loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 760 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری)


اعضای تیم والیبال آمریکا در شرایطی به تهران سفر کرده اند که خبرنگارهای فعال حوزه والیبال، کمتر تصاویری از این تیم در اختیار دارند.


 

به گزارش "ورزش سه"، 2 دهه بعد از ورود اولین هیات ورزشی آمریکایی به ایران، ورزشکاران این کشور دوباره در سالن دوازده هزار نفری آزادی پا به میدان خواهند گذاشت. جایی که قبلا کشتی گیران این کشور را با شور و شوق علاقمندان به ورزش ایران، آشنا کرده است. کشتی گیرها که پروپاقرص ترین مشتری های سفر به ایران بوده اند، اما هرگز جوی را که در هنگام بازی های والیبال بر سالن 12هزار نفری حاکم می‌ شود را درک نکرده اند و این فرصتی که برای آنهاست که قاعدتا برای رقابت با تیم بزرگ ایران پای به میدان می‌ گذارند.


آمریکایی ها که همه بازی های دور رفت را در خانه پشت سر گذاشته و صدرنشین گروه B لیگ جهانی والیبال هستند، در سکوت خبری و تحت تدابیر امنیتی وارد تهران شدند تا کمتر فیلم و عکسی از آنها منتشر شود. این در حالی است که علاقمندان به والیبال که حالا تعدادشان به فوتبالدوستان تنه می‌ زند، به شدت در انتظار آغاز مسابقه ای هستند که بلیت هایش در 40 دقیقه کاملا به فروش رفته است.

آنها در اولین اقدام به سطح شهر تهران رفتند و از برج میلاد دیدن کردند و با مردم حاضر در برج که برای بازدید در طبقات به سر می بردن عکس یادگاری گرفتند.برج های آمریکایی آمارهای استثنایی را در این لیگ جهانی از خود به جا گذاشته اند و به حق تا پایان هفته پنجم لیگ جهانی صدرنشین گروه B هستند. آنها تنها تیمی در سطح یک لیگ جهانی هستند که در تمامی مسابقات خود پیروز شده اند اگر چه ممکن است شکست اول شان در تهران رقم بخورد. بازدید آمریکایی از برج میلاد این حسن را داشت تا بفهمیم پرایدیف ستاره سابق تیم ملی والیبال آمریکا دوباره در جمع ملی پوشان این کشور حضور دارد. این از آن دسته از اطلاعاتی است که به دلیل حفاظت ویژه از تیم آمریکا خبرش به بیرون درز نکرده بود.


آنها در جوی دوستانه در تهران چرخ زده اند و از خوردن غذاهای لذیذ ایران لذت برده اند.حضور آمریکایی ها در برج میلاد و علاقه آنها به عکاسی از شهر تهران در بالاترین ارتفاع ممکن، بلافاصله از سایت برج میلاد به شبکه های اجتماعی سرایت کرده و علاقه مندان به رقابت های ورزشی را برای تماشای مسابقه جمعه تشنه تر ساخته است.


در این شرایط همه منتظر جمعه هستیم. این مسابقه ای است که اخبار و حواشی اش در صدر برترین های دنیا قرار خواهد گرفت. تیتر یکی بزرگ از ایران تا آمریکا؛ دو کشوری که حالا پای مهمترین مذاکرات سیاسی ممکن قرار دارند. البته حالا سال ها از زمانی که رقابت های ورزشی مشکلات سیاسی را حل می کرد گذشته است.



    1. ۲ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه"، 2 دهه بعد از ورود اولین هیات ورزشی آمریکایی به ایران، ورزشکاران این کشور دوباره در سالن دوازده هزار نفری آزادی پا به میدان خواهند ...
    2. برج هاي آمريکايي نوک برج ميلاد (گزارش تصويري) - اخبار ...

      www.football-online-news.rozblog.com/.../برج-هاي-آمريکايي-نوک-برج-...
    3. ۳۱ دقیقه پیش - برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری) | ورزش 3به گزارش.
    4. گرشاسبی،غایب‌اولین‌جلسه‌هیئت‌مدیره‌پرسپولیس - فیدوس

      feydus.ir/ShowNews-534218.aspx
    5. ۵۷ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی در اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    6. برنامه‌ای برای اسپانسری استقلال نداریم - فیدوس

      feydus.ir/ShowNews-534240.aspx
    7. ۵۷ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، ناهید مونسان در رابطه با شایعه رایزنی مسئولان وزارت ورزش و ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    8. بهمنی: لیگ‌یک 5تیر ماه قرعه‌کشی می‌شود - فیدوس

      feydus.ir/ShowNews-534243.aspx
  • ۲۷ دقیقه پیش - ستاره های ورزشی را در لنز ببینید. صمد نیکخواه ... بلاتکلیفی تیم های لیگ برتری (ویدیو) ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).

    1. تصاویر برای برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری)گزارش تصاویر
      • نتیجه تصویری برای برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری)
        2 ساعت قبل
      • نتیجه تصویری برای برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری)
      • نتیجه تصویری برای برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری)
      • نتیجه تصویری برای برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری)
      تصاویر بیشتر برای برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری)

  • برج هاي آمريکايي نوک برج ميلاد (گزارش تصويري) - بهترین ...

    www.bestofday.ir/text-201506171602278427
    1. ۳۷ دقیقه پیش - برج هاي آمريکايي نوک برج ميلاد (گزارش تصويري) ... توهین به روسای جمهور و مجلس در مراسم تشییع 275 شهید+ صوت و تصویر (150) »» دانلود آهنگ ...
    2. میهن بلاگ - ابزار قدرتمند وبلاگ نویسی

      mihanblog.com/
    3. نمايش اطلاعات بازديدکننده ها به تفکيک سيستم عامل، مرورگر، وضوح تصوير و ... از حریف بزرگ جمعه برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری)میزبانی ...
    4. گرشاسبی،غایب‌اولین‌جلسه‌هیئت‌مدیره‌پرسپولیس - شهرخبر

      www.shahrekhabar.com/sport/1434546540701759
    5. ۲ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی در اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    6. عبدی:فصل‌جدید مدیریتی پرسپولیس آغاز می‌شود - شهرخبر

      www.shahrekhabar.com/sport/1434548580534397
    7. ۵۷ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه"، عبدی درباره این جمله نژادفلاح در پایان جلسه اول در وزارت ورزش که هیئت ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    8. گرشاسبی،غایب‌اولین‌جلسه‌هیئت‌مدیره‌پرسپولیس - خبریست

      www.khabarist.com/e/1925282
    9. ۲ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی در اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    10. علاقه چلسی به جذب هافبک آرسنال - ورزش سه - خبر پارسی جو

      khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?type=firstpage&npid...
    11. ۱۸ دقیقه پیش - به گزارش ورزش سه چمبرلین سال 2011 از ساوتهمپتون به آرسنال پیوست و در این مدت در 78 بازی ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    12. آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سرویس عکس / فیلم

      vista.ir/live/?service=54
    13. برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری) - اعضای تیم والیبال آمریکا در ... پخش زنده والیبال ایران و آمریکا از شبکه 3 - ورزش‌دوستان می‌توانند دو بازی نخست ...
    14. آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت برنامه نود | 90tv.ir

      vista.ir/live/source/441/1/90tv.ir/برنامه%20نود
    15. برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری) - اعضای تیم والیبال آمریکا در ... پخش زنده والیبال ایران و آمریکا از شبکه 3 - ورزش‌دوستان می‌توانند دو بازی نخست ...
    16. نژادفلاح کنار گذاشته شد

      parsrobo.ir/1394/03/27/نژادفلاح-کنار-گذاشته-شد/
    17. ۵۸ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، با انتخاب علی اکبر طاهری به عنوان سرپرست باشگاه ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    18. عصر خبر

      www.asrkhabar.com/
    19. این عده معدود زور و تریبون دارند و حرف هایی هم می زنند اما انسان های فرهیخته و دانشمند مقداری ملاحظه می .... وارثان احتمالی بلاتر به روایت تصویر ... تیم ملی والیبال آمریکا در برج میلاد/عكس ... گزارش عملکردم را در صحن علنی ارائه میکنم .... می‌رود، لرزش خفیفی از نوک انگشتانم به سمت مچ دست‌هایم که سیم بوکسل را محکم چنگ زده، رد می‌شود.
    20. طاهری: عبدی درباره برانکو صحبت می‌کند | برج دنتال نیوز

      borjdental.ir/news/طاهری-عبدی-درباره-برانکو-صحبت-می‌کند/
    21. ۱ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی‌اکبر طاهری در خصوص برگزاری جلسه امروز ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    22. «زايده» جدید در بدنه برج ميلاد - سایت خبری تحلیلی تابناك ...

      www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي
    23. ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نصب يك صفحه دايره‌اي شكل بر فراز برج ميلاد طي چند هفته گذشته، از يكسو ... گزارش «دنياي‌اقتصاد» از اطلاعاتي كه عوامل برج ميلاد در اين باره ارائه ... اطلاعات فنی مخابراتی شما کم است ظاهرا منبع اطلاعات علمی شما منابع عربی ،قطر ، است کوههای ... برج میلاد نبود از همین روش ناقص و سنتی استفاده می شد که هزینه های ان ...
    24. ازدواج خنده دار زنی آمریکایی با برج ایفل در پاریس! | دانلود ...

      cliphaa.ir/tag/ازدواج-خنده-دار-زنی-آمریکایی-با-برج-ایف/
    25. ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بایگانی برچسب‌ها : ازدواج خنده دار زنی آمریکایی با برج ایفل در پاریس! ... چند روز قبل ۱۰ کارگر برای تمیز کردن و تعمیر چراغ های طلایی رنگ برج ایفل دست به کار شدند و طی یک روز طاقت فرسا موفق شدند ... در ادامه این گزارش نگاهی داریم به گزارش تصویری آقای فیلیپ وُجازر از مراحل مختلف تمیزکاری در برج میلاد.
    26. جام جهانی بداند

      lasercenter-lar.ir/جام-جهانی-بداند/
    27. برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری) ... ندارد لذا از شما خواهشمنديم در صورتي که اين مطلب را مغاير با قوانين جمهوري اسلامي ايران است به ما گزارش کنيد.
    28. آشنایی با چند آسمانخراش معروف جهان - تصویر | پایگاه خبری ...

      www.40kalagh.net/آشنایی-با-چند-آسمانخراش-معروف-جهان-تصو/
    29. ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش ۴۰کلاغ چین ماه اوت پایان ساخت مرحله‌ای دیگر از برج شانگهای را ... است؛ برای رسیدن به نوک این برج به کمتر از یک دقیقه زمان نیاز است. ... برج‌های دوقلوی پتروناس در شهر کوالالامپور مالزی با ۴۵۲ متر ارتفاع ... برج‌های ایالات متحده‌ی آمریکا ... در ایران برج میلاد در تهران که یک برج مخابراتی چندمنظوره است، با ...
    30. افتتاح مدرسه فوتبال نکونام-ورزش 3|خبرپو

      khabarpu.com/h.php?t=218-xNEWS-x1247157...avuat_n_vjkmo3
    31. ۱۲ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه"، او می خواهد از طریق این مدرسه فوتبال شرایطی را فراهم کند که بازیکنان رده ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    32. لحظه به لحظه | نژادفلاح کنار گذاشته شد

      www.lahzebelahze.ir/source/3879416/نژادفلاح-کنار-گذاشته-شد
    33. ۱ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، با انتخاب علی اکبر طاهری به عنوان سرپرست باشگاه ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    34. ماجرای برج شیطان در مکه و سایه شیطان بر کعبه + عکس ...

      www.sibtayn.com › صفحه اصلی › جالب و خواندنی
    35. ۳۰ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در نوک این برج نمادی وجود دارد که شما فکر می کنید نماد اسلام یعنی ماه است اما خیر این نماد بز بافومت است . که شوالیه های معبدی و فراماسون ها آن را می ...
    36. حذفی کاپ - برنامه‌ای برای اسپانسری استقلال نداریم

      www.hazfi-cup.com/news?id=2448541&title=برنامه‌ای_برای...
    37. ۲ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، ناهید مونسان در رابطه با شایعه رایزنی مسئولان وزارت ورزش و ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    38. بلندترین برج های دنیا/ با بلندترین آسمان خراش های دنیا آشنا ...

      www.delgarm.com/.../117049-بلندترین-برج-های-دنیا-با-بلندترین-آ...
    39. ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بلندترین برج‌های جهان-بلندترین آسمان خراش های دنیا-بلندترین برجهای ... های دوبی-برج میلاد در ایران-برج‌های ایالات متحده‌ی آمریکا-برج‌های دوقلوی ... رسانه‌های تایلند گزارش داده‌اند که یک شرکت تایلندی مسئولیت بنای ... است؛ برای رسیدن به نوک این برج به کمتر از یک دقیقه زمان نیاز است. .... گزارش تصویری روز ...
    40. زادمهر: طاهری یکی از گزینه های مدیریت است

      yaseyegane.ir/news.php?fid=407108&co=ir&tn=1&se...های...
    41. ۱۹ دقیقه پیش - وی ادامه داد: درباره گزینه های مدیریت افراد مختلفی مدنظر هستند ضمن اینکه خود آقای نژادفلاح هم ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    42. برج ایفل - شمسه

      shamsehplus.ir/tag/برج-ایفل/
    43. چند روز قبل 10 کارگر برای تمیز کردن و تعمیر چراغ های طلایی رنگ برج ایفل ... به گزارش تصویری آقای فیلیپ وُجازر از مراحل مختلف تمیزکاری در برج میلاد. ... به گزارش ایسنا، سایت قطری “عربی 21″ که نزدیک به سازمان اطلاعات قطر است و گروهی از … .... بسته به دمای محیط اطراف، نوک برج ممکن است بر اثر انبساط فلزات، در قسمتی ...
    44. عکس هایی زیبا از تهران از بالای برج میلاد

      www.9ktenews.com/...گزارش-تصویری/59404-عکس-هایی-زیبا-از-تهران...
    45. ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وقتی از ارتفاع 292 متری برج میلاد به این شهر پرجمعیت می نگری ... تصاویر و بیلبوردهای صداقت آمریکایی + لینک فایل قابل چاپ · گزارش تصویری / رونمایی ... فرو بردن میله بر لب و راه رفتن روی میله های فولادی نوک تیز / عکس ...
    46. چاپارک - جلسه نورمحمدی ونژادفلاح فردا برگزار می‌شود

      chaparak.ir/detail/News/4829578
    47. ۵ روز پیش - به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس با این بازیکن برای ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    48. عکس های دیدنی مهناز افشار در برج میلاد - آکا

      biografiaka.akairan.com/biography/actor1/pictures2-mahnaz-afshar.html
    49. ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ستاره پاپ در آرزوی پرستاری بچه های برد پیت و آنجلینا جولی . ..... مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. ... سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر ... گزارش تخلف ... عکس های نفیسه روشن و همسرش در برج میلاد تهران.
    50. یه کار خطرناک در نوک برج میلاد - آپارات

      www.aparat.com/v/mUqgP/یه_کار_خطرناک_در_نوک_برج_میلاد
    51. ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نسیم عشق یه کار خطرناک در نوک برج میلاد طبقه کلیپ حوادث,, , نسیم عشق. ... دل و جرات در حد المپیک-خطرناک ترین صحنه های نمایشی. از نسیم عشق.
    52. کاشانی: امیدوارم شرایط برای خدمت فراهم شود | شهرخبرها – ...

      www.shahrekhabarha.com/.../کاشانی-امیدوارم-شرایط-برای-خدمت-فراهم/
    53. ۵۲ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جعفر کاشانی در خصوص ابقایش به عنوان رئیس هیئت ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    54. گرشاسبی،غایب‌اولین‌جلسه‌هیئت‌مدیره‌پرسپولیس - یک خبر

      yekkhabar.com/گرشاسبی،غایب‌اولین‌جلسه‌هیئت‌مد/
    55. ۲ دقیقه پیش - به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی در اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور ... برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری).
    56. نماد شهر های جهان (+عکس) - عصر ایران

      www.asriran.com › عصرايران دو › عمومي
    57. برج میلاد بلندترین آسمان‌خراش ایران و ششمین برج مخابراتی بلند در جهان است. ... این مجسمه با ۳۸‌ متر ارتفاع در سال‌۱۹۲۶ میلادی و در ارتفاع ۷۱۰‌متری نوک کوه کورکووادو ساخته .... تماشاگران ایرانی و روس در سالن برگزاری مسابقه (گزارش تصویری).
    58. حمله داعش به برج های اصلی «تایپه»؟ حمله ... - رادیو جوان

      radioyoungdownload.ir/حمله-داعش-به-برج-های-اصلی-تایپه؟-حمله/
    59. ۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حمله داعش به برج های اصلی تایپه-برترینها|خبر پو,مرجع اخبار و ... به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ انتشار تصویری ساختگی از حمله ... تلفات حمله تروریستی بوکوحرام در نیجریه · آغاز اعزام 1500 سرباز آمریکایی به عراق · دیدار … ... رئیس سابق سازمان تربیت بدنی که نوک پیکان حمله های دادکان به سمت او بود ...
    60. سایتی که بازدید مجازی و 360درجه‌ای از برج میلاد را به رایگان ...

      lorestan.basij.ir/?q=node/4160
    61. ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - «اس-۳۰۰» ایرانی تا پایان امسال آزمایش می‌شود ... برج میلاد بلندترین برج ایران، چهارمین برج مخابراتی و هشتمین برج بلند جهان است. ... از نظر وسعت کاربری سازه‌ی رأس برج در میان تمامی برج های دنیا مقام نخست را دارد. ... ورودی تا نوک برج میلاد و امکان بازدید از رستوران معروف آن نیز امکان پذیر است. ... گزارش تصويري.
    62. تصاویر خانه تکانی از برج ایفل | جدید 94

      www.far30fun.ir/iqfun-ir/تصاویر-خانه-تکانی-از-برج-ایفل.html
    63. ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نگهداری از بناها و ساختمان های بزرگ جهان همواره سختی های بسیاری دارد. ... در ادامه این گزارش نگاهی داریم به گزارش تصویری آقای فیلیپ وُجازر از مراحل مختلف ... برج ایفل, آشنایی با برج ایفل, آپارتمانی مخفی در نوک برج ایفل! +عکس, ارتفاع برج میلاد چند برابر برج ایفل, ازدواج خنده دار زنی آمریکایی با برج ایفل در ...
    64. بلندترین برج مخابراتی دنیا کجاست

      negahevarzeshi.ir/بلندترین-برج-مخابراتی-دنیا-کجاست/
    65. ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به پورتال شرکت برج میلاد تهران خوش برج میلاد تهران مقایسه برج های بلند دنیا ... بلندترین برجهای دنیا تصویری مرکز مالی جهانی شانگهای و برج مائو که ... یکی از مهم ترین ویژگی های این برج مخابراتی مقاومت آن در برابر زلزله ... کارگرانی هم که در نوک برج کار می کردند برای این که از بالای آن ..... (+گزارش تصویری).
    66. برجهای آمریکا - سیویلتکتسیویلتکت

      civiltect.com/?tag=برجهای-آمریکا
    67. برج COR در میامی فلوریدا آمریکا با طرحی منحصر به فرد میخواهد معیار ... شکل ظاهری این ساختمان به دلیل اینکه در نوک یک بلوک مثلثی واقع شده است به شکل مثلث ...
    68. برچسب ها - برج - مجله اینترنتی برترین ها

      www.bartarinha.ir/fa/tag/78/برج
      برخورد هواپیما به برجهای دوقلوی منتهن تصاویری باورنکردنی از انفجار. ... بازیگر و کارگردان آمریکایی در سعادت آباد ... بستنی طلایی در برج میلاد را ببینید! کد خبر: ... ایرانگردی/ گزارش تصویری ... مجید سرنخ و فیلم هایی چون گذرگاه نوک برج شب.
    69. 1 - علامتهاي شيطان پرستي.نشانه هاي ظهور - Blogfa

      bidarshid.blogfa.com/89102.aspx
    70. به گزارش نقدنيوز،پس از اهانت به قرآن كريم در امريكا، اينبار نوبت به قبله مسلمانان رسيده است .... نماد زمین شطرنجی و ماسونر ها و لژ را در تصویر پایین در تکه ای از فیلم میبینید ... برج‌هاي تجاري مکه (ابراج البيت)، که در واقع بايد «شا‌خ‌هاي شيطان» خوانده شود، سرشار از نمادهای ... ستونی چهارگوش که در انتها، نوک هرمی شکل خود را می‌نمایاند.
    71. ازبرج میلاد تا سیدنی ؛ چه قدر برای یک شام باید سر کیسه را ...

      www.khabaronline.ir/detail/304096/society/242
    72. ۲۷ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چند تصویر از حضور بانوان ایرانی در بازی با والیبال روسیه · پا به توپ شدن زیدان،اوون و کلی ... در گزارش زیر مقایسه بین هزینه های سه برج مخابراتی معروف دنیا انجام شده است. .... مینوشتید مشخص میشد که به نسبت برج میلاد از همه گرانتر است چرا که در آمد سرانه هر ایرانی حدود ... سر برج پول كه گرفتم ميرم نوك برج يه.
    73. جشن بزرگ پسران و دختران در برج میلاد - News - Shafaqna

      monitor.shafaqna.com/FA/IR/642782
    74. ۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جشن بزرگ پسران و دختران در برج میلاد. ... سوپر استار ایرانی در میان برترین های جهان .... از عروسک های دهه شصت ماندگار شدند؟ / از هادی و هدا تا زی زی گولو و مخمل و نوک سیاه ..... تخریب مقام خضر نبی(ع) توسط داعش + گزارش تصویری ...
    75. مرجع وب فارسی - کاخ سرجیوس لورا مسکو | جستجو | - خانه

      kacc.ir/list/کاخ+سرجیوس+لورا+مسکو.html
    76. ۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این رسانه آمریکایی آورده است: اخیرا شاهد گزارش هایی درباره معامله نفت در برابر .... ای Bolgar و تمدن Volga- Bolgar تا که در قرون 7 تا 15 بعد از میلاد وجود داشته است. .... برج های مخابراتی جهان. ردیف نام برج کشور شهر ارتفاع تصویر .... در بسیاری از موارد، حاوی مهم ترین بخش خبر است و نوک آن یعنی بخش انتهایی حاوی بی
    77. اجرای نمایش «هزار آینه» در برج میلاد - تی نیوز

      tnews.ir/news/D86824007903.html
    78. گزارش تصویری ... زیر بار زورگویی های آمریکا نخواهیم رفت/مراکز نظامی خطوط قرمز ایران است ... به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، نگین میرحسنی‌واحد، تهیه کننده این ... سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی 16:12 دانشگاه‌ها نوک پیکان توسعه علمی کشور باشند 16:9 توانستیم حمله هکرهای آمریکایی به ...
    79. برج ایفل بایگانی - بهترین ها

      mededu13.ir/label/برج-ایفل
    80. چند روز قبل ۱۰ کارگر برای تمیز کردن و تعمیر چراغ های طلایی رنگ برج ایفل دست ... داریم به گزارش تصویری آقای فیلیپ وُجازر از مراحل مختلف تمیزکاری در برج میلاد. ... بسته به دمای محیط اطراف، نوک برج ممکن است بر اثر انبساط فلزات، در قسمتی از ... پترا ( به عربی: البتراء) شهری تاریخی در کشور پادشاهی اردن است که پایتخت ...
    81. برچسب ها - برج - پارسینه

      https://www.parsine.com/fa/tag/68/برج
    82. ساخت برج های بلند مرتبه ای کردند که در نوک... برج هایی که ... برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره سخن گفتند در خلال. ... گزارش تصویری:شمال ایران ؛ به زودی! و برج از لبه ...
    83. نرخ غذاهای رستوران داخل برج میلاد!!!!!!! | انجمنهای پرشین تولز

      forum.persiantools.com › انجمن › موضوعات عمومی › گفتگوی آزاد
    84. ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 18پست - ‏12 نویسنده
      به گزارش دنیای اقتصاد در حال حاضر شرکت بهره بردار برج میلاد برای پذیرش ... دهی آنها برمی‌گردد، به طوری که رستوران برج گردان شامل 17 منوی غذای ایرانی و ... و در سالن همایش های برج میلاد با حضور صاحبنظران و شهردار تهران رونمایی می‌شود. ..... میزارنش نوک نوک تیزی برج و کار رو به خود صاب ملک واگذار میکنن :eek:.
    85. تصاویر خانه تکانی از برج ایفل | نایت ملودی

      www.nightmelody.com/73182/تصاویر-خانه-تکانی-از-برج-ایفل.html
    86. ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر خانه تکانی از برج ایفل نگهداری از بناها و ساختمان های بزرگ جهان همواره سختی های بسیاری دارد. ... در ادامه این گزارش نگاهی داریم به گزارش تصویری آقای فیلیپ وُجازر از مراحل مختلف تمیزکاری در برج میلاد. ... عظیم‌ترین دیوار سبز اروپا تعداد ۹۷ هزار گیاه در پوشش خارجی این دیوار به کار رفته‌اند که به ۲۰ گونه ...
    87. خودنمایی چین با ساخت بلندترین آسمانخراش جهان + عکس - 598

      www.598.ir/fa/.../خودنمایی-چین-با-ساخت-بلندترین-آسمانخراش-جهان-عک...
    88. ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برج‌های دوقلوی پتروناس در شهر کوالالامپور مالزی با ۴۵۲ متر ارتفاع ... تا پیش از گشایش برج‌های پتروناس، بیشترین ساختمان‌های مرتفع جهان در ایالات متحده‌ی آمریکا واقع شده ... در ایران برج میلاد در تهران که یک برج مخابراتی چندمنظوره است، با ... گزارش تصویری/ وداع فضلای حوزه علمیه قم با مبلغ بصیر مهدی مطلبی.
    89. هر چی بخوای اینجاس بیا تو - برج های جهان

      yellow-boys.blogfa.com/category/12
    90. برج میلاد بلندترین آسمان‌خراش ایران و ششمین برج مخابراتی بلند در جهان است. ... این مجسمه با 38‌ متر ارتفاع در سال‌۱۹۲۶ میلادی و در ارتفاع ۷۱۰‌متری نوک کوه ... چارلز باری، معمار معروف انگلیسی، ساخت مجدد این کاخ را شروع کرد و یک برج ساعت ... به گزارش «24»، بناها و اماکن عجیب و باورنکردی در نقاط مختلف جهان به وفور دیده می‌شوند.
    91. اولین خودکشی با پریدن از بلندترین برج جهان..! (هشدار: حاوی ...

      farnet.ir/1390/02/9683/اولین-خودکشی-با-پریدن-از-بلندترین-برج-ج/
    92. این مرد 30 ساله آسیایی از عرشه طبقه 147 این برج به پائین پریده نهایتا با برخورد ... (هشدار: حاوی تصویر دلخراش) ... به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو مرد ۳۰ ساله‌ای با خودکشی و پریدن از ... جای این صحنه های دلخراش شاهد مرگ های با کلاس باشیم تا حتی المکان لباس خودکشی ... اشتباه کرد باید میرفت از نوک برج خودشو پرتاپ میکرد .
    93. بــــــــــــــــــــــرج هـا : انجمن علم و فناوري - CentralClubs

      www.centralclubs.com/topic-t78863.html
    94. ۶ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاري مهر ، اين برج كه توسط دانشمندان اسپانيايي شركتي به نام ..... جذب بخش خصوصی داخلی و شركت های فن آوری اطلاعات ایرانی واقع در خارج از كشور به ... اینم تصویر خیلی جالب از برخورد یک صاعقه به نوک برج میلاد !
    95. بازتاب ها | وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - اداره کل رسانه های خارجی

      foreignmedia.farhang.gov.ir/fa/feedbackofexhibition/baztab
    96. نویسنده در گزارش خود در پاسخ به این پرسش که: ایران به کدام سو می‌رود؟ .... حسین الرواشده خبرنگار روزنامه الدستور در مطلبی با عنوان:"ایران از برج میلاد سخن می ..... زنان ایرانی و جایگاه والای آنان در جامعه تصریح کرد: " تصویری که رسانه های دشمن از زنان .... هشت ضلعی و بیانگر معماری کلاسیک ایرانی است، تا نوک آنتن به 435 متر می رسد.
    97. برجی به شکل گردباد متحرک +عکس - لینک های گوگل

      va1.ir/برجی-به-شکل-گردباد-متحرک-عکس/
    98. ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایسنا: یک شرکت آمریکایی از طرح های ساخت یک برج به شکل گردباد رونمایی کرد ..... تمرین و وزن‌کشی آزادکاران ایران (گزارش تصویری), برجی که گردباد متحرک ;. ... لنگه جوراب را بر عکس می کنیم و از نوک پنجه تا نرسیده به پاشنه جوراب را از ... رستوران گردان برج میلاد بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان است که بخش .
    99. شادینه : تصاویر نماد شهرهای جهان

      shadine.ir/تصاویر-نماد-شهرهای-جهان.html
    100. آشنایی با نماد شهرهای دنیا, برج ساعت بیگ‌بن, برج میلاد, برج‌های دوقلوی پتروناس, نماد شهرهاي جهان ... این مجسمه با ۳۸‌ متر ارتفاع در سال‌۱۹۲۶ میلادی و در ارتفاع ۷۱۰‌متری نوک کوه ... باری، معمار معروف انگلیسی، ساخت مجدد این کاخ را شروع کرد و یک برج ساعت .... زیباترین استادیوم های سراسر جهان (گزارش تصویری) استادیوم کیپ تاون ...
    101. چیزی که می تواند جایگزین برج ایفل شود! | طرفداری

      www.tarafdari.com/خبر/.../چیزی-که-می-تواند-جایگزین-برج-ایفل-شود
    102. ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اخبار خارجی ... تصویر میلاد کانتونا ... زلاتان گفته مجسمه من باید جای برج ایفل باشه این حرف رو هم از غرورش گفته نه ... بهترین مهاجم نوک حال حاضر .... های رئال مادرید 4-2 اسطوره های لیورپولگزارش تصویری؛ شب اسطوره ها در برنابئو ...
    103. [PDF]یازده

      omrani.tehran.ir/Portals/0/Document/.../omran%20shahr%2011.pdf
    104. ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺗﺼﻮﻳﺮﻱ | 08. ﭘﺮﻭژﻩ ﺑﺰﺭﮔﺮﺍﻩ ... ﺩﻏﺪﻏﻪ ﻫﺎﻱ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺷﻬﺮﻱ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﺩ ﺍﻳﻦ ﺍﻳﺪﻩ ﺑﻠﻨﺪ ﭘﺮﻭﺍﺯﺍﻧﻪ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﻓﻜﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ. ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﺸﻐﻮﻝ ... ﺭﻭﺯ ﭼﻬﺎﺭﻡ ژﺍﻧﻮﻳﻪ ﺳﺎﻝ 2010 ﻣﻴﻼﺩﻱ، ﻳﻚ ﺑﺮﺝ ﺑﻠﻨﺪﻣﺮﺗﺒﻪ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ. ﺩﻭﺑﻲ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﺷﺪ .... ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺧﺒﺮ ﺣﻀﻮﺭ ﺑﺮﺝ ﻣﻴﻼﺩ ﺩﺭ. ﺑﻴﻦ ﺳﺎﺯﻩ ﻫﺎﻱ ... ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺭﻭﺯ. ﺑﺎ ﻣﻨﺎﻃﻖ. ﺑﺪﻭﻥ ﺷـﻚ ﻧﻮﻙ ﭘﻴﻜﺎﻥ ﺑﺴـﻴﺎﺭﻯ ﺍﺯ. ﺍﻗﺪﺍﻣﺎﺕ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺷـﻬﺮﻯ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ .... ﻫﺎﻯ ﻧﻬﺎﻳﻰ ﺑﺮﺍﻯ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﺭﻳﻨﮓ ﺧﺎﺭﺟﻲ ﺑﺰﺭﮔﺮﺍﻫﻰ ﺷــﻬﺮ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ.
    105. دروغ بزرگ هزاره سوم میلاد (قسمت اول) - فارس

      www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930617001647
    106. ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صوت وتصویر صفحه اصلی گروه صوت تصویر ... به گزارش خبرگزاری فارس هم اکنون 13 سال از حادثه 11 سپتامبر می‌گذرد. ... اندکی پس از پخش خبر اولیه فروریزی برج‌های نیویورک، دولت آمریکا اعلام کرد که مورد ... بر همین اساس است که بخشی از پنجره‌هایی که نوک بال و دم هواپیما باید به آنها برخورد می‌کرد، سالم مانده‌اند.
    107. تشابه (زندگي با رياضيات) - راسخون

      rasekhoon.net › ... › آمار و ریاضیات › تشابه (زندگي با رياضيات)
    108. ۲۶ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شکل هاي متشابه کاربردهاي بسياري در زندگي ما دارند . ... نقشه تصويري از دنياي واقعي در ابعاد کوچکتر و متشابه با آن است . ... اين مسئله که به وسيله ي تالس در سده ي ششم تا هفتم قبل از ميلاد طرح وحل شد ... آنگاه با نگاه کردن درامتداد وتر مثلث قائم الزاويه نوک برج را ببينيد و ... گزارش تصویری سومین روز نمایشگاه.
    109. آی برج میلاد! از آن بالا مردم چگونه به نظر می‌رسند؟ - تریبون ...

      www.teribon.ir/archives/.../آی-برج-میلاد-از-آن-بالا-مردم-چگونه-به-نظ.ht...
    110. ۱۱ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - خب چه کسی گفته برج میلاد باید مختص از ما بهتران نباشد. ... وعظمت سازه عظیمی باشند که تداعی کننده خواست واراده ایرانی است آنهم تحت محدودیت تحریم. ... بعداز این می‌شود به نوک این برج که نظر انداختی به یاد بیاوری کسانی در این شهر, ... اما «جهاد» را اداری کردند · گزارش تصویری: بیمارستان‌های فوق‌ تخصصی سپاه در ...
    111. گزارش تصویری از نماد شهر های جهان - لینکدونی - پی سی دانلود

      links.p30download.com › اخبار › گزارش تصویری
    112. ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - گزارش تصویری از نماد شهر های جهان. ... برج میلاد بلندترین آسمان‌خراش ایران و ششمین برج مخابراتی بلند در جهان است. ... کوالالامپور- برج‌های دوقلوی پتروناس ... این مجسمه با ۳۸‌ متر ارتفاع در سال‌۱۹۲۶ میلادی و در ارتفاع ۷۱۰‌متری نوک کوه ... سال استقلال آمریکا از بریتانیا و به‌عنوان نماد دوستی فرانسه و آمریکا به این ...
    113. آتش بازی رستاک در برج میلاد +عکس - صفحه اصلی

      www.asiapump.4iranian.com/.../آتش%20بازی%20رستاک%20در%20بر...
    114. کنسرت گروه رستاک جمعه شب در سالن همایش های میلاد برج میلاد در میان استقبال بی نظیر ... این آهنگ را به خانواده هنرمند کامکار که خدمات زیادی به موسیقی ایرانی و کردی ..... 2013 مجموعه پلاگینهای Nik Software گزارش تصویری تصاویر/ حواشی ثبت نام .... فلزی+عکس مایکروسافت در صدد خرید اکوسیستم کتاب های الکترونیکی نوک با ...
    115. برج های تشکیل شده از آدم ها + تصاویر - ایمپریا

      imperia.ir › گوناگون › گالری عکس › عکس های جالب
    116. ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، در شمال شرق اسپانیا، شهری وجود دارد به نام تاراگونا Tarragona. ... هر گروه سازنده برج، مرکب از ۱۰۰ تا ۵۰۰ مرد و زن هستند. ... برج میلاد فناوری ساخت برجهای بلند در دنیا عمر زیادی ندارد برجهای بلند از این جهت ... 1- درج تصویر جرج واشنگتن به عنوان اولین رییس جمهور آمریکا که فراماسون ...
    117. مختاباد: برج سازان اکثرا «پاس آمریکایی» دارند

      www.feedkhoon.rzb.ir/post/29289
    118. ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به جای صرف هزینه های گزاف کلاسهای آموزشی این مربی خصوصی را به خانه ببرید. .... بنا بر یک گزارش، در حمله هوایی ائتلاف تحت امر آمریکا در منطقه‌ای در شمال .... این بار نوک پیکان شایعه سازان، قلب شخصیت دوست داشتنی- قلقلی را نشانه گرفت. ... تصاویر همسران روحانی و ظریف در برج میلاد+چند تصویر مقایسه ای.
    119. میلاد رحیمی گله نیست - عکس جالب|عکس های جالب|مطالب جالب ...

      www.fungozar.com/tag/میلاد-رحیمی-گله-نیست
    120. است، چراغ های برج میلاد، آزادی و سی و سه پل از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ خاموش .... خلیل جبران مناسبت های مذهبی سال ۹۰ پیامبران الهی مناسبت های ایرانی جشنواره تئاتر فجر جشنواره خوارزمی سنتور پیامبران .... میلاد هم پیش من آمد و گفت که در نوک حمله کمک بیشتری به تیم می کند. ... گزارش تصویری/ جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در مسجد جمکران.
    121. میهن مارکت - خبر - برجهای البیت کنارکعبه که برخی برجهای ...

      www.mihanmarket.com/.../برجهای-البیت-کنارکعبه-که-برخی-برجهای-...
    122. ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دیگر برجهای این مجموعه هاجر، زم زم، مقام، قبله، صفا و مروه نام دارند که بجز ... رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۳ میلیارد دلار آمریکا باشد. ... 5- علامت هلال ماه که نماد اسلام است و در نوک برج خودنمائی میکند ، در اصل هلال ماه ... 1389/10/14 - بلندترین ساختمان‌های دنیا/ گزارش تصویری.
    123. برای دیدن خط خوش به برج میلاد بروید - های خبر-جستجوگر ...

      hikhabar.com/newsdetail.aspx?id=221395&title...به_برج_میلاد...
    124. ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بولتن نیوز. برای دیدن خط خوش به برج میلاد بروید ... آپارتمانی مخفی در نوک برج ایفل! +عکس ... گزارش دیدنی از آشپزی آقایان + فیلم · • روزی که هلند ... ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:تحریم ها سبب حضور ایران بر سر میز مذاکره شد · » اد رویس: نگران .... راهپیمایی روز کارگر در رشت برگزار شد/ تصویر · » "بدون مرز ...
    125. حمله آمریکا و عربستان به ایران با بازی‌های رایانه‌ای/کاربران ...

      www.aftabir.com/news/article/view/2015/05/04/811073
    126. ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر از فیلم‌هایی نظیر سیصد و آرگو که تصویری مخدوش از ایران نشان می‌دهند، ... حتی پرچم ایران دیده می‌شود و در مرحله‌ای دیگر نمایی از برج میلاد تهران مشهود است. ... نگارش این گزارش، بازی‌های ضد ایرانی دیگری با بودجه دولت‌های آمریکا، انگلیس و ... غلامرضا داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی های صورت ...
    127. حجاب | فرهنگ نیوز

      www.farhangnews.ir/category/حجاب?items_per_page=50&page=1
    128. گزارش تصویری/ اختتامیه نخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران ... و با معرفی نفرات برتر شرکت کننده در سه رشته ی عکس های موبایلی ، عکس های یادگاری و عکس های حرفه ای در برج میلاد تهران برگزار گردید. .... حجاب، نوک سرنیزه شبکه انگلیسی.
    129. درگیری شدید هوایی در برج میلاد تهران

      persiankhabar.ir/photo/72625
    130. افزایش نابرابری های جامعه آمریکا، افشاگری جدید در مورد جاسوسی آلمان و انگلیسی خواهان ماندن در اروپا ... گزارش تصویری ... گفتمذ شاید بالای برج میلاد بزن بزن شده . ... حالا این آقا کلاغه حیونکی تا حالا عقاب ندیده به خود جرات وجسارت داده نوک بزنه ولی ...
    131. برج - بالاترین

      https://www.balatarin.com/tag/برج/24
    132. هنر آرشیتکت: در سنگاپور هتلی با سه برج ٢٠٠ متری و روی سقف آنها یک استخر و ... سرمایه دار آمریکایی توانست برای اولین بار اجازه ساخت یک کازینو در سنگاپور را بگیرد. ... با ارتفاع ساختمان امپایر استیت ، که در حدود 1250 فوت است و بدون نوک تیز ش. ... رکوردزنی بر روی پله های برج میلاد ... گزارش تصویری: برج جهان نما اصفهان.
    133. ردبول و دونات در بالای برج [ویدئو] | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل

      www.pedal.ir/اینیفینیتی/دونات-فرمولاوان-ردبول-برج-العرب/
    134. ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دوستان متعصب کره ای از مسابقات و قهرمانی های ماشین های کره ای چه خبر؟ WRC، ّF1 ، رالی ها و … ... سایپا هم میتونه با پراید رو برج میلاد(نوک آنتن منظورمه) همین حرکت رو بزنه. پاسخ. کامی ... پرفروش‌ترین خودروهای شاسی‌بلند بازار آمریکا در سال 2014. 21 خرداد 1394 .... تصویر نمایه AHMADREZA BMW · تصویر نمایه ...
    135. برج - انجمن پاتوق من و تو

      patoghmanoto.ir/tag/برج
    136. در سراسر جهان از جمله دوبی و شرق دور برج های سر به فلک کشیده متعدد و زیبایی دیده ... معماران این برج ۸۸ طبقه، شرکت آمریکایی اسکیدمور، اوینگز و مریل و نیز ادرین اسمیت ... قطعه آخر و نوک برج را مدیر این مدرسه در بالای آن قرار داد که یک مدرسه اسباب بازی ... اگر تا بحال فرصت نکرده اید به برج میلاد سری بزنید می توانید برای دیدن همه ...
    137. برج میلاد [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران

      www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-38347.html
    138. ۲۰ آذر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - 30پست - ‏17 نویسنده
      اين گزارش مي‌افزايد با این حال زمان ساخته شدن این برج‌ها نیز در مقایسه با میلاد ... بررسی مقایسه‌ای ساخته‌شدن برج میلاد با دیگر برج‌های دنیا این نتیجه را ..... بله البته برج میلاد بسته به نوع توان و فرهنگ ایرانی ساخته شده و برای همین جالبه . ..... از پیشرفته ترین سیستم های تهویه هوا، صوتی و تصویری بهره می برد به ...
    139. با ده آسمان‌خراش برتر جهان بیشتر آشنا شویم - زومیت

      www.zoomit.ir/articles/etc/8999-top-10-exciting-skyscrapers-world
    140. ۳ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این برج در سال 1990 ساخته شد؛ در آن زمان با ارتفاع 367.4 متر در کل جهان به جز آمریکا، بلندترین ساختمان به شمار می‌آمد. در آن زمان ایرادهای عمده‌ای به این برج وارد بود؛ از جمله آنکه به دلیل گوشه‌های نوک تیزش، جریان آزاد فنگ شویی را .... که با هدف های ما مسلمانان متغایر بود بدم متغایر بود 8) ... برج ميلاد كه از همه سر تره :D.
    141. برج مورب آمریکایی رو به سوی افق حرکت می‌کند - معماری ایرانی

      haydarabbasi.persianblog.ir/post/327/
    142. ۲ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برج مورب Ascent که در ایالت Corington ایالات متحده امریکا واقع شده، از 20 ... همچنین رأس و نوک قله 300 فوت بوده که می‌تواند با طراحی مورب خود از ...
    143. عکس - جنگجویان ایرانی

      warriors.persianblog.ir/tag/عکس
    144. عکس ساختگی هرچند که از منظر بصری ، بسیار حرفه ای جعل شده بود اما تضاد های فراوانی با واقعیت داشت : .... امکانات این محصول شاید تلنگری جدی به کیندل و نوک باشد. ... به گزارش سایت های خبری ، بستن دوربین های سبک ولی کارآمد بر بدن حیوانات از جمله دلفین ها و عقاب ... عملیات “گیوتین” ارتش آمریکا در اطراف برج میلاد + تصویر.
    145. الف - ادامه تنش برجهای دوقلوی شیراز+ متن نامه دکتر توکلی ...

      alef.ir/vdcizqarqt1ar52.cbct.html?226416
    146. ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - احداث برجهای دو قلوی شیراز در یکی از باغ های این شهر زیبا، در منطقه ای شلوغ و ... گزارش تصویری ... در تصویر زیر نیز متن مصوبه شورای شهر شیراز را در مورد احداث این ..... آینده این خاک مسئولیت پذیر باشیم و بیشتر از نوک دماغمان را ببینیم. .... فکر کردی برج میلاد با اون قیافه مسخره و زشت و توهین آمیزش موجب ...
    147. آپارتمان مخفی در نوک برج ایفل+عکس - عصر بانک

      asrebank.ir/news/51012/آپارتمان-مخفی-در-نوک-برج-ایفل-عکس
    148. ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در نوک برج ایفل آپارتمانی مخفی با پیانویی بزرگ وجود دارد. ... برای تعمق در دل شهر و درعین حال به دور از دغدغه های پاریس تبدیل کند. ... ۳ ساعت قبل; آسیایی ها پولدارتر از اروپایی ها شدند - ۳ ساعت قبل; علی ... ۱۰ ساعت قبل; تصویری که پس‌از ۳۰ سال اجازه انتشار یافت - ۱۱ ساعت قبل ... آیا ساخت برج میلاد اشتباه بود؟
    149. بازدید روسای دانشکده های کشور کویت از برج میلاد - آیتا بلاگ

      isk.aytablog.com/page-537167.html
      لیزر پوینتر سبز رنگ بجز سرگرمی میتواند در سمینارها و کلاس های درس مورد استفاده قرار گیرد ... برچسب : فرهن ,کویت ,بازدید,روسای,دانشکده,های,کشور,کویت,از,برج,میلاد ... سقوط بالگرد نیروی دریایی آمریکا در کویت · اعراب شیر نفت را هرز کردند .... لینک مورد نظر را برای ما از بخش گزارش تخلف ارسال کنید تا از سایت حذف گردد.
    150. استهلال ماه مبارک رمضان از فراز برج میلاد تهران - Nividar ...

      www.nividar.com/news/557e848d5d34e235265ee0a5
    151. ۲ روز پیش - به گزارش افکارنیوز، مراسم استهلال ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۶:۳۰ و با حضور ... معظم رهبری در محوطه و فراز برج میلاد تهران با دوربین های تخصصی رصد هلال ماه در ... یک مقام رژیم صهیونیستی در سفر به آمریکا درباره مسائلی از جمله ایران ... در بخش نوک آباد خاش افتتاح شد · مرغ منجمد در ماه رمضان درمازندران توزیع نمی شود ...
    152. مسابقه دوی قورباغه ها (داستانک) - بیتوته

      www.beytoote.com/fun/fiction-vocal/match1-two-frogs.html
    153. روزي از روزها گروهي از قورباغه هاي کوچک تصميم گرفتند که با هم مسابقه دو بدهند. هدف مسابقه ... کسي توي جمعيت باور نداشت که قورباغه هاي به اين کوچکي بتوانند به نوک برج برسند. .... شبکه اجتماعی بانو,زن ایرانی ... کارت پستال میلاد امام سجاد (ع),کارت تبریک میلاد امام سجاد ..... همایش روحانی تنها نیست در مشهد(گزارش تصویری) ...
    154. برج میل اسب بخار ابعاد - ویژگی های سنگ شکن کاربرد فکی

      www.irballmill.tk/buycrusher/برج-میل-اسب-بخار-ابعاد.html
    155. ماشین های عضلانی آمریکایی (1) -آکا - گالری عکس ماشین. بالا برنده های میل جنسی .... برج مسکونی پورشه که %2 از میلیاردهای جهان برای مالکیت آن ثبت نام کرده اند!
    156. پروژه هارپ بلایی بر سر مردم افغانستان - صفحه نخست

      masjedbelal.ir/blog/item/52-پروژه-هارپ-بلایی-بر-سر-مردم-افغانستان
    157. فایل های متنی · فايل هاي صوتي · فایل های تصویری ... ماه ها پیش مقاله ای تحت عنوان "هارپ سلاحی پیشرفته" در سایت های انگلیسی زبان منتشر شد و ... بدین ترتیب که اگر از نوک برج میلاد تا انتهای زیر بنای برج میلاد که به فرض هم اندازه طول برج ... شبکه اطلاع رسانی افغانستان : به گزارش بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان ...
    158. دروغ بزرگ هزاره سوم میلاد (قسمت اول) - راه مبین

      www.rahemobin.ir › بین الملل
    159. ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه خبری راه مبین به نقل از فارس،هم اکنون 13 سال از حادثه 11 سپتامبر می‌گذرد. ... اندکی پس از پخش خبر اولیه فروریزی برج‌های نیویورک، دولت آمریکا اعلام کرد که مورد ... بر همین اساس است که بخشی از پنجره‌هایی که نوک بال و دم هواپیما باید به آنها برخورد .... گزارش تصویری از مراسم عمامه گذاری در شهریار.
    160. معرفی برخی از ترین های جهان « رکورد دار ها - یک دوست دات کام

      www.1doost.com/Post-13423.htm
    161. ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این هتل شامل دو برج دوقلوی 77 طبقه است که اولین برج آن در 11 نوامبر 2012 افتتاح شد. ... فاصله بین دو نوک پروانه آن در حال گردش به 97 متر می رسد که حتی از ... ای و و دیگر تکنیک های عکاسی که هزاران عکی را در یک تصویر یک پارچه جا می ... این ماهی ها از کشور هایی همچون تایوان به آمریکا منتقل شده اند. .... خبر و گزارش.
    162. حسن ریوندی در برج میلاد | جدید ترین کلیپ های خنده دار

      www.cloops.ir/post/حسن-ریوندی-در-برج-میلاد/
      ۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سبب این امر، استفاده از الیاف نقره در نوک انگشتان دستکش است که قابلیت اتصال دست با گوشی را فراهم می سازد. ... خنده دار ترین کنسرت خنده ی حسن ریوندی در برج میلاد ، تقلید صداها و آیتم… ... طنز خنده دار و تقلید صدای یک آهنگ خارجی حسن ریوندی ... گزارش تصویری از پشت صحنه ی طوفان خنده حسن ریوندی در یزد.
    163. برج میلاد - Dream Of Iran

      dreamofiran.com/fa/milad-tower/
    164. سلام صالح – وقتی خورشید به آرامی غروب میکرد من و گروهم به لابی برج میلاد رسیدیم. قدم زدن در ... این برج که از همه جای تهران قابل رویت است در سال 2007 به ارتفاع 435 متر از همکف تا نوک آنتنش ساخته شد. برج میلاد بلندترین برج درایران است و در بلندترین های جهان، رتبه ششم دارد. به همین دلیل ... فراخوانی تصویر ... گزارش خطا در نقشه.
    165. کام یو - خودکشی یک زن در برج میلاد

      comu.ir/post/608466/خودکشی-یک-زن-در-برج-میلاد/
    166. ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کام یو - یک زن ۴۸ ساله صبح امروز با ورود به طبقات تجاری برج میلاد اقدام به خودکشی کرد ... مسابقه تیراندازی ویژه بانوان درهفتکل برگزار شد + گزارش تصویری .... کشف جسد زن جوان در یکی از بیمارستان های پایتخت [+عکس] کشف ... تروریستی داعش که در حمله ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا زخمی شده بود اکنون به ...
    167. تهاجم آمریکا و عربستان به ایران با بازی های رایانه ای - پایگاه ...

      barsam.ir/archive/تهاجم-آمریکا-عربستان-ایران-بازی-را/
    168. ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آمریکا قطب فرهنگی را یکی از پنج قطب اصلی خود می‌داند و از همین روی هم هست که ... در این گزارش سعی داریم به بررسی چند و چون این بازی‌های ضد ایرانی و ... چند سالی است که با بالا گرفتن تنش‌های سیاسی بین آمریکا و ایران، آمریکا نوک پیکان حمله ... ایران دیده می‌شود و در مرحله‌ای دیگر نمایی از برج میلاد تهران مشهود است.
    169. عکس برج کنارکعبه

      digisaat.ir/عکس-برج-کنارکعبه/
    170. ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در هنگام اذان همچنین در نوک برج ساعت مکه به عکس بازی های این بزرگی کنارکعبه که درچنگال. بیشتر. ... برجهای البیت کنارکعبه که برخی برجهای شیطان مینامند ، رد پای فراماسون ها؟! + تصاویر .... 1391/03/18 - بازدید عروس و دامادها از برج میلاد رایگان شد ... 1389/10/14 - بلندترین ساختمان‌های دنیا/ گزارش تصویری.
    171. سایت خبری تحلیلی سلام سینما

      www.rss-liker.ir/سایت_خبری_تحلیلی_سلام_سینما
    172. دوبله فیلم «رستاخیز» به زبان عربی راهی برای ارتباط بهتر مخاطب با این فیلم عظیم تاریخی است. ادامه ... بین المللی فیلم شهر، اختتامیه این جشنواره که در شب میلاد با سعادت حضرت قائم (عج) در مرکز همایش های برج میلاد .... گزارش تصویری اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر ... دچار اضطراب و استرس شد و نوک زبانش روی .
    173. جستجوی بلند ترین برج جهانعکس - پرداد

      www.pardad.ir/tag_بلند-ترین-برج-جهانعکس.aspx
      تازه ترین عضو خانواده پرفروش ترین خودروی آمریکا طی بازه زمانی32 ساله به زودی وارد ... مقتل خوانی در برج میلاد, مقتل خوانی بهاره رهنما در برج میلاد, برنامه های محرم در ... بزرگترین خرگوش جهان که درازای ان از نوک بینی تا دمش به ۱٫۳ متر میرسد داریوش نام دارد. ... به گزارش پرداد به نقل از گینس: کاربران عزیز مجله پرداد ، تصویری که در این ...
    174. عکس و دیدنی‎های 2 شهریور 92 - پایگاه خبر و عکس ایران

      www.iranpn.com/view/28645.html
    175. ۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - میلاد خورشیدهای وجود و سروران معرفت و عشق – علم، بصیرت، صبر و جهاد مبارک باد ادامه . ... ایران پی ان- گزارش تصویری: نگاهی به عکس های روز از گوشه و کنار ایران و جهان .... تمرینات بدنی خاص فضانوردان آمریکایی و ایتالیایی در آستانه ماموریت ... قطعه آخر و نوک برج را مدیر این مدرسه در بالای آن قرار داد که یک مدرسه ...
    176. تهران خفگی را تجربه می کند/ انگار خدا رویش را از ایران ...

      www.entekhab.ir/.../تهران-خفگی-را-تجربه-می-کند-انگار-خدا-رویش-را-از...
    177. ۲۵ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، مسئولان ایرانی در تهران و دیگر شهرهای ... ازاده در این روز تنها نوک برج های مسکونی و برج های میلاد را می تواند در دوردست مشاهده کند. ... تصویر: ظریف، همسر و دخترش در افتتاحیه ارکستر ملی (۳۶ نظر).
    178. ویسگون - بزرگترین #هتل جهان تا سال ٢٠١٧ در #مکه افتتاح ...

      wisgoon.com/pin/6077759/
    179. بلندترین هتل جهان JW Marriott Marquis با ارتفاع برج 355 متر در دبی افتتاح شد. ... جهان با ارتفاع ۳۵۵٫۳۵ متر از سطح زمین تا نوک دکل شامل دو برج دوقلوی ۷۷ طبقه است ... کاربران شبکه های اجتماعی تصویری از لحظه برخورد صاعقه با این برج را منتشر ... به گزارش مهر، نماد ميدان بسيج گرگان بعد از برج ميلاد دومين برج بلند کشور به ...
    180. برج ها معروف [بایگانی] - نودهشتیا

      www.forum.98ia.com/archive/index.php/t-672845.html
  • ۵ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عملیات ساخت این برج از سال ۱۳۸۵ در میدان بسیج شهرستان گرگان مرکز ... و با توجه به تحریم‎های موجود عملیات این مجموعه تا به امروز به طول انجامید. ... این برج از مدخل تا نوک آنتن ۵۷ متر ارتفاع دارد که بلندترین برج شهری در ... گزارش تصویری از پاکسازی طبیعت به مناسبت گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد و هفته محیط زیست ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,848
  • بازدید ماه : 1,848
  • بازدید سال : 36,790
  • بازدید کلی : 776,214