loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 1075 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می‌کنیم

 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان هشدار داد که در صورت ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای یمن آتشی به پا می‌شود که مهار آن از دست عربستان و آمریکا خارج است.
 
خبرگزاری ایسنا: معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان هشدار داد که در صورت ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای یمن آتشی به پا می‌شود که مهار آن از دست عربستان و آمریکا خارج است.

سردار سید مسعود جزایری در مصاحبه با شبکه خبری العالم، در پاسخ به این سؤال که در صورت ممانعت عربستان از رسیدن کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه ایران به سواحل یمن، پاسخ چه خواهد بود، اظهار داشت: من صراحتا اعلام می‌کنم که خویشتنداری جمهوری اسلامی ایران حد و اندازه ای دارد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح افزود: عربستان سعودی و حاکمان تازه کار این کشور و هم آمریکایی‌ها و دیگران بایستی توجه داشته باشند، چنانچه بیش از این بخواهند برای جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با کمک رسانی به کشورهای منطقه ایجاد مزاحمت کنند، چه بسا آتشی به پا شود که مهار آن قطعا از دست آنها خارج خواهد شد.

سردار جزایری تأکید کرد: توصیه اکید من آن است که اجازه دهند جمهوری اسلامی ایران و کشورهای دیگر حداقل کمک های انسانی خود را برای مردم مظلوم یمن داشته باشند؛ و بیش از این کشورهایی به نام اسلام و علیه مسلمانان جنگ و ادامه خونریزی نداشته باشند.

درصورت ممانعت از رسیدن کشتی کمکها رسانی، منتظر اقدامهای دیگری باشند

سردار جزایری گفت: امیدواریم که حداقل کمک‌ها به مردم یمن برسد؛ زیرا در غیر این صورت باید منتظر اقدامهای دیگری باشیم؛ البته اجازه دهید که در آینده راجع به این اقدامهای دیگر صحبت کنیم.

سردار جزایری تأکید کرد: با این ددمنشی‌هایی که عربستان علیه یمن داشته و جنایتهایی که نسل کشی و شبیه به جنایت جنگی اسرائیلی‌های غاصب علیه ملت مظلوم غزه است، امیدواریم که جامعه جهانی و سازمان‌های بین المللی و داعیه داران حقوق بشر، قدری از خواب غفلت بیدار شده باشند.

وی افزود: امیدوارم که شاهد اقدامی عمومی توسط مردم در سراسر کشورها در این زمینه باشیم و همه به کمک مردم مظلوم یمن که به شدت در معرض نسل کشی قرار گرفته اند، بشتابیم.

سردار جزایری در خصوص آتش‌بس انسانی اعلام شده در یمن گفت: این اتفاق برای بار دوم است که رخ می‌دهد، متاسفانه مرتبه اول بسیار شکننده بود و عربستان به تعهد خودش درباره آتش‌بس عمل نکرد.

عربستان جنگی نیابتی را از طرف آمریکا و صهیونیسم برعهده گرفته است

وی با اشاره به تشدید حملات علیه یمن پس از اعلام توقف مرحله اول عملیات از سوی عربستان، افزود: به نظر می‌آید که موضوع پیچیده‌تر و حساستر باشد، ریشه کار در سیاست کلانی است که آمریکایی‌ها و صهیونیستها برای منطقه بزرگ و پرانرژی خاورمیانه و غرب آسیا و شمال آفریقا دارند.

سردار جزایری با بیان این که آمریکا در سیاست‌های کلان خود تضعیف کل منطقه را پیش بینی کرده است، اظهار داست: به نظر می‌آید که از این به بعد با پدیده‌هایی مانند ایجاد زمین‌های سوخته، نابودی زیرساختها و تضعیف همه جانبه کشورهای منطقه مواجه خواهیم بود.

سردار جزایری یمن را یکی از حلقه‌های ترسیم شده از سیاست‌های آمریکا برشمرد و گفت: البته هر بار ممکن است کشوری یا گروهی در منطقه پیدا شود که به نیابت از آمریکایی‌ها و صهیونیستها، مردمان این منطقه و سایر کشورهای این منطقه بجنگد؛ مانند اتفاقی که امروز در صحنه یمن با آن روبرو بودیم.

سردار جزایری افزود: عربستان سعودی در حال انجام جنگی نیابتی از طرف آمریکایی‌ها و برخی قدرتهای سلطه‌گر اروپایی و صهیونیسیم بین الملل در یمن است. از این جهت نمی‌شود به پایدار بودن آتش‌بس در یمن چندان امیدوار بود؛ مگر این که در آینده شاهد اتفاقات و تحولات دیگری باشیم.

سکوت استراتژیک یمنی‌ها

سردار جزایری در پاسخ به این سؤال که آیا زیرساخت‌های دفاعی یمن اجازه پاسخ مناسب را به حملات عربستان نمی‌دهد، اظهار داشت: این مساله را باید از چند بعد بررسی کرد. به نظر می رسد که گروه‌های مقاومت یمنی براساس یک تدبیر و راهبرد کلان عمل می‌کنند.

وی افزود: به نظر می رسد که یمنی‌ها می‌دانند چرا در برابر حملات عربستان سکوت کرده اند. سکوت یمنی‌ها را می توان سکوتی استراتژیک و تاریخ ساز نامید.

سردار جزایری تصریح کرد: یمن سرزمینی کهن و دارای تمدنی پیشین است و دارای معادن و ذخایر و سرمایه های فراوان می باشد و با این وجود تحت ظلم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عربستان و دیگر قدرت‌ها به یمن ظلم مضاعف کرده و به مردم یمن اجازه نداده‌اند که از نفت و سایر منابع و معادن زیرزمینی خود استفاده کنند.

سردار جزایری اظهار داشت: مردم یمن امروز بیدار شده‌اند و به آگاهی‌های بالاتری رسیده‌اند و نمی‌خواهند زیر یوغ مستبدین و استعمارگران منطقه و خارج منطقه باشند. لذا مشاهده می‌کنیم که دست به یک قیام همگانی زده‌اند.

وضعیت قبلی یمن غیرقابل بازگشت است

سردار جزایری خاطرنشان کرد: این تصور اشتباه است که بگوییم حوثی‌ها در یمن امور کشور را مدیریت می کنند، بلکه امور کشور یمن به دست خود مردم و اکثریت قریب به اتفاق آنها مدیریت می شود.

وی تأکید کرد: انصارالله بخشی از جامعه انقلابی یمن و بخشی از جامعه مقاومت منطقه است. یمن دارای سابقه طولانی است و سرمایه های زیادی دارد و با این حال به شدت تحت ستم نگهداری شده است و مردم این کشور تصمیم گرفته‌اند که به این وضعیت خاتمه دهند.

سردار جزایری گفت: وضعیت قبلی یمن غیرقابل بازگشت و تکرار است، و قطعا ما در آینده شاهد یمنی متفاوت از گذشته و امروز خواهیم بود و مردم یمن کشورهایی را مانند عربستان که از سیاست‌ها و خط مشی‌های آمریکا تبعیت می کنند، برنمی تابند و این برنتابیدن خساراتی برای یمن و زیرساخت هایش داشته است و در آینده نیز خواهد داشت ولی یمن به تنهایی خسارت نمی بیند بلکه این خسارت مربوط به همه کشورها و مردم منطقه و جهان اسلام است و باید یک قیام همگانی در برابر این خسارتی که به جهان اسلام وارد می شود ، آغاز شود ثانیاً عربستان از حمله به یمن ضرر و زیان و خسران خواهد دید .

سردار جزایری افزود: مردم یمن اجازه نخواهند داد ناهنجاری های تحمیلی به آنها تکرار شود و تصمیم گرفته اند که روی پای خود بایستند این امر شاید ضرر کوتاه مدتی داشته باشد ولی قطعا یمن آزاد و پررونقی را به دنبال خواهد داشت.

سکوت استراتژیک یمنی‌ها، در وقت مقتضی وضعیت را کاملا دگرگون می‌کند

سردار جزایری درپاسخ به این سؤال که سکوت استراتژیک مردم یمن در پاسخ به تجاوز عربستان تا کی ادامه خواهد داشت، گفت: به نظر می‌رسد پتانسیلی که در مردم یمن است در وقت مقتضی می تواند وضعیت فعلی را کاملا دگرگون کند.

سردار جزایری تأکید کرد: در عین حال باید توجه داشت که مقاومت شکل‌های مختلفی دارد؛ ایستادگی و پایداری در هر شرایطی مفهوم خاص خود را دارد. یمنی ها مبتنی بر سیاستی که البته ابعاد آن در آینده بیشتر خود را نشان خواهد داد، در حال حرکت هستند. سکوت فعلی را هیچ طرف این منازعه نباید به عنوان ضعف یا ندانم کاری جبهه مقاومت یمن تلقی کند؛ بهتر است اجازه دهیم در آینده بسیاری از پدیده‌ها خودش را بهتر نشان خواهد داد.

دروغ عربستان درباره نابودی موشکهای بالستیک یمن

سردار جزایری درخصوص ادعای عربستان مبنی بر نابود کردن موشک‌های بالستیک و همه سلاح های سنگین یمن، گفت: بر اساس بسیاری از شواهد و قراین این ادعای عربستان بیشتر جنبه تبلیغات و پروپاگاندا دارد، و به دور از واقعیت‌های صحنه یمن است.

سردار جزایری در باره مأموریت ناوگروه البرز در خلیج عدن و اینکه آیا ماموریتش مرتبط به بحران یمن است، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس تدابیری که در سالهای اخیر داشته سعی کرده در چارچوب عرف و حقوق بین الملل در آب‌های آزاد بین المللی حضور داشته باشد، که این حضور تازه آغاز شده است و در آینده حتما توسعه خواهد یافت.

حضور پررنگ در خلیج عدن، بر اساس نیاز است

سردار جزایری در ادامه تأکید کرد: البته این حضور به طور یک کار روتین و در چارچوب منافع ملی و امنیت عمومی کشور خودمان و کشورهای منطقه صورت می‌گیرد، و آنچه که در حال حاضر هست ارتباطی به اوضاع منطقه ندارد و ما ماموریت‌های مختلفی داریم، از جمله گشت زنی‌هایی که در چارچوب تعاریف از پیش تعیین شده و اقداماتی که در زمینه مسایل آموزشی و غیره است.

سردار جزایری افزود: امیدواریم این حضور پررنگ، به برقراری صلح و امنیت و تردد بهتر و آسانتر کشتی‌ها کمک کند، و پتانسیلی برای مقابله با ناآرامی ها باشد. زیرا همان گونه که می بینید و در رسانه ها مرتب تکرار می شود حضور دریایی جمهوری اسلامی ایران بسیار راهگشا بوده است مخصوصا در زمینه مقابله با برخی راهزنی‌ها و چالشهایی که پیش می‌آید، توانسته صرف نظر از کشوری که کشتی مربوط به آن در خواست کمک کرده، کمک رسانی کند.

سردار جزایری گفت: ما به طور اقتضایی عمل می‌کنیم و بر اساس نیازمندی‌هایی که احساس کنیم، حضور فعال خود را در دریاها خواهیم داشت.

هرگونه ائتلاف ضد حلقه‌های مقاومت، محکوم به شکست است

سردار جزایری درباره تشکیل ائتلاف عربی ضد یمن، اظهار داشت: این ائتلاف قبلا هم ضد سوریه شکل گرفته بود، اما آیا به نتیجه رسید؟ چه اتفاقی افتاد؟ آیا دولت و مردم تنهای سوریه از پای در آمدند؟

سردار جزایری تأکید کرد: شما مشاهده می‌کنید که در مساله سوریه تنها ما با یک ائتلاف عربی مواجه نیستیم، بلکه علاوه ارتجاع عرب، ارتجاع منطقه هم در این ماجرا با شدت و حدت حضور دارد. هیچ کس نقش کم نظیر ترکیه را علیه دولت و ملت ترکیه نمی‌تواند فراموش کند. نقش بارز آمریکایی ها، انگلیسی ها، فرانسوی ها، آلمانی ها و سایرین علیه سوریه را تاریخ به خاطر خواهد سپرد.

سردار جزایری در ادامه گفت: اما آیا همه این‌ها توانستند مردم سوریه را از پا بیندازند؟ خیر. اتفاقی که قرار بود ظرف یکی دو هفته یا یکی دو ماه اتفاق بیفتد، الان پس از گذشت چند سال، دولت سوریه، ملت سوریه و رزمندگان سوری آبدیده شدند و مثل کوه در برابر این هجمه ای که به آن ها شده، تحت عنوان داعش، ایستاده اند و در حال مقاومت هستند.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: هر ائتلاف دیگری به همین شکل صورت بگیرد علیه یکی از حلقه های مقاومت، در نهایت با اضمحلال مواجه خواهد شد.

وی تأکید کرد: تردید نکنید، هر ائتلافی که علیه مردم یمن شکل بگیرد، منجر به پیروزی نخواهد شد و این مساله علت دارد. اولا ائتلافی عربی که علیه یمن که مطرح بود، در یک مقطعی به طور نیم بند، شکل گرفت و بلافاصله دچار شکاف و اضمحلال شد. آمریکایی ها البته تلاش می کنند مجددا این ائتلاف را زنده کنند و سرپا نگه دارند ولی این ائتلاف در برابر قیام و مقاومت عمومی مردم منطقه نمی تواند راه به جایی ببرد.

سردار جزایری گفت: اگر این ائتلاف ضد یک گروه، یک جناح یا یک حزب بود، می توانست به موفقیت هایی منجر شود، ولی این ائتلاف، چون راجع به یک ملت است، آن هم ملت متمدن، آبدیده، رزمنده و با انگیزه های بالای انقلابی و اسلامی، به نظر می آید از هم اکنون، ما باید ناکامی و شکست آن را به نظاره بنشینیم.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: اگر ما نگران باشیم، از این باب است که به دست مسلمان، مسلمان دیگری کشته می شود، آن هم با مدیریت، هدایت و سیاست گذاری کفار، مشرکین، منافقین و در رأس آن ها دولت شرور آمریکا و صهیونیسم بین الملل.

سردار جزایری اظهار داشت: ما جدا امیدواریم و البته تلاش می کنیم که مردم منطقه به دولت های وارد در این ائتلاف فشار بیاورند و بیشتر از این باعث خونریزی و کشتار در این بخش از جهان اسلام نشوند.

اگر مردم یمن به حضور نظامی ایران نیاز داشته باشند، به آن عمل خواهیم کرد


معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان درباره متهم کردن ایران به حضور در یمن گفت: این یک تناقض تاریخی است، در حالی که آمریکا به یمن موشک می زند و پنهان هم نمی‌کند، در حالی که بعضی کشورهای منطقه علیه مردم بی دفاع یمن، تهاجمان گسترده نظامی می‌کنند و حتی از گازهای شیمیایی استفاده می‌کند. در حالی که جهان مشاهده می‌کند که عربستان چگونه کودک کشی می‌کند، ادعا می‌کنند که ایران حضور نظامی در یمن دارد، بدون این که دلیلی برای این کار عرضه شود.

سردار جزایری افزود: اصولا شیوه و روش جمهوری اسلامی ایران این گونه نیست که جایی حضور داشته باشد، اقدامی بکند و بخواهد آن را منکر شود. اگر جایی حضور داشته باشیم، دلیلی برای انکار وجود ندارد، زیرا ما خود را صاحب حق و صاحب قدرت می دانیم و معتقدیم این دیگرانند که دارند تجاوز می کنند، و باید همه تلاش کنند که از این تجاوزگری جلوگیری شود.

سردار جزایری تأکید کرد: اگر روزی مردم یمن نیاز داشته باشند و جمهوری اسلامی ایران تشخیص بدهد، به تشخیص خود عمل می کند. ولی در حال حاضر، همان طور که قبلا هم گفته شده، ما احساس می کنیم فعلا نیازی به دخالت نظامی جمهوری اسلامی ایران در یمن نیست و امیدوارم که در آینده هم این نیاز وجود نداشته باشد.

سردار جزایری خاطر نشان کرد: ما در ارتباط با کمک به مقاومت منطقه، به لحاظ مستشاری، درباره هیچ یک از کشورها و حلقه های مربوط منطقه مضایقه نمی کنیم و اگر نیاز به کمک مستشاری در کشور یا منطقه ای وجود داشته باشد، قطعا به وظیفه اسلامی و انسانی خود عمل می کنیم.
  • ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می‌کنیم

    baxiran.ir/3664/ایران-به-کشتی-حمله-شود،آتش-به-پا-می‌کن
  • ۴۱ دقیقه پیش - معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان هشدار داد که در صورت ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای یمن آتشی به ...
  • ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می کنیم | معاون ستاد کل

    www.ghatreh.com/news/nn25832650/ایران-کشتی-حمله-شود-آتش-کنیم
  • ۲ ساعت پیش - اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود · اگر به ... حمله به کشتی ایرانی آتش جنگ را روشن می کند/ خویشتن داری ایران حد و حدودی دارد · 5 + 1
  • ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می‌کنیم - خبرنگار فارسی

    www.inroozha.com/description.php?...ایران:%20به%20کشتی%20حمله...
  • ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می‌کنیم سردار سید مسعود جزایری در مصاحبه با شبکه خبری العالم، در پاسخ به این سؤال که در صورت ممانعت عربستان از رسیدن ...
  • ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می‌کنیم - آخرين اخبار روز

    www.bwinnerharbor.com/.../2043653-ایران-به-کشتی-حمله-شود-آتش-به...
  • ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می‌کنیم. ... ایران به کشتی حمله شود آتش به پا می‌کنیم · ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می‌کنیم. بارگزاری ... تعداد بازدید ...
  • ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می کنیم - خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/12781668
    ۲ ساعت پیش - خبرگزاری ایسنا: معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان هشدار داد که در صورت ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران ...
  • ۱۳ ساعت پیش - ... که حمله به کشتی کمک رسان ایرانی در مسیر یمن آتش جنگ در منطقه را روشن خواهد کرد. ... به سواحل یمن، پاسخ چه خواهد بود، اظهار داشت: من صراحتا اعلام می‌کنم که ... رسانی به کشورهای منطقه ایجاد مزاحمت کنند، چه بسا آتشی به پا شود که مهار ...
  • PressTV-«حمله به کشتی ایرانی منطقه را به آتش می‌کشد»

    www.presstv.ir/DetailFa/2015/05/13/.../Iranian-aid-ship--war-Yemen
  • ۲ ساعت پیش - معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران درباره حمله به کشتی امدادی ایران هشدار داد. ... رسانی به کشورهای منطقه ایجاد مزاحمت کنند، چه بسا آتشی به پا شود که مهار آن قطعا از ... در حالی که جهان مشاهده می‌کند که عربستان چگونه کودک‌کشی می‌کند، ادعا ...
  • ۲ ساعت پیش - ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می‌کنیم http://www.bartarinha.ir/fa/news/204036/ایران-به-کشتی-حمله-شودآتش-به-پا-می‌کنیم
  • اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود شب سه شنبه ...

    khabarche.ir/خبر/.../اگر-به-کشتی-ایران-حمله-شود--آتش-به-پا-می-شود
  • ۱۲ ساعت پیش - اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود .... کمکهای بشردوستانه ایران به سواحل یمن، پاسخ چه خواهد بود، اظهار داشت: من صراحتا اعلام می‌کنم که ...
  • ۸ ساعت پیش - ... و آمریکا را تهدید کرد اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود ... در صورت ایجاد مزاحمت برای کشتی ایرانی که سران رژیم ایران ادعا میکنند ...
  • ArtOnlines - ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می‌کنیم

    artonlines.com/news/.../ایران_به_کشتی_حمله_شود،آتش_به_پا_می‌کنیم/
  • معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان هشدار داد که در صورت ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای یمن آتشی به پا می‌شود که مهار آن ...
  • سردار جزایری: حمله به کشتی کمک‌های ایران آتش جنگ را در منطقه روشن خواهد کرد | خبرگزاری ... اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود | تابناک - ده ساعت پيش ... تعرض به کشتی ایرانی آتشی به پا می‌کند که مهار آن از دست آمریکا و عربستان خارج ...
  • بولتن خبری سایت های ایران. ... عربستان · واکنش آیت‌الله‌نوری‌ به حکم اعدام شیخ‌النمر · اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود ... این کتابهای طنز جیره یکسال خندیدن شما را جور می‌کنند/ «خاطرات یک گوسفند» را در کنار «چوپان معاصر» بخوانید!
  • جنوب نیوز

    jonoubnews.ir/
  • گفتم منتظر باشید یک موشک از دُم هواپیما وارد شود! .... دو کشته در حمله تروریستی به‌کاروان زائران در بغداد ... تعرض به کشتی ایرانی آتشی به پا می‌کند که مهار آن از دست آمریکا و عربستان خارج خواهد بود :: خبرگزاری تسنیم -3 ... سردار جزایری: هرگونه تعرض به کشتی ایرانی منطقه را به آتش خواهد کشاند :: خبرگزاری تسنیم -3 ساعت پیش.
  • ۹ ساعت پیش - سردار جزایری :اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود ... برای کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای یمن؛ آتشی به پا می‌شود که مهار آن از .... هر بار چیزی گم میکند #مادرم میگوید : چند #صلوات هدیه کن به محضر ...
  • ایجاد مزاحمت برای کشتی ایران برای یمن آتشی به پا می‌ کند .... دولت سابق ثابت شود به طور جدی از سوی این کمیسیون پیگیری خواهد شد، گفت: نتایج ... تداوم حملات به مناطق مختلف صعده، وخامت اوضاع انسانی در صعده وحملات ددمنشانه سعودی ... خطیب موقت نمازجمعه تهران خطاب به دولت آمریکا گفت: شما غلط می‌کنید که متعرض ملت ایران شوید.
  • هشدار سردار جزایری به عربستان و آمریکا:به کشتی ایران حمله شود،آتش به پا می‌شود · DSC07806 ... از نظرات و پیشنهادات جوانان نخبه شهرستان استقبال می‌کنیم.
  • ۱۰ ساعت پیش - شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان هشدار داد که در صورت ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه ...
  • مجلس تحولات دوره نگارش متن توافق هسته‌ای را با دقت رصد می‌کند ... حمله کوسه به قایق بادی .... آن‌ها در پایان و روز 30 اریبهشت‌ماه ایران را به مقصد عشق آباد ترکمنستان ترک ... می‌شود در صورت لغو تحریم‌ها بخشی از بشکه‌های نفت ایران به قاره سیاه صادر شود. .... آتش بس موقت در یمن رسما آغاز شد/ برقراری آرامش نسبی در عدن/ ریاض:کشتی ...
  • روبات آتش‌نشانی که می‌تواند به قلب آتش نزدیک شود - فردا

    www.radiofarda.com/content/f5-robot-fireman-navy.../26832424.html
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بایدن: لازم باشد به ایران حمله می‌کنیم · فردی گری به قتل رسيده است · واکنش .... روی دو پا حرکت کرده و شلنگ آب را هم به دست گرفته و به مرکز آتش برود. ... در صورت گسترش آتش‌سوزی در کشتی، آتش به زودی به دیگر قسمت‌ها رسیده و ...
  • بازگشت شیخ محبوب به دانشگاه ها با «کلاس مجردها» + تصاویر ... بازیگر سینما و تلویزیون کتابش را در نمایشگاه امضا می‌کند ... حمله به جذاب ترین مرد سال ۲۰۱۳ + تصاویر ... ورود یک BMW خاص به ایران/ عکس ... یارانه چه کسانی این ماه حذف می شود؟ .... آتش سوزی در عسلویه (+عکس) ...
  • پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    fa.wikipedia.org/wiki/پرواز_شماره_۶۵۵_ایران_ایر
  • شما همچنین می‌توانید درخواست دهید که این صفحه از محافظت خارج شود. ... با آغاز جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۵۹ (۱۹۸۰ میلادی)، این دو کشور دست به حمله علیه نفت‌کش‌ها ... مدت پرواز تا دبی ۲۸ دقیقه و حداکثر ارتفاع تا ۱۴ هزار پا (۴،۳۰۰ متر) تعیین شد. ... و پردازش اطلاعات، تعقیب صدها هدف به طور هم‌زمان و کنترل آتش آنها بود، هم‌چنین این رزم‌ناو به ...
  • هشت صبح

    8sobh.ir/
  • در همایش "انسان مهربان، دنیای آرام" روحانی: حمله "حکومت تازه‌کار" به یمن خطای ... آیت‌الله خاتمی: آمریکا دست از پا خطا کند ملت ایران آنها را به روز سیاه می‌نشاند خطیب موقت نمازجمعه تهران خطاب به دولت آمریکا گفت: شما غلط می‌کنید که متعرض ملت ایران شوید. ... شرایطی و فشاری نمی‌تواند مانع بازگشت بشکه‌های نفت ایران به بازار جهانی شود.
  • صالحي: عمر دوباره گرفتم/ معجزه‌وار از اين اتفاق عبور کردم - ...

    bealaveh1.ir/news/detail/-صالحی--عمر-دوباره-گرفتم/-.../view/
  • ۲ ساعت پیش - وی در پایان خاطر نشان کرد: مجدداً از مردم عزیز کشورمان و تیم پزشکی به سرپرستی ... مردم یمن را کشتند · ایران: به کشتی حمله شود،آتش به پا می‌کنیم ...
  • نکات پرس

    nocutpress.ir/?p=181
  • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته از سوی دیگر حمله عراق به کشتی ها به مقصد و مبدا ایران همچنان ادامه داشت! ... ایرانی را که سعی کند مانع از عبور هر کشتی حامل یک شهروند آمریکایی شود، غرق ... قرار بود به سواحل آنجا حمله کنیم و چاه‏های نفتش را کلاً منهدم کنیم و به آتش بکشیم. .... گویی به تجاوز ایران به نفت‌کش دارای پرچم آمریکا را بررسی می‌کند.
  • اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود - kodoom ...

    news.kodoom.com/iran.../اگر-به-کشتی-ایران-حمله-شود-آتش/.../496968...
  • اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود ... ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای یمن؛ آتشی به پا می شود که مهار آن از دست عربستان و آمریکا خارج است. ... عکس؛ این بار نارنجی‌پوشان، داعشی‌ها را اعدام می‌کنند!
  • حمله به دفتر مجله فرانسوی؛ دست‌کم ۱۲ نفر کشته شدند - BBC ...

    www.bbc.co.uk/persian/.../150107_l45_french_satirical_magazine_attac...
  • ۱۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تجمع هزاران نفر برای ادای احترام به قربانیان حمله به دفتر مجله شارلی ابدو ... در ساعت ۱۲ ظهر در تمام اماکن عمومی برقرار می شود شرکت کنند و اتحاد خود را نشان دهند. ... در حالی که نقاب به چهره دارند، با کلاشینکف به سمت افراد تیراندازی می‌کنند. ... هشدار ایران به آمریکا و عربستان: مزاحمت برای کشتی ما، آتش به پا می کند.
  • سردار جزایری: حمله به کشتی کمک‌های ایران آتش جنگ را در منطقه روشن خواهد کرد | خبرگزاری فارس ... دو طرف و تحلیل رفتار ناجا | تابناک - نوزده ساعت پيش; اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود ... آیا رگولاتوری‌ها پروانه فعالیت صادر می‌کنند؟
  • پارسینه | Parsine

    www.parsine.com/
  • خواستگار پر و پا قرص. الف.شین ... تعرض به کشتی کمک های ایران ، منطقه را به آتش خواهد کشاند. معاون ستاد کل ... ظریف: با جدیت مذاکرات را دنبال می کنیم. در کنفرانس خبری ... نسبت به... ۶ · سیاست های ایپک در قبال ایران اجرا می شود، اگر کلینتون بیاید ... میکند/عکس · حمله هوايي عربستان در صنعا ۹۰ کشته و ۳۰۰ زخمي بر جا گذاشت.
  • سال بدست أمده فنا شود ولي ملت ايران با ذكاؤه تر از هستند كه بازيچه غرب و .... واین قدرت ایران است که برای مذاکره با ایران دست و پا می زند (2773340) (alef-11) .... عربستان سعودی قطا اگر یمن را تصرف کند به ایران حمله میکند ما باید تقظای جنگ کنیم از .... اینا همه نقشه های غرب بخصوص اسراییل و آمریکاست واسه روشن نگهداشتن آتش جنگ ...
  • حمله حامیان رفسنجانی به شیخ ساده لوح فتنه/ می‌خواهند از روحانی عبور کنند! ... رهبر انقلاب: دولت نگاه ویژه به آموزش و پرورش داشته باشد/ روحانی: تعداد مدارس غیردولتی باید بیشتر شود .... خود در مقابل ایران، آرام آرام فاصله گرفته و خواسته‌های جدیدی مطرح می‌کنند. .... سردار جزایری: هرگونه تعرض به کشتی ایرانی منطقه را به آتش خواهد کشاند ...
  • به زودی در یمن آتش بس می شود/ شرط سعودی ها - شبکه خبر

    www.irinn.ir/news/.../به-زودی-در-یمن-آتش-بس-می-شود-شرط-سعودی-ها
  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد بزودی در یمن آتش بس اعلام می شود. ... هم اعلام کردند در صورتی که شروط آنها پذیرفته شود حملات خود به مردم یمن را متوقف ... از گشت بازرسی داعش تا پا در هوا پس از بارش .... ایران گفتگو کردند/ واشنگتن از مواضع عربستان در یمن حمایت می‌کند ... لیبی کشتی باری ترکیه را هدف قرار داد.
  • مجله خبری - تکناز

    www.taknaz.ir/news_cats_61.html
  • بیماری ابولا باعث تغییر رنگ چشم می شود! چگونه “نه” ... نابغه 7 ساله هندی که یک پا گوگل است ... پریدن جوان آتش گرفته از طبقه نهم + تصاویر ... تصاویر دیدنی از دوران انقلاب و ورود امام خمینی (ره) به میهن ... خواستگاری پسر ایرانی از دختر استرالیایی در ورزشگاه (عکس) .... تصاویری از خانواده دانش آموزان کشتی غرق شده در کره جنوبی.
  • همه چیز درمورد کشتی - جامعه مجازی دانشگاه ولی عصر - عج

    forum.vru.ac.ir › تالار علمی جامعه مجازی دانشگاه › تربیت بدنی
  • 2پست - ‏2 نویسنده
    مسابقات کشتی تا سال 1318 به صورت پهلوانی با رسم و رسوم خاص ایرانی ادامه داشت، ... کشتی‌گیران را بر نوک یک چوب در وسط میدان آویزان می‌کنند به آن لوچو گویند. .... آتش به دعا خواندن می‌پرداختند، آن کمربند کَستی نامیده میشد، و کشتی گرفتن هم از ... کشتی گرفتن در تاریخ ایران، مدتی بعد از حمله مغول رسمیت بیشتری پیدا کرد و ...
  • هشدار ایران: حمله به کشتی ایرانی آغازگر جنگ خواهد بود | منطقه ...

    www.dw.de/هشدار-ایران-حمله-به-کشتی-ایرانی-آغازگر.../a-18447200
  • ۲ ساعت پیش - معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران خطاب به آمریکا و عربستان سعودی هشدار داد، اگر ... ایران که راهی یمن است هدف حمله قرار گیرد٬ آتش جنگ در منطقه برافروخته خواهد شد. ... ایجاد کنند «چه بسا آتشی به پا شود که مهار آن قطعا از دست آنها خارج خواهد شد. ... شاهد" که حامل کمک‌های بشردوستانه ایران برای مردم یمن است، حفاظت می‌کنند.
  • جیست - تعرض به کشتی کمک‎های ایرانی منطقه را به آتش می ...

    www.gist.ir/.../تعرض-به-کشتی-کمک‎های-ایرانی-منطقه-را-به-اتش-می‎کش...
  • ۱۱ ساعت پیش - تعرض به کشتی کمک‎های ایرانی منطقه را به آتش می‎کشاند ... کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای یمن؛ آتشی به پا می شود ... ایران را به یکی از کانون های گردشگری حلال در دنیا تبدیل می کنیم ... معاون ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد که حمله به کشتی کمک رسان ایرانی در مسیر یمن آتش جنگ در منطقه را روشن ...
  • رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ گفت: مجلس شورای ... کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای یمن؛ آتشی به پا می‌شود ... مقامات پلیس عراق اعلام کردند: در حمله به زائرین امام موسی کاظم (ع) در شهر کاظمین عراق ... احزاب و گروه های سیاسی امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.
  • حمله اعراب به ایران حمله صهیونستی http://shahramkhirkhah.blogfa.com/page/arab ... برآمدن دود آتش از آن را بيان داشته؛ بي گمان دارو يا باروت ديرزماني پيش از اسدي در .... داشتند منجمله داريوش بزرگ که ارتش دريايی تشکيل داد و دهها ناو و کشتی .... سران ایران و روسیه در نگیرد و روابط قطع شود و کسی بگوید نباید با ... آنها پا نگذاشت.
  • «خنده های آتوسا» گینسی می شود؟ آنهایی که ... وایکینگ یک‌ پا به‌دنبال فتح اسکار است ... حمله توپخانه‌ای ارتش عربستان به یمن ... فیلم: آتش گرفتن یک کشتی در مدیترانه ... شرط عربستان برای ورود کشتی ایران به یمن ... پائولو جنتیلونی، وزیر امور خارجه ایتالیا روز شنبه با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در تهران دیدار می‌کند.
  • نبرد با امریکا در خلیج فارس - رمز عبور

    ramzeobour.ir/نبرد-با-امریکا-در-خلیج-فارس.html
  • در پی اقدام امریکا در حمله به کشتی ایران- اجر، کشتن و اسیر کردن خدمه کشتی و ... در آب‌های بین‌المللی خلیج فارس آتش گشودند که هلی‌کوپتر‌های امریکایی به آتش آنها پاسخ دادند. ... اسلامی به جهان عرب باشد، حتی اگر در این راه استفاده از نیروهای نظامی لازم شود. ... حضور ناوگان خارجی حملات عراق علیه ایران را تسهیل می‌کند و مانع حملات ایران ...
  • LinkGah لینکگاه

    www.linkgah.com/
  • Yooz موتور جستجو ایرانی · تابناک + RSS, خرید ... آلگری:پوگبا احتمالا مقابل رئال بازی میکند · ترکیب اصلی ... اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود.
  • کارشناسان نظامي پيش‌بيني‌‌هاي متعددي از واکنش ايران نسبت به حمله جنگنده‌هاي b-2 .... حتي اگر به سايت حمله شود، ضخامت صخره‌هاي کوه، فردو را نسبت به بمب‌هايي مانند MOP ايمن مي‌کند. ... ما مطمئن هستيم که با حملات هوايي نمي‌توان فردو را از پا در آورد. .... موجود ایران به کار خواهد رفت و آنگاه نه فقط تل آویو و حیفا که تمام دنیا درگیر آتش های ...
  • نامه امیر تتلو به سردار سلیمانی - تیک

    tik.ir/fa/news/78804/نامه-امیر-تتلو-به-سردار-سلیمانی
  • امیر تتلو، خواننده ی محبوب زیرزمینی در یادداشتی خطاب به سردار قاسم سلیمانی، ... که او را «حاج قاسم» خطاب کرده، نوشت: ما همه پشتتیم و دعاگوتیم و بهت افتخار میکنیم. ... داری ما اندازه ای دارد / حمله به کشتي کمک‌هاي ايران آتش جنگ را در منطقه روشن خواهد کرد ... و سربازت میشیم و پا به پات میجنگیم و یه جنگجو بار اومدیم به عشق ایران.
  • عربستان: کشتی‌های ایران باید از ما مجوز بگیرند | برج دنتال ...

    borjdental.ir/news/عربستان-کشتی‌های-ایران-باید-از-ما-مجو/
  • ما در ائتلاف بر اساس اقدامات و نه گفته ها عمل می کنیم. ... ما از هر تلاشی برای کمک به مردم یمن حمایت می کنیم. وی درباره ... اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود.
  • سردار جزایری: حمله به کشتی کمک های ایران آتش جنگ را در ...

    www.titreakhbar.com/search.aspx?...%20حمله%20به%20کشتی%20کمک...
  • اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود تابناک اخبار مشابه ۱۳۹۴-۲-۲۲ ۲۳:۰۵|۳۰ ... کشتی کمک های ایران را بازرسی می کنیم فردا اخبار مشابه ۱۳۹۴-۲-۲۲ ۱۲:۳۷|۱۰ ...
  • ایران خبر - داعش "پا" قطع کرد+تصاویر

    www.irankhabar.ir/fa/doc/news/20782/داعش-پا-قطع-تصاویر
  • ۲۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سردار جزایری: حمله به کشتی کمک‌های ایران آتش جنگ را در منط . ... اگر طرح سه فوریتی در مجلس به قانون تبدیل شود اجرایی خواهد . ... به گزارش ایران خبر ؛ گروه تروریستی تکفیری داعش که با تغییر نام دادن استان حسکه ... شهروندان سوری را به اتهام سرقت اعدام و یا محکوم به قطع عضو می‌کند که عناصر خود این گروه به ...
  • رویترز: ایران و آمریکا، نزدیکتر از همیشه به توافق هسته ای

    comu.ir/.../رویترز-ایران-و-آمریکا،-نزدیکتر-از-همیشه-به-توافق-هسته-ا...
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کام یو - پس از دیدار کری و ظریف، یک مقام ارشد آمریکایی به خبرنگاران گفت ... اين مقام که خواست نامش فاش نشود، گفت :« ما تلاش مي کنيم به آنجا برسيم اما .... اگر به کشتی ایران حمله شود، آتش به پا می شود اگر به کشتی ایران حمله ...
  • خدمت‌کار که سفار ش‌های عشقی را به یاد دارد انکار می‌کند که شاعر در خانه باشد. .... کشیده، چون همه‌روزه که ما وارد می‌شدیم به پا ایستاده و پس از سلام و تعارف چند بیتی اشعار و .... تختی قهرمان کشتی ایران از تاریخ ۱۵ / ۱۰ /۱۳۴۶ در هتل آتلانتیک اقامت داشت و در ..... حمله قرار داده و قصد داشتند پس از شکستن حلقه‌ی محاصره متواری شوند که با آتش ...
  • سفر به شرق آفریقا(تانزانیا-کنیا-اوگاندا) - بیا تا برویم

    biyataberavim.persianblog.ir/.../سفر_به_شرق_آفریقا(تانزانیا-کنیا-او...
  • آنجا به همراه همسفران این 14 روز گشت و گزار، سوار کشتی Source Of the Nile میشویم. ... نمیدانم آیا روزی دیگر خدا خواهد خواست تا دوباره پا بر این سرزمینهای بکر جادویی ... گاندی نمیدانم به چه دلیل خواست که در نیل ابدی شود در همینجا درست در سرچشمه های ... رنگ آتش به خود میگیرد و خود را در دل نیل صدپاره میکند وقتی تیر نگاه رنگین ...
  • ۱۳ ساعت پیش - وي با اشاره به تشديد حملات عليه يمن پس از اعلام توقف مرحله اول عمليات از سوي ... گروهي در منطقه پيدا شود که به نيابت از آمريکايي‌ها و صهيونيستها، مردمان اين منطقه و ساير ... سردار جزايري گفت: ما به طور اقتضايي عمل مي‌کنيم و بر اساس ... معاون رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح کشورمان درباره متهم کردن ايران به حضور در ...
  • پس به نفع این کشور است که به توسعه کشورها کمک می‌کند و مسئولیت‌اش را بر عهده می‌گیرد. ..... اعلام کرد برای حل مساله‌ی توقیف کشتی مرسک تیگرس با مقامات ایرانی رایزنی .... آن زمان درسینما و ادبیات آثار علمی تخیلی بیگانگان را در حال حمله به زمین .... جهان یاد می شود روز گذشته به ایران آمد تا علاوه بر سرکشی به بازار خود در ایران، ...
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حمله جنگنده‌های سعودي به بازار «الجراف» با ده‌ها کشته و زخمی/ نیویورک تایمز: .... درخواست ترکیه و پاکستان از ایران برای حضور در گفت‌و‌گوهای یمن ... پاکستان برای ارسال هواپیما، کشتی جنگی و نیروی زمینی به یمن خبر داده ... به کمک نیاز دارند و گروههای امداد بشردوستانه و روسیه خواستار آتش بس در درگیری ها شده اند.
  • ما آمریکا را زیر پا له میکنیم ... هر کی به کشورش ایران علاقه داره و میخواد به همه ثابت کنه که ایرانی از چیزی که داره .... چند روزی است که از واقعه توبیخ کشتی "مرسک" متعلق به "جزایر مارشال" ..... خیانتی که با همراهی و همقدمی با دشمنان این کشور و با تلاش جهت دورزدن و تضعیف نهادهای قانونی برآمده از رای مردم ، به جمهوریت نظام حمله ور می شود .
  • عدالت اجتماعی باعث کاهش هژمونی می شود/ فقدان نظریه منسجم درباره سلطه ... همزمان ائتلاف نظامی به رهبری این کشور حملات هوایی خود به مناطق شیعیان حوثی در شمال ... یک منبع آگاه در سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که کشتی مرسک لحظاتی پیش آزاد شد. .... هم با کارهایی که می‌کنند می‌خواهند من را از این تیم دور کنند و دلیل کارشان را نمی‌دانم.
  • چیزی در حدود 10ماه پس از آنکه کشتی ایرانی «ایران اجر» مورد حمله نظامی نیروهای آمریکا قرار ... 24دقیقه پس از ساعت10 هواپیما سطح پروازی خود را 12هزار پا گزارش داد. ... را جرز فرمانده وینسنس، ‌قصد و غرضی در گشودن آتش به سوی اهداف ایرانی داشته است. ... ایرانی به دور یک کشتی بازرگانی آلمانی گردش می‌کنند به مرکز جنگی ناو می‌رود و با ...
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محمد جواد ظریف,وزیر خارجه ایران به عنوان یکی از 100 شخصیت اثرگذار دنیا انتخاب شده ... به هنجارها و اصول نظام بین‌المللی شود واشنگتن از این موضوعاستقبال می‌کند. ..... چشم‌بندی‌های دنیا مهلت دیدن ندادزود‌تر محشر به پا کن تا تماشایت .... گرفته شد اخبار ایران و جهان1 دقیقه قبل; کوبانی زیر آتش‌ خمپاره داعش1 دقیقه قبل.
  • ظهور نزدیک است ، دیگر نباید خفت بهتینا

    behtina.com/blog/12khabar
    واکنش وزیر دفاع اسبق آمریکا به درخواست پادشاه عربستان برای حمله به ایران .... خاطر نشان می شود گروه تروریستی داعش در پی خیانت برخی نیروهای ارتش و .... آتش بس اخیر را نیز پذیرفتند و در حالی که ما صحبت می کنیم، به پرتاب راکت ادامه می دهند. ...... به آن جا برویم، اما آن‌ها به پیش ما می‌آیند و این از طریق پا گذاشتن در کویت صورت ...
  • همشهری آنلاین/نسخه چاپی:ترور انسانیت

    www.hamshahrionline.ir/print/221406
    ۱۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چیزی حدود 10ماه پس از آنکه کشتی ایرانی «ایران ایجر» مورد حمله نظامی نیروهای ... 24دقیقه پس از ساعت10هواپیما سطح پروازی خود را 12هزار پا گزارش داد. ... فرمانده وینسنس، قصد و غرضی در گشودن آتش به سوی اهداف ایرانی داشته است. ... ایرانی به دور یک کشتی بازرگانی آلمانی گردش می‌کنند به مرکز جنگی ناو می‌رود و با ...
  • در سال ۸۶ هنگامی که فرمانده معظم کل قوا نسبت به تشکیل نیروی دریایی راهبردی ... باعث شد این نیرو از حیطه مأموریتی خود پا را فراتر گذاشته و در یک عرصه وسیع به نام دریای ... آیا ارتش هم از قایق‌های تندرو با مکانیسمی که سپاه دارد استفاده می‌کند؟ ..... هدفی که روی سطح است درگیر شود و هم دفاع و هم حمله کند؛ اگر از طریق هوا حمله کنند باید ...
  • بخش ۷ - گفتار اندر ستایش پیغمبر - گنجور

    ganjoor.net › فردوسی › شاهنامه › آغاز کتاب
  • یکی پهن کشتی بسان عروس ...... نباشد جز از بی‌پدر دشمنش که یزدان به آتش بسوزد تنش ... آنهایی که با دیدن این اشعار فردوسی شوکه شده اند چند راه پیش پا دارند. ..... از ابیاتی که کلمه عربی در آن به کار رفته برای اثبات ادعا ،در ذیل بیان می کنیم: ... پس از رحلت پیامبر چه کسی به ایران حمله کرد ،چه کسانی مسیر اسلام ناب محمدی را به ...
  • مقاومت اسلامی |دانلودآهنگ جدید

    moqawema.makhzanblog.ir/
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وزیر اطلاعات:دیپلمات ربوده شده ایرانی با عملیات پیچیده اطلاعاتی در یمن آزاد شد. ... فرمانده سپاه بدر:"داعش را در خارج از مرزهای عراق هم تعقیب می‌کنیم" ..... در همین راستا می توان به حملات مکرر تروریستهای القاعده به پایگاههای ...... جرأت نکردند پا را فراتر بگذارند و به نیروهای ما نزدیک شود، لذا به اعماق خاک عراق فرار کردند.
  • ایسنا - سردار جزایری: خبر حمله به تسلیحات ایرانی در سوریه ...

    www.isna.ir/fa/news/.../سردار-جزایری-خبر-حمله-به-تسلیحات-ایرانی
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار ... روانی است که در دستور کار دشمنان مقاومت قرار دارد و به نظر می‌آید در آینده تشدید شود. ... کنونی صحنه سوریه متاسفانه آتش این فتنه را بیش از گذشته شعله‌ور می‌کند و ... و امنیت کامل آن و تردد امن کشتی ها است که این امر مبتنی بر منافع عمومی و جهانی ...
  • ‫Timeline Photos - پرواز تا بی نهایت | Facebook‬

    https://www.facebook.com/Parvaz.ta.Binahayat/.../332816210200588/
  • سالگرد جنایت جنگی ایالات متحده در شاخاب پارس حمله ناو وینسنس به هواپیمای مسافربری ایرباس ایرانی (بخش اول) پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی...
  • جنتی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب: نمایشگاه را به تشکل‌های نشر واگذار می‌کنیم ...... داشته باشد به خود اجازه میدهد تا بواسطه لحظاتی لذت این پاکی زیر پا گذاشته شود؟ ..... صبح روزبعدباصدای کشتی که به جزیره نزدیک میشد ازخواب برخاست؛ آن کشتی می ..... که کشتی یا زورق را ساختند ایرانیان بودند به فرمان یکی از پادشاهان زن ایرانی.
  • خلاصه داستان قسمت آخر حریم سلطان+فیلم

    www.dametjiz.com/خلاصه-داستان-قسمت-آخر-سریال-حریم-سلطان/
  • سلام ميكنم به كسايي كه ماهي دوران رو دوست دارن من بجز ماهي دوران از همه ي .... مادر و همسر و پسر حلال زاده خود را به خاطر یک دختر فاحشه اوکراینی(خرم) زیر پا می گذارد. ... کاری کردم که تو مصطفی رو کشتی (جهانگیر هم که نتونسته بود مرگ مصطفی رو تحمل ..... زمانی که سلطان سلیمان می خواست به ایران حمله کنه این دختر که ایرانی بود به عنوان ...
  • ۴ روز پیش - سناتور آمریکایی: تفاوت حمله به ایران با اشغال عراق .... داشته، خطاب به آمریکا، اظهار داشت: شما چه کاره هستید که مدام در هر گوشه از جهان آتش افروزی می‌کنید. .... کشتی مرسک آزاد شد ... اظهارنظرهای اشخاص درباره نظر من، به ایمیل من ارسال شود ...
  • اشخاص از این امور هدفی را دنبال میکنند غالبا برای استیلا بر امور دیگران مثل خراب یا ... در اصطلاح، جن به مخلوقی از مخلوقات خدای متعال اطلاق می شود که نامرئی است و از حواس ظاهری .... خیلی قبل از اینکه ما آدم‌ها روی زمین پا بگذاریم،‌آنها از آتش به وجود آمدند. .... جن گفت: من در زمان طوفان نوح (ع) شاهد ماجرا بودم، وقتی که کشتی آن حضرت روی آب‌ها ...
  • به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، امام جمعه بخش ... به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات نیمه نهایی اولین دوره مسابقات لیگ کشتی آزاد باشگاههای جهان . .... و طراوت جلوه خاصی می‌یابند، گردشگران بسیاری به به سوی خود جلب می‌کنند. ... گذشتگان قرار است به عنوان لوگوی کنگره باستان‌شناسی کشور انتخاب شود.
  • انتقاد اتحادیه میهنی از نقش مخرب سعودی ها - جوان ایرانی

    www.javaneirani.com/framework/content/archive?year=2014&month...
    سعادت جامعه با تبیین درست حقایق زندگی امامان معصوم تضمین می شود ... سرمایه‌گذاران قطری از ظرفیت‌های اقتصادی بوشهر بازدید می‌کنند ..... افشاگری یک داور کشتی از پیشنهاد 500 یورویی برای حضور در مسابقات ...... شعله‌های آتش جان نوجوان 16 ساله را گرفت ..... حمله کاربران ایرانی به صفحه شخصی زایتسف پس از کری جنجالی اش.
  • به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر سیدحسن ... شد، پس با همدلی و همزبانی مردم و مسوولین، باید تلاش کنیم تا این شعار عملی شود. ..... قرار دادیم و به این امر افتخار می کنیم زیرا مردم به شدت از این موضوع آسیب می دیدند. ..... وی افزود: سعودی‌ها در حالی به یمن حمله کردند که یمنی‌ها در مقابل کشتارهای ...
  • سردار جزایری:حمله به کشتی ایران آتش جنگ را در منطقه روشن خواهد کرد · اولین تهدید نظامی علیه ... خدشه‌ای به خطوط قرمز ما وارد شود توافقی در کار نخواهد بود · دستاوردجدید ...
  • ناطقان

    nateghan.ir/
  • چشم هم سکته میکند! bolet ... نابغه ی 7ساله که یک پا گوگل است! ... نباید از افراد فسیل در مجموعه های شستا استفاده شود .... مسئولان آمريكا غلط مي كنند كه تهديد به حمله نظامي مي كنند/ ایران کسی را .... ماجرای آتش سوزی هتل تارا و تجمع در مهاباد (۱۳ نظر).
  • ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با گذشت چهار هفته از حملات گسترده اسرائیل به باریکه غزه نه تنها چشم انداز دست یابی به توافق ..... مسابقه “هزار صدا”با رویکرد موسیقی دستگاهی ایران برگزارمی شود ... “ابولا” در میان حیوانات وحشی آفریقا بیداد می‌کند + تصاویر .... نوشته پیشینمعرفی برترین های مسابقات انتخابی کشتی خردسالان استان چهارمحال و ...
  • ۲ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
    می شود. هیپوکسی یا کاهش اکسیژن در بسیاری از بیماران، به عدم بهبود زخم منجر می شود. ... درد، گرما و سرما و اختلال در درک آسیب های وارد به پا و وخیم شدن زخم ها شود. ... که مکررا با آتش در تماس هستند، سیگاری ها، کارگران کشتی و صنعتی می ... طول بکشد و حملات مکرر در طول چند هفته تا چند ماه بروز می‌کند که به دنبال آن ...
  • آقازاده کلیبر ...راهنمای حل جدول رضا

    donyayejadval.persianblog.ir/page/aref4790
  • =آتش فشانی در اندونزی (کینتجا); =آتشفشانی در ایتالیا (وزوو-آتنا) ... =آس (درختی شبیه درخت انار- دو سنگ مدور و مسطح که غلات رابا آن آرد میکنند- تکخال .... =آلیاژ منیزیم و آلومینیوم (ما گنا لیوم); =آلیاژی که برای ساختن سماور به کار می رود .... =از بنیانگذاران ریاضی نوین در ایران (دکتر سید محمد تقی فاطمی); =از به پا کردنی ها (شر)
  • اما در ایران اسلامی برای جلب آرای بیشتر ، به حمایت سیاسی از این مردم مطلوم به ... چه کسی باورش می شد که حقوق بشر اینجنین در مقابل نقض خویش دست و پا بسته باشد ؟ ... روزه ی غزه ، این حمله ی نظامی به کشتی های عده ای بی سلاح و دفاع( که پرچم سفید ... دیگر باید پذیرفت که قانون جنگل عادلانه تر از این قوانین بین اللملی اجرا می شود !
  • ۱۴ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در صورتی که هدف، "ناشناس " تشخیص داده شود، هواپیماهای شکاری و رهگیر با هدفِ مشاهده از ... ایرباس A-300-B2-203 ایرانی به شماره پرواز 655 و شناسه IR655 به خلبانی کاپیتان ... ارتفاع 12 هزار پا به 14 هزار پا انجام شد. اولین اکو ... با بی‌تدبیری همراه می‌کند. * شرایط خاص ... حمله به کشتی "ایران اجر "، حمله به سکوهای
  • هواپیما را آمادهء سفر به ونزوئلا کنید... - سکولاريسم نو

    www.newsecularism.com/.../06.../080610.Sefaarat-e-Sabz-Military-attack.ht...
    ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بیش از یک هفته از حمله مشکوک به نفتکش ژاپنی در خلیج فارس می‌‌گذرد. ... تل آویو را به آتش خواهند کشید همگی‌ نشان می‌‌دهد که کشتی نظام چنان به ... شخص خامنه‌ای که اکنون در حلقهء سپاهیان بی‌ خرد قرار گرفته و تصور می‌‌کند به راه انداختن جنگی ... فشار سر نیزه بر داشته شود چند میلیون ایرانی‌ در خیابان ‌ها فریاد خواهند ...
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برافروختن آتش جنگ در غزه و دمیدن بر آن همانند مُسکنی توجه ها را از کشتار ... چند سال گذشته با صرف هزینه های گزاف و با هدف انجام حملات تروریستی از غزه به ... در سوریه و اکنون کشیده شدن نیش «حماس» عملاً باعث می شود حکومت آخوندها با از .... هستند منافع مردم ایران را نابود کنند و در قبال آن شر به پا کنند هم شکی نیست.
  • مجله اینترنتی دلگرم

    www.delgarm.com/framework/content/archive?year=2013&month...
  • ۳ درصد از مردم آمریکا هنوز از اینترنت دایل‌آپ استفاده می‌کنند ..... بوکی محمد بنا به مردم: خیرانی که خلعتبری را دیدند ؛ دوبنده تیم ملی کشتی را ندیدند؟ ..... تحلیل بی بی سی از تأثیر حمله به سوریه بر بازار ایران ... غیب مجیدی و پا به توپ شدن قلعه‌نویی- رحمتی و حیدری به تمرین بازگشتند ..... چگونه تحت هر شرایطی آتش روشن کنید.
  • لینکبذار: وعده کمک یک میلیارد دلاری تهران به اسد | ...

    www.linkbezar.com/story.php?title=لینکبذار-وعده-کمک-یک...به...
  • رییس بانک مرکزی سوریه: ایران وعده کمک یک میلیارددلاری به ما داده است ... لینکبذار-فرانسه:یک عرب الجزاری که قصد حمله به اعضای کلیسایی در پاریس را داشت بازداشت ... دارد و قرار است که هم‌زمان با جشن پنجاه سالگی استقلال امارات از بریتانیا به فضا فرستاده شود. ... هشدار حزب‌الله به دولت: زنان به ورزشگاه بیایند زلزله به پا می‌کنیم.
  • آتشد فتد بر آب و گل آتش فتد بر آب و گل از گرمی شور ولا از گرمی شور ولا ... برپا قیام خون کرد تا دین بپا بماند قرآن جاودان و حکم خدا بماند. بر هر چه ... باید به خیمه گاه مولا حسین رسیدن در راه عشق ورزی باید بلا کشیدن ... چرا در سرتاسر ایران گشته است برپا پرچم ماتم .... در حمله بیت المقدس این عزیزان از بهر جانبازی شدند عازم به میدان.
  • : نفت و قیر در ایران قدیم

    daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-print.php?page=نفت...ایران...
  • آورده اند که وقتی کوروش در سال 539 قبل از میلاد ، در تدارک حمله به بابل بود، او را از خطرات جنگ ... کردند و کورش پاسخ داد: "ما همچنین مقدار زیادی قیر و طناب داریم که شهر سریع طعمه آتش شود. ... فیلها که از آتش ترسیده بودند، پا به فرار گذاشتند. ... می‌شمارد: خونریزی را متوقف می‌کند، مرهم زخم است، مروارید چشم را درمان می‌کند، مرهم نقرس است، ...
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کسانی که سعی در آغاز جنگ دارند، آتشی را به پا می‌کنند که همه منطقه را در بر می‌گیرد. وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: ایران به دنبال خاموش شدن آتش جنگ در منطقه است. ... صلح‌طلب مانع جنگی شویم که اگر شروع شود، دودش به چشم همه خواهد رفت. .... خارجه در خصوص توقیف کشتی تجاری · ایران و روسیه سند همکاری امضا کردند ...
  • سوال بزرگ - علی اکبری

    aliakbaria.persianblog.ir/post/299/
  • ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - غیر از این است که عمر این برج‌ها بسر آمده و باید تخریب شود. جز این است که آمریکا برای حمله به افغانستان و عراق و سپس ایران نیاز به یک بهانه خود ساخته دارد. ... داشته باشید که مسلمان مقابله به مثل کنند و تورات و انجیل آتش بزنند تا شما از ... وقتی به کشتی آزادی حمله می‌کنید انتظار دارید که جهان وحشت کند اما وحشت ...
  • فرصت می‌دهیم ایرانی‌ها به ما حمله کنند - تاریخ ایرانی

    tarikhirani.ir/Modules/files/Phtml/files.PrintVersion.Html.php?...
  • ۴ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تاریخ ایرانی: اندیشکدهٔ وودرو ویلسون، در ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۱ و به‌ بهانۀ کنفرانسی .... اگر یک کشتی ایتالیایی به شط بیاید و یک عراقی و یک ایرانی به سمتش ... اما اگر پا را فرا‌تر بگذارند، ما سر‌هایشان را در گل فرو خواهیم برد تا ارادهٔ ... در جنگ نمی‌توان گفت که تضمین می‌کنم تأسیسات نفتی به آتش کشیده نشوند.
  • حمله مجدد عربستان به مناطق مسکونی/ هشدار الحوثی به آل‌سعود ...

    www.sobherazan.ir/.../حمله-مجدد-عربستان-به-مناطق-مسکونی-هشدار-الحو...
  • وی افزود: این نیروهای ظالم و در رأس آنها عربستان از طریق حمله به یمن درصدد اجرای اراده آمریکا ... ملت یمن علیه تروریسم به پا خاست و در شمال و جنوب پیروزی‌هایی به دست آورد. ... منابع مذکور خاطر نشان کردند: این موشک ها از سواحل یمن به سمت کشتی هایی که قرار ... احتمال حمله به کشتی‌های اسرائیلی که از تنگه باب‌المندب عبور می‌کنند، یکی از ...
  • ۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اسرائیلی‌ها با عکس‌العمل شدید مواجه خواهند شد/ ایران به دفاع از جبهه مقاومت ادامه می‌دهد ... در نیروی زمینی از آن استفاده می‌کنیم، از تانک‌های بهینه‌ شده‌ای هستند که به لحاظ قدرت و ... وی «چالاکی، حجم بالای آتش و جابجایی سریع» را از ویژگی‌های بارز ... خلیج عدن به کشتی نفتکش ایرانی نزدیک شده و قصد تعرض به این نفتکش ...
  • شهریور 90 - مبادا روی لاله پا گذاریم

    www.alirezaaf.parsiblog.com/Archive/شهريور+90/
  • پذیرش این قطنامه هر چند به معنای پذیرش آتش بس از سوی ایران بود، ولی عراق به ... پاکستان و افغانستان شود و البته آمریکا به عراق نیز حمله کرد تا بدین ترتیب پایگاه های خود در اطراف مرزهای ایران را گسترش دهد. ... کاهش وزن: فیبر موجود در انجیر به کاهش وزن نیز کمک می‌کند و برای افراد چاق توصیه می‌شود. .... اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما.
  • تمام نوار مرزی ایران با شوروی به غیر از دو پاسگاه اینجه برون و داشمند در دست گروههای ... اعزامی دولت با نمایندگان ترکمنها به نتیجه می رسد و طرفین آتش بس را امضا می کنند. ... پس از این درگیری ها به مرور آرامش بر منطقه حاکم می شود و از نفوذ نیروهای چپ در ... کردستان ایران به منظور اغتشاش و ایجاد نگرانی در بین کردها زمینه‌چینی می‌کند.‌
  • ۱۱ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - من فکر می‌کنم که این به خاطر اصرار ایران بر ادامه جنگ بود و در عین حال ادامه ... در ۳۱ شهریورماه، نیروهای عراق حمله همه جانبه خود را از زمین و هوا به ایران آغاز می‌کنند. ... برای مخالفان جمهوری اسلامی هم آتش بسی که قوای عراقی را در ایران نگاه می‌دارد، و بر ... از دست حزب‌الله لبنان پا درمیانی کند و درآمد ناشی از فروش این سلاح‌ها به یک ...
  • چه کسی می‌تواند مدعی شود که در میان رهبران و روسای جمهور امروز دنیا، فردی ... شناسد که شجاع‌تر، با تدبیرتر، خلاق‌تر و هوشمندتر از رهبر ایران بر ملتی حکومت می‌کند؟ ... که او در عبور کشتی انقلاب از دل طوفان‌ها و امواج سهمگین، مدبرانه‌تر از او هدایت کشتی ... کدام ملتی می‌تواند چونان ملت لایق ایران، رهبری را به دنیای بشریت عرضه نماید که ...
  • ۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - انور رجا سال‌هاست که از کشورش رانده شده و در دمشق زندگی می‌کند. ... غروب یک روز زمستانی دمشق به سراغ انور ابو رجا رفتیم. ... در دمشق ساکن است یک تروریست تحت تعقیب است و باید به ما تسلیم شود. ... این‌ها که ذکر کردم عمق علاقه‌ای است که سوری‌ها به جمهوری اسلامی ایران دارند. ... حمله به یرموک چه تاریخی اتفاق افتاد؟
  • کندن پوست گربه --- هوشنگ اسدی :: روزآنلاین

    www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/-c4e5d86030.html
  • ۸ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سخنان پریشان می گویند و "رجز" خوانان ایران را یکسره به مصاف جهانی ... درجهان مسیحی سال نو می شود و پریشانگوئی کشتی نشینان "نظام" به ... ما و چشم و گوش های ما صید می‌کنند، آمریکا در تلاش برای چه چیزی است؟ ... "خودسر" به مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی آیت الله صانعی" حمله می .... کوه "سمگاک" به پا می خیزد.
  • تازه در همون بویین زهرا نسل میانسال و مسن هم که ترکی صحبت میکنند انقدر از ..... بعد از حمله مغولها قبایل ترک که هم پیمانان چنگیز بودند به ایران سرازیر شدند. ...... که وقتی پا ردآن می گزارید پا درآن فرو شده اثر پا درآن بجا می ماند و موقع برداشتن به ...... ۱-آذربایجان نامی به طور کل هندواروپایی(ایرانی) هستش آتور یا آذر همان مترادف آتش است ...
  • حمله به تسلیحات ایرانی عملیات روانی است

    www.598.ir/fa/news/.../حمله-به-تسلیحات-ایرانی-عملیات-روانی-است
  • وی درباره پاسخ ایران، حزب الله و دولت سوریه به حمله رژیم صهیونیستی، گفت: هیچ کس ... صحنه سوریه متاسفانه آتش این فتنه را بیش از گذشته شعله‌ور می‌کند و کشورهای ... داد، چنانچه کسانی مایلند این آتش افروزی شعله‌ورتر شود، می توانند به این اقدامهای ... امن کشتی ها است که این امر مبتنی بر منافع عمومی و جهانی می باشد با این حال ایران ...
  • ۶ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - کشتی کمک های دارویی به یمن ارسال می شود ...... آمریکا سگ کی باشه بخواد به ایران حمله کنه مگر جزء این است که این سینه زنی ها و هیئت ها و دعای نماز ...
  • ایرانیان در سپیده دم تاریخ

    mehrazinjoon.blogfa.com/89062.aspx
    و اسکندر بعد از اینکه به ایران حمله کرد شهری در قندهار بنا نهاد. ... شده بود اقتباس از ایرانیان داشت یا اینکه هندوها اولین کسانی بودند که آتش را اختراع ... داشتند گاو در کشت و زراعت به آنها کمک میکند پس نباید کشته و یا خورده شود) ... و درکف دیوار چاه آب وجودداشت که اگر قوای شمالی سد را محاصره کردند سربازان از بی آبی از پا در نیایند.
  • سایت صالحات - پایگاه صالحات

    salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=54...
    ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ديدند اين جمعيت بسوي آقا دارند حمله ميكنند كه به عنوان تبرك به ايشان دست بزنند . ... من دوباره رفتم مدينه ، چند روزي مدينه ماندم ، وقتي برگشتم به ايران يك عمامه اي ...... بله بی شک این مقام را به هر کسی نمیدهند تا کور شود هرآنکه نتواند دید در ...... اعتقادی هستند و شیطان دست به کار است تا همه را به آتش خود مبتلا کند.
  • بحران گرجستان به سود ایران شد - رادیو زمانه

    zamaaneh.com › ایرانیان هلند › رسانه ها
  • ۱۸ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - با هم نگاهی داریم به دیگر عناوین خبری مربوط به ایران و ایرانیان در رسانه‌های هفته ... خلبان این هواپیما هنگام پرواز متوجه شد که یکی از موتورها آتش گرفته است. .... برنج‌کاران ایران هر ساله مسابقات کشتی سنتی برگزار می‌کنند. ... -کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,954
  • بازدید ماه : 1,954
  • بازدید سال : 36,896
  • بازدید کلی : 776,320