loading...
شارژ رایگان ایرانسل / شارژ رایگان همراه اول
تبلیغات

تبلیغات




برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 518 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

آخرین اخبار از تیم جدید قلعه نوعی | امیر قلعه‌ نویی سرمربی ملوان شد


اخرین اخبار از تیم جدید قلعه نوعی | امیر قلعه‌نویی سرمربی ملوان شد


پس از جلسه ظهر امروز امیر قلعه‌نویی با داریوش بهشتی مالک باشگاه ملوان، وی به عنوان سرمربی ملوان انزلی انتخاب شد.


شب گذشته اولین جلسه بین قلعه‌نویی و بهشتی برگزار شد و امروز ظهر مذاکرات نهایی بین این دو صورت گرفت. امیر قلعه‌نویی ظرف یکی ـ دو روز آینده به انزلی می‌رود تا برنامه‌های تمرینی خود را اجرا کند.  

بومی ها و سکان هدایت قوی سپید
از اتفاقات جالب تاریخ ملوان بندرانزلی که همیشه زبانزد عام و خاص بود، مربیان بومی این تیم بودند، مربیانی که لزوما انزلی چی بودند و برای خودشان تاریخ داشتند، بهمن صالح نیا، نصرت ایراندوست، محمد احمدزاده، فرهاد پورغلامی و البته خیلی های دیگر مربیانی بودند که هرکدام چندین فصل روی نیمکت این تیم نشستند و با توجه به شرایطی که در اختیار داشتند توانستند برای این خطه و تیم ملی فوتبال ایران بازیکن سازی کنند و ملوان را نیز همیشه به عنوان تیمی استخوان دار و باریشه معرفی کنند.

یک خارجی روی نیمکتی ناشناخته
اما در نهایت اتفاق نادر در این تیم در لیگ سیزدهم افتاد، زمانب که برای اولین بار یک مربی غیر انزلی چی و اتفاقا خارجی سکان هدایت این تیم را به عهده گرفت، دراگان اسکوچیچ ناشناخته اولین مربی بود که روی نیمکتی ناشناخته تر برای مربیان غیربندری می نشست. وی در آن دوره با استفاده از بازیکنان جوان و ناشناخته تیمی ساخت که متحیر مانده بودند، رتبه غیرقابل باور هفتم برای ملوانی ها با توجه به نیم فصل اول ناموفق، باعث شد تا نگاه گیلک ها به مربیانی خارج از این خطه نیز جلب شود.

قلعه نویی دومین مربی غیر انزلی چی
در لیگ چهاردهم و پس از نصرت ایراندوست، موسیلوویچ کروات به عنوان دومین مربی غیرگیلک و خارجی پا به انزلی گذاشت اما هرگز در چند بازی تحت هدایت او ملوانان نتیجه خوبی به دست نیاوردند تا نوبت به اولین اولین مربی ایرانی غیربومی برای قوی سپید برسد، قرعه به نام فیروز کریمی افتاد و جالب اینکه وی نیز به مانند اولین مربی خارجی این تیم، عملکرد فوق العاده ای داشت و ضمن حفظ انزلی چی ها در لیگ برتر، بازی هایی خاطره انگیز در مقابل تیم های بزرگ لیگ برتر نیز برای آنها رقم زد.

اما، امسال امیر قلعه نویی که همین امروز به طور رسمی سکان هدایت انزلی چی ها را بر عهده گرفت را می توان دومین مربی ایرانی و چهارمین مربی غیر انزلی چی تاریخ ملوانان دانست که اتفاقا هرچهار نفر آنها نیز در دو فصل اخیر به این تیم پیوستند.

قلعه نویی در تیمی غیر از استقلال هم می درخشد
برق تهران و اولین تجربه سرمربیگری امیر قلعه نویی نشان می داد که این مربی چه آینده ای در پیش دارد، حضور در استقلال اهواز نیز به دنبال همان روند مربیگری بود و در نهایت مربی جوانی که سرمایه آبی پوشان پایتخت محسوب می شد به آرزویش رسید و کسب افتخارات مختلف را به همراه تیمش، استقلال، استارت زد. در طول دوران حضور قلعه نویی در عرصه مربیگری وی دو بار از جمع استقلالی ها جدا شد و سه تیم دیگر پیوست و در هرسه تیم موفق بود. یک قهرمانی، یک نایب قهرمانی و حضور در بین هشت تیم لیگ قهرمانان آسیا افتخارات قلعه نویی در تیمهایی غیر از استقلال بود.

مسی و زرد و سرخ و حالا سپید
مس کرمان اولین تیمی بود که قلعه نویی پس از شروع دوران رویایی خود در استقلال به جمع شان پیوست، قلعه نویی در آن سال توانست از مس کرمان تیمی خوب و جنگنده بیرون بکشد که گلیم خود را از آب بیرون می کشید.

زردپوشان سپاهان دومین بزرگ و پرتماشاگر قلعه نویی پس از آبی پوشان بود و سرمربی این تیم توانست آن سال اصفهانی ها را به مقام قهرمانی برساند و در آسیا نیز برای حریفان خط و نشان بکشد.

قرمزپوشان تبریزی نیز سومین تیم این مربی بودند، تراکتورساران نیز با سپردن نیمکت مربیگری خود به این مربی پرافتخار، در حالی در جمع مدعیان به سر می بردند به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر برسند.

و حالا قوهای سپید پوش را می توانیم غیرمترقبه ترین تیمی بدانیم که قلعه نویی می توانست روی نیمکتش بنشیند شاید پس از فصل ناموفق این مربی در جمع آبی های پایتخت وی می خواهد با این انتخاب و عملکرد خود، بار دیگر به صدر اخبار و مطلع شعاری همچون دوای درد احتمالی آبی برگردد و البته به کارشناسان نیز نشان دهد روی هر نیمکتی می تواند موفقیت را تجربه کند.

هوا را از من بگیر اما فوتبال را نه!
قوهایی انزلی از حمایت پرشور هواداران خود همیشه بهره برده اند و قلعه نویی نیز می داند حتی بیشتر از تبریز و اصفهان و کرمان، فوتبال برای انزلی چی ها از همه چیز واجب تر است حتی از هوا! یقینا این مربی با توجه به تمام شرایط خواسته این فصل پر فراز و نشیب را تجربه کند و باید دید در نهایت به چه نتیجه ای می رسد.

سومین مالک و چهارمین مربی غیربومی
گویا از زمانی که این دست مالکان متفاوت دست به دست می شد یک فرمول برای آنها ثابت شده بود و آن هم استفاده از مربیان غیر بومی! اولین بار حسین هدایتی با آوردن اسکوچیچ این فرمول را استفاده کرد و نتیجه گرفت، برای دوم سیروس محجوب پس از تجربه ناموفق کارکردن با مربی بومی این کار کرد، هرچند اولین اقدام وی نتیجه نداد اما دومین حرکت او خوب نتیجه داد و حالا نیز داریوش بهشتی با استفاده از نام بزرگی همچون امیر قلعه نویی می خواهد استفاده از این فرمول را در فوتبال انزلی نهادینه کند.
برچسب‌ها: اخرین اخبار از تیم جدید قلعه نوع، قلعه نوعی به ملوان، تیم جدید قلعه نوعی، قلعه نوعی مربی ملوان شد، قلعه نوعی ملوان، اخرین اخبار قلعه نوعی، اخرین وضعیت قلعه نوعی، پیوستن قلعه نوعی به ملوان، قلعه نوعی و ملوان

نمایش نتایج برای اخرین اخبار از تیم جدید قلعه نویی
درعوض جستجوی اخرین اخبار از تیم جدید قلعه نوعی


 
 
  • آخرین اخبار امیر قلعه نویی. ... وقتی سکوت قلعه نویی به هم می ریزد/ آماده باش به فرهاد؟ وقتی سکوت ... جنگی که بین دایی و قلعه نویی سر این چند نفر به راه می افتد!
  • اخرین اخبار از تیم جدید قلعه نوعی | امیر قلعه‌نویی سرمربی ...

    nogrehnews.blogsky.com/.../اخرین-اخبار-از-تیم-جدید-قلعه-نوعی-امیر-ق...
  • ۲۱ ساعت پیش - شب گذشته اولین جلسه بین قلعه‌نویی و بهشتی برگزار شد و امروز ظهر مذاکرات نهایی بین این دو صورت گرفت. امیر قلعه‌نویی ظرف یکی دو روز آینده ...
  • امیر قلعه نویی(سرمربی) | ورزش 3

    www.varzesh3.com/tag/99/امیر-قلعه-نویی(سرمربی)
  • RSSFeed. RSS. اخبار مرتبط با امیر قلعه نویی(سرمربی) ... قلعه نویی دوشنبه در انزلی 1394/04/26. تیم فوتبال ملوان انزلی هفته آینده با نظر قلعه نویی به یک اردوی داخلی می‌رود. ... قلعه نویی سر مربی جدید ملوان (ویدیو) 1394/04/25 ...
  • Football.ir - اخبار فوتبال : «امیر قلعه‌نوعی»

    football.ir/news/list/person/amir-ghalenoei-1108.html
  • امیر قلعه‌نویی با تصویب هیات مدیره ملوان درحالی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ..... طبق آخرین خبرها تونی اولیویرا طی صحبتی که روز گذشته با مسئولان باشگاه ...
  • امیر قلعه نویی

    www.khabaronline.ir/tags/257/امیر-قلعه-نویی
  • آخرین مطالب مربوط به امیر قلعه نویی ... دوست نزدیک امیر قلعه نویی تیم صبا را خرید ولی ترجیح داد مربی دیگری را ... محمود شیعی می گوید تیمش لیگ برتری است و راه آهنی ها هیچ مستند جدیدی رو نکردند و حالا آنها برنامه دارند که تیم سال بعدشان را ببندند. ... خواننده زیرزمینی/بفرما اینم خبر تتلو در نیویورک تایمز و واشنگتن پست!
  • اخبار ورزشی - جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/اخبار-ورزشی
  • آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی. ... پربیننده ترین اخبار ورزشی در 24 ساعت گذشته ... جدایی هافبک ایرانی آتلتیکو از تیم اسپانیایی/گزینه مورد علاقه برانکو در آستانه عقد قرارداد با ... قلعه نویی خطاب به ملوانی ها: این 5 تا بازیکن را بسپارید به من! ... آنری: آرسنال به 4 بازیکن جدید نیاز دارد/ ونگر می تواند بار دیگر به قهرمانی برسد.
  • جدیدترین و شدیدترین مصاحبه ممکن از نکونام علیه قلعه نویی ...

    fifaday.ir/شدیدترین-مصاحبه-از-نکونام-علیه-قلعه-نو/
  • اختلافات جواد نکونام با امیر قلعه‌نویی که در میانه‌های فصل گذشته به جدایی این بازیکن از استقلال منجر شد، پس از ... حرف من این است که شما خبر داشتید دلال منشوری چه کار می‌کند یا نه؟ ... برای من هم این سوال وجود دارد که شما ترکیب تیم را بر اساس حرف این آدم‌ها می چیدید یا نه؟ .... سیاست جدید تیم تیموریان، تاکید بر بازیکنان قطری!
  • فهرست اخبار | کانون هواداران باشگاه ورزشی استقلال

    www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/newslist-فهرست-اخبار
  • اخبار - اختصاصی کانون هواداران .... مدافع فصل گذشته استقلال در فهرست امیر قلعه نویی در تیم ملوان قرار گرفت. .... جدول آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر ... دور جدید حاشیه سازی هافبک عراقی استقلال نه از زمین فوتبال،که از روی تلفن همراه این ...
  • اخبار استقلال - قطره

    www.ghatreh.com/news/subcat/esteghlal-استقلال/0/20
  • میر قلعه نویی قول داده با ملوان سهمیه آسیا بگیرد. - به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از خبرآنلاین؛ سرمربی جدید ملوان قول داده برای این تیم سهمیه آسیا را ...
  • اخبار استقلال

    asas2012.blogfa.com/
  • چهارتا نیوز - آخرين اخبار وحواشي تيم استقلال - چهارتا نیوز. ... جالب اینکه بدانید قلعه نویی در سال های اخیر پس از ترک استقلال،3 بار در لیگ به آزادی بازگشته که حاصل آن 2 ..... مراسم رونمایی از پیراهن جدید استقلال در هفته جاری برگزار می شود.
  • باشگاه استقلال-اخبار-قلعه نویی: هدف ما در سال جدید قهرمانی است

    www.fcesteghlal.ir/.../home/?news/.../قلعه%20نویی:%20هدف%20ما%20در...
  • ۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار باشگاه استقلال-قلعه نویی: هدف ما در سال جدید قهرمانی است. ... متاسفانه آخرین بازی سال 93 را باختیم و اختلاف‌مان با تیم صدرنشین 4 امتیاز شد ...
  • سایت هواداران فوتبال|اخبار استقلال تهران، فوتبال ایران و جهان

    www.esteghlali.com/news.php
  • حمزه یونس مهاجم جدید تراکتورسازی که چند روز پیش با موافقت با باشگاه به اردوی تراکتورسازان ملحق شده بود، ... مدافع فصل گذشته استقلال در فهرست امیر قلعه نویی در تیم ملوان قرار گرفت. .... 3 سال قبل | تعداد بازدید : 677068, آخرین پاسخ توسط:
  • اخبار استقلال تهران، فوتبال ایران و جهان: سایت هواداران فوتبال

    www.esteghlali.com/
  • به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی پس از سه سال زندگی در تهران دوباره به یک شهرستان فوتبالی .... آی اسپورت - ملوان در فصل جدید یکی از ویژه ترین تیمهای لیگ برتر خواهد بود چرا که یک .... 6 سال قبل | تعداد بازدید : 1348784, آخرین پاسخ توسط:
  • استقلال - اخبار فوتبال

    www.esteghlali.com/dignews/display_upcoming/id_1/
  • آخرین اخبار ... تهران - ایرنا - تیم های فوتبال استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان، اول مرداد ماه در دیداری دوستانه در تهران به ... مدافع فصل گذشته استقلال در فهرست امیر قلعه نویی در تیم ملوان قرار گرفت. ... به گزارش خبرگزاری فارس، جاسم کرار هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال در صفحه اینتساگرام خود مطلب جدیدی منتشر کرد.
  • واکنش قلعه‌نویی به مربیگری دردایی تیم دوستش - مشرق نیوز ...

    www.mashreghnews.ir/.../news/.../واکنش-قلعه‌نویی-به-مربیگری-دردای...
  • ۲ روز پیش - علی دایی قرار است در صبا باتری یک تیم کم هزینه ببندد. ... اگرچه مالک جدید صبا وقتی پنجشنبه شب با قلعه نویی نشسته بود و از آینده تیمداری اش سخن می گفت، تاکید داشت مبلغ مورد نظرش برای تیمداری را دو برابر ... آخرین اخبار.
  • جام نیوز :: JamNews - دروازه بان ناکام در تیم جدید قلعه نویی!

    www.jamnews.ir/detail/News/485211
  • ۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین اخبار نقل و انتقالات/ بمب پرسپولیس در ترکیه منفجر می شود؟ ... کد خبر: 485211 ... محسن فروزان دروازه بان ناکام در تیم جدید قلعه نویی!
  • آبی پوشان | آخرین اخبار باشگاه استقلال و فوتبال ایران

    abipooshan.ir/
  • خبر گزاری آبی پوشان :آخرین اخبار باشگاه استقلال و فوتبال ایران به همراه حواشی و ... استقلال در اولین دیدار تدارکاتی خود در فصل جدید به مصاف بهمن جوان رفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهد . ..... قلعه نوعی سرمربی ملوان شد.
  • قلعه نویی و كریمی گزینه های جدید برای سرمربیگری در تیم ...

    www.beytoote.com › اخبار › اخبار ورزشی
  • ۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین اخبار ورزشی. . اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید ... چه شد که رفیق قلعه نویی تیم خرید و دایی را سرمربی کرد! ... چند وقتی بود که خبر می‌رسید باشگاه گسترش فولاد تبریز به دنبال گزینه جدید مربیگری است. در این مورد حتی شنیده ...
  • عکس: اتومبیل شخصی امیر قلعه‌ نویی – جديدترين اخبار ايران ...

    www.momtaznews.com/عکس-اتومبیل-شخصی-امیر-قلعه‌-نویی/
  • جدید ترین اخبار ایران و جهان ممتاز نيوز .... پسر قلعه نویی در تست فنی تیم آمریکایی رد شد این خبر در تاریخ ۲۶خردادماه۹۲ به نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ...
  • آخرین اخبار باشگاه استقلال - نیوزام

    www.newsum.ir/tags/esteghlal/
  • امیر قلعه‌نویی با تایید هیات مدیره باشگاه به عنوان سرمربی جدید تیم ملوان انزلی انتخاب شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، هیات مدیره ...
  • امیر قلعه نویی - خبرخون

    khabarkhoon.com/Tag/امیر-قلعه-نویی
  • تازه ترین خبرها درباره امیر قلعه نویی را اینجا بخوانید. ... آخرین بروزرسانی: لحظاتی پیش; خبر های امروز: 984 ... تیم فوتبال استقلال تهران این فصل با تلفیقی از نفرات قدیم و جدید و با سلیقه مظلومی بسته شده، اما موفقیت و ناکامی احتمالی مربوط به ...
  • قلعه نويي و ليست جديد براي ملوان - برترین وب تفریحی

    readauto.rozblog.com/post/.../قلعه-نويي-و-ليست-جديد-براي-ملوان.html
  • ۱ روز پیش - سرمربي فصل گذشته استقلال براي فصل جديد بي تيم ... پيکان و ملوان. ... و قلعه ... آخرين اخبار نقل و انتقالات/ ليست بازيكنان مد نظر قلعه نويي .
  • یوز - آخرین اخبار ورزشی قلعه نویی

    www.yooz.ir/sport/?t=2&i=1&s=0&l=15...قلعه%20نویی
  • توصیه قلعه‌نویی درباره پرواز تیم ملی ... اعضای جدید هیات مدیره استقلال حالا دونفر از اعضا با نگه داشتن قلعه نویی موافق اند . ... شهر خبر امروز 11 ساعت پیش ورزش.
  • قلعه نویی، سرمربی جدید ملوان | شفقنا ورزشی: داغ ترین اخبار ...

    sport.shafaqna.com/news/39778
  • ۲ روز پیش - شفقناورزشی- قلعه نویی سرمربی ملوان در فصل آتی خواهد بود. ... همانطور که چند روز قبل خبر داده بودیم، توافقات اولیه بین قلعه نویی و باشگاه ... آخرین اخبار ... نظرات سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل پس از باخت به فرانسه.
  • سایت هواداران تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران

    abieteh.com/
  • آبیته مرجع اخبار و نتایج و گل های بازی های تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران در ... رونمایی از بمب جدید استقلال: مذاکره مظلومی با انصاری فرد ... آخرین اخبار استقلال ... اختصاصی آبیته/ قلعه نویی مافیهای فوتبال را باخت؛ نقدی بر عملکرد سرمربی ...
  • تیم جدید قلعه نویی مشخص شد - خبر پو

    khabarpu.com/h.php?t=287-xNEWS-x101252-xdxtoeixioqr...t...
  • ۲ روز پیش - تیم جدید قلعه نویی مشخص شد-نماینده|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی. ... خبر پو, پویش آخرین اخبار ایران و جهان و نیازهای اینترنتی روزانه ...
  • جدیدترین اخبار باشگاه استقلال - هواداران متعصب استقلال

    omranss.blogfa.com/cat-1.aspx
  • اخبار امروز یکشنبه94/4/7 ; میثم مجیدی و مهدی رحمتی حریدهای جدید آبی ها ..... امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال پس از وارد شدن به زمین بلافاصله به سمت فیرات ...
  • آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سرویس ورزش

    vista.ir/live/service/8/1
  • آخرین اخبار سرویس ورزش .... جام نیوز · 04/26 -نوستالژی/ وقتی قلعه‌نویی بازیکنان خودش را ملی پوش کرد / بانک ورزش .... 04/26 -نخستین تمرین تیم ملی بسکتبال با سرمربی جدید آلمانی / واحد مرکزی خبر · 04/26 -نخستین پیروزی شاگردان مرزبان!
  • واکنش قلعه نویی به مربیگری دردایی تیم دوستش - مشرق ...

    khabarfarsi.com/ext/13505516
  • اما ساعتی پس از این انتخاب مالک جدید هتل داریوش در رستوران امیر قلعه نویی بود و ... واکنش قلعه نویی به مربیگری دردایی تیم دوستش - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران ...
  • آغاز زندگي‌ جديد براي قلعه‌نويي - بولتن نیوز

    www.bultannews.com/fa/news/257805/آغاز-زندگي‌-جديد-براي-قلعه‌نويي
  • امير قلعه‌نويي در فوتبال ایران به افتخارات زیادی رسیده اما او بعد از آخرين قهرماني در ... استقلال، تيمي كه هواداران جز قهرماني براي اين تيم جايگاهي متصور نبودند، اين ...
  • قلعه‌نویی سرمربی ملوان شد - جام‌جم ورزشی - جام جم

    sport.jamejamonline.ir/newspreview/2021068635111149040
  • ۱ روز پیش - امیر قلعه‌نویی با تایید هیات مدیره باشگاه به عنوان سرمربی جدید تیم ملوان بندر انزلی انتخاب شد. ... اخبار مرتبط; آخرین اخبار; پربازدیدترین ها.
  • اخبار پارسیک - شغل جدید امیر قلعه نویی در فوتبال/ سرمربی ...

    news.parseek.com/Url/?id=10489326
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شغل جدید امیر قلعه نویی در فوتبال/ سرمربی استقلال دو شغله است. ... آخرین نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر/ رضایت هواداران آبی و اعتراض سرخ‌ها ...
  • حمله بی‌سابقه کی‌روش به درخشان و قلعه‌نویی - سایت خبری ...

    www.tabnak.ir/fa/news/.../حمله-بی‌سابقه-کی‌روش-به-درخشان-و-قلعه‌نوی...
  • ۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عدد و رقم مهم نیست اما او الگوی بزرگی برای نفرات جدید و جوان بر جای گذاشته که آن اهمیت دارد. کی روش ... هیچ چیز! سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از قلعه نویی و همیارانش تصریح کرد: آیا این رفتار‌ها درست است؟ .... آخرین اخبار.
  • دروازه بان ناکام در تیم جدید قلعه نویی! - اقتصادایران

    www.econews.ir/fa/.../دروازه_بان_ناکام_در_تیم_جدید_قلعه_نویی!
  • ۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دروازه بان ناکام در تیم جدید قلعه نویی! ... با این همه شنیده می شود قلعه نویی به فروزان اعتقاد دارد و عملکرد بد او در فصل اخیر باعث نشده ... آخرین اخبار.
  • اخبار استقلال،آخرین خبرها از تیم استقلال - آکانیوز - آکاایران

    news.akairan.com/havades-akhbar/sport/esteghlal.html
  • ۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سناریوی جدید استقلال: مجیدی در نقش قلعه نویی، مظلومی در نقش مرفاوی .... آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال برای لیگ پانزدهم · استقلال ابزار ...
  • گزارش کاپ از آخرین وضعیت استقلال/جانشین قلعه نویی در ...

    cup.ir/sport/worldcup/515/...آخرین-وضعیت...قلعه-نویی.../55076
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش کاپ از آخرین وضعیت استقلال/جانشین قلعه نویی در دفتر معاون ... با ورود تیم جدید به هیات مدیره استقلال،طبیعی است که نام های زیادی برای ...
  • شغل جدید امیر قلعه نویی در فوتبال/ سرمربی استقلال دو شغله ...

    www.dana.ir/News/264747.html
  • شبکه اطلاع رسانی راه دانا-شغل جدید امیر قلعه نویی در فوتبال/ سرمربی استقلال دو ... ساعت: 15:42 منتشر شده در مورخ: 1393/12/22 شناسه خبر: 264747 ... سرمربی تیم فوتبال استقلال همزمان مشاور فنی یک باشگاه لیگ دسته اولی هم هست. ... آخرین اخبار ...
  • خبرخوان استقلال

    esteghlalrss.ir/
  • آخرین اخبار باشگاه استقلال. ... این عکسی از تیم ملی سال 2007 است، همان تیمی که قلعه نویی مربی آن ها بود و موفق نشد به مرحله ... مهاجم جدید تراکتورسازی را بشناسید.
  • هشدار نیوز - قلعه‌نویی گزینه جدید سرمربیگری ملوان

    www.hoshdarnews.ir/detail/News/23149
  • ۲ روز پیش - قلعه‌نویی گزینه جدید سرمربیگری ملوان هشدارنیوز - مالک باشگاه ملوان از منتقی شدن حضور علی دایی روی نیمکت سرمربیگری این تیم خبر داد.
  • 14 بازیکن جدید استقلال چه کسانی هستند؟!

    www.fcesteghlalclub.ir/Links/lastnews/4513-ssnews3150.html
  • آخرین خبرها ... مهاجم جدید تراکتورسازی را بشناسید. نوشته شده توسط سعید ... مدافع فصل گذشته استقلال در فهرست امیر قلعه نویی در تیم ملوان قرار گرفت. به گزارش ...
  • فهرست جدید خریدهای قلعه‌نویی - تعامل

    www.taamolnews.ir/fa/news/35454
  • امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در صورتی که فصل آینده در این تیم بماند ... به گزارش تعامل، آخرین اخبار حاکی از آن است که قرار است قلعه نویی در استقلال ماندگار ...
  • صراط نیوز | Seratnews.ir | ورزش

    www.seratnews.ir/fa/sport
  • بازتاب آخرین اخبار ایران و جهان در صراط نیوز. ... سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌توان گفت که صعود به جام جهانی روسیه مثل یک عملیات غیرممکن برای ایران خواهد .... چرا قلعه‌نویی و دایی به انزلی و قم رفتند؟ ... رونمایی از پیراهن جدید چلسی+عکس ...
  • ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

    www.parsfootball.com/
  • استقبال قلعه‌نویی از حضور انصاری‌فرد در ملوان و ارائه فهرست بازیکنان تا فردا ... مالک باشگاه ملوان گفت که سرمربی جدید این تیم فردا لیست بازیکنان مدنظرش را .... جهت دریافت آخرین اخبار خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال دات کام ، ایمیل خود ...
  • آخرین نیوز

    www.akharinnews.com/
  • تشکر رهبر معظم انقلاب از مجاهدت صادقانه و تلاش مجدانه تیم مذاکره کننده هسته‌ای ... جزئیات ابلاغیه جدید به بانک‌ها ... آخرین اخبار از اختلال در جایگاه‌های بنزین ... علی دایی در تمرین صبا حاضر شد (عکس) · بازیکن سابق پرسپولیس شاگرد قلعه‌نویی می ...
  • خبرهای قلعه‌نویی از آخرین وضعیت تیم استقلال - شبکه خبر

    www.irinn.ir/news/.../خبرهای-قلعه‌نویی-از-آخرین-وضعیت-تیم-استقلال
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خبرهای قلعه‌نویی از آخرین وضعیت تیم استقلال ... فهرست را به باشگاه دادم و فتح‌ الله‌ زاده و امیری برای جذب نفرات جدید تلاش می‌کنند. وی درباره ...
  • مصاحبه قلعه‌نويي دليل اصلي شکست تيم ملي مقابل عراق شد!

    www.zamannews.ir/.../6338-مصاحبه-قلعه-نو-اصل-شکست-مل-مقابل-عرا...
  • ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مصاحبه قلعه‌نويي دليل اصلي شکست تيم ملي مقابل عراق شد! ... از بازي دوستانه تيمش با راه آهن در جمع خبرنگاران و دوربين شبکه خبر قرار گرفت.
  • پرسپولیس نیوز: Perspolisnews.Com

    perspolisnews.com/
  • پرسپولیس نیوز : در این ویدئو عوامل پرسپولیس در حاشیه تفریحات سالمشان از جمله بازی پینگ پنگ به شما تبریک می.
  • اظهارت جدید قلعه نویی درباره کی روش | پایگاه اطلاع رسانی رجا

    www.rajanews.com/news/206215
  • ۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین اخبار; پربازدیدها .... به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال در سال ۹۴ ضمن آرزوی ... (س) اظهار داشت: شما هنوز اجازه ندادید تا ببینیم تمرینات ما چه خبر است اما اولین هدف ما در سال جدید قهرمانی است ...
  • سناریو جدید باشگاه استقلال/ مجیدی در نقش قلعه‌نویی ... - ...

    aftabnews.ir/.../news/.../سناریو-جدید-باشگاه-استقلال-مجیدی-در-نقش-قل...
  • ۲ روز پیش - سناریو جدید باشگاه استقلال/ مجیدی در نقش قلعه‌نویی، مظلومی در نقش مرفاوی. هنوز زمزمه حضور فرهاد مجیدی در ... پربیننده ترین عناوین آخرین اخبار ...
  • قلعه‌نویی گزینه جدید سرمربیگری ملوان | اخبار ایرانیان

    newsiranian.ir/fa/news/.../قلعه‌نویی-گزینه-جدید-سرمربیگری-ملوان/
  • ۲ روز پیش - قلعه‌نویی گزینه جدید سرمربیگری ملوان ... باشگاه ملوان از منتقی شدن حضور علی دایی روی نیمکت سرمربیگری این تیم خبر داد. سرخط آخرین اخبار ...
  • نقل و انتقالات جدید استقلال - لیست قلعه نویی - مجله ...

    mag.3e7en.com › اخبار › ورزشی
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امیر قلعه نویی روز گذشته با وجود حاضر نشدن در باشگاه استقلال لیست فصل ... برچسب زده شده با:آخرین اخبار باشگاه استقلال تهران آخرین خبر از ...
  • دایی منتفی شد، قلعه‌نویی گزینه جدید سرمربیگری ملوان

    aref11.vistablog.ir/.../دایی+منتفی+شد،+قلعه‌نویی+گزینه+جدید+سرمرب...
  • آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس - نیوزام www.newsum.ir/tags/perspolis/ حضور دایی در .... قلعه نویی و کریمی گزینه های جدید برای سرمربیگری در تیم تبریزی.
  • برگزاری نشست قلعه‌نویی با کادرفنی ملوان

    sepidnews.com/index.php?option=com_content...news...
  • ۱۹ ساعت پیش - سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پنجشنبه شب نشستی را با مدیر تیم و ... خبرگزاری مهر _ امیر قلعه‌نویی در این نشست که در تهران برگزار شد ، با رمضانی مدیر تیم ... آخرین بروز رسانی در جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۹. صفحه جاری : خانهاخبارفـوتبـال ایـرانبرگزاری نشست قلعه‌نویی با کادرفنی ملوان بالا ...
  • ایسنا - سرویس ورزشي

    www.isna.ir/fa/service/Sports
  • امیر قلعه‌نویی با تایید هیات مدیره باشگاه به عنوان سرمربی جدید تیم ملوان انزلی انتخاب شد. بیشتر ... وزیر ورزش روسیه از حضور سپ بلاتر در این کشور برای قرعه‌کشی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 خبر داد. ... آخرین اخبار : ورزشي. تشویق عجیب ...
  • مصاحبه جدید قلعه نویی - جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان

    www.bwin90.biz/post/tag/مصاحبه%20جدید%20قلعه%20نویی
  • سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فقط لباس استقلال را برتن داشتیم و طراوت ... برچسب ها:تازه ترین اخبار استقلال، مصاحبه جدید قلعه نویی، امیر قلعه‌نویی، ...
  • قلعه‌نویی مازادهای استقلال و پرسپولیس را به تیم جدیدش می‌برد

    fdn.ir/content/view/123753/75/
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قلعه‌نویی مازادهای استقلال و پرسپولیس را به تیم جدیدش می‌برد ... حضور داشته باشد با برخي نفرات نيز صحبت کرده تا منتظر تيم جديد وي باشند. ... دختر سخنگوی وزارت خارجه سودان به داعش پیوست · آخرین اخبار از نقل و انتقالات ...
  • سناریو جدید باشگاه استقلال/ مجیدی در نقش قلعه‌نویی ... - پارس

    www.parsnews.com/.../290662-سناریو-جدید-باشگاه-استقلال-مجیدی-در-...
  • سناریو جدید باشگاه استقلال/ مجیدی در نقش قلعه‌نویی، مظلومی در نقش مرفاوی · خانه > اخبار > ورزشی. کد خبر: 290662 ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۱ 0. هنوز زمزمه ... آخرین اخبار.
  • مدافع استقلال مدیر رستوران جدید قلعه نویی!+عکس – آخرین ...

    padidehnews.com/?p=378392
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین اخبار ایران ... مدافع استقلال مدیر رستوران جدید قلعه نویی! ... رستوران امیر قلعه نویی، کافی بود تا حنیف سر شوخی را با سرمربی تیم شان باز ...
  • دروازه بان ناکام در تیم جدید قلعه نویی! - خانه

    sabadekhabar.ir/1394/03/06/دروازه-بان-ناکام-در-تیم-جدید-قلعه-نویی/
  • ۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از ملی‌پوشان این تیم زیر بار امضای قرارداد جدید نروند آن وقت قلعه‌نویی روی پلان B .... اخبار استقلال،آخرین خبرها از تیم استقلال - آکانیوز - آکاایران.
  • دروازه بان ناکام در تیم جدید قلعه نویی! | اخبار ایران

    amozande.ir › اخبار ورزشی
  • ۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار ایران > اخبار ورزشی > دروازه بان ناکام در تیم جدید قلعه نویی! ... به گزارش افکارنیوز، در هفته های پایانی که تیم استقلال روی دور ناکامی بود و محسن فروزان گل .... با عضويت در خبرنامه آخرين مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید.
  • آیا خریدار جدید خواهان قلعه نویی است؟ - باشگاه خبرنگاران جوان

    www.yjc.ir/fa/news/5171327/آیا-خریدار-جدید-خواهان-قلعه-نویی-است
  • آخرین اخبار ... کد خبر: ۵۱۷۱۳۲۷ ... به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تیم استقلال در نیم فصل اول توانست نتایج خوبی را رقم ... بنابراین قلعه نویی تا پایان فصل مهلت دارد که در تیم بماند و استقلال را قهرمان کند و برای آینده خود منتظر ...
  • آخرين وضعيت باشگاه استقلال از زبان قلعه‌نويي

    navad.net/newscontent.aspx?NewsID=112859
  • ۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شماره خبر : 112859 ... امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي استقلال و راه‌آهن گفت: در ابتداي ... سليمان فلاح بازيکن جديد استقلال است که فردا قراردادش به ثبت مي‌رسد و مي‌تواند در ليست 18 نفره ما حضور پيدا کند.
  • فوتبال ایران

    www.footballiran.ir/
  • آخرین اخبار ... دایی: برای تقویت صبا نیاز به بازیکنان جدیدی داریم/تا بررسی‌هایم از تیم کامل نشود، مصاحبه ... شوك ژنرال در دقيقه نود؛ قلعه نویی سرمربی ملوان شد!
  • 90tv.ir-تازه‌ترین خبرهای افغانستان - برنامه نود

    90tv.ir/tag/1733/افغانستان
  • اقبال جوادی بازیکن جدید تیم ملی فوتبال افغانستان که در تیم ملبورن جنوبی استرالیا در لیگ .... افغانستان برای آخرین بار در رقابت های جنوب آسیا شرکت میکند ... استقلال پیگیر اخبار قرارداد قلعه نویی با ملوان; 18:00 بازگشت پر افتخار تیم ...
  • تیم جدید قلعه نویی مشخص شد

    www.khabarjoo24.ir/19246522-تیم%20جدید%20قلعه%20نویی%20مش...
  • ۲ روز پیش - سرمربی فصل گذشته تیم استقلال سرمربی ملوان شد. ... تیم جدید قلعه نویی مشخص شد ... آماده‌سازی شرایط اکران «خبر خاصی نیست» از نیمه مرداد ...
  • آخرین صحبت های «قلعه نویی» درباره جذب بازیکن جدید استقلال

    www.peykekhabar.com/خبر-اخبار.../15889-صحبت-درباره-استقلال-نو...
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سرمربی تیم استقلال گفت:بازیکنان تیم های شهرستانی که ما برای آسیا می خواستیم آنها را ... آخرین صحبت های «قلعه نویی» درباره جذب بازیکن جدید استقلال ... وی درباره وضعیت بازیکنان کمکی استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا اظهار ...
  • دروازه بان ناکام در تیم جدید قلعه نویی!

    newsflow.ir/2015/دروازه-بان-ناکام-در-تیم-جدید-قلعه-نویی/
  • ۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی. ... پربیننده ترین اخبار ورزشی در 24 ساعت گذشته · بازیکنی که برای ۴۰میلیون ... دروازه بان ناکام در تیم جدید قلعه ...
  • آخرين اخبار نقل و انتقالات/ ليست بازيكنان مد نظر قلعه نويي ...

    footballonline.ir/News.aspx?ID=20328
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در زير مي توانيد از آخرين اخبار امروز نقل وانتقالات فوتبال با خبر شويد. ... قلعه‌نويي كه معمولا علاقه دارد در تيم‌هاي پرستاره كار كند براي فصل جديد ...
  • آخرین اخبار استقلال تهران-قطره - صفحه نخست - loxblog.Com

    fcss.loxblog.com/post/1/آخرین%20اخبار%20استقلال%20تهران-قطره.htm
  • آخرین اخبار استقلال تهران-قطره - استقلال آبروی فوتبال ایران. ... واکنش قلعه نویی به اینکه مربیگری تیم دوست صمیمی اش را به علی دایی دادند ... اما ساعتی پس از این انتخاب مالک جدید هتل داریوش در رستوران امیر قلعه نویی بود و برای او از آینده تیمش ...
  • جنوب نیوز

    jonoubnews.ir/
  • وضعیت معلمان و فرهنگیان شهرستان عسلویه مطلوب نیست و بسیاری از فرهنگیان ... ﻗﻠﻌﻪ ﻧﻮیی ﺳﺮﻣﺮبی ﻣﻠﻮان ﺷﺪ ... تصاویر/حواشی پایان سفر تیم مذاکره کننده هسته ای.
  • اس اسی ها | SSIHA - لیست امیر قلعه نویی برای فصل جدید

    ssiha.blogfa.com/tag/لیست-امیر-قلعه-نویی-برای-فصل-جدید
  • علی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال گفت: وضعیت تیم آنقدرها هم که می‌گویند بحرانی نیست. درست است که مشکلاتی داریم ...
  • آخرین وضعیت شکایت قلعه نویی از فردوسی پور، نکونام - ...

    www.irjavan.com › اخبار › اخبار ورزشی
  • ۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین وضعیت شکایت قلعه نویی از فردوسی پور، نکونام، کعبی و دو ... جوان ایرانی عکس بازیگران ایرانی ,اس ام اس,مد و لباس,دانلود آهنگ جدید , عکس خنده دار .... شکایت از نکونام نیز اظهارداشت: «آقای نکونام روز بعد از دیدار تیم ملی ایران ...
  • افشارزاده: نسبت به زمان قلعه‌نویی تیم بهتری داریم/زندی نه ...

    www.ilna.ir/.../289617-افشارزاده-نسبت-به-زمان-قلعه-نویی-تیم-بهتری...
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشارزاده: نسبت به زمان قلعه‌نویی تیم بهتری داریم/زندی نه، دهنوی را ... را در جذب بازیکنان جدید تامین کنیم و با جذب یکی دو بازیکن دیگر تیم ما ... وی در مورد وضعیت کرار جاسم برای ادامه همکاری با استقلال گفت: با او در ... آخرین اخبار.
  • خبر جدید تصادف خودرو پورشه هوتن پسر قلعه نوعی عکس ...

    link4u.blog.ir/.../خبر-جدید-تصادف-خودرو-پورشه-هوتن-پسر-قلعه-نوعی-...
  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعلق این اتومبیل به پسر مربی تیم استقلال بود امان هوتن قلعه نویی . ... تجهیزات داعش برای ایجاد ترس+عکس · تصادف مرگبار خودرو آخرین مدل .
  • آمريکا مقصد بعدي امير قلعه‌نويي/ رفتن به سرزمين اجنبي ها؟!

    tik.ir/.../news/.../آمريکا-مقصد-بعدي-امير-قلعه‌نويي-رفتن-به-سرزمين-ا...
  • به احتمال فراوان امسال آخرين سال حضور امير قلعه نويي در استقلال خواهد بود. ... شود و احتمالا قلعه نويي هم يکي از گزينه هاي مالکان جديد خواهد بود اما از آن طرف تيم هاي متول ... که خبر مي رسد سرمربي آبي پوشان اما تصميم ديگري براي فصل جديد خواهد گرفت.
  • بهشتی: قلعه‌ نویی در حق ما لطف کرد؛ تیمی که او بالای سرش ...

    www.tarafdari.ir/خبر/.../بهشتی-قلعه‌-نویی-در-حق-ما-لطف-کرد؛-تیمی-...
  • ۲ روز پیش - به هر حال تیمی که امیر قلعه نویی هدایت آن را داشته باشد همیشه باید بالای جدول باشد و من هم قول داده ام که مشکلات را برطرف کنم." .... خبر از پرسپولیس؛ از تفریح در آنکارا تا لباس های جدیدقلعه نویی .... آخرین مطالب و چندرسانه‌ای کاربران.
  • ملوان کلاب.نت

    malavanclub.net/
  • آخرین اخبار; مصاحبه; هیئت فوتبال; تمرینات; تیم های پایه; لیگ برتر; بانوان ملوان ... مالک باشگاه ملوان انزلی گفت:قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و ... اختصاصی - تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با حضور مالک جدید برگزار شد .
  • قلعه‌نویی پیشنهاد ۳۰ میلیاردی را رد کرد - آخرین اخبار - اخبار ...

    www.jouybaran.ir/news/.../-قلعه‌نویی-پیشنهاد-۳۰-میلیاردی-را-رد-کرد-....
  • ۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بر اساس اخبار رسیده مالک متمول باشگاه ملوان پیشنهادی 30 میلیارد تومانی به قلعه نویی داده تا بیاید و خودش تیم را جمع و جور کند. ... هنوز معلوم نیست که قلعه نویی برای فصل جدید چه تصمیمی خواهد گرفت و اصلا آیا در لیگ برتر ...
  • قلعه‌نويي مي‌خواست در استقلال بماند و تغييرات ... - آموزش های ...

    amoozesh.blogsazi.ir/1394/.../قلعه‌نويي-مي‌خواست-در-استقلال-بماند.htm...
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خلاصه ای از مطلب :ادامه این مطلب : قلعه‌نویی می‌خواست در استقلال بماند و تغییرات …۳,۶۴۰ resultsفرهیختگان ... آخرین خبر ها از باشگاه استقلالwww.p30sat44.in/printthread47141.htmlLast ... اخبار فوتبال » ۹۰/ سرمربی استقلال جدید ...
  • توافق اولیه تراکتورسازی با قلعه‌نویی/ کاظمی گزینه‌ جدید ...

    aharvesal.ir/?p=29575
  • ۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین اخبار : ... به لیست گزینه‌های احتمالی هدایت تیم تراکتورسازی، قلعه‌نویی و کاظمی هم افزوده شد و این باشگاه حتی با سرمربی سابق استقلال به ...
  • Sport TV - پایگاه رسمی ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

    sporttv.ir/
  • ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۲۰:۰۴اخبار کوتاه ورزشی: آخرین نقل انتفالات (ویدئو); ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۹:۲۹مهاجم ... امیر قلعه نویی سرمربی ملوان شد (ویدئو); ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۹:۰۶اعلام ترکیب تیم ملی .... ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ ۱۲:۴۵ کارنامه سرپرست جدید دبیری فدراسیون پینگ پنگپینگ ...
  • قلعه‌نویی گزینه جدید سرمربیگری ملوان - تیتریک

    titre1.ir/fa/news/72311/قلعه‌نویی-گزینه-جدید-سرمربیگری-ملوان
  • ۳ روز پیش - مالک باشگاه ملوان از منتقی شدن حضور علی دایی روی نیمکت سرمربیگری این تیم خبر داد. ... پربازدیدترین پربحث ترین آخرین آخبار .... مهمترین گزینه مد نظر ما در حال حاضر امیر قلعه‌نویی سرمربی فصل قبل استقلال است و امیدواریم ...
  • سناریو جدید باشگاه استقلال/ مجیدی در نقش قلعه‌نویی - سوژه 3

    sooje3.com/سناریو-جدید-باشگاه-استقلال-مجیدی-در-نق/
  • ۲ روز پیش - سناریو جدید باشگاه استقلال/ مجیدی در نقش قلعه‌نویی، مظلومی در نقش مرفاوی ... مظلومی خبر داد:هم آندو را می خواهم ، هم سید جلال و هم جواد ... آخرین مطالب.
  • پسران ابی - جدیدترین اخبار باشگاه استقلال

    milad1573.blogfa.com/tag/جدیدترین-اخبار-باشگاه-استقلال
  • پسران ابی - جدیدترین اخبار باشگاه استقلال - ابی استقلالی - پسران ابی. ... امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در شروع تمرین این تیم حضور نداشت ..... *هیرائیل مگوئیان مدافع ارمنستانی و جدید تیم استقلال امروز در تمرین این تیم شرکت ...
  • 4 بازیکن سرشناس در لیست قلعه نویی - امد

    amad.areza.ir/p207810_4+بازیکن+سرشناس+در+لیست+قلعه+نویی
  • استقلال برای ادامه همکاری در فصل جدید برای هافبک عراقی خود شرایطی را پیش روی او. ... پایگاه خبری شباویز ارایه اخرین اخبار ایران و جهان در زمینه های مختلف فرهنگی اجتماعی. ... کی روش بدون معطلی باید از تیم ملی برود باخت تیم ملی به خاطر مصاحبه قلعه ... اب تنی امیر قلعه نویی زیر ابشار و تراختور دات کام اخبار تراکتور و مجله ...
  • امسال آخرين سال حضور امیر قلعه نویی در استقلال! - نور نیوز

    www.noornews.ir › صفحه نخست › ورزشي
  • به احتمال فراوان امسال آخرین سال حضور امیر قلعه نویی در استقلال خواهد بود. ... می شود و احتمالا قلعه نویی هم یکی از گزینه های مالکان جدید خواهد بود اما از آن طرف تیم های ... که خبر می رسد سرمربی آبی پوشان اما تصمیم دیگری برای فصل جدید خواهد گرفت.
  • واکنش مدیرعامل تراکتورسازی به حضور قلعه‌نویی و شکایت ...

    home.abrarnews.com/.../21774-واکنش-مدیرعامل-تراکتورسازی-به-حضو...
  • واکنش مدیرعامل تراکتورسازی به حضور قلعه‌نویی و شکایت اولیویرا. ... گفتگویی با مدیرعامل تراکتورسازی و پیگیری آخرین وضعیت این تیم را در زیر می‌آید: * آقای عباسی! آخرین ... از تونی اولیویرا، سرمربی تیم تراکتورسازی خبر جدیدی دارید؟
  • پورتال پرشین وی

    www.persianv.com/
  • پرشین وی پورتال جامع شامل اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع ... عکسهای جدید بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان (57) · بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان ... علی دایی و حضور در تمرین تیم جدیدش +عکس ..... آخرین اخبار ...
  • آبی لینک | مرجع آخرین اخبار استقلال

    www.abilink.ir/
  • آخرین بروزرسانی در حدود پنج دقیقه پیش انجام شده است. ... بهشتی: قلعه‌نویی در حق ما لطف کرد/ تیمی که او بالای سرش است باید بالای جدول باشد. فارس ...
  • ملوان فنز | پایگاه هواداران ملوان بندر انزلی

    www.malavanfans.com/
  • تبلیغات. آخرین اخبار : .... با توجه به انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی این تیم و اعتقادی که او به فروزان داشت، […] مشاهده : 429 تاریخ : ۲۶ , تیر, ۱۳۹۴ ... سرمربی جدید ملوان دوشنبه راهی انزلی می‌شود تا هدایت ملوانان را رسماً برعهده بگیرد. به گزارش ...
  • اخبار نقل و انتقالات - .:Sport1 اخبار ورزشی در:.

    sport1.persianblog.ir/tag/اخبار_نقل_و_انتقالات
  • هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در آخرین ساعت فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست. ..... اسامی بازیکنانی جدید 11 باشگاه حاضر در لیگ برتر به شرح زیر است : ..... امیر قلعه‌نویی قراردادش را با تیم فوتبال سپاهان ثبت کرد.
  • اولين مصاحبه قلعه نويي عليه كي روش درسال جديد - قدس

    qudsonline.ir/detail/News/273757
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش قدس آنلاين،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار با فولاد خوزستان در ... وی در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان تیمش گفت: در بازی امروز از ... سرمربی تیم استقلال تأکید کرد: امروز اولین جلسه‌ای بود که بازیکنان ...
  • قلعه‌نویی در مورد قرارداد بازیکنان تصمیم می‌گیرد

    90plus.ir/قلعه‌نویی-در-مورد-قرارداد-بازیکنان-تص/
  • ۱ روز پیش - سخنگوی باشگاه ملوان گفت: قلعه نویی در مورد قرارداد بازیکنان ملوان تصمیم گیری می‌کند. ... وی افزود: بهشتی اکنون باید سه عضو جدید دیگر را هم به هیات مدیره ملوان معرفی ... آخرین اخبار ... شکست تیم والیبال آمریکا مقابل برزیل.
  • دانلودآهنگ جدید: چهارتا نیوز

    asas2012.makhzanblog.ir/
  • تيم فوتبال استقلال فردا تمرين نخواهد کرد و بازيکنان استراحت مي‌کنند. .... تمرین با صحبت‌های قلعه‌نویی آغاز شد و سرمربی استقلال آخرین توصیه‌های خود را به بازیکنان این ... خبر دستگیری یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس زمانی که به گوش ...
  • پایان همکاری استقلال با قلعه‌نویی/ درخواست برنامه از مربیان ...

    www.berozha.com › ورزشی
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پایان همکاری استقلال با قلعه‌نویی/ درخواست برنامه از مربیان جدید ... بهرحال باید برنامه دقیقی در پیش بگیریم تا فصل آینده فصل تیم ... رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: قلعه‌نویی هم می‌تواند برنامه بدهد. .... آخرین اخبار جهان ...
  • اکبری: قلعه‌نویی با بازیکن بزرگ نمی‌سازد - عماریون

    www.ammariyon.ir › صفحه نخست › سیاسی
  • یدالله اکبری درباره شکست 2 بر یک استقلال برابر فولاد و وضعیت این تیم ... که معتقدند امیر قلعه‌نویی چیز جدیدی ندارد که به استقلال اضافه کند، موافق است یا نه، ...
  • باخت تیم ملی به خاطر مصاحبه قلعه نویی خنده دار - سرگرمی

    soli.sargarmii.in/tsar8291_باخت-تیم-ملی-به-خاطر-مصاحبه-قلعه-نویی-خ...
  • مصاحبه جدید با دختر امیر قلعه و و کانون هواداران باشگاه ورزشی ... گزارش تصویری اولین حضور امیر قلعه نویی در تمرین تیم استقلال بعد از باخت مقابل ذوب اهن. اخرین اخبار ... جام نیوز JamNews با جدی شدن و عصر ایران و اخرین اخبار ورزشی ایران و جهان.
  • پورتال نیک صالحی

    www.niksalehi.com/
  • اخبار ,فال حافظ,فال انبیاء,فال چوب,فال عطسه,خبر,,فال روز تولد,فال, قهوه ، مطالب خنده دار,عکسهای خنده دار ... آخرین خبرها ... آرایش دائم با متد جدید میکروپیگمنتیشن جایگزین تاتو .... قلعه زیبای دزک +تصاویر ..... شکیرا و دو فرزندش در قهرمانی تیم اف.
  • موافقت اعضای جدید هیئت مدیره استقلال با ابقای قلعه‌نویی

    roozno.com/.../news/.../موافقت-اعضای-جدید-هیئت-مدیره-استقلال-با-ابق...
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جدول آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر · واکنش استقلالی ها ... اگر قلعه نویی فقط به فوتبال بپردازد در هر تیمی موفق است. تقریبا موافق حفظ ...
  • قلعه‌نویی گزینه جدید سرمربیگری ملوان - نکته

    www.nokteonline.com/View/.../قلعه‌نویی-گزینه-جدید-سرمربیگری-ملو...
۲ روز پیش - مهمترین گزینه مد نظر ما در حال حاضر امیر قلعه‌نویی سرمربی فصل قبل استقلال است ... چندین بار با علی دایی مذاکره کردیم اما در نهایت این مذاکرات نتیجه نداد تا حضور دایی در تیم ملوان بندر انزلی به‌طور قطعی منتفی شد. ... آخرین اخبار ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 936
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,635
  • بازدید ماه : 1,635
  • بازدید سال : 36,577
  • بازدید کلی : 776,001