441 نفر); گزارش تصویری: پرسپولیس 1-0 پیکان (2416 نفر); برانکو: متاسفم که با نتیجه قاطعانه‌تری پیکان را نبردیم/پرسپولیس ...
  • فردا درتبریز پرسپولیس دربی را تمرین و گسترش فولاد ...

    www.tamashagar.com/.../فردا-درتبریز-پرسپولیس-دربی-را-تمرین-و-...
  • ۱ روز پیش - دیگران; پخش زنده ... فردا درتبریز پرسپولیس دربی را تمرین و گسترش فولاد امتیاز جستجو می کند ... خلاصه بازی: بارسلونا 3 - 0 بایرن مونیخ.
  • نتیجه بازی و گل های جمعه 15 فروردين گسترش فولاد - ذوب آهن ...

    download-music-movie-sms-news-photo-model.com/.../22/نتیجه-بازی-...
  • ۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویدیو ورزش 3 – گسترش فولاد 2-0 ذوب آهن · ▷ ... کنفرانس خبری سرمربیان گسترش فولاد – استقلال · خلاصه بازی: پرسپولیس 0-0 صبای قم … .... گسترش فولاد – ذوب آهن گزارش زنده: گسترش ذوب آهن فوتبال نتیجه بازی دیدار هفته نهم ...
  • نتایج زنده دنیای فوتبال به صورت اختصاصی از : ...

    www.perspolisfc.net/نتایج-زنده-دنیای-فوتبال
  • تاپیک اخبار و حواشی بازی پرسپولیس - گسترش فولاد, 2, 33, Zayed FC · یه تیکه از آهنگ مورد ... پیش بینی ترکیب و نتیجه بازی پرسپولیس- گسترش فولاد, 0, 23, Zayed FC ... به امید برد پرگل و شیرین پرسپولیس برابر الهلال عربستان …
  • ویدیو ورزش 3 دانلود گل ها و خلاصه بازی نسف قارشي ...

    parsipost.ir/2015/04/21/.../ویدیو-ورزش-3-دانلود-گل-ها-و-خلاصه-بازی-نس...
  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار ورزشی ویدیو نتایج زنده جداول و نتایج مسابقه پیش بینی بسکتبال . ... دانلود خلاصه بازی پرسپولیس 2-2 گسترش فولاد · دانلود خلاصه بازی استقلال 1-1 صبای قم ... خلاصه بازی تراکتورسازی 0 - پرسپولیس 0 +نتیجه بازی .
  • آرشیو اخبار - تبریز فوتبال نیوز

    www.tfnews.ir/archive.php
    ویدئو/ نفت تهران 2-0 ملوان؛ نفت سایه به سایه در تعقیب تراکتور ... گزارش زنده؛ پيکان 0 – تراکتورسازي 2 .... گزارش زنده؛ گسترش فولاد 0 – صبا 0 ... اخبار پرسپولیس در قطر/ناراحتی از حذف تراکتور و فولاد و انجام آخرین تمرین در سالن بدنسازی
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش بانک ورزش، توقف تراکتور و پیروزی دقایق پایانی نفت تهران مهم ترین نتایج این هفته بودند. سپاهان اخلاف خود با صدر جدول را به یک امتیاز رساند و پرسپولیس پس از ... استقلال با پیروزی برابر صبا شانس خود را برای سهمیه زنده نگه داشت. ... تراکتورسازي 1-1 گسترش فولاد ... ذوب آهن 2-0 نفت‌مسجد‌سليمان.
  • پخش زنده ورزش از تلویزیون (+ نتایج) : ... دوازدهم لیگ برتر: سایپا البرز 1 - 0 پرسپولیس تهران زنده از شبکه سه ... گسترش فولاد 2 - 2 پرسپولیس زنده از شبکه سه ...
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پرسپولیس ۰ – ۱ ملوان / آخرین دست پخت آقای ناجی (گزارش تصویری ۲) ... برچسب ها liveملوان · قبلی · حمایت فولادی های از کاپیتان متهم به دوپینگ تیمشان ... استقلال · پرسپولیس · فولاد مبارکه سپاهان · فولاد خوزستان · گسترش فولاد ...
  • اخبار فوتبال

    akhbarfootball.mihanblog.com/
  • جدول پخش زنده فوتبال داخل ایران از شبکه های تلویزیونی ایران و حواشی مرتبط با آن 148 ... به گزارش ورزش 3 برنلی علی رغم پیروزی 1-0 در دیدار امروز مقابل هال سیتی به رقابت های دسته اول ... تاریخ : یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 | 00:20 | نویسنده : شاهین | نظرات 2 .... گسترش فولاد تبریز – پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره)
  • گزارش زنده: کره جنوبی 2 ـ عراق 0

    www.nayabnews.com/.../12772003/گزارش-زنده-کره-جنوبی-2-ـ-عراق-0/
  • ۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش زنده کره جنوبی 2 ـ عراق 0 به گزارش پایگاه 598،اولین بازی نیمه نهایی ... ديدار پرسپوليس-گسترش فولاد در ورزشگاه اختصاصي گسترش ...
  • تراکتور همچون گسترش فولاد برای من عزیز است/ به دنبال پیروزی بودیم مهر - 59 دقیقه قبل. گزارش زنده؛ تراکتور 0گسترش فولاد 0 ورزش سه - 4 ساعت قبل.
  • فقط پرسپولیس و پیام صادقیان - مطالب ابر پخش انلاین ...

    perespolis6.ir/post/tag/پخش%20انلاین%20بازی%20پرسپولیس
  • پخش زنده ی بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز. انگار پخش نمیشه ... این پخش زنده فقط به درخواست شما دوستان قرار گرفت ... 38'. پاری سن ژرمن, 2 - 0, گینگام ...
  • گزارش زنده: نفت تهران 2-0 استقلال | فوتبال | لالیگا | نتیجه ...

    www.soccers.ir/گزارش-زنده-نفت-تهران-2-0-استقلال/
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش زنده: نفت تهران استقلال ترکیب تیم نتیجه نتایج زنده بازی بازیکنان اسامی هفته هشتم ... فولاد ۱ – گسترش فولاد صفر: پیروزی در ۹۰+۴ ...
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ تراکتور 1 – گسترش فولاد 1 .... گزارش زنده: پرسپولیس 1 ـ پیکان 0 · گزارش زنده؛ صبا 1 ... گزارش زنده؛ استقلال‌خوزستان 1 ـ سپاهان 2.
  • پخش زنده فوتبال -هفته پایانی لیگ : استقلال ~ تراکتور، ...

    www.tv.fullsat.in/thread5127.html
    بـا سـلام و آرزوی پایان هفته ای خـوش برای دوستان برنامه پخش زنـده فوتبال در روزهای ... تراکتور، سپاهان ~ نفت، گسترش ~ فولاد و استقلال خوزستان ~ پرسپولیس - 5شنبه و جمعه 21 و 22 ... 2-نام کاربری که از ادرس وب سایت و ایمیل استفاده شده باشد. ... تشکر: 0. مورد پسند : 166 بار در 113 پست. سیستم عامل و مرورگر. میزان امتیاز: 109.
  • بـا سـلام و آرزوی پایان هفته ای خـوش برای دوستان برنامه پخش زنـده فوتبال در روزهای ... 2-نام کاربری که از ادرس وب سایت و ایمیل استفاده شده باشد. ... تراکتور، سپاهان ~ نفت، گسترش ~ فولاد و استقلال خوزستان ~ پرسپولیس - 5شنبه و جمعه 21 و 22 ... تشکر: 0. مورد پسند : 338 بار در 202 پست. سیستم عامل و مرورگر. vBActivity - Stats.
  • گیفت بای - گزارش زنده؛ تراکتورسازي 0 – نسف قارشي 0 ...

    giftbuy.ir/.../گزارش+زنده؛+تراکتورسازي+0+–+نسف+قارشي+0+شهرخب...
  • شهرخبر. گزارش زنده؛ گسترش فولاد 3 - فولاد 0 - بهترین ها و جدیدترین های وب ... 2 روز پیش ... 0 ... به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان گفت: برای یکسری از هواداران .
  • ورزش:گزارش زنده؛ پيکان 0 – تراکتورسازي 0 - واضح

    vazeh.com/n-10053803_گزارش-زنده-پیکان-0-–-تراکتورسازی-0
  • ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش زنده؛ پیکان 0 – تراکتورسازی 0 ... *یاد خاطره عزیز اصلی، دروازه بان اسبق پرسپولیس، توسط روابط عمومی باشگاه پیکان گرامی داشته شد. ... گزارش زنده؛ گسترش فولاد 0- ملوان 0گزارش زنده گسترش فولاد 0- ملوان 0 تیم فوتبال گسترش فولاد ... گزارش زنده؛ فولاد 2 – نفت م.
  • گزارش زنده: پديده 2 ـ گسترش فولاد 1

    newsfootball.ir/news/.../گزارش-زنده:-پديده-2-ـ-گسترش-فولاد-1.html
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده: پديده 2 ـ گسترش فولاد 1. ... 1-0(پدیده): دیه گو هافبک برزیلی گسترش با خطا روی یونس شاکری پنالتی داد و ایگور پراهیچ هم پشت توپ ...
  • ۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 0; 0; پرسپولیس; 1. 0; 0; لخویا; 2. 0; 0 ... اخبار کوتاه پرسپولیس قبل از بازی با لخویا. ... گزارش-زنده-لیگ-برتر-پیکان-0-1-پرسپولیس-فولاد-0-0-م. .... پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا · خلاصه بازی؛ گسترش فولاد 0-0 نفت ...
  • گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - فولاد 0 - خبرخوان آساکـ پیامکـ

    news.asaksms.ir/post/277521/گزارش-زنده؛-گسترش-فولاد-2---فولاد-0
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ گسترش فولاد 2 - فولاد 0 ... نمی‌دانم چرا باختیم/ بدشانسی تنها مشکل پرسپولیس است. مطالب به صورت خودکار توسط روبات به وبسایت ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,819
  • بازدید ماه : 1,819
  • بازدید سال : 36,761
  • بازدید کلی : 776,185