loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 799 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

باران عنکبوتی

آنها ناگهان دیدند خیابان ها و مناطق مختلف محل زندگی شان مملو از میلیون ها عنکبوت و تارهای آنها شد. البته پدیده بارش عنکبوت ها از آسمان، کاملا موضوعی علمی است و با نام «باران فرشته» شناخته می شود. یان واتسون یکی از شهروندان این منطقه در صفحه فیسبوک متعلق به شهر گولبورن نوشت: «تقریبا همه افراد شاهد بارش میلیون ها عنکبوت از آسمان بودند. من فقط برای 10 دقیقه از شهر خارج شدم و پس از بازگشت با تارهای عنکبوتی مواجه شدم که تمام خانه ام را پوشانده بود.» گرچه این موضوع برای شهروندان گولبورن تا حدودی غیر منتظره ...

آنها ناگهان دیدند خیابان ها و مناطق مختلف محل زندگی شان مملو از میلیون ها عنکبوت و تارهای آنها شد. البته پدیده بارش عنکبوت ها از آسمان، کاملا موضوعی علمی است و با نام «باران فرشته» شناخته می شود.
یان واتسون یکی از شهروندان این منطقه در صفحه فیسبوک متعلق به شهر گولبورن نوشت: «تقریبا همه افراد شاهد بارش میلیون ها عنکبوت از آسمان بودند. من فقط برای 10 دقیقه از شهر خارج شدم و پس از بازگشت با تارهای عنکبوتی مواجه شدم که تمام خانه ام را پوشانده بود.» گرچه این موضوع برای شهروندان گولبورن تا حدودی غیر منتظره بود، اما دانشمندان می گویند این اتفاق در واقع نوعی از رفت و آمد عنکبوت ها در جاهای مختلف است. / Oddity central
[ مشاهده متن کامل خبر در جام جم آنلاین ]

باران عنکبوتی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,560
  • بازدید ماه : 1,560
  • بازدید سال : 36,502
  • بازدید کلی : 775,926